Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba13Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba14Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba15 
Lori
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba13Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba14Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba15 
Lenore
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba13Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba14Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba15 
Celenia
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba13Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba14Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba15 
Genevira
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba13Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba14Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba15 
Renata
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba13Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba14Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba15 
Jake
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba13Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba14Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba15 
Madelena Gray
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba13Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba14Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba15 
Katrina
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba13Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba14Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba15 
Sasha
Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba13Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba14Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 14:10

Nu er jeg atter på - hvilke grunde vil jeg ikke gå i dybden med, men jeg kom lige i tanke om noget.

Det skal ikke ses som en masse ris der bliver smidt efter Admin, bestemt ikke, men bare noget i kunne have tænkt over. Sket er jo sket, og det kan der ikke ændres ved, men mit spørgsmål går ud på:

Hvorfor åbnede i siden før den egentligt var færdig?

Det er selvfølgelig fedt at vise sin side til sine venner, men har i overvejet hvad der ville ske hvis i havde ventet til siden var færdig eller næsten færdig. Kunne siden være blevet hurtigere færdig, kunne der være noget anderledes, som kunne have gjort den bedre .... ? I ved jeg godt kan lide siden fordi den er anderledes end andre sider, men at jeg også har visse skeptisk, jeg er en lille lyseslukker, det ved jeg godt, men jeg er også fandens nysgerrig, og vil mægtig gerne høre grunden til netop dét spørgsmål. Jeg har en million andre som jeg også gerne vil have svar på, men bare spørg mig, så kommer det.

- Eric


Sidst rettet af Eric Tors 5 Jan 2012 - 8:37, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 14:58

Jeg forstår fuldt ud din tankegang så ingen sureminer herfra :-D

Men det var heller ikke meningen overhoved at nogen andre skulle ha joinet før den var færdig især så lang tid før.. Men jeg tror det skete pga en blanding mellem det der skete på lost hvor folk begyndte at forsvinde derfra og så måske en misforståelse angående at man ikke måtte reklamere med den..

jeg ville selv ha ønsket at det var endt sådan at vi havde det hele klar før i kom, men sådan blev skæbnen ikke.

men ind til videre satser vi meget stærkt på at blive færdig den 20 januar :-D så lad os se om vi kan holde det :-D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 15:12

Dejligt, tak for svaret! Smile

- Det er en skam med det der skete inde på Deploratus, men så er det jo godt siden åbnede trods det ikke helt var meningen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 15:22

Ja det er ærverligt da den var en god side.. R.I.P lost.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 15:32

R.I.P.?
Seriøst?
Lost er ik død.
Der er stadig en del mennesker derinde, som har det sjovt med at skrive.
Den har bare ændret sig, og måske var det det os som havde været derinde i et stykke tid, ik lige kunne tage.
Så jeg tror ik lige vi kan sige R.I.P...
No offence ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 15:49

For mig er siden død, jeg kunne langt bedre lide den gamle Lost..Smile Men smag og behag må man vel ha ikk? Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 15:57

Jo, helt klart ^^
For mig er siden også død. Jeg prøver på at fortsætte derinde, men jeg er bare blank...
Men der er jo stadig nogen derinde der skriver med hinanden, så helt død er den jo ik ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 16:01

nej den er heldigvis stadigvæk i live, men hvor længe? Når men skal vi glemme dette emne, da vi ikke skal ende på et dårligt sidespor og jeg ikke gider at vække dårlige minder op i ellers mine gode minder fra den side af Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 16:06

Jep^^
*graver et dybt hul og smider emnet ned i det*
Hvor kom vi fra? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 16:06

Kan vi ikk blive lidt på emnet endnu? For jeg har virkelig undret mig over hvor gammel lost er og hvordan den fungerede før. Jeg blev medlem kort før det hele ændrede sig, så jah... Det var lidt mystisk at se en side ændre sig, og vide at det blev meget anderledes, på trods af at jeg stort set ikke kendte så meget til den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 16:09

Janie, hvis du gerne vil vide noget fra før, så tror jeg du skal tage det over PM, da vi allrede en gang før har gjort nogen sure med hvad vi skrev på siden.
Så hvis du har spørgsmål så send en PM til mig, så kan jeg måske svare, ellers tror jeg Mina også gerne vil svare.
Men nu er det på tide at begrave det emne.
Hvem vil smide den første skovl jord over det? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 16:15

*kommer med en gravko*
Yes jeg er klar Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 16:16

Goodie ^^

Så hæld i og lad os begrave det emne xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:18

*trykker på knappen og 40 tons sand kommer oven på*
Det burde vel være nok ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:21

Jo, Det er kun spøgelser der kan komme igennem der xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:23

*mmmm står og tænker*
De kan ikke gå igennem jern? Så vi er nød til at grave det hele op igen og putte en masse jern i vejen for dem, gider vi det? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:24

Vi er elver, jeg tror det hurtigt er ordnet xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:29

*står og tænker, så ser Mina en kage længere væk*
Nej tror ikke at jeg gider alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:32

*Kasandra kigger på Mina, og kigger så samme vej som Mina, ser kage og bryder ud i latter*
haha Laughing
Så spis din kage i fred smukke <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:37

*tager kagen smager på den, så dårligt på den og kaster den så lige i face på Kasandra*
Ya said that ya didn't like chaos, i do hihi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:43

*Giver et udbryd og fjerner så kagen fra sit ansigt*
Jeg bryder mig bare ik om at ens liv bliver kaotisk...
Intet problem med Kaos, bare jeg ik bliver stresset af det Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:46

*kaster endnu en kage, for at se om hun bliver stresset*

*Så kommer admin i tanken om, at dette emne er kørt helt af sidespor, og så forsvinder hun som en fed pandaninja*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:48

Haha
*springer til siden fra kage og kigger efter pandaen*
Jeg tænkte faktisk på at sige noget... Glemte det bare xD
Vi er slemme til det med sidespor, eller det er jeg ihvertfald xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:53

Jaaa...SÅ dét lykkes at spamme et indlæg, heeeelt uden min hjælp XD

I rest my case !


Traa laaa laaa what a wunderful day

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Gæst Ons 4 Jan 2012 - 20:57

Tja,

Men du spammer en leg istedet for.... xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det var engang "Kronstoktiv kritik"  Empty Sv: Det var engang "Kronstoktiv kritik"

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum