Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Bloody - Sajro. - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Bloody - Sajro. - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Bloody - Sajro. - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Bloody - Sajro. - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Bloody - Sajro. - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Bloody - Sajro. - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Bloody - Sajro. - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Bloody - Sajro. - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Bloody - Sajro. - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Lori
Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Lenore
Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Genevira
Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Celenia
Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Renata
Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Jake
Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Abigail
Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Bloody - Sajro.

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 15:31

Han sad bare ganske fredfuldt og sov, og da hun kom hen til ham og satte sig foran hans fødder kiggede han stille på hende lidt søvnig stadig men han var vågen nu. Han smilede venligt til hende og kigged spørgende på hende...

''Hvad så hvordan var det?''

Han smilede venligt til hende... Han kunne da lige fortælle hende om den liggende som hun jo altid kunne bruge inden hun skulle sove...

''Den liggende kan du altid bruge lige inden du sover... Du ligger på ryggen og skal så bare slappe af i hele kroppen tømme hovedet med mere med at fokusere på din navle...''

Han smilede

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 15:38

Destiny havde svært ved at sidde helt stille. Så hun pillede ved græsset mens hun ventede på han vågnede. Da han stemme pludselig brød stilheden blev hun kort forskrækket. Men hun så på ham med et smil for at skjule det. Hun skulle tænke over nogle ord der kunne beskrive hvordan det føltes. "Det var.. Specielt.. Jeg føler mig mere i kontakt med mig selv nu. Jeg føler at jeg kan forstå mig selv bedre." Hun sendte ham endnu et smil. Det var sjældent hun ikke smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 15:45

''Så har det været cirka sådan som det skulle være.''

Han smilede venligt til hende, og kiggede sig omkring. han kom så til at tænke på om hun mon ikke kunne tænke sig at få noget tøj... han havde boet i telte rundt omkring i de fleste skove så der var ofte stadig tøj tilbage dog ikke altid noget som var i størrelse til andre...

''Kunne du tænke dig at få noget mere tøj?''

Han smilede venligt til hende, og tog sig selv i at tænke at han ikke ville have noget imod at se hende i mindre tøj igen... Og slet ikke hvis grunden til det mindre tøj var en anden end den der havde været grunden før...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 15:53

Destiny var glad for det var gået som det skulle. Så var hun ikke helt umulig til den slags. Men hun var ret umulig til at være varulv. Men det kom nok med tiden, hun kunne godt lære det hurtigt, håbede hun på. "Det var da godt. Så er jeg ikke helt umulig til det som jeg er til.. Alt andet." Hun smilte stadig. Destiny så på ham med et undrende blik. Hun ville gerne have noget mere tøj. Men ikke noget af hans tøj. Han kunne da ikke give hende mere af hans tøj? "Jo.. Men altså ikke dit." Hun havde svært ved at tage imod noget fra andre. Især fra ham her, nu hvor han allerede havde givet hende en skjorte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 16:02

''Nej og det kan faktisk tage meget øvelse bare at lære at meditere ordentligt.''

Han smilede stille og rejste sig op. han kiggede stille og drillende på hende. Han blinkede til hende da hun sagde som hun gjorde med at hun ikke ville have hans tøj...

''Nå jamen vil du også af med skjorten?''

Hans stemme var drillende mens han begyndte at pege i en retning og vinkede hende med mens han gik. han smilede så venligt til hende, inden han kunne se teltet lidt længere fremme...

''I det telt har jeg noget ekstra tøj du kan få.''

Han smilede...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:08

Destiny var sikkert ikke specielt god til det. Men som han sagde krævede det øvelse. Hun nikkede til hans ord og blev ved med at nikke. Men da han så drillede hende med skjorten, stoppede hun med at nikke, og begyndte i stedet at knappe op. "Det ku' du li' hva?" Hun sendte et drillende smil i hans retning og fulgte ham hen til et telt. Hun gik ind i teltet og fandt nogle stykker tøj. Der var en trøje og et par bukser. Hun tog skjorten af og smed den hun gennem hullet hun ikke havde lukket hele til. Hun begyndte at klæde om. Tøjet var ret meget for stort, men det var ikke ualmindeligt, han var ret så stor i forhold til hende. Hun trådte ud af teltet og snurrede rundt med armene stukket ud til siden. "Hvordan ser jeg ud?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 16:19

Han kiggede på hende og var tæt på at måbe omkring det da hun begyndte at knappe op, og han kunne ikke lade være med at være en smule drilleden stadig det var en nem måde at snakke på nemlig...

''ja det kunne jeg... og det kunne du vidst også?''

Han blinkede drilsk til hende, og var glad for at det var dette telt han sidst havde boet i da hun kom ud, fordi hun så forfærdelig ud i det virkelig ikke godt med så løst tøj på så smuk en krop...

''tøjet er alt for løst... Vent lige...''

Han gik ind i teltet og kom ud med en tynd læderrustning... Han trak den over hovedet på hende, den var magisk så den bare ville passe hende perfekt og ligge sig mest af alt som et ekstra lag hud...

''Se meget bedre.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:25

Destiny fnyste kort. Ikke på en nedlandede måde, mere som i at hun afviste hans påstand. Hun så ned af sig selv da han mente tøjet var for løst. Hun var faktisk enig med ham. Det var heller ikke praktisk med så løst tøj, hun ville falde hver gang hun tog et skridt. Da han kom ud med noget der var af læder. Så hun undrende på ham, men den passede hende perfekt og hun så meget bedre ud. Det var der ingen tvivl om. Hun gjorde endnu et drej og der var ikke så meget der kunne snurre rundt nu. Udover en smule af buksebenene, som var for lange og det fik hende til at vælte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 16:33

Han smilede stille da hun begyndte at dreje rundt nu hvor tøjet sad bedre. Han smilede til hende og kiggede på hende som hun drejede rundt, hun så da meget godt ud... Han grinede for sig selv, indtil hun væltede og ahn greb hende hurtigt...

''Pas på...''

Han smilede venligt til hende og kunne stadig godt finde på at få syndige tanker men han forsøgte at skjule dem så godt han nu engang kunne. Det var jo ikke altid godt at have det sådan...

''sæt dig... så ordner jeg bukserne...''

Han smilede og satte hende på jorden og hentede så en kniv, hvorefter han skar bunden af bukserne af, skar en slidse i dem som han syede sammen hurtigt sådan at de var smallere...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:38

Destiny var forberedt på at hun ville ramme jorden, men ramte i stedet hans arm. Hun havde lige, et kort øjeblik, glemt at han havde hurtigere reflekser end et menneske. Hun satte sig ned på jorden og så ham gøre hans magi. Han var ret sej til at klare sig selv i naturen. "Det er du da ret god til. Lever du i naturen?" Destiny boede selv i naturen indtil hun fandt et vedre sted at holde til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 16:43

Han levede ikke længere sådan i naturen rigtigt, han gjorde det stadig nogle dage om ugen men egentligt havde han jo et hus, som han havde som hjem men selv der var han i maturen det meste af tiden...

''Nej ikke rigtigt, men jeg bruger det meste af min tid her ude.''

Han smilede og sendte ehnde et spørgenede blik istedet for at sige noget der skulle være hans måde at stille hende det samme spørgsmål på.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:51

Destiny kunne ikke forstå ham. Hvis hun havde et hus, eller bare et skur, en lejelighed, you name it, så ville hun bruge rigtig meget tid derinde. Hun ville selvfølgelig stadig gå ud. Men hun havde brug for et fast sted at gå tilbage til. Det manglede hun meget. Men det kom der vel engang med tiden. Destiny lagde mærke til hans spørgende blik. "Jeg bor her.. Eller ikke sådan her.. Jeg holder ikke rigtig til her, men prøver at gøre mit levested bredere. Jeg har brug for at kunne komme flere steder."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 16:57

''Så lige nu der har du faktisk ikke noget sted at bo kan jeg regne ud?''

Han smilede venligt til hende, og da hun sad på jorde satte han sig ned ved siden af hende, og var endnu engang tæt på at gøre tilnærmelser eller sige ting om at smide tøjet eller noget. Han sad stadig i bar overkrop da han ahvde det fint sådan...

''åhh, forresten du bør nok vende dig til at vise hud... Som varulve har du det naturligt varmt... Ved ikke om du har opdaget det?''

Han smilede stille venligt og dog også en smule drillende til hende da det jo var om at smide tøjet igen...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 17:05

Destiny så ned i jorden og rystede på hovedet. Hun havde haft et sted, ved hendes forældre. Men efter hun blev bidt og der skete alle de ting, flyttede hun ud på en måde. Hun havde boet i naturen længere end det. Men hun flyttede længere væk fra hendes forældre mens hun prøvede at finde ud af hvad der var sket. Hun lagde hovedet på skrå og så på ham med et skævt smil. Hun tog læder tingen af og rullede bukserne op så de passede mere til nogle lange shorts. Hun rullede trøjen op så ærmerne passede til en t-shirt. Hun tog fat i trøjen så den blev samlet i en tot og lod den glide ned imellem hendes brystparti. Hun satte hendes hænder ned i skovbunden og lændede sig tilbage. "Det var bedre." Hun lukkede øjnene og tog en dyb indånding.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 17:15

Han smilede sagte son hun halvvejs klædte sig af... Han havde ikke lgiefrem regnet med at hun ville gøre noget i den stil, men det var da ikke fordi han ville give sig til at klage over et. Han smilede bare stille da hun sagde det var beddre...

''Ja, og det ser skam heller ikke værst ud.''

Han blinekde til hende og satte sig lidt tilbage ligesom hun gjorde. Han endte dog med at lægge sig helt ned på ryggen og kiggede stille op i luften mens han håbede hun ville sige noget...

''Du kan også bare skære hvis det er?''

Han gav hende en kniv.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 17:29

Destiny sendte ham et smil. Hun havde bemærket at han så på hende i ny og næ, det gjorde hende nu ikke noget. Det var en form for kompliment. Destiny puffede blidt til ham, for at afvise hans kompliment. Hun duede ikke til komplimenter. Hun tog imod kniven og foldede tøjet ud igen, hun begyndte forsigtigt at snitte i bukserne, så de gik op til midten af låret. Hun foldede de afskårede bukseben sammen og lagde dem ved hendes side. Hun forsatte med trøjen der blev formet om til en top, hun skar af tæt ved syningen, hun skar den af over navlen, men kunne ikke selv nå hendes ryg. Hun vendte ryggen mod ham. "Gider du ikke lige skære resten af?" Hun foldede ærmerne sammen og lagde dem oven på buksebenene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 17:40

Han nikkede bare stille til hende... da hun puffede ham. Han kiggede på hende meget undrende. Han kunne ikkf orstå hvorfor der skulle puffes til ham det var der da ikke nogen grund til at der blev...

''hvad du ser da godt ud.''

Han smilede bare venligt til hende. han kiggede sig stille rundt, og vidste ikke lige hvordan han skulle reagerede da hun næsten skar endnu mere væk så hun havde mindre på end før...

''jo, det kan jeg da...''

Han smilede og skar stykket af men mes han gjorde det tænkte han på bare at skære den op langs ryggen så den halvvejs ville falde af men gjorde det ikke...

''Sådan... Og endnu bedre at se på.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:14

Destiny så ned i jorden da han igen komplimenterede hende. "Ja.. Men.. Jeg er ikke god til den slags. Jeg ser meget ned på mig selv." Hun vendte sig om da han havde skåret det sidste af. Hun sad nu med fronten imod ham i stedet. Hun kunne ikke lade vær med at smile, men det var også let at ane en svag rød farve i hendes kinder. "Du.. Vi har ikke fået præsenteret hinanden. Jeg hedder Destiny" Destiny rakte en hånd frem imod ham. Hun bed sig i hendes læbe, fordi hun ikke havde noget at lave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 18:28

''Det har du da ingen grund til... du er kommet tættere på naturen, du er mennesker overlegne... Du er smuk og sød.''

Han smilede venligt til hende og tog hendes hånd da hun rakte den frem og han bukkede lidt med hovedet efter at have sat sig op. Han smilede venligt og tog at han nok hellere måtte præsentere sig...

''Sargonis... Til din tjeneste.''

han smilede venligt, og lod blikket glide over hendes krop

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:35

Destiny følte sig et øjeblik overlegen og uovervindelig. Men det sluttede kort efter igen, men boostet var mere en rigeligt for hende. Hun rystede blidt hans hånd og trak hendes hånd til sig igen. "Hyggeligt at møde dig.. Eller tilbringe tid med dig er det vel nu" Hun fugtede sine læber lagde sig ned. Hun havde brug for at slappe af og nyde naturen. Selvom hun altid nød naturen. Hun lukede kort øjnene og forstillede sig at hun fløj igennem naturen. At hun var en fugl der fløj oppe i trækronerne og kunne se at der var dyr og mennesker i skovbunden. Hun begyndte langsomt at falde hen. Hun var vant til at falde i søvn steder som det sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 18:43

''I lige måde smukke...''

Han smilede venligt til hende og blev bare stille siddende da hun havde lagt sig ned. Han sad bare og betragtede hende som hun lagde der ogs sov men han havde ikke tænkt sig at vække hende men han ville lige teste hende..: Så mens hun sov smuttede han i skoven og fangede en kanin, som han dræbte og lagde den så l ige ved siden af hendes hoved...

Han satte sig op af et træ og afventede hvad der ville ske nu...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:51

Destiny blev liggende, hun lå utrolig stille, hvilket hun altid gjorde når hun sov. Hun bevægede sig meget sjældent, men det skete da af og til. En duft, vækkede noget i hende. Dyret blev vækket i hende. Hun blev forvandlet og vendte rundt så hun nemt kunne komme op at stå. Hun havde en meget lyst pels, men der var også lidt mørkt ind imellem, hendes øjne var grønne med en smule brunt i. Hun rejste sig op på alle fire og snuste sig hen til kaninen der lå tæt på hende. Hun gnaskede dyret i hende og vendte sig om. Hun havde problemer med at komme tilbage når hun først var varulv. Hun knurrede usikkert. Hun havde blikket rettet mod Sargonis, men dyret kunne godt fornemme at det var en anden varulv hun stod over for. Så hun var usikker på en evt. kamp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 19:47

Sargonis havde forventet det specielt når det var imens hun sov, der hvor dyret havde mest frit spil der hvor ingen kunne stoppe den i at tage overhånd. Han smilede bare stille for sig selv og rejste sig så op og gik med rolige og hurtige skridt tættere på hende... Han holdt en hånd frem imod hende, som hun nu stod der...

''Nååå... Så blod vækker hurtigt dyret i dig?''

Han smilede ved tanken, mon hun var mulig at vække dyret i uden at fremkalde bæstet helt. Han skiftede ikke form da det endnu ikke var nødvendigt for ham at gøre...

''Destiny... forestil dig skyerne... Forestil at dyret er skyerne!''

Han råbte det til hende til destiny som var derinde et sted...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 20:01

Destiny prøvede ihærdigt at komme tilbage til sig selv. Hun lyttede til hvad han sagde og forstillede sig skyerne, ikke andet end skyerne der forsvandt. Hun blev forvandlet tilbage til hendes menneskeform. Hun så ned af sig selv og dækkede sig til med hendes arme. "Nej.. Nu mistede jeg jo mit nye tøj.. Hun sukkede. Hun ville ønske hun havde det stadig, det var lige så pænt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 20:10

''Du har da alligevel ikke brug for det tøj for at være vidunderligt smuk...''

Han smilede bare stille til hende, og uden at gøre opmærksom på det tog han sig til halsen hvor han med et lille kniv fik skåret nogle snit sådan at der ville løbe blod ned af hans hals og ned på hans skulder han så afventende på hendes reaktion...

''Eller du er måske bange for at jeg gør dig noget fordi du er nøgen?''

Han så ganske stille på hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 2 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum