Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Lets see what happen(Stella) - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Lets see what happen(Stella) - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Lets see what happen(Stella) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Lets see what happen(Stella) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Lets see what happen(Stella) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Lets see what happen(Stella) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Lets see what happen(Stella) - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Lets see what happen(Stella) - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lets see what happen(Stella) - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba15 
Lori
Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba15 
Celenia
Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba15 
Genevira
Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba15 
Renata
Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba15 
Jake
Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba15 
Katrina
Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba13Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba14Lets see what happen(Stella) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Lets see what happen(Stella)

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 10:28

du kan da prøve fister" sagde hun kækt. "Ingen har kunne gøre mig bløde i knæene, ingen har kunne få mig til at grine den tøsse latter, så du har ikke en chance, selvom jeg ikke aner min fortid" sagde hun og tog sit spejl og tog sin mørke røde læbestift på. han skulle virkelig stramme sig an, hvis han ville forføre hende, midnight Moon

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 12:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og førte en hånd op til hendes ene bryst og roligt gjorde hende nippel stiv og hård og klemte det roligt og lidenskabeligt, roligt lod han sin hånd komme ned i hendes bukser og nussede hendes underliv med nogle intense bevægelser og sådan noget og håbede på at det ville komme til at virke på en eller anden måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:15

hun så på ham, hun havde oplevet meget og mange forskellige ting. Så hun blev ikke så let tændt. "Hvorfor ønsker du dog at tænder mig, du ved vel folk bare kalder dig endnu en af midnight moons fyre" sagde hun stædigt. hun tog ham hen i en gyde. "Hør stram dig an hvis du vil tænde mig," sagde hun og tog fat i hans hals. "Som jeg har sagt dig, så er jeg ikke let at tænde, tændes kun af folk jeg stoler på" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:21

Han kiggede på hende og det var lige ind i hendes øjne "når så det kun folk du stoler på så du stoler ikke på en der har hjulpet dig da du kom til skade"sagde han roligt og så på hende og slappede bare af "men navnet er Zankuji hvis jeg ikke har sagt det"sagde han roligt og så på hende og slappede bare helt af og havde ikke noget imod hende i vært fald ikke endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:24

"Stella, men folk kender mig som Midnight Moon" sagde hun og kørte en hånd igennem sit hår. "Jo, stoler på dig, men skal stole mere, før jeg lader dig komme tættere på end det du er nu" sagde hun og lagde en hånd ned i hans bukser. "Rør du mig, så rør jeg dig mr. Zankuji!" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:31

Han så på hende og mærkede hendes hånd i sine bukser "du røre bare hvis du tør og lege med min store fætter der nede"sagde han roligt og slappede bare roligt af og blev nu heller ikke tændt så nemt af en kvinde selvom han kun var til kvinde og sådan noget.
Han så på hende "tør du at ligge dig ud med den"sagde han roligt og mente den hun havde hånden ved og så bare på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:35

hun satte sig på knæ og åbnede hans bukser. "Hvor stor kan den være" sagde hun hånligt. Hun havde set mange mænd, hvor deres lem var lille, og det havde hun grinet af hver gang, så hvor stor kunne hans dog være. han var jo sikkert bare en som blærede sig og med så en lille lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:54

Han så på hende "altså du bliver overrasket for den er 25-26 cm"sagde han roligt og så på hende og ville se hvad hendes reaktions ville være og sådan noget for han var stor der nede i forhold til så mange andre mænd og sådan noget der.
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og ventede på at hun fik den at se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:00

Som om" sagde hun og hev hans underbukser ned. Hendes Drage mærke på hendes ryg kunne ses. Hun så på hans lem, og blev noget overrasket over at se den var så stor. "Wow!" sagde hun og slikkede sin læbe. Hun tog fat i hans lem og begyndte at slikke den. Hun rødmede,for hun havde aldrig slikket så stor en lem før. Hun blev selv lidt våd, og var glad for at hendes læderbukser skjulte det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:24

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "hvad så stella"sagde han roligt og kiggede på hende og slappede roligt af og lod hende slikke på den og sådan noget og hun kunne bare gøre det hun ville og sådan noget og slappede bare af.
Han så på hende og kunne godt se dragen og sådan noget og slappede bare af uden sådan og sige noget til hende og alt det.
Han så ud af gyden der var ikke nogen der kiggede eller noget og det var kun godt syns han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:28

hun havde opdagede at han havde kigget på hendes mærke. Hun for op, og bakkede kort. "Du kiggede på mit mærke, Ingen må se det mærke, ingen selv ikke...." sagde hun og skyndte sig hen til sin motor cykel. hun fik den startet, selvom den var risset. Hun tog hjelmen på, og ville køre væk. *Han så mit slave mærke, selvom jeg nægter at være slave, og jeg vil ikke have et slavebånd om min hals* tænkte hun bange. hendes hænder rystede og hun tog ekstra godt fast i styret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:31

Han kiggede efter hende og lukkede sine bukser og det hele og så på jorden *hun når ikke langt med en ødelagt benzin holder*tænkte han og kunne se benzin hele det stykke hun var kørt og gik roligt efter sporet og slappede bare roligt af mens han gik efter hende.
Han så rundt og slappede bare roligt af og fik så fundet hende igen og kiggede bare roligt på hende og sådan og ventede bare på at se hvad der kunne ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:34

hun så ham og bakkede væk fra ham. *Han vil gøre mig til slave, jeg må væk* tænkte hun og smed sin kværn og satte så i løb. Hun måtte væk, hun ville ikke have et slave bånd om sin hals. For hun ville ikke have at folk vidste at hun var slave, men hun havde aldrig mødt ham der faktisk ejede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:38

Han kiggede på hende og roligt satte han i løb efter hende og kom hurtigt nok op til hende og fik hende stoppe "stella hør på mig den drage er mit tegn"sagde han og kiggede hende i øjne "jeg er den du tilhøre"sagde han roligt og var ikke sådan en der gav slaver halsbånd på eller noget de fik mærket og slut.
Han så på hende og slap hende roligt og ventede på at se hvad hun ville sige til det her og sådan noget og slappede bare roligt af og alt det.
Han så på hende og slappede af og havde ikke travlt eller noget som helst så de havde tid nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:40

Hvorfor er jeg slave, jeg vil ikke være slave.. men så jeg tilhøre dig...og må derfor gøre hvad du ønsker af mig...herre" sagde hun og gøs, over at sige herre. hun så på ham. *Jeg vil aldrig få et liv, en familie..jeg er slave* tænkte hun og så ned. "Dit ord...er min lov" sagde hun og sank

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:48

Han kiggede på hende og slappede roligt af "stella kald mig Zankuji for nu skal du høre hvordan det gik til"sagde han roligt og så på hende "jeg reddede sig fra din far og til gengæld blev du min slave jeg har ikke gjort andet for så vidt jeg husker så var vi begge enige om det"sagde han roligt og så på hende og slappede bare roligt af og gav sig til at fortælle hende det meste om hendes far og sådan noget da han havde hørt det og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:51

Så han solgte mig, og jeg har altså 16 søstre, men da jeg er din slave, kan jeg intet, slaver må ikke arbejde, gå i seng med fyre, hvilket jeg har overskredet en gang, og vi skal gøre så vores herre får nydelse, når han for langer det" sagde hun og så ned. hun tog ham med hen til en gyde. "Du er min herre, og jeg skal give dig nydelse, hvor en du ønsker, hvilket som helst sted" sagde hun og åbnede hans bukser og tog fat i hans lem og slikkede den. hun så kort op på ham, og tog så hans store lem ind i sin mund, og begyndte at give ham en blowjob

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:54

Han så på hende "for mig må du godt arbejde og ha sex med andre bare du giver mig noget når jeg gerne vil"sagde han roligt og mærkede da hun tog hans lem i munden og så ned på hende og nød det skam meget og slappede bare roligt af og havde ikke regnet med at hun ville reagere sådan på det men det var jo bare sådan.
Han så på hende og slappede af og sådan noget og havde det nu godt med at få sex og sådan noget lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 15:04

må jeg også få et forhold med en, selvom jeg er din slave, og få mig min egen familie" sagde hun og så på ham og tog hans lem i munden igen og fortsatte med at give ham blowjob. *Skal lystre ham, ingen frihed,* tænkte hun, og sank kort. hun slikkede hans lem længe, og tog sin læder jakke af, så hendes slave mærke kunne ses helt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 15:15

Han så på hende og fik hende op og stå "stella du må få det du vil men så kan det jo godt være at vi skal få dit mærke fjernet så du ikke er min slave mere"sagde han roligt og åbnede roligt op for hendes bukser og trak dem af hende og så på hende og nussede hende mellem bene og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 15:19

det kan man ikke, det er både et brandmærke og en tatto, og hvis det fjernes bliver jeg grim af ar" sagde hun og lod ham gøre hvad han ville med hende. "Jeg er bundet som en slave" sagde hun. hun begyndte at holde op med at tro på at finde den ægte kærlighed. hun stønnede for at gøre ham glad, mwn hun bed sig flere gange i læben. hun vendte sig mod ham. hun tog fat i hans lem og løftede sit ene ben og holdt hans lem mod hendes underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 15:35

Han kiggede på hende "jamen kære sted søster dog"sagde han roligt og pressede sig ind i hende og kørte frem og tilbage inde i hende med et samme han var inde og sådan noget og nød det meget "fuck du er som du plejer dejlig stram"sagde han og holdt hendes ben så det ikke blev træt og sådan noget.
Han så på hende og blev ved med at gøre det og nød det bare meget og havde en tung vejrtrækning og sådan noget som nogen ville påstå var støn fra en mand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 15:53

Sted søster?" sagde hun og stønnede da hun mærkede ham inde i sig. "Stram, ja gu er jeg stram, jeg lader jo ikke.. åh..mænd komme ind imig" sagde hun og bed sammen. for man det gjorde nas at få så stor en lem ind i sig. "Hvorfor kalder du mig sted søster herre," sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 17:30

Han kiggede på hende "Når ja din far er gift med min mor så vi stedsøskende og sådan"sagde han og knalde hende hurtiger og nød det bare og håbede på at hun kom til at nyde det og sådan.
han så på hende med et smil "så derfor kalder jeg det"sagde han roligt og havde det godt nok med at ha sex med hende selv om de var sted søskende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 17:53

skønt, min bror er min herre, og nu vil ingen sikkert mig, hvem vil dog haven, som har sex med sin egen bror* tænkte hun. Hun syntes at det begyndte at gøre ondt, hun vidste hun umuligt kunne være jomfru endnu, hun havde jo haft sex nogen gange, så hun kunne ikke stadig være jomfru.. eller kunne hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets see what happen(Stella) - Page 2 Empty Sv: Lets see what happen(Stella)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum