Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
well hello there another shapeshifter //kaichi// EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
well hello there another shapeshifter //kaichi// EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
well hello there another shapeshifter //kaichi// EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
well hello there another shapeshifter //kaichi// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
well hello there another shapeshifter //kaichi// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
well hello there another shapeshifter //kaichi// EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
well hello there another shapeshifter //kaichi// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
well hello there another shapeshifter //kaichi// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
well hello there another shapeshifter //kaichi// EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba13well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba14well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba15 
Jake
well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba13well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba14well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba15 
Sasha
well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba13well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba14well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba15 
Lenore
well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba13well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba14well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba15 
Renata
well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba13well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba14well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba15 
Taliia
well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba13well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba14well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba15 
Katrina
well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba13well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba14well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba15 
Edgar
well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba13well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba14well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba15 
Celenia
well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba13well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba14well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba15 
Marcus
well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba13well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba14well hello there another shapeshifter //kaichi// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

well hello there another shapeshifter //kaichi//

Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 14:41

S: baren i det vilde svin
T: 23.00
O:en masse fulde mennesker, hans to elver og bartenderen
V: stjerne klart med få skyer
P: en trench coat i lædder med et kranie på ryggen, en fedora, med en skjorte under det, et par bukser med en enkelt lap og et par kampstøvler.

monodorth lod pengene falde på bordet så der to drinks den ene var bare et glas mæk og den anden var et glas med wiskey. han lod hans store falk sætte sig på disken og drikke af mælken "nå gamle dreng har du mod på en flyvetur til templet med mine kommentare til rekrutterne" falken Falkes nikkede men skulede over mod dem "ja jeg ved det de er ireterende" han tog et stykke papir og satte det i røret på ryggen af falken og lod ham flyve mens han satte sig til og drak wiskeyen i glasset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Ons 8 Aug 2012 - 15:21

Kairi åbnede forsigtigt døren til Det vilde svin, og gik ind. Hun så sig omkring i det lidt mørke lokale. Der var mange mennesker. Normalt brød hun sig ikke så meget om fulde folk, men hvis det var alternativet til at sidde hjemme i den tomme lejlighed alene var det vel bedre. Hun gik op mod baren og henvendte sig til bartenderen. Hun fandt pengene frem og betalte for sin øl, og satte sig i stilhed ned på en af de få tomme barstole.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 15:39

han vendte sig i stolen da døren blev åbnet og en pige kom ind og satte sig i den tomme stol ved siden af ham "der er travlt her hva" monodorth var ikke fuld over hovedet faktisk drak han højst et glas wiskey når han endelig var på kroer "du ser ny ud hvad hedder du" han så igen hen mod sine elever der teede sig som fordrukende teenagere *argh det er lige som at have børn* han drak det sidste i hans glas og stilte det på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Ons 8 Aug 2012 - 18:12

Personen ved siden af hende begyndte at tale til hende, og hun vendte sig og så på manden. Hun bed sig lidt usikkert i læben mens han snakkede, og svarede så "tja, det er der vel.." Han virkede ikke fuld overhoved, mere som en der ligesom hende bare havde brug for en enkelt drink efter en hård dag. Da han fortsatte med at snakke fornemmede hun at han var rimelig venlig, og hun løsnede lidt op og smilede til ham da hun svarede. "Jo, jeg er lige flyttet til byen idag. Jeg Hedder Kairi Uchiha, hvad med Dem min gode herre?" Hun var altid meget høflig og venlig overfor folk, også fremmede.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 19:02

monodorth så på pigen ved siden af ham "mit navn er Jack men mine elever kalder mig ved mit mellem navn Monodorth" han rakte hånden ud "godt og møde dig kairi Uchia" han kyssede hende på håndryggen og han kunne se hans elever rygge sammen og snakke så monodorth sendte dem et blik der sagde 'hvis i gerne vil leve vidre så stop jeres snik snak' og de satte sig normalt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Ons 8 Aug 2012 - 19:10

Hun følte sig på en gang smigret og overvældet af hans behandling, men fortrak ikke en mine. Det var ganske vidst ikke normalt at behandle en simpel ung frøken på den måde derhjemme hvor hun kom fra, men hvad hvis det var det her? Hun vidste jo stadig ikke ret meget om dette sted. Hun valgte at smile til ham, og svare "Rart at møde Dem, min gode herre. Jack eller Monodorth, hvad vil De helst have at jeg kalder Dem?"
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 10:51

"kald mig jack. jeg er nok den sidste ridder i hele rotten root" han smilede skævt da Falkes hans falk svævede ned fra ovenlys vinduet med svaret fra rådet. monodorth holdt sin jern hånd op så falkes kunne lande på den. Monodorth tog brevet og læste 'kommentare modtaget, elver afskediges, begynder når du går -rådet' monodorth lukkede brevet igen stoppede det i lommen "hvad siger du til at vi kommer ud herfra" han smilede og klikkede med tungen så Falkes fløj op på hans skulder .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Tors 9 Aug 2012 - 11:24

"Jack it is then." Svarede hun og grinede lidt. Hvorfor hun altid slog over i engelsk vidste hun ikke, det var bare en vane hun havde. Visse udtryk og talemåder lød bare bedst på engelsk efter hendes mening. "Den sidste ridder siger de? Hvor..." Hun ledte efter cet rette ord i hovedet. Ædelt? Nobelt? Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, men blev heldigvis afbrudt af en falk der kom ned fra vinduet. Nu kunne hun bare håbe at han havde for travlt med at læse den besked, falken havde med til ham, til at opdage hendes ufærdige sætning. Hun så på ham da han talte igen, tog den sidste slurk af sin øl og svarede ham. "Jo hvorfor ikke."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 11:41

"ok så" monodorth lagde sit kort på bordet bundede glasset og gik så gennem baren med kairi lige foran ham. en halvstor dæmon skulle lige til at klappe hende bag i da monodorth geb hans hånd "er du sikker på det er en god ide mester" hans jern hånd klemte hårdt om dæmonens hånd at man kunne se blodet forlade den "godt så" han gav slip og så på kairi "vi må hellere skynde os" han åbnede døren for hende og gik ud lige efter at han gav bartenderen et lille nik. han skimtede en flaske blev trukket op fra en skuffe men mere så han ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Tors 9 Aug 2012 - 12:43

Hun bemærkede en bevægelse bag sig da de gik gennem lokalet, og skulle lige til at vende sig og stikke dæmonen en lussing da hun så at Jack allerede havde reageret. Hun ville til at sige noget, men i det samme åbnede han døren for hende, og hun gik ud af den og ud på den halvmørke gade. Da han var kommet ud bag hende så hun på ham og sagde smilende "Sikke venlig De er, min gode herre. Den slags plejer jeg at måtte klare selv." Hun var ikk vandt til den slags venlighed, men så igen, hun gik oftes alene rundt derhjemme.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 20:14

"arh det er ikke noget. jeg tager de chancer jeg for at vise ridderlighed" han smilede mens han lukkede døren helt "nå fortæl mig lidt om dig selv" han gik hen af gaden ved siden af hende "mens vi snakker kan vi gå hen til min lejlighed" han griflede en hurtig besked på et stykke papir og satte det ned i røret bag på Falkes ryg "Falkes kan du sende beskeden til micilangelo i foyéen og bed ham om at sende nogen op og ryde op" han fast gjorde en lille læder pose fast til Falkes ben og Falkes fløj afsted "der er ikke gjort rent i noget tid" han smilede med den sedvanlige charme i smilet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Tors 9 Aug 2012 - 21:29

Hun smilede og lyttede til hvad han sagde, og svarede så "Det gør skam ikke noget. jeg har selv ret rodet derhjemme, jeg er jo lige flyttet ind idag." Hun overvejede hvad hun skulle sige, og fortsatte så "Jeg er flyttet hertil fra en landsby langt inde i skoven. Min far mente, at det var mig der skulle køre forretningen videre, og at det var tid til at forsøge at rykke den ind til en større by." Hun overvejede hvor meget hun skulle fortælle, og fortsatte så "Jeg er ikke vandt til så mange mennesker, der hvor jeg kommer fra bor der ikke så mange, og man holder sig mest for sig selv. Det med bare at gå hen og snakke med en fremmed er ikke normalt der."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 22:21

han så på hende med sine grå øjne "ja min far ville også have jeg gik ind i familie mforretningen også. en anden del var så at jeg gjorde det" han smilede som om han snakkede med en af hans elever der lige var kommet tilbage fra mission "men min lejlighed er lige her henne. har du lyst til en hurtig snack" han var en ret god kok efter som han var ret kræsen når det galt kvaliteten "jeg bor her i byen på grund af tempelet ligger i rotten root lidt her fra" han nåede frem til døren holdt den åben og ventede på om hun ville med op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Tors 9 Aug 2012 - 23:01

Hun så smilende på ham mens han snakkede. Hvor sjovt at de delte skæbne, tænkte hun og smilede for sig selv. Det var først nu hun bemærkede at hun var ret så sulten, og svarede med et nik da han spurgte om hun ville med op og have en snack. "Det ville være skønt, jeg har faktisk ikke spist det meste af dagen." Hun gik ind af døren og ventede på at han skulle komme ind selv.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Fre 10 Aug 2012 - 11:42

monodorth lukkede døren gik gennem foyéen. halvvejs igennem fløj Falkes op på hans skulder igen. Monodorth's lejlighed lå på den fjerde sal i et stort kompleks " her er vi så" han åbnede døren til det pinligt rene værelse "efter dig" han gik ind efter pigen og så rundt i værelset "du kan bare gå ind i køkkenet" han pegede hen mod en dør ved siden af et par krystal våben der hang på vægen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Fre 10 Aug 2012 - 13:06

Hun gik forsigtigt ind da han åbnede døren for hende, og så rundt i lejligheden, der så ud til at være lidt større end hendes egen. "Her bor du da dejligt." Sagde hun og gik hen mod køkkenet da han bad hende om det. Hun stoppede kort op og så på de våben der hang på væggen, og åbnede så forsigtigt døren til køkkenet.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Fre 10 Aug 2012 - 15:40

monodorth gik ind i køkkenet og tog en masse vare frem "hvilken ret skal jeg mon lave?" han snittede nogle grønsager og smed det i en gryde der efter en kylling og hældte vand ned i gryden så det dækkede kyllingen. monodorth satte sig intil det begyndte at koge "nå min ven hvad laver du så på en daglig basis i byen her" han smilede mens han tog et par talerkner og satte dem på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Fre 10 Aug 2012 - 17:14

Hun gik efter ham og stillede sig lidt bag ham mens han lavede mad. "Det ser lækkert ud" Sagde hun høfligt og smilede til ham. Hun bed sig i læben og tænkte over hvad hun skulle svare ham.

"Tja, jeg er lige flyttet hertil idag, og det er meningen at jeg skal køre familieforretningen videre her i byen." Hun vidste ikke hvor meget hun skulle fortælle. Der var jo ikke så meget at sige
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 21:33

"og hvad er denne foretning entlig. du kan frit snakke her inde de her mure er lyd isolerede" han lavede et fulge fløjt som en slags ordre til Falkes om at han skulle flyve ind på sin pind og Falkes gjorde som der blev sagt " jeg kan røbe den hemmelighed at..." monodorth blev til en slange "jeg er shapeshifter" han blev igen til den adrette mand igen "din tur" han smilede med et glimt i øjet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Lør 11 Aug 2012 - 22:01

Hun så på ham forvandle sig, men fortrak ikke en mine. Hun var jo selv shapeshifter og så vandt til at se og opleve forvandlinger. "Vi sælger de smykker landsbyens beboere laver for os." Sagde hun, og gengældte hans glimt. Hun forvandlede sig til en kat, og tilbage igen ret hurtigt.

"Åh ja, og så er jeg også shapeshifter" Hun smilede drilsk til ham.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 23:40

"tja det er da ikke en overraskelse. din positur er meget dyrisk, det skal forstås som et kompilment" han tilføgede hurtigt den sidste del da der nogen gange kunne opfattes dåligt "tja en smykke handler hva. jeg selv er snigmorder træner så der er lidt forskel på vores tilværelse" han smilede som om at være snigmorder var noget af det mest almindelige i verden "nå nu er suppen færdig" han tog gryden af og fiskede kyllingen op, kyllingen blev lagt på et fad med mynte blade omkring den og suppen blev serveret i gryden " ja jeg er ingen gormet kok men det er da spiseligt" han smilede drilsk og serverde suppen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Søn 12 Aug 2012 - 0:00

Hun grinede lidt af det første han sagde. Hun vidste det jo godt, men troede hun havde lært at skjule det. Åbenbart ikke, eller også var han bare god til at spotte den slags.

"Snigmorder? Det lyder.... Spændende." Sagde hun, og satte sig ved bordet da han serverede suppen. "Det ser lækkert ud, og jeg er godt sulten efterhånden." Hun så på suppen og slikkede sig om munden. Okay, noget dyrisk var der vidst over hende alligevel.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 0:15

"tja det blive kedeligt i længden" han skar kyllingen over i to og gav den største af stykkene til Kairi "hved du hvad jeg føler virkelig en forbindelse her. gør du ikke ?" han smilede med et stykke kylling hængende lidt ude af munden men han spiste det hurtigt "jeg mener det er ikke så tit at jeg snakker med andre Shapeshiftere. de eneste andre jeg snakker med er mine elever og de er ikke gode lyttere"

han kom til at tænke på de afskedigede elever der var blevet forgiftede af den så kaldte 'bartender' der entlig bare var en snigmorder i civilen "de fleste glemmer at vi snigmordere har et liv ud over drabende" han smilede "det bliver ret ensomt hvis jeg ikke havde Falkes så ville jeg nok være lidt mere deprimeret hele tiden" han kiggede mod dør åbningen Fløjtede og falkes kom flyvende og landede på monodorths skulder "her min ven" han gav et stykke kyllinge bryst som Falkes begyndte at spise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Kairi Søn 12 Aug 2012 - 0:36

Hun havde netop fået slubret det sidste af suppen i sig da han gav hende kyllingen. Hun pillede den fra hinanden og begyndte at spise af den, og havde lige taget en bid da han spurgte hende om noget. Hun nikkede smilende og tyggede videre på sin kylling mens han talte.

"Det lyder da trist." Sagde hun og så på ham med et lidt medlidende blik, hvorefter hun fortsatte "Jeg tror det er fordi folk er bange for at komme tæt på jer, så det er kun få der kender sandheden, og resten tror at hele jeres liv består af mordplaner og drab." Selv havde hun en evne til ikke at dømme folk før hun kendte dem, og forsøgte at se hele mennesket bag.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well hello there another shapeshifter //kaichi// Empty Sv: well hello there another shapeshifter //kaichi//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum