Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
en rejse //Isobel Graf EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
en rejse //Isobel Graf EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
en rejse //Isobel Graf EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
en rejse //Isobel Graf EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
en rejse //Isobel Graf EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
en rejse //Isobel Graf EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
en rejse //Isobel Graf EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
en rejse //Isobel Graf EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
en rejse //Isobel Graf EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
en rejse //Isobel Graf Voteba13en rejse //Isobel Graf Voteba14en rejse //Isobel Graf Voteba15 
Lori
en rejse //Isobel Graf Voteba13en rejse //Isobel Graf Voteba14en rejse //Isobel Graf Voteba15 
Lenore
en rejse //Isobel Graf Voteba13en rejse //Isobel Graf Voteba14en rejse //Isobel Graf Voteba15 
Genevira
en rejse //Isobel Graf Voteba13en rejse //Isobel Graf Voteba14en rejse //Isobel Graf Voteba15 
Celenia
en rejse //Isobel Graf Voteba13en rejse //Isobel Graf Voteba14en rejse //Isobel Graf Voteba15 
Renata
en rejse //Isobel Graf Voteba13en rejse //Isobel Graf Voteba14en rejse //Isobel Graf Voteba15 
Jake
en rejse //Isobel Graf Voteba13en rejse //Isobel Graf Voteba14en rejse //Isobel Graf Voteba15 
Abigail
en rejse //Isobel Graf Voteba13en rejse //Isobel Graf Voteba14en rejse //Isobel Graf Voteba15 
Elizabeth
en rejse //Isobel Graf Voteba13en rejse //Isobel Graf Voteba14en rejse //Isobel Graf Voteba15 
Madelena Gray
en rejse //Isobel Graf Voteba13en rejse //Isobel Graf Voteba14en rejse //Isobel Graf Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

en rejse //Isobel Graf

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

en rejse //Isobel Graf Empty en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:15

S the burnig dersert
O sand
V solen der brænde
Kl 12,00
P hans normale tøj
Arason sætte sit øre ned mod sande i det han tyde fodsporte det var 3 dage siden nogen sisdte havde værte der. Han rejste sig op og så sig omkring sand igen tænket han.og kiget sig omkring inde han gik videre det havde været 30 dage siden han var kommet der ind han havde næsten ikke mere vand tilbage i det han gik vidre fandt han en persone der var blivet angrebet bide mærkerne havde lignet dem fra en vampyr men han var ikke sikker han tog journale fra skelte og begyndte at gå videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:43

Isobel stod cirka 15 meter væk fra Arason bagved ham.. Hun smilte, da hun denne her dag godt orkede at kæmpe, og vinde, men stadig ikke dræbe ham, bare gøre sådan, han ikke kun rejse sig på grund af smerter..

''Hello my dear friend..'' Sagde hun med en sød pige stemme.. ''har du savnet mig..?'' Hun smilede til ham, som om ingenting var sket imellem dem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:51

han vente sig om mod hende i det han lyn hurtige tog en pil på hans bue og sigte effter hende "har du fulget effter mig" spurgte han om med en mstroisk stemme i det han kiget mistroisk på hende han putede en til pil til rette lunhurtige og holde sig i bvælgse i det han ikke gade at slå sin hætte ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:54

''Fulgt efter mig... Du får mig til at lyde som en stalker, nej min kære ven, jeg kom bare her helt tilfældigt.'' Hun smileede sødt til ham..
''Årh... er du ikke glad for at se mig, du behøves da ikke skyde noget efter mig, kære ven da os..'' Hun lagde hovedet på skrå, og smilede til ham, som om ingentign var sket...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:11

han sænkede sin bue og putede pilen om på hans ryg "hvis du ikke følge effter mig hvor skal du så hen" svarde han i det han kiget si omkring og gemnte hans jurnal fra skelete i hans lomme uden hun så det håbte han da der var en en sandstorm på vej så det ud til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:16

''Du kender mig min ven.. Jeg bor ikke rigtig noget sted, så jeg finder det sted jeg kan være..'' Hun smilede til ham, og begyndte at gå hen imod ham, hun stoppede da de var 10 meter væk fra hinanden.. ''Det du har bag ved din ryg.. Hvad er det..'' Sagd ehun med en sød lille pige stemme..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:21

"øm ikke noget" svarde han i det han bakket lidt væk fra hende han tog sin hånd op til hans taske og lukket den en exstra gang i det han smilte tilbage til hende i det han gik lidt flere skridt bag ud så de stod 12 metere fra hianden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:37

''Skaat... Du kan lyve for mig..'' Hun grinede en smule ondt, og kig tættere på ham.. 3 meter væk fra hinanden.. ''Så fortæl mig nu hvad det er..?'' Hun kuggede på den døde person bagved ham.. ''Aha.. En Journal..?'' Hun smilte til ham.. ''Ville du ikke dræbe mig, eller er den tanke væk nu, du har jo faktis ikke noget grund til at drlbe mig.. Du vil dræbe mig fordi jeg ikke gjorde..?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:42

"nej jeg har ikke tid til at kæmpe mod dig jeg må finde ud af hvad der er sket her og hvorfor kalde du mig skat" svarde han i det hun komme tætre på ham okay det var en lille smule flovet at hun havde vundet over ham han sænket sine paredere og kiget op hans hætte dækket stadig hans ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:46

''Vi er da venner ikke..?'' Hun kiggede en smule ondt på ham, og gik over til det lig, som lagde bagved ham... ''Hmm.. Tydeligt en vampyr...'' Hun smilte til ham, og satte sig på hug ned foran liget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:50

"jo og du bekræftere det jeg allerede viste' svarde han med et lille smil da han sætte sig hen til hende med 1 meter i mellem dem i det han sagde "men jeg troere vi skal til at komme i sikkerhed" sagde han til hende med et smil som man ikke kunne se

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:52

Hun smilte til ham..

''Øhm..? Sikkerhed, hvorfor da?'' Hun så nok lidt forvirret ud, hvad kunne han dog mene, hvem kommer da, hvis der altså kom nogen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:55

"der er en sandstorme på veje og den køre til imorgen tidlige" svarde han med et smil til hende i det han rejste sig op og rækket hans hånd ud for at hjælpe hende op imens han kiget effter sandstormen der var på vej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:59

Hun tog imod hans hjælp, og rejste sig op.. ''Hvorfor skal vi altid tilbringe natten samme!?'' Sagde hun med et grin..

''Nå... Hvor kan vi så være henne, hvor sandstormen ikke er..?'' Hun havde aldrig rigtig været der hvor de var nu, så hun kendte ikke stedet, og dermed heller ikke nogle steder de kunne være..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 17:03

"ja det ved jeg ikke" svarde han med et smil "der er hvis en grotte der over" sagde han til hende i det han peget mod et sted cirka 3 km fra der hvor de stod lige nu han vente sig om mod hende og smilte han ville ikke slå sin hætte ned i nu han begyndte at gå der over

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 17:07

Hun sukkede... Hun overvejde at gå hjem, men stormen var alt for tæt på, så hun fulgte ufrivillig med ham, ind i grotten.. ''En grotte igen.. Skønt...'' Hun sukkede endnu engang.. Hun kunne nu stadig ikke udstå ham, da hun forventede at ha ville prøve at overtale hende til at gøre ham en vampyr.. Men hun ville stadig nægte det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 17:11

han løbe det sisdte der ind og tog journalene frem i det han begyndte at tyde skriften men det var ikke let han havde aldrig været god til at tyde skrifte der bliv brugte af folk som ville holde deres hemligehedere hemlige han sukket i det han lagde bogen fra sig og tog hans hætte af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 17:22

hun tog hurtigt fat i bogen, og åbnede den... ''Hmm...'' ''Skal du tyde skrifter..?'' Hun smilede til ham.. Hun var ikke god til det, men hun kunne godt lidt.. Hun kiggede ud af grotten, hvor sandet strømmede forbi dem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 17:25

da kiget han op og snuppet bogen "du kunne bare ha spurgte om du måtte tyde skriften istedet for at hugge den fra mig" svarde han med et drillende smil i det han kiget i den igen der var ikke noget nyt så det ud til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 17:40

''Altså... Den nat i grotten for noget tid siden, troede jeg da du fandt ud af, at jeg ikke spørg om lov først, jeg gør det bare..'' Hun smilede drilsk til ham, og hev bogen ud af hånden på ham. ''Jeg kan tyde en smule, men ikke meget, så lad mig nu prøve'' Sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 17:44

"væresågod" svarde han i det han smilte drillende til hende og lagde sig ned han havde ikke sovet i 30 dage "nå hvor lang tid har du så fulgte med mig" sagde han i det han kiget op i grotten
//skal spis så kommer om ikke så lang tid igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 17:51

''Jeg har ikke fulgt efter dig! jeg har bare holdt øje med dig, i et par dage..'' Hun grinte lidt, og kiggede i bogen igen..

Det eneste tegn hun kunne tyde var 'død'.. Hun fattede ikke ret andet, hun kunne godt finde ud af det, hvis hun tog hjem, men det var bestemt ikke en mulighed, så det fortalte hun ham ikke.

''Det eneste jeg kan tyde er 'død' '' Sagde hun og pegede der hvor det stod... hun sukkede, og prøvede at se om hun kunne mere, men det kunne hun ikke, så hun smed bogen fra sig..

//Fint//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 18:05

han greb bogen "ja det ved vi jo allerde at han er død" svarde arason og kiget ned mod den "og hvordan kan det være jeg ikke kunne se dig så" svarde arason og kiget mod hende i det han smidt buende ned ved siden af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 18:09

''Hey.. jeg fortalte bare hvad jeg vidste..'' Hun grinede svagt.. ''Jeg er en vampyr.. er det ikke nok svar?'' isobel kunne jo sagtens snige sig igennem de værste steder, uden en lyd.. Så det var jo intet problem for hende ikke at blive opdaget..


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 18:12

"jo det havde jeg glemt at du var" svarde han med et drillende smil "nå hvad skal vi så lave nu" spurgte han hende om med et lille smil i det han vendt fronten mod hende i det han r´lagde sig normale ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejse //Isobel Graf Empty Sv: en rejse //Isobel Graf

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum