Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | September

Latest topics
» SIRTIMM ~ Who are you
Yesterday at 9:42 by Sierra

» Feeling all better (Razor)
Tors 21 sep - 18:15 by Razor

» Oh my god!.. You'r okay! - Sean
Tors 21 sep - 16:06 by Lori

» I don't think so ~ Natalie
Tors 21 sep - 9:40 by Jazmin

» Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)
Ons 20 sep - 23:37 by Rexxy

» A slave ~ Octavia
Ons 20 sep - 23:32 by Octavia Soames

» Please dont hurt me ~ Sirtimm
Tirs 19 sep - 12:42 by SIRTIMM

» Will you be my new playmate? - [Natalie emnesøgning]
Tirs 19 sep - 12:35 by Jazmin

» Really? Sure you ain't the evil fucker? [[Emery]]
Tirs 19 sep - 0:03 by Sajro

Top posting users this month
SIRTIMM

Razor

Sean

Lori

Sierra

Davia

Lydia

Caty

Regnar

Sajro

Statistics
Der er i alt 230 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Semira

Vores brugere har i alt skrevet 151187 indlæg in 7783 subjects

when warriors meet //Sajro//

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

when warriors meet //Sajro//

Indlæg by Gæst on Ons 26 sep - 13:30

tid: lidt efter middag
omgivelser: en vej går gennem en lysning
vejer: solen skinder fra en skyfri himmel, der er meget varmt, men heldigvis blæser en kølende brise mellem trærende

Azrual står i midten af en lysning, han var klædt i et par sorte bukser og støvler, hans trøje lå vedsiden af ham den var for varm at have på i dette vejer, han havde gået her ud for at træne, væk fra andres øjne.
Han stod rolig med sværdet i sin hånd mærkede vinden mod sin hud, mærkede dens kraft flyde gennem sig, så pludselig svingede han sit sværd, vinden fulgte sværdets bevægelse, og et træ 5 meter vær fik et dybt snit, uden at han havde rørt det.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: when warriors meet //Sajro//

Indlæg by Sajro on Ons 26 sep - 15:53

Sajro var som normalt ude i skoven... Han var iført en brun kutte og han havde sin læderrustning udenover denne rustning. Han kiggede sig stille rundt som han kom gående gennem skoven. Han gik bare stille og kiggede sig rundt. Han vidste ikke hvad han skulle lave...

Han opdagede så noget længere inde i skoven, og han gik bare med rolige skridt derhen. Han kiggede sig lidt omkring og fulgte så lugten og lyden, og han stillede sig bare og kiggede på den unge mand der stod og svang et sværd...

[You must be registered and logged in to see this image.]
Sajro
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 6299
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Vis brugerens profil http://www.sajro.org

Indlæg by Gæst on Ons 26 sep - 16:12

Azrual råbte ''AAAARRRRR'' af ren og skær fustreration over at han ikke kunne skære træet helt over, men tænkte så at, hvis det havde været i en rigtig kamp ville det have virket.
Han stillede sig igen med sværdet og fokuserede igen mod et andet træ (det træ ved siden af Sajro)
han svingede sværdet, med alt sin kraft, denne gang blev træet skåret helt over ''sådan'' råbte han så da han så træet falde

Gæst
Gæst

Indlæg by Sajro on Ons 26 sep - 16:35

Han så bare på den unge mand, og klappede i hænderne af ham da han ligesom gjorde det tydeligt at han var stolt af det han havde formået... Han smilede stille, og jo det var selvfølgelig utroligt... Men hvordan ville han havde det hvis det han kæmpede imod flyttede sprang og hoppede rundt? Og hvad hvis det var tæt på ham?

''Hvad så hvis din modstander nu springer rundt om dig mens du prøver at ramme?''

Han kiggede bare stille på ham, men han viste stadig respekt og gennem hans stemme og han viste også at han fandt ham dygtig med hvordan hans stemme var...

Sajro
Raceleder
Raceleder

Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg by Gæst on Ons 26 sep - 16:49

Azrual blev meget overrasket da han så en mand komme ud fra trærene, men kom sig hurtigt igen. Han så mandens store økse 'de hak kommer ikke fra at hugge brænde' tænkte han 'dette kan blive sjovt'

''hvis jeg har en modstander hurtig nok til at undevige det, så ved jeg at jeg har mødt en modstander, som vil være en udfordring'' sagde Azrual medet grin ''men det kyder lidt som en udfordring til mig, eller er den økse kun til brændekløvning''

Gæst
Gæst

Indlæg by Sajro on Ons 26 sep - 16:55

''Du har egentligt ret i begge de to ting du siger... Det var lidt en udfordring, men så skal vi have to ting på det rene først... Ingen forsøg på drab, og ingen forsøg på at gøre modstanderen permanent handikappet... Og jo øksen er til at hugge brænde med...''

Hvis han var med på det han havde stille op som krav, ville han rejse sig op og han hamrede så øksen ind i det træ han havde sat op af, ikke noget han bruge mange kræfter på, men man kunne se hvordan øksen sank i, og han stillede sig så klar... Men hænderne knyttede og klar.

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gæst on Ons 26 sep - 17:32

Azrual smilede og sagde ''ok, men jeg vil ikke fornærme dig ved at holde tilbage, det vil bare føles forkert, inden duellen vil jeg gærne vide hvem jeg kæmper mod'' han stillede sig parat, med lettere bøjede knæ, så han letter kan springe væk (med en modstander som var støre ind ham selv var det vigtigt at han ikke bliver fanget under ham) og sværdspidsen i øjenhøjde og sagde ''du er udfordreren så du angriber først''

Gæst
Gæst

Indlæg by Sajro on Ons 26 sep - 19:15

''Du må lære... At når det handler om overlevelse så aftaler man ikke hvem der angriber... Godt nok har man normalt heller ikke regler for drab eller invalidering... Men nu får vi at se om jeg angriber først...''

Han gik bare nogle skridt baglæns tilbage imod det træ han havde sat sin økse i... HAn havde ikke de store planer om at bruge den... Og han glædede sig til at se den unge mands reaktion når han ikke længere var menneske...

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gæst on Ons 26 sep - 19:25

øksen var meget så meget drabelig ud, hakkene gjorde det tydelig at den havde mødt en sværdklinge mange gange, men der var noget ved den måde han holdt den på, som om den vejede mindre end den så ud til at gøre.
''jeg giver kun dig det første angreb da, du ellers ville være død inden du nåede at svinge den økse'' svarede Azrual igen, men den økse var stadig et mysterium for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sajro on Ons 26 sep - 20:06

//HAns økse sidder i træet. ^^ Han står uden et våben. ^^//

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gæst on Ons 26 sep - 20:14

Azrual undviger snore rundt stikker sit sværd i jorden og sparker mod sin modstanderes ribben

Gæst
Gæst

Indlæg by Sajro on Ons 26 sep - 20:18

//undviger hvad? Du forvirret mig meget...//

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gæst on Ons 26 sep - 20:24

//undskyld jeg læste forkert//

Da Azrual ser at hans modstander står uden våben siger han grinende ''bar så du ved det dit våben er ikke meget værd hvis det sider fast i et træ'' og stikker sit sværd i skeden og trekker på skulderene ''så må ve vel kæmpe uden våben''

Gæst
Gæst

Indlæg by Sajro on Ons 26 sep - 20:43

//Fair.

''Jeg vil råde dig til at trække det våben igen... Det ville være synd at se dig falde for hurtigt... og uden det sværd vil du falde før en du blinker...''

Han smilede overlegent til ham, men okay drengen vidste jo nok heller ikke at han faktisk var oppe imod en varulv, eller rent faktisk var det jo en Nightcan så det gjorde jo bare lige det hele lidt værre...

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gæst on Ons 26 sep - 20:59

hvad mente han, de var bække ubevæbnet, det var fuldkommen fair

Azrual grinede og sprang frem, han styrede vinden til give ham mere fart og kraft på, snorede rundt og sparkede mod sin modstanders knæ for at få ham til at falde, mens han sagde ''du såre min stolthed hvordan, vil jeg kunne se migselv i øjnet hvis jeg kæmper bevæbnet mod en ubevæbnet mand''

Gæst
Gæst

Indlæg by Sajro on Ons 26 sep - 21:13

Han tog bare imod hans spark, men han knækkede ikke sammen han strakte bare benet fuldt ud og det ville være lidt som at sparke til en træ stamme... Han ahvde ikke regnet med at han ville bruge evner, men okay... Hvis det var med den på...
''Så vi leger med evner?''
Han grinede af den unge mand... NU skulle han se hvad det ville sige at møde et bæst når de var værst... Han slog ud efter ham med en fart og en styrke der var uden sammenligning og imens blev han til sin varulveform...

//tjek profil//

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gæst on Ons 26 sep - 21:30

Azrual havde forventet at sparket i det mindste ville ryste manden, men han havde bare ladet som ingenting.
han nåede kun lige at undvige da han mærkede tryk vinden før slaget kom, nu så han hvad manden var en varulv, han smilede, dette var bedre ind han havde forventæt.
han vidste at dette kunde blive farligt, men det vil også blive så sjovt, men han brugte lige et øjeblik på at komme op med en strategi, han ville bruge varulvens forstærkede sanser mod den, så han sparkede jord op i øjneene på den, greb sin trøje (har samme lugt som han selv) og kastede den den ene vej, som en afledning, mens han selv, og løb lydløst om bag sin modstander og sparkede mod armhulen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sajro on Ons 26 sep - 21:42

Han tænkte idet mindste klart... Men han undervurderede stadig hans sanser... Han var et dyr af natten, og af mørket et dyr der skulle mere til at blinde end blot noget sand... Han hørte ham først da han standsede for at sparke efter ham, og han flyttede sig ikke... istedet for at han ramte hans armhule ramte han istedet Sajros hånd som han havde placeret der, og han lukkede den i det han mærkede foden... Han klemte til...

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gæst on Ons 26 sep - 21:58

da han mærkede hånden lukke sig om hans fod, slaphans anden fod jorden og han hamreden hælen ind i varulvens øje og sagde ''det vil være mere fair hvis vi bække ikke kan se på det end øje''
kampen var fantastisk, Azrual grinede højt, dette var alt hvad han kunde ønske sig, han havde vundet over orker ved at være hurtigere, han havde vundet over troldet ved at vær klogere, man han havde aldrig mødt nogen, som var lige så god eller bedre ind hamselv, han vidste at kampen ville presse ham til at skubbe sine grænser.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sajro on Ons 26 sep - 22:01

''Jeg kunne klare mig uden at kunne se hvis det skulle være på den måde... Jeg kan høre lugte, og fornemme dig hvoren du er...''

Han holdt bare manden i hans fod strakt frem foran ham... Det der nok var forskellen mellem ham og alle andre han ahvde mødt var at han var både stærkere end dem... han var hurtigere end dem, og han var langt klogere end de fleste...

Han kastede ham over imod et træ, og smilede bare lumsk af ham, mens han øje gjorde en smule ondt... HAn reagerede dog ikke... Da hans sår healede hurtigt...

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gæst on Tors 27 sep - 6:37

at ramme træet burde havde gjort undt, men på nuværende tidspunkt, var hans blod så fyldt med adrenalinen, at smerten bare føltes, som en prikken.
Azrual sprang væk og trak endelig sit sværd, han hukkede lynhurtig tre gange hvor han skar med vinden, dette var kun mulig med en stor mængde adrenalin i blodet, da det får ham til at fokusere hurtigere.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sajro on Tors 27 sep - 8:18

Han havde jo nu fået set hvordan han brugte vinden til at angribe ed, så han sprang hurtigt til siden, men stadig i hans retning, da han kunne regne ud at han ikke var super glad for at være helt tæt på hans modstander, da det nok var distance han havde brug for for at han kunne bruge hans våben bedst...

Han sprang hurtigt og i et træ og der sad han bare i det og kiggede ned på ham...

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gæst on Tors 27 sep - 8:48

Azrual begyndte at messe ''krigere hvis liv i har mistet til dette sværd, krigere hvis aske jeg har spræt i vinden, lad den igen bære jer til mig, lad jegs vilje føre mit sværd, lad ikke jeres død være ubegrundet''
Det lød ikke som en trylleformular mere som en bøn, men da han var færdig havde vinden steget til orkanstyrke da sagde han med en stemme forandret af vinden ''jeg kæmper aldrig alene, alle krigere jeg har dræbt kæmper med mig'' han svingede sværd igen denne gang faldt 7 træer blandt andet det træ Sajro sad i

Gæst
Gæst

Indlæg by Sajro on Tors 27 sep - 9:12

Han reagerede ikke rigtigt på at det virkede som en orkan... Han havde oplevet værre situatione gennem hans liv, og han vidste at hans krop i denne form kunne holde til det uden de store problemer. Han kiggede sig kort omkring, og lod bare træene begynde at vælte... Han satte fra fra sit eget træ så springetss kraft skubbede træet hurtigt imod hans modstander... Sådan gjorde han med alle træerne...

''Så det du siger er at du ikke engang kan kæmpe som en mand og kæmpe en mod en? Du ærer mig seimpelthen ved at påstå at du har brug for en hær for at stå en chance?''

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gæst on Tors 27 sep - 9:26

Azrual besvimede, da han havde simpelthen brugt for meget af sin energi på at fremkalde orkanen.
han havde vist at fremkalde en orkan kunde være et toægget sværd, men han ville overvinde denne modstander, som han faldt sagde han '' jeg ramte forkert med vilje, for hvis det angreb havde ramt dig ville du være død, og jeg ville have brudt reglerne''

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics