Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba13En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba14En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba15 
Lori
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba13En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba14En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba15 
Lenore
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba13En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba14En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba15 
Celenia
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba13En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba14En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba15 
Genevira
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba13En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba14En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba15 
Renata
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba13En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba14En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba15 
Jake
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba13En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba14En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba15 
Madelena Gray
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba13En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba14En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba15 
Katrina
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba13En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba14En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba15 
Sasha
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba13En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba14En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed)

Go down

En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Empty En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed)

Indlæg af Sean Ons 18 Dec 2019 - 11:57

Kære alle!

Glædelig jul! Smile

Denne nyhed vil hovedsageligt handle om vores store world-event. Vi er så småt ved at gå for slutningen af det, hvilket bringer mig til en af eventets store konklusioner!

En ny race!

Vi er glade for endelig at kunne introducere en ny race, vi blot har ventet på at give jer i næsten et år!
Dødsenglene! (læs om dem HER!)
Dødsenglene er ikke blot faldne engle. De er mere end det. Så tjek dem ud! Det er en spilbar race, så vi håber I vil tage godt imod dem. De er lige i stilen af disse mørke og drabelige karakterer, som så mange af jer elsker at spille! Smile
Tag det som en tidlig julegave fra os Wink

For at give plads til dødsenglene, er feliformia fjernet og rykket til "andre racer"-gruppen. Racen kan læses under UWs væsner og racer, under "Information om UW".

For at introducere dem en smule in-game, har jeg også brygget en lille artikel sammen. Jeg er ikke knaldgod til den slags, så jeg håber I kan tilgive mig dens kvalitet:
Læs artiklen HER!

Bemærk venligst at dødsengle IKKE vil have nogen raceleder her i starten - der vil gå lidt tid, før vi realistisk set vil begynde at lede efter en. Så I kan lige så godt vente med at spørge ind til det! Wink
Racen er ganske vel opbygget, så virker den en smule uoverskuelig i starten eller bliver I forvirrede, skal I endelig bare skrive! Smile

Glædelig jul og god (for flere af jer, snarlig) juleferie! Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum