Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba13Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba14Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba15 
Jake
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba13Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba14Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba15 
Sasha
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba13Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba14Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba15 
Lenore
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba13Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba14Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba15 
Marcus
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba13Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba14Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba15 
Renata
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba13Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba14Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba15 
Taliia
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba13Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba14Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba15 
Katrina
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba13Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba14Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba15 
Edgar
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba13Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba14Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba15 
Celenia
Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba13Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba14Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Stay away! How dare you? //Shifty//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:46

Da pigen kiggede væk blav Shifty til en stor sort ulv med blå øjne. Hun stod og knurrede af hende og ventede på hendes reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:48

Cosette vendte sig imod hende og fik et chok, hun hoppede lidt tilbage og hendes hjerte sad pludselig oppe i halsen. Hendes knogler gjorde en smule ondt, det plagede de ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:51

Shifty stod lidt og knurrede af hende. Men da pigen hoppede tilbage, hoppede Shifty mod hende for at angribe. Shifty's sylespidse tænder havde retning mod pigens hals .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:00

Cosette løb hurtigt til siden, hendes knogler brændte. *Hvad sker der med mig?* Hun kiggede hen på den store sorte ulv, hun pustede ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:06

Shifty løb mod hende, denne gang uden at springe på hende. hun åbnede gabet for at få i hendes arm.

//jeg er lige kommet i en skrive blåkering Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:10

Cosette nåede lige at dreje om og kunne mærke hendes knogler gå af led. De ændrede sig, og skiftede skruktur. Dette var en pinsel og Cosette skreg næsten, men smerten fik hende til at græde. (Profil under svagheder Smile ) Hun faldt ned på knæ og pludselig stod en stor flot jaguar foran Shifty.

//Prøver at se om jeg kan få dig ud af den Razz)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:24

Shifty stod og kiggede på hende, hun tænkte nok der var noget shapeshifter over hende. Men Shifty var van til kamp, bare ikke med andre shapeshifter. Shifty knurrede og viste tænder af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:25

Cosette var overrasket, men hendes instinkter fortalte hende hvad hun skulle. Hun knurrede og viste selv tænder. Der gik ikke langtid før hun følte sig tilpas i jaguar kroppen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:32

Shifty var imponeret over hvor hurtigt hun følte sig tilpas i hendes dyre krop. Men shifty vill bar dræbe, hun hoppede hen mod hende og bed ud efter hende.

//og når ja, tak Razz Razz Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:34

*Hvorfor vil du overhovedet dræbe mig!?* Hun sprang op i et træ og kiggede ned på Shifty. Cosette knurrede og lagde sine øre tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:37

*fordi jeg er en dræber* Shifty holdte sig på afstand fra træet *men nu ved jeg du er en shapeshifter* Shifty knurrede lidt af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:39

*Har du ikke lidt stolthed, vil du virkelig være en morder?* Cosette knurrede stadig af hende, men blev oppe i træet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:40

*jeg har stolthed når jeg nedlægger et bytte, jeg er en jæger* Shifty knurrede men valgte at sætte sig og holde øje med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:50

*så du ikke en af dem som tænker på om ens forældre er tilfreds med en. ELler om ens kæreste ville være skuffet.* hun knurrede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:55

*jeg har ingen familie og min kæreste er væk, så der er kun mig* Shifty sad bare på jorden og holdte øje med hende i træet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:59

*men hvad ville Han dog ikke tænke hvis du dræbte nogen?* hun ville ikke slås, Men hvis ulvepigen ikke ville stoppe med at ville angribe så kunne det ende med at blodabad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 23:04

Shifty lagde sig *han ville tænke som alle andre, hvorfor fik hun et tilbage anfald*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 7:38

*tilbage anfald af hvad?* hun stoppede med at knurre og lagde sig i stedet på en gren. KUn kiggede ned på ulven og Hun kunne mærke sine nakke hår rejse sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 9:10

*jeg har været lærling ved en ødelægger, en dræber* Shifty holdte stadig øjen med hende oppe i træet. *lige siden han fandt mig har han trænet mig til at jage*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 14:11

*Men det betyder ikke at du skal være en? Hør jeg tror på at inden i dig.. Der er der en pige som beder dig om at stoppe.. Stoppe og tænke over hvad du enlig laver..* Cosette havde altid en ide om der mindst var en god side i en person. Og ligenu ville hun bare finde den, for hvis hun kunne. Ja så kunne de måske blive fine venner og grine af dette en dag. Hun ville også lærer at forvandle sig ligeså hurtigt som pigen. Cosette havde mødt nogle forskellige shapeshifters i hendes liv, aldrig nogen som ville prøve at dræbe hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 14:25

Shifty lod som om hun overhørte det. Men hun lod sit blik falde væk fra Cosetteog ind mod skoven. Efter de ikke kæmpede mod hinanden faldt Shifty's temperment meget. Hun vidste ikke længer hvorfor hun kæmpede mod hende. Hvorfor fik du et tilbage anfald over for en elver og shapeshifter pige. Hvorfor forlod hun sin mester og blev mere venli. Tankerne fløj rundt i hovedet på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 14:29

*Du fortjener ikke at dræbe nogen.. Du burde være fri og fri til selv at bestemme.. Det dit liv og du bestemmer over det..* Cosette prøvede at tale hende til fornuft, og satsede på at sandheden ville hjælpe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 14:35

*hvordan ville du have det hvis du blev forladt da du var lille, og fundet af en mand, der at taget en til sig og træner en til at dræbe, min kæreste er forsvundet og jeg er alene rundt i denne verden* shifty lagde ørene ned og kiggede lidt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 14:40

*Hør det jeg ked af.. Min mor er lige død og jeg har aldrig kendt sandheden om min far..* Hun peb lidt, hun vidste ikke engang om hun havde nogen halvsøskende.

Der kom en stor mørke grå ulv ud af skoven. Den var større end Shifty, det var en han ulv. Dens blodrøde øjne lyste op i mørket. Cosette kendte ulven, den jagtede hende.. Hun havde dræbt hans ven, som hævn for sin mor. OG nu var han efter hende for selv at få hævn. Cosette lagde sine øre tilbage. Ulven kiggede vredt over på Shifty og knurrede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 14:46

Shifty blev trist over at høre hvad der var sket for Cosette. Indtil en stor grå ulv kom, Shifty rejste sig hurtigt op og knurrede og viste tænder mens hun stod i truende stilling. Det var en stor grå han ulv, større end hende selv. Shifty var lidt bekymret, han så både ældre, stærker og kloger ud end hende. Men Shifty ved at hun ikke skal give op men kæmpe for sit liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stay away! How dare you? //Shifty//  - Page 2 Empty Sv: Stay away! How dare you? //Shifty//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum