Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Who are you? // shar // EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Who are you? // shar // EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Who are you? // shar // EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Who are you? // shar // EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Who are you? // shar // EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Who are you? // shar // EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Who are you? // shar // EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Who are you? // shar // EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Who are you? // shar // EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Who are you? // shar // Voteba13Who are you? // shar // Voteba14Who are you? // shar // Voteba15 
Lori
Who are you? // shar // Voteba13Who are you? // shar // Voteba14Who are you? // shar // Voteba15 
Lenore
Who are you? // shar // Voteba13Who are you? // shar // Voteba14Who are you? // shar // Voteba15 
Genevira
Who are you? // shar // Voteba13Who are you? // shar // Voteba14Who are you? // shar // Voteba15 
Celenia
Who are you? // shar // Voteba13Who are you? // shar // Voteba14Who are you? // shar // Voteba15 
Renata
Who are you? // shar // Voteba13Who are you? // shar // Voteba14Who are you? // shar // Voteba15 
Jake
Who are you? // shar // Voteba13Who are you? // shar // Voteba14Who are you? // shar // Voteba15 
Abigail
Who are you? // shar // Voteba13Who are you? // shar // Voteba14Who are you? // shar // Voteba15 
Elizabeth
Who are you? // shar // Voteba13Who are you? // shar // Voteba14Who are you? // shar // Voteba15 
Madelena Gray
Who are you? // shar // Voteba13Who are you? // shar // Voteba14Who are you? // shar // Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Who are you? // shar //

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Who are you? // shar // Empty Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 21:04

Vejr: Regner og man kan lige skimte månen.
Tid: 01:00
Omegn: En lille å og nogle få træer rundt omkring, nogle store sten tæt på åen.

Jessica var vågnede af mareridt og kunne ikke sove igen, så hun gik ud for og få noget frisk luft, hun havde taget en tur ind igennem skoven for at køle sig selv ned for tanker og lidt af hvert, at bo alene i en to etagers hytte, gjorde hende lidt paranoid. Hun satte sig op ad en af de store stene som var tæt på åen, hun kiggede ned i dens spejl refleksion af månen, muligvis regnede det og hun var driv våd, men det stoppede hende ikke for at sætte sig og slappe af, *Jeg kan mærke jeg bliver nødt til at tage et bad når jeg kommer tilbage* tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 10:06

Det var rimlig sent, og det regnede, men det hold skam ikk Shar fra at gå en lille nattur. Hun besluttede at gå ned til åen og følge den lidt. Hun kendte næsten skoven ud og ind - men havde jo også boet der helle sit liv.
Et lille stykke nede af åen så hun en ung pige som sad og slappede af. *Hvad laver hun mon her på denne tid?* tænkte Shar.
Ud af øjnkroven så Shar Sharmarke komme spurgtende. *Hvor blev du af? Pludselig var du bare væk.* Shar så smilende på Sharmarke. *Kunne ikk sove. Jeg tænkte lidt på at gå over til pigen der, så kunne du ikk ligge gå ind i buskende?* Sharmarke sukkede, men gik aligevel ind i buskende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 22:10

Jessica registeret at nogle så på hende, hun var meget følsom på det punkt. Hun havde snu kigget over i mod stedet, hun havde set en kvinde, sammen med en ulv. *Jeg ville ønske, jeg havde sådannet en ven* Hun var fascineret af det, men kiggede blot på åen igen, hun så på regn dråberne som gjorde at vandet bevægede sig, hun tog hånden igennem håret og smilede, *Sådan en ven for jeg aldrig* Der kom en tår trillet ned af hendes kind, men man kunne ikke se det på grund af regnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 9:30

Shar så over mod pigen. Hun så en smulle trist ud, så Shar gik over mod hende. "Hvad er der galt?" spurgte hun stille. Hun så hurgtigt over mod buskende, hvor Sharmarke var, og kiggede hurgtigt tilbage til pigen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:34

Jessica kiggede på pigen med et lidt udtryksløs ansigts udtryk. "Ikke noget," Smilede hun skævt. "Du behøver ikke at gemme din ven, derover" Hun nikkede hovedet i den retning ulven var. Jessica kiggede endnu en gang tilbage på åen og så tom ud i sindet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 11:13

Havde pigen her mon set Sharmarke? *Du må godt komme her over Sharmarke* Han kom lige med det samme. "Hvordan vidste du at han var der? Havde du set ham?" Shar så ned på Sharmarke, og så så på pigen igen. "Jeg hedder for resten Shar og det her" hun nikkede ned mod ulven. "er Sharmarke."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 20:24

Jessica smilede og rejste sig op, "Jeg hedder Jessica, hyggeligt at møde dig" Hun kiggede ned på ulven, "og også dig Sharmark" Hun kiggede hen mod den busk ulven kom frem. "Ja, jeg holdt lidt øje med dig og Sharmark før" Hun nikkede hen mod busken og kiggede på pigen igen. "Hvad bringer dig herud?" Spurgte hun, udtryksløs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 9:43

Shar så på Jessica. "Jeg havde brug for en lille gåtur, og jeg bor her i skoven. Hvad med dig?" Spurgte Shar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 18:20

"Havde et mareridt," hun smilede trist. "Jeg bor i en toetagers hytte, et godt langt stykke væk herfra, men jeg elsker lange gå ture," Hun stod og kiggede ned på ulven. Hun viste ikke om det var hendes kæledyr eller om det bare var en loyal 'ven'. Hun sukkede og kneb øjnene lidt sammen for at kigge på månen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:51

Shar nikkede. "Det lyder ikk rat." Hun så ned på Sharmarke som så op på Jessica.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 21:56

"Er det din ven?" Spurgte Jessica og kiggede på Shar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 9:29

Shar rystede på hovedt. "Han er mere end en ven for mig. Hvis han dør dør jeg, og hvis jeg dør dør han." Hun så stadig på Sharmarke. *Jeg tror godt du kan fortælle hende hvad vi er, men vær forsigtig.* Hørte hun ham sige, og nikkede. "Vi er søskende." Shar så op for at se hvordan Jessica ville regere på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:29

Jessica smilede, "Sikke en familie" sagde hun med store øjne. Hun var ikke chokeret for hun havde hørt om det. "Så det er altså din bror," sagde hun og satte sig på hug, hun prøvede at ligge hånden på ham men stoppede på halv vejen og tog hånden tilbage på sig knæ, "Bider du?" Spurgte hun Sharmarke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:41

Shar smilede. Der var aldrig før nogle som havde prøvet at røre ved Sharmarke før. det så ud som om Sharmarke rystede på hovedt af Jessicas spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:28

Jessica smilede og aede ham på hovedet mens hun sad på hug, "Hvor er han sød," Hun kiggede op på Shar. "Hvor gammel er i?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:38

"19" Sagde Shar. "Og vi har boet herude lige siden vi blev født." Hun så på Jessica med et lille smil. "Hvor gammel er du selv?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:46

"19, ligesom jer" smilede hun. Jessica rejste sig op og gik en omgang rundt om Shar. "Du er meget nuttet" sagde hun med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 11:59

Hun så på Jessica. "Nuttet? Syntes du det?" spurgte hun temlig overrasket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 14:04

"Ja da," Jessica smilede. "Så har du lyst til at gå en tur? eller skal vi stå og blomstre i en evighed?" Hun begyndte at gå, langsomt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 16:56

Shar grinede. "takker. Jeg er frisk på at gå en tur, men hvor skal vi så gå hend?" Hun så spørende på Jessica.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 20:10

Jessica smilede og tog shars hånd, "Denne vej, du ved hvad man siger, 'alle veje føre til Rom'," Hun begyndte at gå langs åen, mens hun slæb shar med sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 9:40

Shar fuldte bare med Jessica i lidt tid uden rigtig at sige noget. "Hvor skal vi hen?" spurgte hun til sidst og så spørgende på Jessica.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 16:12

Jessica stoppede op og kiggede på Shar, "Jeg ved det ærlig talt ikke" sagde hun og så forvirret ud, "Jeg kender ikke dette sted så godt," Jessica kiggede rundt, "Puff, og jeg er faret vild"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 10:40

Shar grinede. "Har du brug for hjælp til at finde rundt?" Hun så på Jessica med et spørgende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 12:53

Jessica smilede, "Jeg.. Ja, kan du muligvis føre mig væk herfra? Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme hjem igen" Hun sukkede opgivende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who are you? // shar // Empty Sv: Who are you? // shar //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum