Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
a day there is over//alane - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
a day there is over//alane - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
a day there is over//alane - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
a day there is over//alane - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
a day there is over//alane - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
a day there is over//alane - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
a day there is over//alane - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
a day there is over//alane - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
a day there is over//alane - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
a day there is over//alane - Page 2 Voteba13a day there is over//alane - Page 2 Voteba14a day there is over//alane - Page 2 Voteba15 
Lori
a day there is over//alane - Page 2 Voteba13a day there is over//alane - Page 2 Voteba14a day there is over//alane - Page 2 Voteba15 
Lenore
a day there is over//alane - Page 2 Voteba13a day there is over//alane - Page 2 Voteba14a day there is over//alane - Page 2 Voteba15 
Celenia
a day there is over//alane - Page 2 Voteba13a day there is over//alane - Page 2 Voteba14a day there is over//alane - Page 2 Voteba15 
Genevira
a day there is over//alane - Page 2 Voteba13a day there is over//alane - Page 2 Voteba14a day there is over//alane - Page 2 Voteba15 
Renata
a day there is over//alane - Page 2 Voteba13a day there is over//alane - Page 2 Voteba14a day there is over//alane - Page 2 Voteba15 
Jake
a day there is over//alane - Page 2 Voteba13a day there is over//alane - Page 2 Voteba14a day there is over//alane - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
a day there is over//alane - Page 2 Voteba13a day there is over//alane - Page 2 Voteba14a day there is over//alane - Page 2 Voteba15 
Katrina
a day there is over//alane - Page 2 Voteba13a day there is over//alane - Page 2 Voteba14a day there is over//alane - Page 2 Voteba15 
Sasha
a day there is over//alane - Page 2 Voteba13a day there is over//alane - Page 2 Voteba14a day there is over//alane - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

a day there is over//alane

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

a day there is over//alane - Page 2 Empty Sv: a day there is over//alane

Indlæg af Alane Man 10 Dec 2012 - 8:58

"Okay, uanset hvor høj du end er i hatten, uanset om du vil fortælle mig dit navn eller ej så skal du ikke lyve overfor mig!". Hun gik hen imod ham, uden frygt eller noget som helst, hun kunne ikke snuppe folk som løj overfor hende, det var noget af det værste man kunne gøre for hende. En dyb knurren kom fra hende, en ulvs knurren kom ud af den lille tøs krop. Hun så måske ikke særlig intimiderende ud men nettop fordi det var så malplaceret fik det de fleste til at stikke af. Alane stod nu direkte foran ham og så ham ned i øjnene. Hendes tænder var blevet næsten som et rovdyrs og hendes øjne lignede nu fuldsttændig en ulvs, manddelformede pupiler og helt gule næsten selvlysende gule øjne stirrede ham dødt i øjnene.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

a day there is over//alane - Page 2 Empty Sv: a day there is over//alane

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 13:45

han kiget på hende da hun gik mod ham selv da hun var ved
og nærme sigham sagde en ting i hans hovede at han skulle stiike
af men det ville han ikke "man skal gør sig fortjente til og få mit naven
du kan ikke bare tro fordi du reddet mig den ene gang at jeg vil gimit naven
til dig jeg har aldrig gidet mit naven med mindre jeg mente jeg kunne stole
på en person" svarde han og kiget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a day there is over//alane - Page 2 Empty Sv: a day there is over//alane

Indlæg af Alane Søn 20 Jan 2013 - 18:23

Hun greb ham i kraven og trak ham en smule op af stolen. "Jeg regner ikke med at du bare giver mig dit navn. Jeg troede dog ikke du var så stor en kujon at du bare ville lyve. Men på den anden side er du rent generelt bare patetisk, sætter dig ned for at drikke dine problemer og sorger væk. Du burde rejse dig op og gøre noget ved det i stedet for". Alane slap ham og gik så væk fra ham. Hun satte sig stille ned på en kasse overfor ham. Hun betragtede ham. En hver der kom forbi ham ville tydeligt kunne se hvor store lidelse han gennemgik.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

a day there is over//alane - Page 2 Empty Sv: a day there is over//alane

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 18:23

han kiget på hende og sukket hun havde ret men han ville ikke gi hende ret "hvorfor intreser du dig for det jeg gør det fordi jeg ikke kan dræbe en person jeg kan ikke skade en person døliget så neej jeg ville gøre noget ved det men det kan jeg ikke" svarde han og kiget på hende viste hun ikke hva han gemnegik ellers skulle hun ikke komme og fortælle ham at man ikke kunne gøre det for at få det bedre "er du med p det så"lød hans stemme svagt inden han smadret alkoholen og sætte sig på knæ

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a day there is over//alane - Page 2 Empty Sv: a day there is over//alane

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum