Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Ven eller fjende? // Zann // EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Ven eller fjende? // Zann // EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Ven eller fjende? // Zann // EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Ven eller fjende? // Zann // EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Ven eller fjende? // Zann // EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Ven eller fjende? // Zann // EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Ven eller fjende? // Zann // EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ven eller fjende? // Zann // EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ven eller fjende? // Zann // EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ven eller fjende? // Zann // Voteba13Ven eller fjende? // Zann // Voteba14Ven eller fjende? // Zann // Voteba15 
Lori
Ven eller fjende? // Zann // Voteba13Ven eller fjende? // Zann // Voteba14Ven eller fjende? // Zann // Voteba15 
Lenore
Ven eller fjende? // Zann // Voteba13Ven eller fjende? // Zann // Voteba14Ven eller fjende? // Zann // Voteba15 
Celenia
Ven eller fjende? // Zann // Voteba13Ven eller fjende? // Zann // Voteba14Ven eller fjende? // Zann // Voteba15 
Genevira
Ven eller fjende? // Zann // Voteba13Ven eller fjende? // Zann // Voteba14Ven eller fjende? // Zann // Voteba15 
Renata
Ven eller fjende? // Zann // Voteba13Ven eller fjende? // Zann // Voteba14Ven eller fjende? // Zann // Voteba15 
Jake
Ven eller fjende? // Zann // Voteba13Ven eller fjende? // Zann // Voteba14Ven eller fjende? // Zann // Voteba15 
Elizabeth
Ven eller fjende? // Zann // Voteba13Ven eller fjende? // Zann // Voteba14Ven eller fjende? // Zann // Voteba15 
Madelena Gray
Ven eller fjende? // Zann // Voteba13Ven eller fjende? // Zann // Voteba14Ven eller fjende? // Zann // Voteba15 
Katrina
Ven eller fjende? // Zann // Voteba13Ven eller fjende? // Zann // Voteba14Ven eller fjende? // Zann // Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Ven eller fjende? // Zann //

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 9:38

S: Royal Flame District ved kirken
T: 22:00
Da: Fredag
Dat: IRL
O: Kirken og en masse gravsten.
T: http://img.getglue.com/topics/p/anne_lindfjeld/normal.jpg

På kirkegården sad der en lille uskyldig kvinde i helt sort tøj og havde sit lange røde hår hængene ned af sin ryg. Det genspejlede månens lys som der faldt lige så smukt på hende da hun bare sad der på en bænk.
Hun lignede lidt en statue da hun bare sad der og rykkede sig ikke det minste. Hun trak kun vejret nogle få gange og det kunne man svært se på hendes brystkasse og lidt på hende hår da det bevægede sig lidt.
Denne kvinde som der sad der lige så smukt som en statue bar navnet Meriko og hun var en sjæl dæmon.
Hun kiggede nu stille rundt da hun syntes at hun hørte en grine lidt bag ude og hun havde ret for der var en ung mænd som der gå lidt omme bag hende og grinede sikkert fordi han regnede med hun var et let ofter men ak nej.
Hun rejste sig hurtigt og vente sig om og hendes ellers så smukke lyseblå øjne var lige så mørke blå som der mørke hav her om natten. Hun var klar til at lege lidt med ham og få lidt mad måske.
Hun brugte hurtigt sin vind evne til at stoppe ham og hev ham hurtigt op i luften og vendtede ham rundt så hans hovede var nedad. Han fik et chok og var ved at skrige da Meriko hurtigt kyssede ham og tog meget lidt af hans sjæl. Den var frisk og meget ung endelig.
Hun lød ham hæænge der i meget lang tid for hun ville lige nyde ham hænge der og skrige lidt efter hjælpe for så vidste han jo hvordan det var at være en ung kvinde som der blev jagtet af onde mænd.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 13:14

I mørket kom der rislende lyde af knogler som gned mod hinanden. Og pludselig ud af ingenting kom 3 riddere iført nogle få dele af deres rustninger og uden hjælp mod hende. Det var skeletter det kunne ses på hovedet. Det var kun et kranie. De hævede deres sværd og med det samme de havde nærmet sig hende svang de begge sværdene mod hende. Hun ville sikkert hoppe væk og miste fokus. Ud af mørket kom en med blåt hår og en lang sort kåbe som greb den unge mand. Derefter kom der 3 skelet hunde løbende og han bandt manden fast til dem og de løb længere ind i kirkegården. Den unge mand rettede sig op og de 2 skeletsoldater faldt til jorden og faldt fra hinanden. Derefter fløj den enes overarm hen til ham. Han greb fat i den og de 2 skeletters rygrader fløj osse derover og satte sig fast til knoglen som en pisk. "Det er ikke fair han har ikke en chance det er sjovere at lade dem få en chance og så dræbe dem." Han smilede ondt og holdte pisken klar i tilfælde at hun ville angribe. Et højt og forfærdeligt skrig kom længere inde fra kirkegården. Og den unge mand så ud til at blive stærkere. En fin blå lysende tynd stråle fløj hen og ind i ham ved brystet. Det blev ved i et par sekunder før at snoren som det lignede var ved enden. Det var mandens sjæl. Alt hvad hans skeletter dræber får han deres sjæl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 13:29

Meriko lagde hurtigt mærke til ham og brugte sin evne på sig for at komme hurtigt op i luften hvor de ikke kunne ramme hende. Hun kiggede rundt og forstod ikke helt hvor de var kommet fra eller hvem der havde lavet dem men hun så hurtigt en fyr med blåt hår. Hun hvæsede af ham og kom stille ned på jorden igen og kiggede vredt på ham "Det der var min mad!" Råbte hun næsten og brugte sin ild evne til at lave en ild cirkel rundt om med meget høje flammer så han ikke lige kunne hoppe ud af cirkelen.
Hun kiggede stadig vredt på dem og blev ved med at lave flemmerne højere og højere mens hun hvæsede af ham for der var ingen der skulle tage hendes mad fra hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 13:36

Manden stod helt stille det var som om det ikke skræmte ham. Langsomt bukkede han sig ned og rørte jorden. Knogle efter knogle kom op og satte sig fast på hans arm. Det endte med at blive et skjold. Kort smældede han med sin pisk så man kunne høre det store smæld. Det var en ordenlig pisk han havde lavet. Helt funktionel. "Ingen skal dræbe på min kirkegård." Sagde han hårdt hvorefter skeletter kom igennem flammerne flere steder fra. Kød ville blive brændt men de her var rent skeletter. De bar spyd og buer og sværd. Hurtigt fløj spyd mod hende samtidig med pile og sværd soldaterne gik imod hende med sværdene hævet. Til sidst svang manden sin pisk og sendte den direkte imod hende. Hvis han havde regnet det rigtigt ud ville hun fokusere for meget på soldaterne pilene og spydene så hun ikke ville opdage hans pisk flyve direkte imod hende. Hvis den ramte hende ville den gribe fat om hendes hals og holde hende fast. Manden smilede "Dette er min kirkegård du er inde på mit område dæmon tro ikke du så nemt kan slippe." sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 13:49

Meriko knurrede da hun så alle skeletter kom op af jorden igen så hun glemte helt at holde ham inge så hun gav slip på ilden og den forsvandt bare ned i jorden. Hun sprang tilbage da de kastede spy og pile efter hende. Hun brugte sin evne til at komme op i luften men nåde ikke langt før hun fik hans pisk rundt om halsen og hun faldt helt ned på jorden og knurrede lidt af ham og prøvede at komme fri selvom det var rart svært for hnede. Hun hvæsede af ham "Det kan godt være at det er de sted men jeg var her for at sørge og så kom ham der manden og han ville altså overfalde mig så jeg forsvaret mig bare!" råbte hun af ham og han kunne nemt se at hendes øjne blev helt lyseblå igen for nu var der jo ingen grund til at jage mer.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 14:07

Den unge mand holdte grebet på sin pisk. "Et slag er nok til at stoppe sådan en idiot. Jeg advare dig hvis du nogensinde jager på mit territorium uden min tilladelse bliver jeg ikke barmhjertelig" Han slap roligt pisken og den faldt fra hinanden så hun slap fri. Derefter satte han sig roligt ned i samme bænk som hun sad bagefter. Skeletterne røg ned i jorden igen. Derefter så han fast på hende med et roligt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 14:22

Meriko knurrede lidt af ham men stoppede stille da pisken faldt af hinanden og hun kiggede lidt mærkeligt på ham for hvad var han lige for en dæmon? han skulle ikke bestemme over hende på nogle måder.
Hun rejste sig stille op og bøstede jorden af sit tøj og fandt sine smøger frem og tændte en og tog stille et sug fra den og pustede røgen ud efter lidt mens hun kiggede stille på ham "Hvem er du lige?" spurgte hun lidt vred om og tog sig lidt til halsen for hun var stadig sur på ham efter det han gjorde mod hende,

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 14:31

Et roligt blik rettet imod hende med de kolde dødsforladte øjne. "Jeg er en død dæmon som er kommet til live igen. Jeg er Zamandron Elliot Bang" Han så på hende roligt. "Jeg er en af verdens første dæmoner. Jeg er helt tilbage til dengang du ikke engang eksisterede. Jeg er en af dine forfædre Sjæl-dæmon. Alle sjældæmoner er skabt fra min generation. Dog har jeg aldrig fået et barn." Han smilede roligt lidt underligt til hende før hans øjne fulgte hende ned af. Han tjekkede hende ud. Kraftigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 14:57

Meriko kiggede stadig meget vredt på ham og røg sin smøg lige så stille mens hun bare lyttede til ham og vidste ikke helt om hun skulle tro på det eller ej for det kunne jo godt passe. Hun fuldte stille hans øjne og knurrede af ham "Hey gider du lige?" sagde vredt og røg videre og forsætte efter lidt "Mine øjne sidder her oppe ikke nede på min krop" hun syntes at det var fint nok når fyre tjekkede hende ud nede i byen det gjorde at hun nemt kunnne få mad men var ikke glad for det når det var en anden dæmon for de er altid så lumske og det vidste hun jo selv for hun var en.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 15:07

Kort tid gik der. Et par minutter efter hun havde snakket til ham før han rejste sig. "Dine øjne er meget interessante men din krop er mere." han gik roligt rundt. Kort efter satte han sig ned igen og åbnede hendes pakke med smøger han havde snuppet fra hendes lomme. Derefter tog han en og tændte den med en lighter han havde i hånden. Derefter rakte han hende hendes smøger igen. "Du går glip af noget her. Det er sjældent du møder andre sjældæmoner og det er endnu sjældnere at du møder en fra tidernes morgen." Sagde han roligt og tog et sug af smøgen mens han stadig fortsat så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 15:15

Meriko kiggede stille efter ham da han gik rundt om hende og krummede stille sine øjne og kiggede vredt på ham men holdte stadig øje med ham for at se hvad han ville gøre. Hun blev mere sur da han hvade taget hendes smøg og hun rev dem ud af hans hænder og lagde dem ned i hendes bh for så vidste hun da han ikke ville tage dem igen. "Hør her jeg ved godt at jeg har en flot krop men bruger den nu kun til når jeg skal lokke mad til mig" sagde hun stille og stoppede efter lidt og tog et sug af sin smøg før hun forsætte "Det kan godt være men hvad vil du dog med mig?". Hun tog et sug til af sin smøg og hev lidt ned i sin top så man ikke kunne se hendes mave men det gjorde at hendes bryster kom mere frem.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 18:06

Zann smilede roligt og tog et sug af den smøg han så perfekt og fejlfrit havde taget fra hende. Og så nu kun på hendes ansigt. "De træk du har aldrig prøvet det før. Du er jomfru. Endda en bange en. Med sådan en krop som din og sådan en lyst efter at få føde tyder på ophidselse. En voldsom lyst til noget nyt. En træng du ikke helt har kontrol over." Han rejste sig roligt op og smilede lidt svagt. Langsomt gik han hen foran hende. "Slip de sure miner jeg kan give dig flere sjæle end du kunne ønske dig jeg er ikke en normal sjældæmon dengang jeg blev skabt kunne vi dæmoner leve uden at spise sjæle vi tager sjæle for at blive stærkere jo flere sjæle desto mere kraft. jeg har levet 15.000 år jeg har mere end 1 Million sjæle og jeg har ikke brug for dem alle sammen. Vil du have et par stykker du skal bare sige de magiske ord." Han smilede og tog et sug fra sin smøg og lod roligt røgen glide ud af munden på ham så hans øjne roligt kort blev dækket af røg og et kraftigt blåt lys kunne ses på grund af røgen. "Er du interesseret."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Tors 2 Aug 2012 - 18:26

Meriko blev stille stiv da han sagde hun var jomfru for hun måtte indrømme at det var hun. Hun rødmede stille af det og kiggede hurtigt ned så han ikke kunne se det for hun ville ikke have at han skulle se at hun var svag på det punkt for det var hun virkelig meget. Hun tog stille et sug af sin smøg og lyttede til han sagde og kunne mærke vreden igen. Hun kiggede hårdt på ham "Tror bare at jeg en der kaster mig for dine fødder fordi du er stærker? Ha!" sagde hun vredt og tog et sug til af sin smøg og pustede røgen ud i hovedet på ham. Hun hev lidt op i sin top men det hjælp slet ikke noget for den kunne ikke dække dem rigtig. Hun kiggede stadig vredt på ham men hun måtte indrømme at hun godt kunne bruge en sjæl for hun var godt sulten nu så hun vidste ikke om hun skulle be om bare en af de sjæle han havde. Hun sukkede højt og kiggede uskyldigt på ham "Må jeg godt få en sjæl? Be om?" spurgte hun stille om og kiggede lige så stille på ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 20:54

Han smilede roligt. "Jeg har ret den vrede du får det er fra jeg ramte et ømt punkt. Din mødommelige uvidenhed. Det er dit svage punkt." Sagde han smilende hvorefter han tog hendes hånd og lagde den på hans brystkasse hvorefter han trak hendes hånd langsomt væk og ud af hans brystkasse kom en fin lille blå snor. Kort efter samlede den sig til en kugle i hendes hånd hvorefter han slap hendes hånd. "Værsgo en sjæl til den smukke skønjomfru." Sagde han smilende. Før han gik hen og satte sig ned og vendte blikket mod hende og tog et sug mere. "Det ville osse undre mig for jeg rammer sjældent ved siden af jeg kan osse mærke i mine kræfter at din styrke er under et tusind i kraft det vil betyde at du er under 500 år gammel. Ikke engang 500 det må være synd og pinligt at være så langt op i årene og stadig jomfru. Nej jeg vil ikke ha du kaster dig for mine fødder bare på grund af min styrke den er over 30 gange så stor som din. Jeg vil bare gerne ha du stopper med den hårde facon og prøver at lære mig at kende." Han smilede roligt og så på hende med nogle øjne som langsomt blev helt hvide som om de var døde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Tors 2 Aug 2012 - 21:10

Meriko knurrede af ham da han begyndte at snakke om hendes svage punkt for det gjorde hende endnu mere vred for hun ville helst ikke snakke om det. Hun rødmede let da han tog hendes hånd og lagde den på hans brystkasse for det var ikke lige det hun gjorde på dem der havde gjort hende sur som han havde gjort. Hun så stille på sjælen og snussede let ind. Den var frisk og meget vild i det og det var lige det hun kunne lide. Hun slugte den stille og smilede tilfreds der efter og slappede stille af i kroppen. Hun tog et sidste rug af smøgen og smed resten væk. Hun pustede stille ud og slappede bare af nu men blev hurtigt stiv da han snakkede om at hun jomfru "Hey gider du lige? Det kan da godt være jeg jomfru og hvad så? Så er jeg jo heller billig som mange andre er" sagde hun vredt og stillede sig let med siden til ham så man kunne se hendes former meget bedre og man kunne nemt se hun havde store bryster og en god numse som der strittede lige til pas.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 0:53

/Numse Very Happy Jeg kan ikke fordrage det ord undskyld det lyder så plat Very Happy

Langsomt tog han det sidste sug og lod det blidt flyde ud af de fyldige kraftige mandige læber. Derefter skød han skoddet væk. Lige forbi hendes røv. "Pas nu på det kan jo være jeg begynder at tænde på det." Hans smil blev lidt venligere og morsomt. Egentlig havde han et dumt grin. Han havde svært ved at skjule det. Men han var osse ligeglad. Han var immun over for sådanne mobninger som hans grin. Han grinte bare videre af det. Men han kunne finde på at lave sjov med at blive vred over det. Med hans styrke ville folk nærmest pisse i bukserne hvis han lavede sjov. "Jeg får jo nærmest lyst til at slå den røv." Han rejste sig og slog den faktisk med en perfekt rettet flad hånd som ramte den balle tættest på ham perfekt. Hvorefter han stillede sig op bag hende. Og hviskede med en forførende stemme. "Jeg kan vise dig vejen. Bare følg mig så skal jeg vise dig en verden du aldrig har set før." Langsomt gled hans arme under hendes og lagde sig på hendes mave og nussede den roligt sensuelt. Ventede på hendes reaktion af dette han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Fre 3 Aug 2012 - 5:26

// hehe kan jeg heller ikke selv men på sådan nogle sider som disse må man helst ikke skrive de andre ord for så bliver de lukket //

Meriko hvæsede af ham da det skød skoddet væk lige bag hendes røv og kiggede bare vredt på ham og krydsede sine arm og kiggede væk fra ham. Det var nu ikke så snart at hun krydsede sine arme for de blev bare presset helt sammen så de så endnu større ud. Hun vredt på ham igen og var lige ved at knurre da han slog hende på røven og det gav et ryk i hende og kunne mærke at hendes kinder blev helt røde så hun kiggede hurtigt væk. Hun hadet når folk hele tiden slog hende i røven mest fordi det tændte hende rart meget og så også fordi at hun altid tænkte at det var da hendes røv så de skulle da ikke slog på den. Hun kiggede lige ud og blev helt stiv i kroppen da han stillede sig bag hende. Hun kunne mærke varmen igen i sine kinder da han lagde sine arme på hendes mave og han begyndte at nusse den. Hun var aldrig sådan rigtig blevet nusset før og det føltes rigtig dejligt syntes hun. Hun var hele tiden ved at lukke øjne og bare læne sig op af ham fordi det var sådn en rar følelse men hun kæmpede imod for ikke at gøre det. Hun lagde sine hænder på hans og tog om dem og rykkede dem lidt "Jaeh det kan du sikker men jeg er ikke bare lige en pige som du lige kan få efter du næsten prøvet at dræbe mig" Sagde hun lidt hårdt. Hun vendte sig stille om uden at få hans hænder helt væk så de kom til at stå rigtig tæt sammen faktisk så tæt at hendes bryster blev let klemt op af hendes brystkasse. Hun begyndte at rødme igen og prøvede at skubbe sig selv væk for hun ville have at han skulle se hende rødme.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 11:35

Så nemt var det ikke at slippe af med ham. Bag hende var en af de der gravhuse monumenter. Han skubbede hende roligt ind mod væggen og begyndte at kysse hende roligt op af halsen. Roligt kom tænderne osse frem og bed hende. Mens hans ene hånd stadig nussede hendes mave blidt. Med en svag men glidende bevægelse gled den anden hånd op og hev ned i hendes top så hendes BH kom frem hvorefter han roligt tog på den ene. Mens hans tænder mod hendes hals langsomt rykkede sig længere op. Og bed hende i øret. Hvorefter han hviskede. "Kom med du er ikke som andre piger. Du er noget særligt. Lad mig vise dig en verden helt unikt. Du vil kunne li den verden tro mig. Når du først er gået igang vil du ikke kunne stoppe." Hånden på hendes mave begyndte roligt at glide langsomt ned mellem hendes ben og nusse lige ovenpå hendes underliv udvendigt på tøjet. Før han roligt pressede lidt til så hun ville kunne mærke det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Fre 3 Aug 2012 - 13:45

Meriko fik et chok da han skubbede hende om en væg og begyndte at kysse hende. Hun var i chok i et stykke tid men vågnede da han hendes top ned. Hun lagde sine hænder på hans skulder og brugte alle sine kæfter på at skubbe til men det hjalp ikke for han var alt for stærk for hende men hun gav ikke bare op. Hun t blev ved og ved men gav op til sidste og begyndte at nyde det han gjorde. Hun stod og små stønnede af det og hun lukkede stille sine øjne og lænede sig op af væggen. Hun lyttede stille til ham og rystede stille på hovedet "Nej vil ikke for så er jeg bare billig og det vil jeg ikke være" sagde hun små stønnende. Hun lagde stille arme om hans nakke og bed sig stille i underlæben. Med et sat hun sine negle ind hans nakke men var tæt på at give slip da han nussede hende over underlivet men blev ved.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 14:00

Zann smilede roligt mens han så på hende roligt. Opdagede hun begyndte at nyde det. Og langsomt hev han ned i hendes BH så hendes ene bryst kom helt frem. Han smilede bare roligt. Utroligt at hun ikke prøvede andet. Et stik kom i hans nakke. Han vidste hvad det var men kom til at grine af det. "Tror du virkelig det hjælper at stikke neglene i nakken på mig? Har jeg glemt at sige det? Jeg er en død sjæledæmon jeg er ikke andet end ren magi og knogler." Med et roligt smil tog han fat i hvor hendes underliv var og løftede. Så hun faktisk blev løftet lidt over jorden. Bare så hun kunne mærke det. Blive tændt af det. Han tog hende på det ene bryst kort lod tungen glide hen af nipsen. Efterfulgt af han slap hende. "En lille forsmag hvis du nu skifter mening." Sagde han smilende med et ondt blik. Ikke vredt ondt. Men sensuelt ondt. For han vidste han havde tændt hende meget. Men om det var nok. Det ville tiden vise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Fre 3 Aug 2012 - 17:46

Meriko vred sig stille da han hev ned i hendes bh og rystede på hovedet. Hun kiggede choket på ham da det ikke gjorde ondt på ham da hun stak neglene i ham. Hun hev dem stille ud og kiggede lidt skæmt på ham men man kunne tydlige se på hende at hun var godt liderlige af det han gjorde. Hun kom til at stønne højt da hen pressede hårdere på hendes underliv og vred sig stille af det. Hun faldt til jorden da han slap hende og hun sad stille pustede/små stønnede af det. Hun hev sin bh og top op igen og samlede sine smøger op som der var faldet på jorden da han havde hevet ned i hendes bh. Hun kiggede stille op på ham med et uskyldigt og liderlige blik. Hun rejste sig stille op igen og lænede sig op af væggen "Du er et meget ondt væsen" sagde hun halv vredt men man kunne godt hører på hende at hun virkelig havde nydt det han havde gjort på hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 23:08

Svagt kom et lille grin. "Bare vær glad for jeg venter til du tigger mig om at gøre det færdig. Ellers havde jeg sku gjort det med det samme. Bare vent efter den der smagsprøve går der nok ikke lang tid måske et par dage så kommer du tiggende tilbage efter det. Og på det tidspunkt kan du ikke finde mig fordi du er gået den modsatte vej. Han vendte sig mod hende og viftede en håndfuld smøger og en lighter frem. "Forresten du skal virkelig passe på dine ting det er nemt at snuppe alle dine smøger i pakken" Han smilede ondt og tog en af dem i munden og tændte den roligt og tog et stort sug af den. Roligt med det mærkeligt sensuelle smil begyndte han at gå igen. Væk fra hende. Længere ind mod midten af kirkegården.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Fre 3 Aug 2012 - 23:27

Meriko kiggede stille på ham og var lidt vred på ham over det han havde gjort ved hende for hun ville gerne have mere men hun ville bare ikke være en billig en. Hun ville gerne stole på ham men var bange for at han ikke var en god sjældæmon som hun selv var over for folk hun kunne lide. Hun så de smøger han havde taget fra hende og blev mere vred men nåede ikke at sige noget før han selv begyndte at sige noget. Hun lyttede stille til det han sagde og smilede lidt lumsk for sig selv over det. Hun lagde hurtigt mærke til at gik og løb efter ham og tog ham stille på skulden "Vent" Sagde hun hurtigt og trak vejret hurtigt mens hun stille bed sig underlæben "Kan jeg stole på dig eller vil du mig noget ondt?" spurgte hun stille om mens hun kiggede lige så stille og uskyldigt på ham og vidste ikke om hun skulle tage ham eller lade hver for han virkede god nok men hun var ikke helt sikker endnu for han var jo en sjældæmon og de kunne være rart lede mod andre folk.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 23:34

Stilheden. Efterfulgt af hurtige skridt og en der bedte ham om at vente. Zann stoppede op og vendte sig når hun tog fat i hans skuldre. Spørgsmålet kom ikke bag på ham. Han havde jo nærmest forventet det. Smilet på hans læber blev mere lumsk. Roligt tog han den tomme smøgpakke og lagde alle andre end den han havde tændt derned. Efterfulgt han stak den ned i hendes BH. Efterfulgt af at han tog hende på røven med et svagt smæld så han nærmest slog hende på røven. Efterfulgt af at han hev hende helt ind til ham. Hviskende i hendes øre kom det over hans læber. "Hvad mener du selv? Jeg kan ikke sige det." Han smilede roligt og slap hende roligt og gik videre igen. Tog et sug af den smøg han var igang med og nød bare den stilhed som kirkegården altid bragte. Samt de tågede spøgelsesagtige skikkelser som fløj rundt. Dem som aldrig var der om dagen men altid var der om natten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Lør 4 Aug 2012 - 0:16

Meriko kiggede stadig uskyldigt på ham og nikkede stille til ham "jeg tror godt at jeg kan stole på dig men du er nå til at vise mig at jeg kan plisss" sagde hun stille og kiggede lige så stille på ham med et lidt tiggende blik som han gerne ville have hende til jo så nu gjorde hun det for hun ville gerne finde ud af mere om sjældæmoner da hun jo selv en af dem. Hun gik med ham og tændte selv en smøg med sin ild evne og tog et stort sug af den så hun kunne slappe mere af for hun ville ikke virke helt billig selvom hun var virkelig tændt efter ham nu. Hun kiggede stille på ham "Plisss gør det færdig med mig jeg gerne ha dig" tvang hun sig selv til at sige for hun ville gerne have ham lige nu og her for hun var godt tændt efter ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum