Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba13Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba14Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba15 
Jake
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba13Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba14Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba15 
Sasha
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba13Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba14Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba15 
Lenore
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba13Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba14Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba15 
Marcus
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba13Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba14Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba15 
Renata
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba13Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba14Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba15 
Taliia
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba13Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba14Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba15 
Katrina
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba13Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba14Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba15 
Edgar
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba13Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba14Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba15 
Celenia
Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba13Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba14Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust

Go down

Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust Empty Og med hvilken ret skal du belære mig? - Dust

Indlæg af Gautham Ons 8 Jan 2020 - 17:59

Tid: 18.46
Sted: Blodrage, ved Gautham og hans hirds træningsplads
Vejr: Solen er ved at gå ned, men det er varmt
Omgivelser: En tom træningsbane med kampdukker opsat
Påklædning: Link

Emnepartner @Dust

En stor mand stod let foroverbøjet ind over et bredt træbord midt i støvet på bersærkernes træningsbane, en enkelt dråbe af sved løb ned over hans pande, ned langs næseryggen, og dryppede ned på de papirer manden stod og studerede
Han havde stået her i den bagene sol i timer efterhånden, men gåden ville bare ikke løses, han vidste svaret lå i disse noter og kort, men hvor?? hvor var det?
Manden rakte ud efter en dunk i skind der lå på kanten af bordet, han trak proppen ud hvorpå han lænede nakken tilbage med dunkens munding mod hans læber, hvor kun få dråber af mjød forlod flasken og fugtede hans læber
"VED HEL!" brølede han og smed dunken væk, han bankede sine hænder ned i bordet så det rystede "hvad er det jeg overser? hvad er det jeg gør forkert?" spurgte han inden han fejede noter, kort.. ja alt af bordet
Gautham vendte sig væk fra det kaos han havde forsaget, han tog en hånd op til hovedet og maserede let næseryggen mellem øjnene, med tunge fødder tog han et par skridt væk fra bordet, og hen mod en af trænings dukkerne der stod på banen, han knyttede næven, og jog den med fuld kræft mod dukkens mave

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum