Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba13En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba14En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba15 
Lori
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba13En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba14En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba15 
Lenore
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba13En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba14En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba15 
Celenia
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba13En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba14En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba15 
Genevira
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba13En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba14En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba15 
Renata
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba13En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba14En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba15 
Jake
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba13En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba14En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba15 
Madelena Gray
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba13En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba14En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba15 
Katrina
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba13En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba14En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba15 
Sasha
En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba13En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba14En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 15:22

S: Shadowflame District.
O: Der er øde.
T: Aften.
V: Regnvejr og det er koldt.
P: Brun hættetrøje, cowboy bukser, sorte converse sko og hendes ring.

Nille hadede regnvejr men hun syntes også om det, hun havde hætten trukket op over hovedet.
Hun syntes efterhånden at det regnede tit.
Hun åndede ned i sine hænder for at få dem til at holde op med at være kolde men det hjalp ikke meget, desværre.
Hun pillede ved sin ring mens hun gik, det var ikke en sjæl og se.
*Hvor er jeg endelig?* Nille kiggede sig omkring, hun var vist faret vild.
Hun sukkede, hvorfor nu? Hvad lavede hun endelig her?
Hun blev sur og begyndte og gå hurtigere.
"Nedern!" Hun råbte det højt.
Hun kiggede sig omkring, der var stadig ingen mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 16:46

Den store jaguar kom løbende henover vejen, og havde nær ramt en forbi passerende pige. Cosette stoppede op, og kiggede bagsig. Efter hun næsten havde fået pigen til at vølte ned på den smattede grusvej.
Hun havde hørt nogle råbe, men det var ikke altid hun gad reagere.
Regnen havde gjort hendes pels helt gennemblødt, og dråberne fra regnen sad stille på hendes smukke pels.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 17:04

En jaguar kom løbende forbi Nille og havde nær væltet hende.
*Hvad i alverden?* Tænkte hun.
Hun skiftede form til panter og løb efter jaguaren.
Hun indhentede jaguaren, og puffede til den med sit hoved.
"Sig mig, hvad skal den fart til for?" Hun sendte tanken til jaguaren, for hun kunne nemlig snakke med mange dyr.
Nille løb ind foran jaguaren og stoppede op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 17:22

Cosette bremsede og kiggede på den sorte panter pigen var blevet til.
*Det behøver du ikke blande dig i.*
Cosette lavede jo ikke rigtig noget, hun ville bare i læ for regnen.
Desuden var hun ikke så tryg ved fremmede væsner, hun kendte til de fleste.
Og havde mødt lidt a hvert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 17:25

Nille knurrede og blottede sine tænder.
*Joh, det tror jeg faktisk det gør! Du er en shapeshifter er du ikke? Du svarer mig som en* Nilles pels begyndte at stritte lidt.
Den pige havde næsten væltet hende omkuld!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 17:29

Jaguare var stærkere og større end pantere, Cosette knurrede og rejste sine nakkehår.
Hun brølede så man kunne se de stærke kæber, som var kattedyrts stærkeste.
Cosette lagde ørene tilbage.
*Th! Som om, det raver dig?!*
Cosette fandt pigen rat så irriterende, hvad Cosette ville og havde gang i var der ikke nogen som behøvede at blande sig i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 17:34

// Øhm, er de to racere ikke lige store? For føler mig lidt... Forsvarsløs eftersom pantere også er stærke? Nogle er stærkere end andre men altså? Vil ikke starte en diskussion, slet ikke. Føler mig bare lidt... Undervurderet og lille.//

Nille var hurtigere end normale pantere og tydeligvis også stærkere, pigen lagde tydeligvis an på at være irriteret. Bare en skam.
Nille stod stolt og rank for at vise hun ikke var bange. Hun var hurtig og smidig.
Hun blottede sine skarpe tænder, og brølede tilbage. Det var et okay brøl, men hun kunne gøre bedre. Hun gad bare ikke.
*Det rager faktisk mig, eftersom du lige var ved at vælte mig omkuld!*
Hendes klør kom tydeligt frem.

//Noget helt andet, skal de begynde at slås? Altså så bare holder op på et tidspunkt fordi der kommer en jæger?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 17:39

//Det jeg mener er at jaguare er ret stærke, læste inde på en hjemmeside XD MEn det var ikke hentydet til hun var uovervindelig Wink Er god til at komme til at overdrive min styrke, men mest fordi jeg mener lidt noget andet end andre forstår. Cosette er nemlig ikke så van til at være i sin dyreform, så derfor er det selve dyret som er stærkt , det er hun også men hun ved ikke hvordan hun sture det så godt i nu.//

Cosette stod i angrebsposition og blottede sine tænder, reagtioner som hun aldrig havde prøvet at have. Den dyriske side gemte på en masse hemmeligheder, som hun ikke var klar over.
"JA men undskyld, næste gang kunne du jo bare flytte dig!?*
Brølede Cosette, hun vidste ikek hvor brølet kom fra. Men det gavv genlyd igennem træernes grene.

//Why not.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 17:43

//Det er bare helt iorden, Nille er nærmest født i sin panter krop men hun lider når hun er menneske Smile Viser bare de er forskellige. Pantere er dog hurtige, så vidt jeg ved, kan ikke rigtig finde en side hvor der står om dem.//

Næsvise tøs... Nille blev vred, rigtig vred. Det var vel hendes panter der blev det.
Det havde hun nu ikke noget imod, for denne gang var hun virkelig vred... Anden gang hun blev seriøst vred.
*Jeg er faret vild og er endt her! Du kom bare stormende!"
Nille knurrede vredt og hoppede på hende. Hun rev efter hende, mens hun snappede efter halsen.

//Æhm, jah jeg startede lige Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 20:21

//Hun er lidt stærkere men hun er også en blanding, så derfor har hun lidt en fordel Smile//

Cosettes gab fik fat i Nilles flake, og kastede hende voldsomt ned i den hårde jord. Hendes skarpe tænder gennemborrede hendes pels, og Cosette kunne smage blodet.
Hendes pote slag ramte Nille på kinden, hårdt og smertefuldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 20:25

//Det kan jeg godt se det gør lidt ekstra styrke, men nu er Nille også utrolig hurtig//

Nille peb, men fik fat i Cosettes øre og bed hårdt til, så hun kunne smage blodet.
Hun kradsede hende hårdt på maven, og gav slip på øret.
Nille fik sig løs og hoppede op i et træ, hvor hun havde en stor fordel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 20:29

*Ynklig!*
Cosette havde den fordel at hun også var elver, smidige og hurtigte.
Hun skiftede til lyselver, forvandlingen tog noget tid. Tid med smerte.
En lyshåret pige med en smuk figur stod og kiggede op på Nille. Selvom hendes dyriske side var fremme havde Cosette nu den ulimitive fordel, hun havde hurtigheden. En elvers utrolige hurtighed, samt jaguarens styrke. En fordel hun havde fordi hun var blanding.
Hun smilte lumsk, og kunne mærke smerten stadig sad i hendes ørerflippe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 20:32

Nille stod rank og stolt oppe på træet. Hun skiftede form, og lignede først en der var klar til at flygte men hendes dyriske side tog over og fik hende til at føle sig... Truet og udfordret. Hun smilede drillende og tog sig til maven, det var heldigvis ikke noget farligt, lidt forbinding og den skulle være så god som ny, uden et ar.
Kinden blødte voldsomt men hun var ligeglad, selvom det var slået hårdt til, fik hun ikke andet end en øm kind i et par uger.
"Mig? Ynkelig? Iiiih jah, jeg vil bare gerne hjem" Hun smilede sødt og drillende på en gang til hende. Hun skiftede igen form og hoppede ned på jorden.
Hun traskede væk fra hende, rolig og afslappet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 20:37

Cosette fortrak ikke en mine, ´hun fulgte pigens bevægelser med omhug. Klar hvis hun skulle angribe, Cosette ville ikke være den svage. Hun vidste det kunne være et bagholds angreb, så hun sprang op på en gren og kiggede ned.
Lyset af omriset af hendes hud, fik hende til at ligne lysets guinde.
"Ellers ville du ikke angribe uden nogen form for grund."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 20:40

Hun skiftede form og vendte sig om imod hende.
"Jeg angre dig fordi du irriterede mig utrolig meget." Hun rystede på hovedet.
Nille gik videre, men kiggede sig over hovedet en gang og smilede, smilet var roligt men også bestemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 14:35

"Irriterede jeg dig? Bare fordi man kommer til næsten at løbe ind i dig, så angriber du?"
Cosette kiggede på Nille, og fortrak ikke en mine. Cosette rystede på hovedet, og kiggede ned på Nille.
"Hvem ere du overhovedet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 14:42

Irriterende...
"Jeg angreb dig af forskellige grunde, og hvem jeg er? Fortæller jeg ikke før du fortæller mig hvem du er og hvor jeg er" Hun kiggede stædigt op på pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 14:47

"Forskellige grunde, så skulle jeg måske angribe dig så du kan se hvordan det er at blive angrebet når jeg finde nogen irriterende!"
Cosettes dyriske side svarede for hende, hun fandt denne lille tøs ret så irriterende.
Cosette ville ikke fortælle hvem hun var, ikke før hun faktisk selv var mere klar over det.
"Shapelight. Er mit efternavn."
Sagde hun, og ville ikke sige sit normale navn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 14:50

Hun rullede øjne af hende, Shapelight? Ikke noget normalt fornavn, mere efternavn.
"Fint... Navn."Sagde hun og gad ikke svare på det første hun sagde.
Nille var irriteret og gik videre. Hvor er hun? Hun kiggede sig omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 10:24

"Det mit..Eft."
Hun blev afbrudt da en knurren kom bagved hende, hun kendte denne knurren.
Hun vendte sig om og fik øje på den store sorte ulv. Dens røde øjne glimtrede at vrede, som fik Cosette til at synke en klump. Dens åndedrag fik hende til at springe lidt tilbage.
"Skynd dig og løb."
Sagde hun til pigen, uden at tage blikket fra ulven. Ulven blottede sine tænder, og borrede sig ned i hendes sjæl. Cosette frygtede denne ulv, det havde hun gjort siden hun kom til at dræbe ulvens ven. Eller shapeshifterns ven, han viste aldrig sit rigtige jeg.
Cosette vidste at stikke af, eller forsøge på det. Ville være et spild. Ulven var fuldvoksen, musluløs, alt for stærk og så var der hævntørsten og hadet.

//Ja sætter lige noget spænding på, håber det okay Wink Ulven skal ikke slåes ihjel, men den er bare god at have med ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 10:29

Nille kiggede på ulven, og frygtede den ikke. Jo vist mindede den hende om den ulv der nær havde dræbt hende for to år siden. Dog var denne ulv mere... Voksen.
"Jeg løber ingen steder." Hun skiftede form til panter igen og luntede hen til ulven, og kiggede på den. *Hej med dig* Hun sendte en tanke til den. Hun havde altid været god til at snakke med dyr.

//Det er bare helt iorden Smile Er meget glad for spænding Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 10:35

Cosette tog ikke øjne fra ulven.
Ulven kiggede med sine frygtlige øje, og borrede sig ind i Nille. For at vække hendes frygt, han knurrede af hende. Knurren indholte hævn og had.
*Hold dig væk! Og bland dig uden om!*
Han blottede sine tænder, som havde blod på sig. Tydligvis var han ikke bange for at dræbe, Shifty havde selv været bange for ham.
Men hun havde narret ham, og når han fandt hende igen villle det ikke blive kønt.
Men til Cosettes fordel, vidste ulven ikke at Cosette også var en shapeshifter. Så hun forvandlede sig ikke, hun kiggede blot på ulven.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 10:39

Nille kiggede på ulven, roligt og afslappet. Denne person var tydeligvis et menneske, han havde had i sig og hævn, nuvel så måtte hun jo bare irritere ham.
*Jeg vil skam gerne væk, men jeg ved ikke hvor jeg er. Blande mig uden om? Det kan jeg godt hvis du fortæller mig hvor jeg er* Hun snusede til ulven, den lugtede også en smule af menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 10:43

Ulven sprang på Nille og bed hende i hendes flanke, og ruskede godt i hende. Hans pote fi khende til at vælte, så hun kunne ligge og ømme sig. Han kradsede hende på snuden, og sprang så på Cosette. Denne kvinde havde dræbt hans bedste ven, han knurrede og blottede sine tænder.
*Du i Shadowflame District!*
Knurrede han, og bed sig fast i Cosettes arm. Cosette bed tænderne sammen, og stønnede af smerte. Ulven kastede hende ind i et træ med hård kræft, i håb om døden havde ramt hende med slaget. Han nikkede tilfreds og løb ind i skovens mørke skygger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 10:45

Nille ømmede sig lidt, og fik sig langsomt basket op, ulven havde angrebet pigen og kastede hende ind i et træ.
Nille ville ikke være med til dette og begyndte langsomt og løbe sin vej.

//Vidste ikke helt hvad jeg skulle svare ellers//


Sidst rettet af Nille Lør 10 Nov 2012 - 10:53, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En blanding og en shapeshifter? //Cosette// Empty Sv: En blanding og en shapeshifter? //Cosette//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum