Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1164

Årstid | Vinter

Måned | Februar

Latest topics
» Hello again //Dust//
Maybe this time. - Page 2 EmptyToday at 6:30 by Luce

» Vejret forbedrer sig! (TUN)
Maybe this time. - Page 2 EmptyYesterday at 19:15 by Genevira

» Vampyrens sovemønster (Afstemning)
Maybe this time. - Page 2 EmptyYesterday at 15:08 by Cimberlie

» It was not me! //Marcus//
Maybe this time. - Page 2 EmptyYesterday at 15:06 by Rafaela

» The dark secret of the night (Marcus)
Maybe this time. - Page 2 EmptyYesterday at 14:30 by Alanis

» (fortids-emne) know your place (Rafaela)
Maybe this time. - Page 2 EmptySøn 23 feb - 21:53 by Sakref Morladin

» Gamle venner, nye Fjender? (Genevira)
Maybe this time. - Page 2 EmptySøn 23 feb - 20:36 by Genevira

» Good to see you again
Maybe this time. - Page 2 EmptySøn 23 feb - 19:56 by Marcus

» Hjælp mig (Dr. Trott)
Maybe this time. - Page 2 EmptySøn 23 feb - 19:26 by Alanis

Top posting users this month
Rafaela
Maybe this time. - Page 2 Voteba13Maybe this time. - Page 2 Voteba14Maybe this time. - Page 2 Voteba15 
Raco
Maybe this time. - Page 2 Voteba13Maybe this time. - Page 2 Voteba14Maybe this time. - Page 2 Voteba15 
Dust
Alanis
Jake
Sean
Genevira
Katrina
Luce
Sakref Morladin

Statistics
Der er i alt 195 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nyrix

Vores brugere har i alt skrevet 160363 indlæg in 8396 subjects

Maybe this time.

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Go down

Maybe this time. - Page 2 Empty Re: Maybe this time.

Indlæg by Gabriello on Tors 16 jan - 13:11

Gabriello rejste sig op og smilede til den smukke vampyr. "Lad mig følge dig til døren." sagde han og gik ud mod døren. "Vi kan arranger et andet møde senere, når du er faldet til i byen:" sagde han g åbnede døren. Regnen var stoppe og nu blæste det kun. Dæmonen så op på vejret med et skjult had. "Jeg kan ikke fordrage det her vejr. Jeg glæder mig til at foråret kommer. Bedre vejr og jeg håber at disse kommende sommermarkeder, bliver bedre." sagde han og så på Genevira. "Men det har været en fornøjelse at have dig. Du er velkommen til at komme på besøg igen. Enten her eller på min anden herregård."
Gabriello
Gabriello

Antal indlæg : 103
Evner/magibøger : Bird of War

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Genevira on Tors 16 jan - 14:11

Det kunne hun godt gå med til. Hun sendte Gabriello et afslappet smil og lagde en hånd mod hans ene arm. Lod ham føre sig ned ad gangen. "Er De helt sikker på, at Deres plan er klog, når nu Deres brødre så åbenlyst ikke kan lide mig?" spurgte hun med et drillende glimt i øjet. Hvis hun skulle være helt ærlig, så undrede det hele hende og hun stolede ikke helt på noget af det. Måske var noget af det bare fordi han var en dæmon og hun trods alt var opdraget til ikke at stole på dem. Men hun brød sig mest om at tænke, at hun trods alt var bedre end at forfalde til den slags fordømmelse. Især efter, at hun selv havde ændret sig så meget.
"Tak, sir. Det var rart at møde Dem," sagde hun og mente det helt oprigtigt til trods for, at hun var noget forvirret over alt det her. Men det var rart at blive værdsat.
"Vejret er...destruktivt for tiden," funderede hun. "Det er egentlig ret bekymrende. Hun strøg en lok hår væk fra sit ansigt, før noget gik op for hende. "Gud. Jeg skal skifte tilbage til mit eget tøj," udbrød hun. Hvordan havde hun glemt det?
Ikke fordi hun som sådan savnede sin pelsfrakke, men altså.
Genevira
Genevira

Antal indlæg : 74
Evner/magibøger : Charm Speak*

Indlæg by Gabriello on Fre 7 feb - 10:09

Gabriello trak på skuldrene. "Det er deres valg, om de vil blive i byen eller blive ved med at rejse rundt." sagde han og folede armene afslappet over kors. "Og deres loyalitet for mig, er dybere end deres had til mig. Desuden kan de ikke hade alle som jeg bringer hjem. Idet mindste var de smarte nok ikke til at fornærme kongen af Sunfury." sagde Gabriello og rystede på hovedet. To børn kom løbende hen og slog deres arme om den ældre dæmons ben. Han lagde en hånd på hver af deres hoveder. "Morgana, find den unge frøkens pelsfrakke og bring den her." sagde Gabriello og så smilende ned på pigen. "Jeg håber ihvertfald at jeg kan møde dig igen, Genevira." sagde han og havde et høfligt smil om læberne.

Moragana kom løbende tilbage med pelsfrakken som hendes mor havde tørret og vasket. Hun rakte genert frakken til kvinden som stod foran hendes onkel. Lige pludselig blev hun løftet op og hun slog armene om halsen på sin far. Hendes bror så op hende fra bag deres onkels ben. Hun smilede til ham og han gav et lille smil igen.
Gabriello
Gabriello

Indlæg by Genevira on Fre 7 feb - 23:36

Hun lo over ham, den sædvanelige klirrende sølvlatter, som mange havde ret svært ved at placere. Det var svært at sige præcis, hvad det var hun morede sig over, men...det undrede hende bare, at en dæmon kunne virke så....wholesome. Det var ligefør, at hun fik lyst til at ae ham på hovedet. Det var hun dog klog nok til at vide ville være at udfordre skæbnen unødvendigt. Skindet kunne bedrage og måske var der noget....mørkt indeunder hans ydre et sted. Selvom det var svært at forestille sig. Han var så køn og rar. Men hun kendte jo sig selv. Og hun var også køn og, som regel, ville hun selv sige, rar, men til tider var det også for at opnå noget. Hun vidste ikke, forstod faktisk ikke, hvad Gabriello kunne tænkes at ville ønske at opnå ved hjælp af hende af alle væsner, men det skadede ikke at være forsigtig.
"Tak for Deres gæstfrihed, milord. De har været meget venlig." Hun stillede sig næsten umærkeligt en smule tættere på ham. Hun kunne også opnå ting og det var gået op for hende tidligere, at han lod til at blive påvirket på en eller anden måde ved nærkontakt med hende. I hvert fald virkede han tidligere til at blive mere rolig under sit vredesudbrud, da hun havde lagt en hånd på hans arm. Der var vel ikke nogen skam i at teste det lidt. Se, hvad hun kunne bruge sig selv til i denne situation. Om ikke andet kunne hun sørge for, at han ville huske hende.
"I guder, der bliver flere og flere børn. Og jeg troede jeg havde mange søskende," sagde hun med en blid latter betragtede den lille pige løbe af sted og derefter komme tilbage med hendes pelsfrakke. "Tak, stump," sagde hun og rodede op i pigens hår, som hun ville have gjort det med sin egen lillesøster. Pigen smilede genert og gemte sig halvt bag Gabriello.
Genevira tog sin frakke på og vendte sig så mod Gabriello igen. Klemte et øjeblik tænksomt sammen. Overvejede noget. Hm, hun vidste ikke, hvad der ville komme ud af det her, men nu prøvede hun. Om ikke andet, så for at drille ham bare en smule. Han slog hende som en, der var sjov at drille bare en smule. Hun trådte tættere på ham og så, uden varsel lod hun sine læber møde hans. Kun ganske kort. Faktisk rørte hun ham knap nok, før hun trak sig igen. "Så. Nu har Deres brødre noget at være vrede over," sagde hun muntert.
Og hvis alt går rigtig godt, kan du savne mig, når jeg er væk, tilføjede hun for sig selv.
Genevira
Genevira

Indlæg by Gabriello on Lør 8 feb - 20:04

“Oh, disse to her ikke søskende. Det er min niece og nevø. Børn af Ludwig.” Sagde Gabriello og så ned på de to børn som tittede forsigtigt frem. Men da hun kyssede ham frøs han. Han trak sig ikke væk, men gjorde hellere ikke andet end at stå stille. “Tja, det gør dem måske ikke helt tilfreds.” Sagde han og trådte et par skridt væk. “Jeg håber at du finder ly for dette vejr.” Det sidste kom ud med et smalt smil. Han lukkede døren i og rystede på hovedet. Hun var en skønhed, men ville nok ikke blive Gabriellos type.

//out.
Gabriello
Gabriello

Indlæg by Genevira on Fre 14 feb - 20:42

"Ludwig slog mig ellers ikke just som den faderlige type," konstaterede hun en smule tørt, men med antydningen af et smil.
Okay...det var altså ikke sådan, hun skulle forsøge at få skovlen under ham, fandt hun ret hurtigt ud af, også selvom han ikke trak sig væk. Hun var næsten en smule lettet over, at hun ikke skulle bevæge sig videre nedad den sti.
"Jeg plejer at kunne finde en vej ud af regnen. De behøver ikke at bekymre Dem," kvidrede hun og så blev døren ellers lukket. Hun trak pelsfrakken tættere om sig og begyndte at gå.

//Out ^^//
Genevira
Genevira

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum