Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | September

Latest topics
» Three for one, what a deal! ~ Nerthuz, Sean & Katrina
Today at 2:07 by Valentine

» Naturens melodi - Althorn
Yesterday at 23:18 by Midnight

» Waking up with! (Gif game!)
Yesterday at 20:50 by Melisandre

» So tell me
Yesterday at 20:10 by Melisandre

» Please dont hurt me ~ Sirtimm
Yesterday at 18:45 by Lydia

» The Game is afoot ~ Emerson (Fortidsemne)
Yesterday at 11:29 by Emerson

» Finally trying to come back!
Yesterday at 10:23 by Melisandre

» Chat.. Øh.. JOIN CHAT-ALERT!
Yesterday at 8:53 by Elizabeth

» Again and again
Fre 21 sep - 22:06 by Viktor

Statistics
Der er i alt 285 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Artem

Vores brugere har i alt skrevet 155455 indlæg in 8077 subjects

Your money or your life // Eric

Side 5 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

Re: Your money or your life // Eric

Indlæg by Gæst on Fre 17 feb - 8:59

Det var befriende han kendte til racerne, men hun måtte se at huske på at her var det omvendte af hjemme.Der, kendte de fleste mennesker ikke til væsner og her var der ikke mange mennesker men tilgengæld habiterede væsner af alle arter denne verden.
" Så ved du også at dæmo.." mere nåede hun ikke at sige, før en meget ophidset Isaac råbte af hende. Hun blev så forskrækket at hele hendes lille krop, nærmest gav et hop.
Hun mærkede hesten gøre det samme, og Eric der halvejs landede over hende.
Hun forsøgte at komme i siddende stilling, og havde hænderne talende op foran sig, de rystede "nej ...nej " ,rolig nu....sådan var det ikke ". Næsten det samme lød fra Camilles læber " Isaac...det var ikke sådan, jeg har ikke gjort ham noget....d-det var , jeg skulle " begyndte hun og så bedende over på Eric. Det her var jo en katastrofe.
Cazador fnøs og skrabede med et forben i jorden, tydeligvis urolig af råberiet og stemningen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Fre 17 feb - 10:21

Så snart Eric var kommet på bene, sprang han hen til hesten i et forsøg på at berolige den. Selvom blikket ikke kunne ses, kunne han sagtens mærke det blik Camille sendte ham. "Det er okay far, der skete ikke noget, og var intet alvorligt." Isaac syntes alligevel ikke rigtig om nogle af svarene, og var på få sekunder inde i stalden, og trampede hen til Camille, som han greb fat i, og trak op at stå, med en brutal bevægelse. "Det kan ikke være lige meget, det er alvorligt!" Fortsatte den ophidset Isaac, der ikke syntes at tænke på hesten der blev mere og mere nervøs over den anspændte og hårde tone. Det hjalp ikke synderligt at Eric stod og prøvede at berolige ham, mens han prøvede at finde på en måde at få sin far til at falde en smugle ned på.
"Du snøre knægten, og så tror du at du kan få penge. Og hvad skal de så bruges til?" Råbte manden ind i hoved på Camille mens hans greb blev hårde, imens hans frustration, over at han var blevet så nemt snøret af denne kvinde, steg. Det var sådan noget prostituerede gjorde, var det dét hun var?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 17 feb - 10:31

Nogle få lyde af luft der blev presset uvilligt ud af hende , og så stod hun op, eller måske nærmere hang i Isaacs greb.
Hun så ind i de før så venlige øjne, der nu synes bare at rumme vrede.Inden hun svarede ,så hun Eric kæmpe lidt for at få hesten til at falde til ro og hun håbede ved gud han kunne og han blev ved den, så stor var stalden heller ikke , at en vred og aktiv hest ikke ville ende med at skade dem, eller nogen af dem.
Igen forsøgte hun at få ham til at forstå, men han holdt hende hårdt så luften var sparsom.
"Slaver.." pustede hun , stadig chokeret over udviklingen og over at det hele var afsløret.
" Jeg lover dig..det er til slaver " klynkede hun som var hun en ulydig unge der blev irettesat af en striks far.
Hun vidste hendes evne ville virke på Isaac, men hun kunne ikke finde på at bruge den på Erics far, efteralt kunne man overhoved bebrejde ham ? Hun var selv ansvarlig for det hun rendte rundt og lavede, og ingenting han havde sagt (højt) havde været forkert.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 17 feb - 10:40

"Slaver!" Fnyste Issac irriteret. Han syntes ikke at tro på Camille, overhoved. "Far, kan vi ikke gå udenfor, det ender med at han smadre det hele." Kunne man kort efter høre Erics anspændte stemme, mens han prøvede at berolige den, men det hjalp ikke at han selv var nervøs for hvad hans far ville gøre, plus hvad hesten ville gøre hvis de blev. "Hun har ikke gjort noget, som hun siger, prøver hun bare at hjælpe slaverne." tilføjede han og prøvede at lyde så rolig som muligt.
Isaac syntes dog pludselig at have glemt alt om heste og deres velbefindene. Han var mere optaget af den lille forræder som han mente Camille var. "Fortæl mig nøjagtigt hvad der skete!" Forlangte Isaac, og valgte efter et par blikke mod hesten, at trække dem ud af boksen, men de blev stående i gangen, hvor hans blik borede sig igennem Camille.
Eric fandt det ikke meget lettere at de stod der ude, da han stadig blev nød til at være inde ved hesten. De skulle helt ud, ellers hjalp det ikke noget, men faderen syntes ikke at være interesseret i hesten længere.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 17 feb - 11:01

Slæbt ud ,var hvad hun blev.
Lige nu taknemmelig for at komme lidt væk fra hesten, som eric forsøgte tage sig af.
Så overlod det Isaac til hende. Nervøst mødte hun hans blik der gennemborede hende.Ikke på nogen måde synes han at tro hende.
"Isabella " hviskede hun ud, lidt øm efter hans håndtering af hende. "Isabela Minion..det er hendes slaver jeg forsøger sætte fri.Vær sød at tro mig. Jeg ville have peneg af Eric til det, men vi bleb ...venner i stedet" forsøgte hun ...det var en sminket udgave af historien,men hel usand var den vel ikke, trods alt.
Hun mødte Isaacs blik og en smule trods var nu i Camilles øjne, uderover angst for ham. Han skulle ikke tro hun ville finde sig i ...alt...fra ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 17 feb - 11:10

Isaac stod lidt og tænkte over informationerne, før han flyttede sit blik mod sin søns ryk. "Er det rigtigt?" Spurgte han tørt. "Bare tro på hende, hun har aldrig sagt noget der var forkert." Lød svaret fra en smugle håbefuld Eric, hvis beroligende fremskridt endelig kunne ses på hesten. Måske var det fordi de ikke var så tæt på længere. Isaac havde hørt om Isabella, men aldrig stiftet yderliget bekendt skab, trods hun var en stor person. "Eric, tag med hende ned og købe de der slaver, jeg vil være sikker på hun gør det." Med de ord skubbede han Camille vredt fra sig, og smed pungen med penge efter hende, hvorefter han marcherede ud af stalden.
Eric stod en smule forbløffet tilbage, og gloede efter sin far, hvor efter et lille smil kunne ses i hans mundvige. Trods hvad der var sket, var det endt godt. Når det kom til stykket, havde Eric ikke noget problem med fortsat at være sammen med Camille. Hun var et godt selvskab, og han mente allerede at kende hende godt, måske lidt for godt. "Ehm ... du siger bare når vi tager af sted." det førhen lidt stive smil livede op så det stod tydeligt frem på læberne. I hans øjne kunne man også se, at det for ham ikke var noget problem.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 17 feb - 11:29

Camille kunne endelig frit trække vejret, da Isaac slap hende.
Men hun var ikke tilfreds. Hun greb med gode reflekser pengeposen med en hånd og var kun sekunder fra at tyre den tilbage i nakken på isaac.
Det var muligt det var endt godt.Det var muligt hun havde fortjent det,men episoden havde været ydmygende og det var ikke noget hun bifaldte, ikke sådan her.
"Hvorfor kan jeg ikke bare selv købe dem og så tage dem med hertil så han kan se " små skændte hun vredt, stadig fyldt med både skyld og vrede. Erics glade øjne og smil, kompliserede bare det hele. Der var jo al for mange forskellige følelser på en og samme tid. hele hende live synes at bære præg af det lige nu. * gosh..hvrmeget kunne et menneske, et ..næsten...menneske holde til * Hun rettede på sit tøj og pegede på hesten. " Jeg rider ikke på den..der..så går vi !" sagde hun stadig skolepige mopset.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 17 feb - 11:41

Eric, hvis humør der ikke syntes at fordampe, blomstrede endnu mere op i et stort smil. "Nej nej, men jeg tager ham alligevel med." Han slappede let hesten, før han forlod boksen. "Men tager vi af sted nu?" Han kunne ikke lade være med at føle sig som den irriterende lillebror der lige havde fået lov til at tage med sin søster i byen eller noget i den stil. "Du går, jeg sidder på dyret der." Han stak hænderne ned i lommerne på sine bukser, og lænede sig afslappet op af væggen mens han kiggede på Camille med et stort mageligt smil på læberne.
Han var ovenud tilfreds med hele situationen. Endelig skulle der til at ske noget sjovt, eller nærmere interessant, ikke konstant gårdreng. Selvom det var meget hyggeligt, kunne det blive yderst ensformigt i længden. "Hvorfor vil du egentligt ikke ride på den, du har jo reddet på den før." fortsatte han, stadig upåvirket over Camilles lille tordensky.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 17 feb - 12:29

Hun holdt nøje øje med ham. Hvorfor var han pludselig så veltilfreds og fornøjet med det hele? Nå...men det var jo altid noget han ikke brokkede sig over de måtte gå, hun havde ikke helt styr på hvor lang det faktisk var. Men hov..hvad sagde han lige der ? Du går..og jeg sidder ? Det var hans plan, at hun skulle halse afsted ved siden af den kæmpe hest og hans skulle sidde og se ned på hende. No way in hell...enten gik de begge, eller red!
For at besvare hans spørgsmål " Fordi den lige hat været hys Eric, det var den ikke i går.Måske kan den ikke lide mig nu, desuden ville en gåtur gøre dig godt, vrøvlede hun derud af of forberedte mentalt at hun garanteret endte ud med at sidde bag på ham ige.
" Ja...lad og bare få vind under fødderne * smilede hun til ham for første gang siden Isaac indblandning.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 17 feb - 15:42

Eric rystede let på hoved, mens han grine gik ned af igennem gangen i stalden, for lidt efter at komme tilbage med en saddel. "Den kan sten sikkert stadig godt lide dig, det behøver du ikke være bekymret for." Svarede han, mens han gik ind til hesten og mere kastede sadlen over hesten, frem for at svinge den over. Derefter begyndte han at spænde sadlen fast mens han konstant havde et stort smørret grin på læberne. Derefter fandt han hovedtøjet, som han fik på uden problemer. "Du kan få vind under fødderne, så kigger jeg på." Fortsatte han, stadig med et strålende humør.
"Nå, men lad os da komme af sted. Måske du skulle hente din rigtige kappe, eller fortrækker du at bruge den der?" Han lavede en let gestus mod kappen hun havde brugt, før han trak hesten ud i gården, hvor han måtte springe alt hvad han kunne, for at komme op på hesten der trippede lidt frem og tilbage under ham. "Er du sikker på du ikke skal med?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 18 feb - 8:34

" sure...den elsker mig da " svarede hun ironisk, men lo alligevel af hans ukuelige optimisme,dét var lidt sødt
"jeg tror hellere jeg må ombytte kappen, så jeg får min egen med...jeg er jo ikke inviteret til endnu en overnatning " pjattede hun og tilføjede i en mere alvorlig tone "desuden ville Aleck ikke bryde sig om jeg udeblev hele to nætter ,uden at give besked herom ".
Hun studerede Eric der havde fået sadlen på rette plads, og sukkede...
" jeg overvejer...dyret...der, imens jeg henter mit tøj..og så satte hun glad i spring mod huset.
Indenfor virkede alt roligt, hun behandlede kort ideen om at undskylde til Isaac,hvis denne var at finde på sit kontor,men bestemte sig for hun nok var den sidste han ville se.Så hun gik forbi kontoret ,ned til gæste værelset hvor hun fik den grå kappe af, og skiftede til sin egen.
På listetå satte hun kurs mod Eric,som hun ville nå frem til,hvis ingen 'faldt 'over hende på hendes vej ud af huset.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 18 feb - 12:30

"Aleck?" Eric hævede et bryn, og kiggede efter Camille da hun gik ind i huset. Hvem var det, en hun boede sammen med? Det var det sikkert, hendes far, bror eller muligvis bare en ven. Hvad det var vidste han ikke, og havde heller ikke ligefrem brug for at vide det, eller nærmere, det interessere ham ikke. Han skridtede lidt rundt i gården mens han ventede på at Camille skulle komme tilbage. Selvom han lige havde sagt til sig selv, at det ikke interesserede ham, om det var en ven, eller familie medlem, kunne han ikke lade være med at spørge sig selv, hvor mange der boede sammen med deres venner. Det var ikke ligefrem noget man normalt gjorde, men måske derfra hvor hun kom fra? Deepshell. Navnet spøgte inde i hans hoved, mens han red rundt. Han måtte finde ud af hvor den by var, og om den overhoved var virkelig. Han havde en eller anden mistanke om at det ikke var en rigtig by. Han havde aldrig hørt om navnet, plus navnet lød ikke som et navn man kunne finde i denne veden.
Da Camille kom ud igen, lyste han op i et smil. "Hey. Nå, hvad blev der så med overvejelser omkring dyret?" Spurgte han, og kiggede afventende på hende, mens han hesten an, så den ikke fortsatte i den cirkel den havde gået rundt i.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 18 feb - 19:13

Hun så ham så snart hun trådte ud igen.Et prægtigt syn, knægten og hans hest, dét kom man ikke uden om. Hun kom tæt og og sukkede lidt over hans krav om et svar.
"Jeg gider da ikke spadserer alene, Eric....hvis dét ikke kan være anderledes så må jeg vel sidde bag ved dig igen? ved du hvor vi skal hen, hvor handlen foregår ?" Ville hun vide.
Hun gik lidt tættere på, han måtte som sidst hjælpe hende op, hvis både hest og hun skulle overleve uden skræmmer.
Hun ærgede sig over at Eric havde skudt hendes pentagon patroner af, nu havde de intet med at forsvarer dem med, hvis problemer dukkede op på deres vej.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 18 feb - 21:03

Eric smilede triumferende da Camille bukkede under, og var villig til at sætte sig op på hestens. "Næ, men det håber jeg du gør." Svarede han med et stort grin, og rakte sin hånd ned for at hjælpe Camille op på hesten. Med samme besvær som sidste gang, fik han halet Camille om bag hesten, hvor hun blev sikkert sat. "Ellers bliver det en lang tur til hest." Han grinede kort for sig selv, og begyndte at ride ned af stien der førte væk fra gården. Han kunne lige forstille sig hvordan de blev nød til at ride i flere timer, forvildet fordi Camille ikke kunne huske vejen, eller måske slet ikke kendte den.
Han håbede hun vidste hvor vejen var, ellers skulle det helt sikkert nok blive en underholdene tur. Han var slet ikke bekymret over om de mødte nogle uvenlige væsner. Der var godt nok mange af dem, men når de skulle ned til slavemarked, skulle de nok møde en masse, så før eller siden skulle det jo ske.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 feb - 8:49

På plads kom hun, måske en knap så elegant opstigning men tryghed og comfort var hendes fokus, ikke nødvendigvis elegance,hvilke nok var godt .
Hun fik meget hurtigt armene viklet om Eric, da hun fandt dét nødvendigt hvis hun skulle blive på hesten uden at være skrækslagen.Så ligesom sidst..lagde hun sin kind til hans ryg, og meldte sig 'ready to take off'.
Efter nogle minutter ud af stien ,der ledte dem væk fra gården...dirigerede hun vejen.
"Bare mod markedet, så finder vi dét .Eric hvad er jeres efternavn egenlig ?"
ikke at dét betød dét store, men dét kunne måske blive praktisk at kende på et tidspunkt,hvem kunne vide.
Hun slappede efterhånden lidt mere af, beholdte dog sin position op af hans ryg, men kunne så småt sætte pris på udsigten deroppefra...naturen der omgav dem.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 feb - 14:49

Eric kiggede undrende på Camille, da hun spurgte om hans efternavn. "Hvad jeg hedder som efternavn?!" Han forstod ikke hvad hun mente, eller hvorfor hun skulle bruge informationen, men da han ikke kunne se det kunne skade ham, svarede han efter at han havde dirigeret hesten af sted mod det ønsket mål. "Valentine, det er derfra navnet Valen kommer fra." Svarede han og satte farten op. Han kunne mærke på Camilles greb, at hun slappede en smugle mere af. Det var langt mere beghageligt end det stramme greb hun før havde haft, men det gjorde ikke den store forskel. Han kunne stadig styre hesten, hvilke var det afgørende for at de kunne komme frem efter hans hoved. "Hvorfor spørger du om det, er det afgørende på nogle måder?" Nu han tænkte over det, så var det en smugle foruroligende at han havde fået tillid til kvinden så hurtigt. Han havde ikke et eneste øjeblik overvejet at det muligvis kunne være en form for fælde.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 feb - 21:27

Hendes tanker gik i tomgang...Valentine...valen ...hvorfor havde hun ikke tænkt den tanke før nu?
Nå, men nu kendte hun navnet.
"ja..det havde været høfligt at tiltale dine forældre ved efternavn." Svarede hun og gøs lidt ved tanken om hvor vred og ophidset Isaac havde endt ud med at være.Hun ledte efter en udvej..."Når nu du er med, så er dét vel ikke nødvendigt at stille op med slaven foran din far, som jeg først havde lovet, er dét ?" Håb...havde man da lov at have.Hun kunne altid stikke af fra Eric, sige hun var blevet væk fra ham.Hell....dét ville ikke være første gang hun efterlod en dreng , måbende.
Et smil brød hen over henses læber.Eric duftede godt...en frisk duft ,bemærkede hun.Var dét fordi hun havde adoptert til heste lugten og ikke bemærkede den længere? Eller....
Hun rystede på hovedet.At ride måtte ryste de små skruer løse,på øverste etage.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 20 feb - 18:40

Eric trak på skuldrende. "Tror ikke det havde gjort den store forskel." Han kunne næppe forstille sig det, hans forældre var ikke typen der gik op i efternavne og formelle hilsner, ikke hvad deres søn vidste af. En lav latter kunne høres fra Eric, da Camille nævnte det med at komme tilbage med slaverne. "Det ved jeg ikke. Jeg tror du gør klogt i at gøre det alligevel, jeg tror ikke hans tillid er helt fuld til mig når jeg har bragt dig med hjem." Det var det bedste svar han kunne forme. Om det var rigtig vidste han ikke, men trods en far skulle have tillid til sine børn, ville Eric ikke være overrasket hvis Isaac's tillid til ham, var skrumpet, når han trak en tøs med hjem, der kort forinden havde overfaldet ham. Det ville han heller ikke selv have gjort, hvis han var faderen. "Skal jeg bare fortsætte, ellers må du sige hvor jeg skal dreje af, for har aldrig været på et slavemarked før." Indrømte Eric, mens han så landskabet passere forbi i et jævn tempo. Det var ikke hæsblæsende, men de kom frem hvilke var hele planen ved at ride på hesteryg.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 21 feb - 8:54

Ikke meget tillid til ham, fordi han havde bragt...hende ...med hjem ? !
det var ligefør hun begyndte at le højt, men det blev bare til nogle bobler af morskab i hende. HUN var det dårlige selvskab, HUN var ikke typen man tog med hjem? please!!
Hun var inbegrebet af en god pige. Eller....indbegrebet af en der prøvede at være en god pige? Altsår...god og god, hvordan afgjore man egenlig hvem der var god? Jov jov, hun havde udført handlinger der nok ikke var gode, ikke på den gængse skala over godhed, og hun havde mange lig i lasten, bokstavelig talt. Men aldrig havde hun gjort disse ting for egen vindnings skyld.Altid for andres, kunne man så stadig ikke sige at hun var ...god?
Og det med overfaldet af Eric...det var jo bare en detalje i en større helhed, hun ville jo ikke have skadet ham.Eller... ?

Nå...turen gik på fin vis, og det var lige før hun nød turen med ham.Hun holdte omkring hans liv, og kunne mærke han var i fin form, denne unge knægt foran hende. Hun smilede.
Du skal frem til det gamle krogede træ, det der ligner en gammel heks,når man ser det fra afstand....der skal vi til højre Eric...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 21 feb - 9:10

Eric nikkede til Camilles instrukser, og fortsatte uden at sige flere ord eller lyde. Camille syntes efterhånden at være mere afslappet med hesten, hvilke var til Erics store glæde, da han så havde mulighed for at sætte farten op, hvilke var præcist hvad han gjorde. Det tog ikke lang tid før hesten sprang af sted som om den fløj, mens Eric holdte øje med denne 'heks' som de nåde til få minutter efter. Da de kom til træet, blev farten sat meget ned så han kunne dreje ind på den langt smallere sti, der førte igennem omgivelserne der langsom ændrede sig fra det vandte omgivelser til de andre. "... og hvad nu?" Han drejede sig halvt om i sædet så han kunne se Camille ud af øjenkrogen, mens han stadig dræv hesten frem med fødderne, der lå presset ind mod hestens flanke.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 21 feb - 9:30

Kortvarig tilbagefald da hesten satte faryen op, og hun igen måte holde mere fast om ham. Men det var som adopterede hun hurtigere til dette, end hun før havde. Eric havde kontrol over Cazador, det mærkede man tydeligt.
" En fem minutter videre ud så kommer vi ind østfra , til marked..og der ligger platformen hvorfra slaverne bliver udstillet og sidenhen solgt. " svarede hun og viftede med hånden i retningen.
Om der ville være nogen lige i dag, var hun faktisk ikke klar over. Var handlen daglig, ugelig eller hvad ?
Det ville de snart finde ud af, om ikke andet ville hun få en formiddag med Eric, det var vel ikke så slemt igen.
Hun trængte til at komme lidt ud. Hvis hun hang formeget derhjemme, ville hun bare gå Aleck på nerverne, og måske ville han drøne hende ud med fuld musik, det gik jo ikke.
Så en dag ude i luften, sammen med Eric...det lød fint.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 21 feb - 16:24

Hvordan kunne hun vide farten på hesteryg? Ligemeget, det betød ikke det store. Med et jævnt tempo tilbagelage de på fire ben det sidste stykke af vejen, til de nåde til deres mål. Markedspladsen. At der blev handlet og solgt var der ingen tvivl om. Folk larmede og råbte i et forsøg på at få solgt deres vare. Hver og en råbte de om, at de havde de bedste vare, hvilke stort set alle gange, ikke var sandt, men det var vel blot fordi alle handlede med stort set de samme vare. De kunne da bare vælge at finde noget andet at arbejde med, frem for at kaste sig over de samme ting. Folk var ikke altid for kloge hvis man spurgte Eric, der med besvær førte hesten igennem folkemængden, så de til sidst stod et stykke fra platformen, hvor de havde en god udsigt, uden at være for langt væk, hvis Camille nu skulle op og hente noget. Om hun ville ned på jorden vidste han ikke, men han nød udsigten fra oven, og havde efterhånden vokset sig fast på en hesteryg, dog var han, til hans eget held endnu ikke blevet hulbenet, men det handlede vel bare om tid. Tanken fik et lille grin frem på hans læber, mens han svang benet rundt, så han sad på siden af hesten. Ikke specielt behageligt, men lettere hvis man skulle snakke med en der ellers sad bagved en.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 22 feb - 12:02

At han var sikke på en hest, skinnede klart igennem hver eneste af hans rolige bevægelser. Selv var hun en habil rytter, på en almindelig hest vel og mærke, men hun var aldrig blevet eet med de store dyr.
Han fik sat sig så de bedre kunne tale, og tale var de vist også nød til...for Camile var begyndt at spekulerer på om de var endt det rigtige sted.
Hun så med et lidt ængsteligt blik på Eric, havde han reddet forkert ?
" Du...ehm...Eric ?! Er dette Terror Dictrict??" forsøgte hun sig i et opmuntrende leje, det kunne jo være det faktisk var eksakt det sted, og hvis ikke, så havde de en udfordring.
Camille havde aldrig haft en god stedsans, men hun mente da at kunne klare at finde vejen hertil.Måske skulle de blot lidt videre frem. Hendes arme lå stadig fast om Eric,selv om han havde drejet sig, så han sad måske lidt ...anstrengt med sin ene arm, men det var der intet at gøre ved.Slippe var ikke aktuelt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 22 feb - 16:16

Det var et godt spørgsmål Camille kom med. Han anede det rent ud sagt ikke. Han havde aldrig været typen der tog den slags steder hen, egentligt tog han ikke mange steder hen hvis han kunne undgå det. Han kunne bedst lide at være i naturen og på gården. Det var meget få gage han red ind i byen for at glo, og ellers kun for at hjælpe sine forældre. Han havde aldrig fundet ud af hvad man skulle lave i byen, hvor man kunne blive overfaldt og alt muligt andet ubehageligt. Han fortrak naturen, hvor man godt nok også kunne blive overfaldt, det havde Camille jo så fint bevist, men der var bare noget der var mere tiltrækkende i naturen.
"Det burde da være dig der kender stedet." Svarede han, og kiggede på hende, for derefter at betragte hendes hænder der lå en smugle akavet omkring hans talje. "Vi kan da godt kigge rundt hvis du ikke er sikker." Før Camille kunne nå at svare, vendte han sig om i sadlen, og satte hesten igang, der begyndte at sno sig rundt i menneskemængden. Eric fandt det besynderligt at de ikke bemærkede den ildelugtende stank der pludselig var kommet, men de syntes at finde det meget normalt. Der var ingen der påpegede det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 23 feb - 10:58

Hun nikkede sammentyggende.Det var en udmærket ide, for ikke at sige nødvendig ..at se sig lidt omkring.
"Eric... jeg har kun været her en eller to gange før, så jeg kender ikke stedet her særligt godt" svarede hun ærligt. At hun så tilmed kunne fare vild i områder hun havde levet i gennem en årrække, var jo ligegyldigt information nu.
Hver gang han drejede sig på sadlen, måtte hun løsne sit greb om ham, hvilke ikke huede hende særligt.
Det var trygt at holde sig ind til ham.
Da de havde drevet lidt rundt og skuet ud over pladsen, der allerede holdte en virvar af væsner og lidt færre mennesker, fik Camille øje på et podie af træ...og nogle små sølle huse der lå nær ved.
" Der...der ovre " hviskede hun til Eric...Og trak i hans kappe.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Tilbage til toppen

- Similar topics