Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba13Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba14Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba15 
Lori
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba13Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba14Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba15 
Lenore
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba13Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba14Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba15 
Celenia
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba13Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba14Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba15 
Genevira
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba13Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba14Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba15 
Renata
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba13Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba14Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba15 
Jake
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba13Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba14Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba15 
Madelena Gray
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba13Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba14Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba15 
Katrina
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba13Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba14Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba15 
Sasha
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba13Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba14Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Søger ekstra hænder (Admin-nyhed)

2 deltagere

Go down

Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Empty Søger ekstra hænder (Admin-nyhed)

Indlæg af Sean Tirs 7 Jan 2020 - 9:23

Kære alle!

Endnu engang godt nytår. Jeg håber alle er kommet godt ind i 2020, og er klar til et helt år mere med spil og gøgl! Smile

I øjeblikket har vi et stort boom af nye brugere, både nye, halv-nye og gamle der opretter. Det er super lækkert og velkommen til/tilbage til jer! Smile
Gamle brugere, sørg for at tjekke emnesøgnings-trådene, hvis I selv leder efter nyt spil - og sørg for at hilse dem velkommen i chatten. Netop chatten kan varmt anbefales til de nye, da det er et godt socialt sted her på siden.
Jeg kan også meddele at vi har en discordserver - ikke til chatterier (det gør vi her på siden), men til små møder og hygge-møder. Der er I også meget velkommen, hvis I har tid og lyst! Alle er også velkommen til at "være med på en lytter", hvis man er utryg i starten. Smile

Og nu til trådens egentlige meddelelse:

Manglende hænder:

Jeg har skrevet kort med mit dejlige kollega, Alítheia, som jeg er sikker på I alle sammen savner lige så meget som jeg. Desværre har hun meget travlt i øjeblikket, og selv om hun håber på at få tid mellem sine eksamener, ved hun selvsagt ikke hvor hårdt næste semester kan risikere at blive.
Kombiner det med at vi har et en-mands-moderator-team der også er lidt on/off, står jeg næsten alene med det hele i øjeblikket.
Derfor søger jeg nogen, som kunne have tid og lyst til at hjælpe lidt til. Der er ikke sindssygt meget at lave, men der er lidt. Jeg er typen der syntes det er sjovere at være to (eller flere) om opgaverne, end at være helt alene! Smile
Vedkommende vil få en moderator-titel. Om titlen bliver midlertidigt eller længerevarende er op til jer. Begge dele er en mulighed, såfremt I stadig vil og vi stadig føler I passer ind, efter en prøveperiode.

Arbejdet inkluderer:
- Adgang til vores super hemmelige admin-forum, hvor JERES mening kan være med til at skabe siden. Der sker ikke meget på denne kant i øjeblikket, men I er også velkommen til at komme med jeres egne ideer eller tage jeres egne problematikker op, som I støder på dem.
- Være med til at godkende og hjælpe nye brugere på plads.
- Være med til at sikre ro og orden, hovedsageligt i chatten.
- Andet forfaldent arbejde/små opgaver der måske dukker op.

Vigtigst af alt, søger jeg nogen at dele tanker med og som kan hjælpe nye brugere på plads. Smile

Er der krav?:
Der er lidt!
Først og fremmest påkalder jeg mig muligheden for at takke nej tak, hvis jeg af den ene eller anden grund ikke føler I passer ind. Det er vigtigt at man kan arbejde sammen, og at vedkommende er en der kan bære ansvaret på en god måde.
Der er IKKE krav om tidligere erfaringer på området. Alle kan lære - og så meget er der heller ikke at lære.
Konflikthåndtering og andre ting er noget vi snakker om fælles, så ingen står alene med det hele.
Yderligere er der et krav om aktivitet. Ikke en konstant 24/7 aktivitet: Men I skal være regelmæssigt tilstede og til rådighed.
Yderligere forventer jeg I kender lidt til siden eller er hurtige til at lære og læse op. Det er en fordel hvis man allerede kender siden og nogle af brugerne her - men det er ikke et krav. Så længe man gør en indsats for begge dele, hvis man er ny her eller ikke har været på længe.

Hvad skal I gøre, hvis I er interesserede?

Simpelt. Skriv til mig!
Præsenter gerne jer selv (hvis jeg ikke rigtig kender jer i forvejen), fortæl gerne om I har lignende erfaringer og hvad I selv forventer ved at deltage i arbejdet. Og ikke mindst om I selv forventer at have titlen midlertidigt eller længerevarende.
Har jeg opfølgende spørgsmål, så skriver vi lidt frem og tilbage. Beslutningen om den ønskede moderator gemmes til folk har haft tid til at melde sig, eller jeg føler den helt rigtige er fundet.


Spørgsmål omkring titlen, arbejdet, "ansøgningen" m.m.? Så skriv til mig eller her i tråden.
Jeg håber på at høre fra nogle af jer. Smile
Tak for jeres tid!





_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Empty Sv: Søger ekstra hænder (Admin-nyhed)

Indlæg af Rafaela Tirs 7 Jan 2020 - 13:46

Kunne en ide evt vlre da jeg ved du har en ret god finger på pulsen efter hvem der er jævnligt aktiv og hvordan personerne går i spænd med hinanden og andre brugere, at du evt kunne skrive til den/dem du mener du ville kunne samarbejde med og som vil passe ind i teamet for der kan jo være nogen som ikke har haft tænkt den tanke og som passer ind eller dem som måske har tænkt over det, men ikke føler sig sikker nok på at man passer ind eller af andre årsager?

_________________
Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Empty Sv: Søger ekstra hænder (Admin-nyhed)

Indlæg af Sean Tirs 7 Jan 2020 - 14:21

Jeg overvejede det - Men jeg var bange for det ville virke for pressende. Det kan være svært, om det så er fordi man ikke har tid, overskud eller lyst, at sige nej til en der beder om noget af den slags. Vi har flere ansigtet på UW, som jeg ville mene er mere end kvalificerede - og som jeg tror det vil gå rigtig godt med. Men jeg vil ikke have de føler sig presset ind til det, eller får dårlig samvittighed over at sige nej. Enten over for mig, eller over for hjemmesiden Smile

Desuden vil det også være lidt hårdt for mig, at fortælle at "hey, vi mangler folk, vil du joine?" for så måske at få nej fra en håndfuld folk. Jeg vil ikke have den slags når at rykke ved nogen balance på selve UW, selv om jeg ikke tvivler på folk vil kunne finde ud af at holde det adskilt, i forhold til hvem der er spurgt og ikke spurgt. Smile

Desuden er der hele tids-aspektet, som har en stor betydning. Det er ikke unormalt folk er på lidt on/off - også nogle af dem, der måske ville være mit første valg. Kun de folk kan beslutte om de faktisk vil sætte tid til side, til at tjekke siden lidt oftere, end de måske har gjort når det bare var dem selv.
Ja, det er faktisk en beslutning der er op til alle, som overvejer at joine vores moderators - uanset hvad.
Og ærlig talt: Folk kan overraske. Der kan sidde flere derude, som både kan og vil, men som jeg måske har glemt at tænke over var der, eller som jeg ikke kendte så godt til. Smile

Jeg vil også understrege: Jeg skriver ikke for at være ond! Alle, der skriver til mig, vil få en stor tak for at sætte dem til rådighed! Smile
Vi vil jo alle UW det bedste!
De folk, der ikke bliver valgt, vil få et tak - og måske gemmes til en anden gang, hvor (alt efter hvor meget tid der går imellem denne og evt. næste gang) kan blive spurgt senere, hvis vi føler de passede ind. Det gjorde vi også sidst, vi kørte ansøgninger til moderators - men der er gået så meget tid siden sidst, at dem vi gemte, slet ikke er her mere! xD

I skal ikke være bange for at skrive. Men hvis I VED I ikke kan tåle at få et evt. nej, skal I gøre op med jer selv, om I vil sætte jer i den situation: Der er ingen grund til at "lide" unødigt. For jeg ved der er usikre folk, der sidder derude. Nogle gange må man tage chancer, men det bærer også en risiko. Det må folk gøre op med dem selv.

Sidst, men ikke mindst, med alt respekt for usikre folk: Vi søger jo også nogen, der netop tør tage kontakt til folk på hjemmeside. Uanset om det nye eller gamle brugere, skal man have modet til at skrive til folk. Smile

Jeg kan ikke understrege nok, hvordan dette IKKE er ment som en måde, hvorpå jeg kan gøre flest folk ked af det: Det er aldrig og vil aldrig være et mål. Jeg står blot i en situation hvor jeg søger ekstra hænder - måske for en stund, måske for længere tid.  Smile
Og i denne situation har jeg valgt, at det var nemmest at se hvem der selv føler de har tiden og lysten - i stedet for at lege fisketur og se hvem der ville svare hvad til mig privat.

Selvfølgelig, hvis ingen melder sig eller den/de få der gør, måske ikke helt er dem vi kan se i rollen, vil vi selv gå ud og spørge. Og ellers må jeg klare mig uden, så godt jeg kan.

Netop for at komme nogle af folks usikkerheder til livs, har jeg også valgt det ikke er en klassisk ansøgning: Ansøgninger kræver ja og nej, på en meget intimiderende måde. Jeg vil hellere bare snakke med folk om rollen og deres forventninger. På den måde kan I også starte samtalen som I ønsker det: Er I usikre på om I kunne være moderators? Så snakker vi lidt om hvor usikkerheden ligger og hvordan det passer/ikke passer ind i rollen, hvis det er. Smile

Det her blev et langt svar...
Men jeg håber det har givet nogle svar og en større sikkerhed om hvad det går ud på. Smile
Det virker måske som en hippie-måde at gøre det hele på...Jeg skal være ærlig at indrømme jeg også lidt afprøver om "ikke-direkte-ansøgninger" hjælper folk på nogen måde, for vi er jo ikke autoriteter på den måde og rollespil er jo bare en hobby - så det hele burde være nede på jorden, og ikke oppe i skyerne som om man er til eksamen! xD

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Søger ekstra hænder (Admin-nyhed) Empty Sv: Søger ekstra hænder (Admin-nyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum