Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba13I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba14I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba15 
Lori
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba13I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba14I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba15 
Lenore
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba13I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba14I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba15 
Celenia
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba13I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba14I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba15 
Genevira
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba13I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba14I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba15 
Renata
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba13I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba14I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba15 
Jake
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba13I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba14I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba13I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba14I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba13I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba14I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba15 
Katrina
I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba13I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba14I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

I Can't Run More... //Christian//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:11

han nikkede stille "men hvorfor skulle det bekymre dig at du ikke skulle se mig, jeg er uværdig" han sukkede og lagde armene over kors, så på hendes læbe, da hun begyndte at bide i den "men du gjorde det ikke kan jeg se" han nikkede stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:15

Hun kiggede ham i øjnene nu. "Jeg ønskede på en måde ikke at se dig... Jeg er bange for at min evne er ved at blive der for altid." Sagde hun. Hun stoppede med at bide sig i læben da han kiggede på den. "Nej, det gjorde jeg ikke... Men jeg var tæt på."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:19

han blinkede og hans blik blev mørkt "jamen skal jeg så gå igen" spurte han og trådte et skridt tilbage, han var klar til at vende om hvis det skulle være, bare gå igen...for så ikke at se hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:21

"Vent!"Råbte hun og skulle til at gribe hans arm men lod være. "Jeg... Håbede også på at se dig, men jeg... Er bange for at du hader mig på grund af min evne." Hun bed sig igen i læben, så der kom blod ud. Hun skyndte sig at slikke blodet væk og kiggede væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:29

han stivnede og trak vejret kraftigt ind "pas på" han pegede på hendes læbe, hvorefter hans hugtænder gled frem "hvorfor i al verden ville du se mig igen og nej jeg hader dig ikke, jeg hader ikke andre end Amanda" han så på hendes læbe og stirrede næsten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:32

Hun vendte ryggen til ham for at han ikke skulle se hendes blødende læbe. "Okay... Passer på." Mumlede hun. "Jeg ville se dig igen fordi du er..." Hun tænkte sig om. "En af dem jeg har oplevet noget med." Besluttede hun sig så for at sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:33

han sukkede og rullede med øjnene "ja at du vender dig, forhindrer jo ikke at lugten stadig er der" han rystede på hoved og sukkede "hvad har du oplevet med mig" spurte han stille, han trådte et skridt frem og så på hende med opmærksomme øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:09

Arh, hvor var hun dog dum! "Ups..." Sagde hun hurtigt. Da en blod dråbe kom ud skyndte hun sig at slikke den væk. "Du reddede mig mere end en gang Christian." Svarede hun, og kunne mærke at han kom tættere på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:11

han nikkede stille "ja det har jeg vel, men hvorfor det ved jeg faktisk ikke" han trak på skulderne og så nysgerrigt på hende "må jeg smage" spurte han hæst, uden at sanse hvad han englelig spurte ham, dog ville han aldrig gøre hende fortræd...aldrig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:12

Hun stivnede. Hun kiggede hurtigt på ham over skulderen. "Hvad?" Spurgte hun, det forstod hun ikke... Smage... Smage hendes blod? Næppe, han vil sikkert bare dræne hende helt." Nej." Svarede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:15

han rynkede brynet "det er fordi jeg har set og lugtet dit blod og nej jeg dræner dig ikke, dræner du også en vinflaske fordi du smager" spurte han stille og smilede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:16

Hun vendte sig om. "Hvordan kan jeg vide at du taler sandt Christian? Okay, jeg stoler på dig men hvis mit blod smager så godt at du ikke kan styre dig... Hvad så?" Spurgte hun og besvarede ikke hans spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:20

han trak på skulderne "det vil du finde ud af ved at stole på mig...men det kan jeg jo se du ikke gør" han rynkede brynet dette var ikke så meget om blodet, men også om hun rent faktisk kunne stole så meget på ham til at lade ham smage fra hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:21

Hun sukkede... Hun blottede sin hals. "Fint så tag... Men vær forsigtig." Mumlede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:24

han nikkede og tog blidt fat i hendes hånd "ikke halsen, det er for farligt" hviskede han og strøg hende over håndledet, blidt bøjede han hoved ned og trykkede sine kolde læber mod huden før han lod sine hugtænder glide igennem huden, nok gjorde selve bidet ondt, men resten ville være nydelse, sådan var det jo, hvis de var grådige, ville bidet gøre ondt, men hvis de var forsigtige og blide ville det kun være nydelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:25

Hun gav et lille skrig fra sig og stønnede så. Hvor han bed hende kunne hun ikke mærke, for en del af hende havde lyst til at skifte form og få ham væk... Men en anden var så skrækslagen at hun ikke kunne røre sig ud af stedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:31

han smilede svagt og drak stille fra hende, kort tid efter slikkede han på såret og rettede sig op, tørrede sin mund og bandt hendes håndled ind "det må jeg sige du er en god årgang...meget delikat" hans smil var bredt og han smilede faktisk for første gang, en svag farve bredte sig å hans kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:34

Hun sukkede og hendes hoved faldt lidt ned. Hun smilede træt. "Det er da altid noget..." Hun kiggede på håndleddet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:37

han rynkede brynet og så på hende "jeg tog da ikke for meget, dårligt nok en liter så du har da masser af blod tilbage i din krop" han smilede svagt og opmuntrende, hvilket var svært for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:38

Hun rystede på hovedet. "Det er ikke det... Jeg brugte min evne tidligere på dagen og en af dem var vist ikke menneske... Det tager energi fra mig..." Sagde hun og kiggede op på ham, hendes sorte øjne glimtede svagt bag de sorte lokker der ikke kunne komme med i fletningen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:40

han nikkede og trådte tilbage således at han ikke stod for tæt på hende "okay jeg forstår, men en god nats søvn skal nok få det hele til at gå meget bedre" han smil var knap så stort som før, man antydningerne af det var der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:49

Hun grinede svagt. "Jeg tvivler... Men frisk luft plejer at hjælpe" Hun smilede tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:52

han nikkede og så rundt "jamen så vil jeg forlade dig med dit elskede luft" han trådte tilbage og bukkede kort for hende, gjorde sig klar til at forsvinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:55

Hendes smil forsvandt. "Jeg mente ikke at du skulle gå..." Sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:58

han stoppede op og gik hen til hende med et hævede øjenbryn "okay så går jeg ikke" han trak på skulderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can't Run More... //Christian// - Page 2 Empty Sv: I Can't Run More... //Christian//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum