Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba15 
Jake
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba15 
Sasha
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba15 
Lenore
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba15 
Renata
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba15 
Taliia
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba15 
Katrina
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba15 
Edgar
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba15 
Celenia
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba15 
Marcus
Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler)

Go down

Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Empty Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler)

Indlæg af Jake Tirs 28 Jan 2020 - 18:18

Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler) Invita13



Mine kære Draconianer og Dragonlycans.

I anledningen af mit første år som raceleder, invitere jeg hermed til fest på Drageborgen i Dragons Peak.
Festen finder sted, Fredag d. 14 februar i året 1164, og folk er velkommen fra klokken 18, hvor der vil være helstegt gris og hjort, masser at drikke og livlig musik.
I er velkommen til at tage jeres partner og familie med.



Ser frem til at se så mange som muligt.



Med venlig hilsen

Jack Blackfire

//Ingame vil festen kun være fredag aften og nat. Men Outgame vil der være mulighed for at svare på emnet inden for følgende periode: d. 14 februar til d. 22 februar, eftersom jeg gerne ser vi får afsluttet emnet inden jeg er fraværende en uges tid grundet studietur.

Racegruppen omfatter kun 8 bruger, men gætter på at ikke alle aktive. Så selv om emnet er tilegnet Draconianer og Dragolycans, så skal folk være velkommen til at være med.  
Dog vil det nok være bedst hvis vi max bliver 10 stykker. Man er selvfølgelig også velkommen til at gøre brug af sine npc’er, hvis man har nogle.

Dem, som vil deltage, bedes meddele det på en pm til @Jake – Racegruppen har fortrins ret.


For at være sikker på at emnet ikke går dødt, tillader jeg at sætte nogle regler/krav.
- Vi aftaler en rækkefølge
- hvis en af os, ikke svarer indenfor et døgn – springes vedkommende over, for at undgå at emnet går dødt.
Med mindre der er en god grund til at man ikke kan nå at svare.
- Vi prøver at holde vores svar så kortfattet som muligt, dog ikke under 4-6 linjer og med så meget indhold at der er spil til andre.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 699
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum