Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba15 
Lori
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba15 
Lenore
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba15 
Celenia
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba15 
Genevira
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba15 
Renata
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba15 
Jake
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba15 
Katrina
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba15 
Sasha
Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Never a slave! Never! -nille-

Side 2 af 11 Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste

Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 20:41

Hun gemte hendes ansigt i hænderne... Hun hadede at se sådan noget.
"Er han død?" Spurgte hun, og mærkede tårerne presse på...
Hvordan skulle de dog slippe ud?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 20:47

"Ja," svarede han stille og kiggede hen på hende. "Beklager at du skulle se mig sådan, men det er desværre min måde at spise på," han løftede på skuldrene og gik hen til hende, med afslappede bevægelser.. Han ville ikke længere have hendes sjæl.. "Du kom efter mig?" Han smilte charmerende, men samtidig en smule genert. "Jeg troede på dig, men tvivlede pga. Victorias sikkerheds system.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 20:49

Hun tog hænderne væk fra ansigtet, og hvis man kiggede godt efter kunne man se tårerne i hendes øjne. Da han gik hen imod hende krammede hun ham. "Et løfte er et løfte..." Sagde hun, og holdte fast i ham. Hun ville ikke miste ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 20:55

Han anede tåren i hendes øjne, inden hun krammede ham.. Det var så længe siden de havde set hinanden, så hvorfor ikke kramme tilbage, mærke hendes varme..
"Tak," mumlede han ned i hendes hår og krammede hende tilbage. "Jeg var bange for at jeg aldrig ville se dig igen,"
Han havde været bange for at han ikke ville se hende igen.. Været bange for aldrig at slippe ud af victorias greb.. Men, han havde holdt humøret højt og ikke givet efter overfor hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 20:59

Hun begyndte at græde, og hun havde hovedet ved hans skulder.
"Hvordan kommer vi ud..." Spurgte hun, og hendes stemme var fuld af gråd.
Hun var bange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 21:03

Hin græd, hvilket forvirrede ham en smule.. Hun måtte ikke græde, de skulle nok finde ud.. Victoria kunne ikke holde dem for evigt..
"Shh," sagde han og lagde en hånd på hendes hoved. "Vi skal nok finde ud nille, det lover jeg,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 21:04

Hun skubbede ham en smule væk, og rystede på hovedet.
"Nej! Jeg har gjort hende sur... Undskyld, undskyld!" Hulkede hun, og gemte sig ansigt i hænderne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 21:12

"Nille?" Sagde han forvirret og kiggede på hende med et roligt blik. "Slap af, det er ikke din skyld, du kom efter mig," han smilte og tog det stadig meget afslappet.. "Hun elsker at drille og vil bare udfordre os, vi skal nok slippe ud,"
Han vidste det med sikkerhed.. Victoria var mere drilsk end ond, hun ville se dem rende rundt som forvirrede rotter, men det skulle hun ikke få chancen for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 21:17

Hun begyndte at bide sig i underlæben.
"Men Jacob... Hvordan?" Hun så spørgende på ham. "Hvordan slipper vi ud?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:01

"Det ved jeg ikke endnu," sagde han, med den samme beroligende stemme. "Men jeg lover at vi nok skal slippe ud, lige meget hvor meget hun prøver at holde os fanget," han blinkede kort til hende..
Han var helt sikker på at de nok skulle komme ud.. Hvorfor skulle Victoria ellers forsvinde sådan? Hun ønskede at drille dem og lege med dem.,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:05

Nille tørrede tårerne væk, og sukkede.
"Okay... Så lad os komme igang med at komme ud.." Sagde hun, og gik ud af køkkenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:10

Han fulgte med hende ud af køkkenet..
"Op med hovedet nille," sagde han og smilte varmt til hende. "Du skal ikke være ked af det, vi har jo hinanden ikke sandt?"
De kom ud af køkkenet og ud i en opgang ligeså smuk som en konge og dronnings slot, inde for deres mure..
"Penge mangler hun da ikke," sagde han for sig selv.,
Victoria var en meget rig dæmon.. Det kunne man se på hendes udsmykning og ting, alt ting var næsten smurt ind i det reneste guld..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:12

Nille kiggede sig over skulderen, og smilede.
"Det har vi heldigvis ja.." Svarede hun, og kiggede fremad igen.
Hun kiggede sig nygerrigt omkring, og javist var Nille selv rig, men... Hun ville aldrig bruge penge på sådan noget. "Nej, det gør hun ikke." Sagde hun, og fortsatte med at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:16

Han grinte kærligt og kørte en hånd igennem det hvide pjuskede hår.. Det sad ekstra pjuskede, da Victoria elskede at nulle i det, som var det en hvid Kats pels..
"Hmm, hvilken vej skal vi min tage?" Tænkte han højt og kiggede sig omkring..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:17

Hun så sig omkring... Godt spørgsmål.. Huset var jo kæmpe stort!
"Jeg har så absolut ingen ide." Svarede hun, og kløede sig på hagen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:28

"Det har jeg bestemt heller ikke," mumlede han for sig selv, imens hans blik kredsede rundt i det store hus.. Der måtte være en del rum i dette enorme hus.. Men hvilket et af dem ville fører dem ud?
"Lad os tage en tilfældig dør og se hvor den føre hen," sagde han med et skævt smil og åbnede en dør..
Denne dør førte ind i et andet soveværelse.. Dette var bare ikke lige så fornemt som alt andet i huset..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:30

"Jamen, det hjælper meget." Sagde hun, og smilede drillende.
Hun kiggede ham over skulderen da han åbnede en dør, og rynkede på næsen.
"Ikke dér." Sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:37

Han smilte drilsk tilbage og gik ind i rummet, med rolige og søgende bevægelser. Hvem ved, måske var der et eller andet inde i rummet som kunne fører dem hen til hoveddøren?
Han gik hen mod vinduet og kiggede ud af det. Der var ikke så langt ned, det kunne de sagtens springe ud af, eller i det mindste springe over i træet der kun stod to meter væk..
"Der er ikke så langt ned herfra," sagde han og kiggede hen på nille, med et opmuntrende smil..
Han tog fat i vindues håndtag og trykkede det ned.. Han trykkede endnu hårde, da det ikke gav efter som han håbede.. Det var låst..
"Pokkers," mumlede han irriteret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:39

Nille gik ind da han sagde at der ikke var langt ned, og kiggede.
Nej, hun kunne godt klare det i hvert fald... Hun var ivrig efter at komme ud så hun fandt en stol, og kylede den genmen vinduet så den gik i stykker.
"Nu er den åben."Sagde hun bare, og sparkede de farlige glasskår væk, og lænede hovedet ud. Hun skiftede form, og hoppede hen til træets gren, og skiftede så form igen.
"Kom nu Jacob."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:45

Han nikkede, da hun pludselig smadrede vinduet.
"Ja, sådan kunne man også gøre," sagde han og hoppede ud af vinduet..
Han kunne mærke suset i maven, imens han var på vej ned og ramme jorden.. Dog var det ikke et dårligt sus, men et behageligt et.. Det var som at få adrenalinen samlet i et sted i hele kroppen.. Det var skønt!
Han ladte på jorden og støttede med sine hænder, hurtigt rejste han sig op igen og kiggede op i træet til nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:46

Nille så spørgende ned på ham.
"Du kunne også hoppe hen til træet?" Sagde hun, og svang sig elegant ned.
"Så, jeg har fået dig fri, nu vil jeg lade dig være i fred." Sagde hun, og gik væk fra ham.
Hun glemte ikke så let sidst de havde været sammen.. Hvor fortvivlet hun var blevet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:57

"Vent!?" Råbte han efter hende og løb op foran hende. "Vil du bare gå? Men, vi har jo lige mødt hinanden igen? Vil du bare.. Gå fra det?" Han kiggede forvirret på hende.. "Men, det kan du ikke? Det må du ikke?" Han stillede sig foran hende, for at få hende til at stoppe med at gå..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 21:00

Nille stoppede op da han stillede sig foran ham. "Ja, jeg vil Jacob." Sagde hun, og kiggede ham over skulderen. "For vi er begge stadig forvirrede... Eller det er jeg stadig, men dig ved jeg ikke..." Hun så kort på ham. "Men ja, jeg går bare. Jeg har stadig det løfte at hvis du forsvinder så finder jeg dig." Hun gik forbi ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 21:07

Han lod hende gå forbi, imens han stadig kiggede forvirret efter hende..
"Men.. Hvordan kan du vide om jeg forsvinder, hvis du går fra mig?" Han gik ikke efter hende, men håbede blot på at hun ville stoppe op og kigge på ham med sine smukke øjne. "Jeg holder jo af dig nille, også vil du bare gå?"
Det var ikke fair, men hvis det var det hun ønskede, ville han ikke holde hende tilbage..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 21:09

Nille stoppede op, og kiggede sig over skulderen.
"Har du glemt at Syna er hos mig? Hun er ikke altid kun hos mig..." Sagde hun, og vendte sig mod ham. "Du holder af mig, ja men hvordan holde af?" Hun så spørgende på ham. "Desuden er der sket noget med mig Jacob... Jeg ved ikke hvad, men der er sket noget."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 2 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 11 Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum