Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba13Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba14Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba15 
Lori
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba13Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba14Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba15 
Lenore
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba13Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba14Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba15 
Celenia
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba13Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba14Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba15 
Genevira
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba13Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba14Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba15 
Renata
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba13Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba14Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba15 
Jake
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba13Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba14Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba13Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba14Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba15 
Katrina
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba13Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba14Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba15 
Sasha
Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba13Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba14Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Ven eller fjende? // Zann //

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 12:30

Zann smilede roligt og stoppede op før han roligt gik hen foran hende. "Er du sikker på du vil gøre det lige nu og lige her?" Spurgte han ondt med et roligt smil før han greb fat i hendes nakke hårdt. Og langsomt lynede/Knappede hendes korset op en efter en. Hvorefter han pressede hende op mod en mur på endnu et gravhus. Roligt gled hans hånd ned og knappede roligt hendes bukser op mens hans læber plantede sig hårdt på hendes hals og bed svagt og kørte langsomt op med små bid til han til sidst nåede til øret. Hvor han kort bed sig fast. Men slap igen. "Du er godt nok fræk når du sådan overgiver dig. Men stoler du virkelig nok på mig til at lade mig tage den ene ting du aldrig kan få igen?" Han smilede ondt og hev roligt ned i hendes bukser for at stikke sin hånd ind mellem hendes ben og nusse hende på underlivet lige udvendigt på hendes trusser bare for at tænde hende ydeligere. Mens hans anden hånd hev hendes korset ned og tog hendes smøgpakke og puttede i sin jakkelomme "Du får dem bagefter." Sagde han. Han havde allerede smidt sin egen smøg og tog nu hendes ud af munden og smed den væk. Hvorefter han pressede sit liv mod hendes så hun kunne mærke at den allerede var godt stiv. Men han var en dæmon på 15.000 år han havde allerede gjort det mange gange før han døde. Han kunne sagtens holde sine lyster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Lør 4 Aug 2012 - 19:15

Meriko var ved at svare da han skubbede hende op af en ny væk og hun kunne lide at han var hård mod hende og gjorde det han ville mod hende for hun var mest til dem der var hårde mod hende og viste at det var dem der bestemte og ikke hende. Hun kiggede uskyldigt på ham og nikkede "Jeg vil være jomfru mere og det har jeg ikke ville være i mange år men syntes heller ikke at det skulle være et menneske der tog den for dem spiser jeg jo bagefter" Sagde hun stille på en meget sød måde. Hun lagde stille sine arme om hans nakke og kiggede stille ind i hans øjne og blikkede stille med sine øjne for at virke som en lille uskyldigt pige som der havde rodet sig ud i ballade og det kunne man også godt sige at hun havde for her var der ingen vej tilbage. Hun trak vejret hurtigt at han rørte hendes underliv med sin hånd. Hun sank en lille klump da hun kunne mærke hans lem mod hende og var jo godt tændt af ham så ville bare så gerne have ham nu. Hun kiggede uskyldigt på igen "Men lov mig at du ikke er for hård når du er i mig plisss" sagde hun lige så stille og man kunne godt hører på hende at hun lår lidt bange for at det gjorde ondt for hun vidste det jo ikke for hun havde kun prøvet i røven. Hun lagde lige stille sine hænder på hans brystkasse og slappede stille af i kroppen og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre andet end vente på hans svar.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 23:33

Zann smilede roligt før han roligt hev hendes bukser helt af hende og tog fat i hendes trusser. Et hårdt ryk kom og pludselig rev han hendes trusser helt af hende. De gik helt i stykker. Han smed de sørgelige rester. Før han roligt satte hende ned på knæ så hun kunne ordne hans bukser. "Du er sku ikke den eneste som skal være nøgen." Sagde han smilende og så ned på hende. "Du er frisk jeg kan li dit slaveriske instinkt til at tænde på kommando. Du ville være en fremragende slave. Jeg vil overveje det. Hvis ikke er det her bare et one night standing." Sagde han smilende mens han tog fat i hendes hår så hun ikke kunne stikke af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Søn 5 Aug 2012 - 9:51

Meriko kiggede meget uskyldigt på ham og fik et da han hev hendes trusser helt af så de gik i stykke. Hun gjorde bare som han ville have hende til. Hun begyndte stille at knappe hans bukser op og hev dem stille ned og sank en lille klump da hun kunne hans lem inden bag hans underbukser. Hun kyssede blidt hans lem uden på hans underbukser og bed stille fat i kanten af dem og hev dem stille ned med munden mens hun kiggede lige så stille op på ham. Hun rettede sig stille op da de var af og kiggede lige så uskyldigt op på ham "Jeg har været slave før og det er derfor jeg er som jeg er" sagde hun lige så stille og kiggede stille på hans lem og tog blidt rundt om den og tog den i munden og begyndte stille at sutte ham godt og dybt som hun jo havde lært man skulle gøre.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 9:57

En kraftig nydelse gik igennem Zann. Han havde jo ikke haft sex i 2.000 år. Han syntes det var fantastisk hvor godt det føltes. Roligt tog han fat i hendes baghoved. Eller rettere hendes hår og hjalp hende dybere over den. Han kunne godt li hun gik dybt. Zann smilede roligt og kiggede op og lukkede øjnene af nydelse. "Hvor er din herre så nu?" Spurgte han roligt med et ondt smil mens han nød at hun fortsatte som hun gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Søn 5 Aug 2012 - 10:13

Meriko blev stille ved og gik bare dybere og dybere ned over hans lem men stoppede stille da han spurgte og tog stille hans lem ud og spillede den stille af "jeg stak af fra ham for han var en meget ond herre for han skar i mig" sagde hun trist men tog hurtigt hans lem ind i munden igen og suttede den godt godt og virkelig dybt igen. Hun blev ved og ved og håbede virkelig at han nød det hun gjorde for hun gjorde sit bedste. Hun tog den helt til roden for at få ham til at nyde det endnu mere og hun holdt den der længe for hun suttede ham stille igen.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 10:19

Åh ja Zann nød det. Det var fantastisk godt. Han smilede roligt. "Så det vel på tide du får en ny." Sagde han smilende med et ondt smil. Før han roligt greb fat i hendes nakke. Han nød hun tog den helt ned og holdte den. Han syntes det var rigtig godt. Hun var rigtig god. Måske for god. For et kort stykke tid efter kom han en smule. Ikke meget men sikkert nok til at give hende et chok eftersom han ikke havde givet hende en advarsel. Derefter tog han hende op fra den. Op og stå. Med ryggen til ham hvorefter han åbnede hendes BH og pressede hende op mod muren igen. Mens han tog hende hårdt på røven. Smækkede den hårdt og fast et par gange bare for at give hende lidt nydelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Søn 5 Aug 2012 - 11:42

Meriko lavede lidt store øjne da han kom lidt men slugte det lige så stille og tog stille hans lem ud. Hun mærkede at han hev hende op og fuldte bare med og var bare helt slap i kroppen så han nemt kunne vende og dreje hende som han ville og havde lyst til. Hun små stønnede da han smækkede hende på røven og lukke stille sine øjne og det rigtig meget. Hun kiggede liderlige om på ham "Vil have en herre der er sød mod men stadig hård under sex" sagde hun lige stille og man kunne godt se på hende at hun var lidt bange for at han ikke var det hun ville have men hun håbede meget at han var.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 11:56

Han smilede roligt før han vendte hende rundt og løftede hende op. Hvorefter han spredte hendes ben og holdte hendes ben spredte. Klar til at presse den ind i hende. Han så hende i øjnene med et roligt lidt ondt smil. "Jeg synes du skal overveje at blive min. Men jeg advare dig hvis først du siger ja er der ingen anden vej." Han smilede roligt før han langsomt pressede sin lem op i hende. For hendes første gangs skyld gjorde han det langsomt. Normalt ville han ikke gøre det så langsomt kun fordi det var hendes første gang og kun i starten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Søn 5 Aug 2012 - 12:28

Meriko lagde stille sine arme om hans nakke og kiggede lige så stille på ham og nikkede stille "Det ved jeg godt min herre" sagde hun stille og håbede at han kunne gætte sig til at hun havde sagt ja til ham. Hun lukkede øjne hårdt i da han pressede sig op i hende og skreg lidt af det for det gjorde en del ondt på hende. Hun kiggede lige så stille på dem med tåre i øjne men hun holdte smerten inde så godt hun nu kunne men det var godt nok svært.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 13:06

Zann smilede roligt før han roligt greb fat i hendes overarm. En brændende fornemmelse kunne mærkes. Han brændte sit mærke ind i hende. Det var et tegn på hun var hans. Det var noget de fleste slaver af hans generation og race kunne. Det var nemmere end de kunne stikke af. Det var som et magisk bånd som bandt dem sammen så han kunne finde hende hvis hun stak af. Langsomt slap han hendes overarm igen. Han smilede roligt. Og lod hende sidde stille lidt. Bare så noget af smerten forsvandt. Før han roligt begyndte at rykke i hende. I starten blidt men efter tid gik det hurtigere og hurtigere. Til sidst var han meget hård. Mest for at understrege at nu bestemte han. Men osse for at give sig selv nydelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Søn 5 Aug 2012 - 13:34

Meriko skreg lidt da han brændte sit mærke ind i hendes arm men hun tog smerten i sig og lukkede sine øjne hårdt i og vred sig meget lidt af det. Hun slappede af i hele kroppen da han slap hendes arm og holdte sig stille ind i hende. Hun holdte stadig stille op ham og slappede bare af men begyndte at stønne da han rykkede sig i hende. Hun vred sig en del da det blev hårdt og skreg af det da det gjorde lidt ondt på hende men det var nu meget dejligt alligevel. Hun lukkede sine øjne af nydelse og skreg en del af det hele for det var dejligt men det gjorde nu også ondt på hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 14:01

Zann smilede roligt og kørte videre i hende før han bukkede sig frem ved hendes øre. "Nu vi forbundet. Vi er sammen. Vi vil aldrig kunne skilles." Sagde han roligt mens han smilede. Før han tog hende på røven og smækkede hende hårdt mens han fortsatte med at rykke i hende. "Jeg håber nu du vil nyde alt det her." Sagde han smilende mens han rettede sin hånd lidt mere ind mod midten af hendes røv. Som om han ville stikke noget op i det hul. Han så på hende og smilede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Søn 5 Aug 2012 - 15:00

Meriko lænede stille hovedet lidt frem og lyttede stille hvad han sagde og prøvede virkelig at være stille for hvis der nu kom nogen som der ikke lige skulle finde dem sådn her. Hun nikkede stille da han havde sagt det andet "ja ny...der det me...get her...re" stønnede hun højt og lænede sit hoved op af væggen og bed sig i underlæben for at være stille selvom det ikke gik så godt for hende. Hun holdte strammer om og spændte en del i kroppen for hun var tæt på at komme men prøvede at holde det inde for hun ville ikke komme for hun fik lov af ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 15:14

Zann smilede roligt og fortsatte hurtigt i hende. "Kæft du er stram. Jeg er faktisk allerede ved at komme." Hviskede han smilende. Og pressede hende helt ned mod den så den ikke kunne komme længere op. Derefter så han på hende. "Er du da ikke ved at komme snart." Spurgte han smilende mens han fortsatte kraftigt i hende. Hårdere end før. Nydende. Han begyndte svagt at stønne. Meget lav men det var små støn. Han kunne ikke lade være. Det føltes simpelthen for godt. "Du må godt komme hvis du er ved det. Jeg kommer lige om lidt. Jeg håber du kommer samtidig med mig." Sagde han smilende før han til sidst kom og håbede hun havde gjort hvad han sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Søn 5 Aug 2012 - 15:33

Meriko vred sig en del og nikkede stille ham og lagde sin ene hånd foran munden for ikke at skrige alt for højt. Hun spændte i hele kroppen og kom rigtig meget og kunne mærke hans varme sperm oppe i sig. Hun kiggede lige så stille på ham og hun begyndte stille at ryste i hele kroppen da hun kom rart meget af ham for han havde bare tændt hende for groft og hun ville endelig gerne have mere og alligevel ikke for hun var godt træt i kroppen lige nu men hun skulle jo holde til mere hvis han ville have mere af hende. Hun kiggede sødt på ham "Tak min herre" sagde hun lige så stille og kyssede ham forsigtig på kinden for hun vidste ikke helt om hun måtte det men gjorde det alligevel lige så stille.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 15:40

Roligt tog han den ud af hende. Med et sidste nydende støn. Før han roligt satte hende ned på jorden. Før han selv faldt ned og sidde ved siden af hende. Pustede svagt. "2 gange. Det er egentlig meget når man tænker på det er første gang siden jeg vågnede." Sagde han roligt med et smil og vendte blikket mod hende. "Var det godt" spurgte han roligt og hævede armen så hun kunne sætte sig ind til ham. Deres sex var forbi. Nu var det tid til at vise sig lidt fra den søde side. Han smilede fortsat til hende. Det var tydeligt han intet havde imod hun kyssede ham. "Beklager at jeg gør dig til min slave i stedet for at gøre som normale og komme sammen med dig. Jeg kan bare ikke binde mig." Sagde han forpustet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Søn 5 Aug 2012 - 16:10

Meriko sat sig stille ind til ham og slappede lige så stille af i kroppen men rystede stadig en del af det for hun var jo kommet en del og der gik nok noget tid for det stoppede helt. Hun lukkede stille sine øjne og trak vejret tungt "Det gør ikke noget min herre for jeg er heller ikke så god til at binde mig for vil bare gerne en som der er god til sex men som stadig er sød mod ud over sexen" Sagde hun lige så stille og slappede bare op af ham og nød at han var sød mod hende. Hun lagde stille sin ene arm over hendes bryster for at skjule at hendes brystvorter var stive.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 16:22

Zann smilede roligt før han roligt og svagt vendte hende rundt så de var ansigt til ansigt. Med kun få centimeter fra hinanden. "Jamen selvom du kun er min slave er du jo forpligtet til at gøre hvad jeg siger. Du må ikke have sex med andre end mig. Er det forstået?" spurgte han smilende. Hvorefter han roligt lod deres læber mødes og kyssede hende roligt. For at se om hun kunne li ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Søn 5 Aug 2012 - 16:33

Meriko kiggede stille på ham og nikkede lige så stille til ham og kyssede lige så stille med og slappede af i hele kroppen og nød at mærke at han godt kunne lide hende mere end bare en slave som han bare havde sex med for sådn var det med de fleste slave at de bare var der for at være legetøj. Hun stoppede blidt deres kys og kiggede kært på ham og nussede stille hans kind "Jeg vil kun adlyde dig min herre" Sagde hun lige så stille og smilede sødt til ham og kyssede ham blidt på kinden igen.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Man 6 Aug 2012 - 17:13

Zann smilede roligt da hun slappede af. Og kunne mærke der var noget mere end bare slaver. Han slap roligt hendes læber før han strakte sig. "Det var godt." Sagde han smilende før han rejste sig op og rakte hende en hånd. "Vi må hellere finde hjem til dig. Jeg mener du har vel et sted at bo ikke?" Sagde han roligt og forventede hun ville tage hans hånd til hjælp. Mens han bare fortsat så på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Man 6 Aug 2012 - 18:10

Meriko kiggede stille op på ham og tog imod hans hånd og smilede sødt til ham. Hun kiggede stille rundt "Jeg bor en gang i mellem hos en ven for har ikke fast sted at bo" sagde hun lige stille og begyndte at tage sit tøj op og tog stille sine bukser, bh og top på igen. Hun smilede sødt til ham og lænede sig lidt op af ham da hendes ben ikke helt ville som hun vil.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Man 6 Aug 2012 - 18:44

Han smilede roligt. Hvorefter han tog fat i hendes ben og løftede hende op og sidde på hans skulder. Hvorefter han begyndte at gå. "Så lad os tage hjem til mig. Jeg bor et godt stykke væk herfra i Valley of the Dead." Sagde han roligt og førte hende til kanten af kirkegården så hun kunne få slappet lidt af. Derefter satte han hende ned på jorden. Derefter gik han roligt forbi hende. Efter at have klappet hende på røven. Han gik roligt ind på midten af den vej der kørte forbi. En bil kom kørende mod ham. Han rakte hånden op efterfulgt af bilen stoppede. Han gik roligt hen til føresædet og åbnede døren. Han tog hårdt fat i føren og hev ham ud af bilen før han satte sig ind i bilen og kørte lidt frem så hun kunne komme ind. Føren sad chokket på asfalten. Og turde tydeligvis ikke at gøre noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Meriko Man 6 Aug 2012 - 20:38

Meriko kom ned en lille pive lyd da han løftede hende op i luften men holdte stille om ham for ikke at falde ned af ham. Hun nikkede stille til ham og slappede bare af i kroppen så hun bare kunne stå når det blev nødvendigt. Hun kiggede sødt på ham da han sat hende ned på jorden igen og blev lidt overrasket da han slog hende i røven men smilede bare frækt af det. Hun kiggede stille efter ham da han gik ud på vejen og så at han kom kørerne i en bil op til hende. Hun sat sig stille ind i den og smilede sødt til ham og tog stille selen på for det havde hun altid lært at man skulle så det gjorde hun. Hun kiggede stille rudt og sukkede lige så stille.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 13:56

Et lille smil gled op over hans læber. Speederen blev trådt en smule ned mens han stadig holdte bremsen. Den klassiske brummen af en masse hestekræfter kom. Zann trådte speederen i bund. Og man kunne høre hjulene køre i bagsiden. Og røg kom fra dem. Med et lille svagt grin slap han bremsen. Og pludselig fik hjulene greb. Men fordi bilen var så lille og der åbenbart var en kraftig motor. Fik den ikke kun greb. Men den skubbede hele bilen af sted. Så Zann ramte sit sæde med et bump. Han havde jo ventet det så han havde brugt lidt kræfter for at stritte imod. Spørgsmålet var om Meriko osse havde brugt kræfter. De kørte meget hurtigt imod Valley of the dead mens han roligt drejede hovedet og så på hende roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende? // Zann // - Page 2 Empty Sv: Ven eller fjende? // Zann //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum