Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba13Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba14Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba15 
Lori
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba13Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba14Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba15 
Lenore
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba13Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba14Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba15 
Celenia
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba13Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba14Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba15 
Genevira
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba13Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba14Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba15 
Renata
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba13Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba14Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba15 
Jake
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba13Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba14Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba15 
Madelena Gray
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba13Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba14Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba15 
Katrina
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba13Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba14Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba15 
Sasha
Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba13Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba14Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Servicemeddelelser! (admin-nyhed)

Go down

Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Empty Servicemeddelelser! (admin-nyhed)

Indlæg af Sean Man 23 Dec 2019 - 9:58

Kære alle!

Jeg ønsker alle en glædelig jul fra admin- og moderatorteamet! Smile

De fleste er nok inaktive disse dage, før de måske dukker op et par dage mellem jul og nytår. Men her er om ikke andet lidt "hygge-læsning" til de dage Wink

Her er et par nyheder og service-meddelelser.

Discordserveren:
Der var et flertal for at lave en kanal, hvor man kan reklamere for sin emnesøgning. Det er hermed oprettet. Husk at læse den pinned besked før I bruger den! Smile
Alle er velkommen på vores discord-server - Men HUSK at tjekke emnesøgninger her på siden også!
Ikke alle reklamerer på discord, eller er på discord, og de skal også have emner!

Viser det sig at folk ikke kan finde ud af at balancere det, kan det være vi fjerner det igen.

Næste møde:
Næste discord-møde bliver torsdag d. 9 januar, kl. 19:30. Vi vil bla. snakke lidt om de nyeste ændringer, og ellers blot hygge os.
Har I noget, som I gerne vil snakke om, så giv os besked! Smile

Det var de vigtigste nyheder.
Men jeg har også en reminder til jer:

Faceclaims:
Det er så lækkert at vores nyeste udvikling på UW, har givet mange inspirationen til at oprette nye karakterer. Uanset om de er dødsengle eller ej.
Da der er så mange nye karakterer, kan I gøre mig en lille tjeneste:
Husk at send jeres faceclaim på den måde, som den skal sættes ind. Det er noget vi beder jer om, når I læser om FC. Det er en småting, men mange bække små kan spare mig lidt tid og arbejde. Smile
Faceclaims bliver skrevet ind på følgende måde:
(@ navnet her) - resten skal jeg nok klare.

Igen, det er en lille ting. Men forkæl jeres administrator og hjælp mig lidt på vej. Især de af jer, der skifter FC som vi andre skifter...øh...Idk. Slaver!


Ellers er det super lækkert at se så mange, der har været aktive på det sidste. Rigtig god jul til jer alle - vi ses til nytårs-nyheden. En tradition, hvor vi takker af fra det gamle år og byder velkommen til det nye. Smile

Med kærlige hilsner
- Sean
På vegne af administrator- og moderatorteamet.




_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Servicemeddelelser! (admin-nyhed) Empty Sv: Servicemeddelelser! (admin-nyhed)

Indlæg af Sean Lør 28 Dec 2019 - 9:57

Jeg vil blot minde folk om at læse admin-nyhederne. Selv hvis man har været væk længe, er det godt at læse den nyeste. Der kan stå vigtige meddelelser, eller admins kan bede folk om forskellige ting.

I dette tilfælde vil jeg endnu en gang opfordre folk til at være søde og sende mig FC på den ønskede måde - ikke for at være enormt strid, men fordi det rent faktisk hjælper mig. På forhånd tak! Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum