Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
A tiger in the city EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
A tiger in the city EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
A tiger in the city EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
A tiger in the city EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
A tiger in the city EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
A tiger in the city EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
A tiger in the city EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
A tiger in the city EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A tiger in the city EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A tiger in the city Voteba13A tiger in the city Voteba14A tiger in the city Voteba15 
Lori
A tiger in the city Voteba13A tiger in the city Voteba14A tiger in the city Voteba15 
Lenore
A tiger in the city Voteba13A tiger in the city Voteba14A tiger in the city Voteba15 
Celenia
A tiger in the city Voteba13A tiger in the city Voteba14A tiger in the city Voteba15 
Genevira
A tiger in the city Voteba13A tiger in the city Voteba14A tiger in the city Voteba15 
Renata
A tiger in the city Voteba13A tiger in the city Voteba14A tiger in the city Voteba15 
Jake
A tiger in the city Voteba13A tiger in the city Voteba14A tiger in the city Voteba15 
Elizabeth
A tiger in the city Voteba13A tiger in the city Voteba14A tiger in the city Voteba15 
Madelena Gray
A tiger in the city Voteba13A tiger in the city Voteba14A tiger in the city Voteba15 
Katrina
A tiger in the city Voteba13A tiger in the city Voteba14A tiger in the city Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

A tiger in the city

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

A tiger in the city Empty A tiger in the city

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 13:42

S: Gågaderne
T: aften
V: koldt
O: ligger sne, og er massere af væsner

Det var tidligt på aftenen. Godric var en smule rastløs, og vil ud og løbe en tur. Han gik over til døren, og kiggede lige hurtigt over på Leslie for at se om hun vil med, men hun lå og vilede sig, så han gik ud uden hende. Han overvejede lidt at skifte form med det samme, men lod være. Hans mor var ikk glad for at han randte rundt i en dyrekrop. Han begyndte at gå, og da han vidste at hans mor ikk kunne se ham, skiftede han form til en tiger og løb ind mod byen. Han havde lyst til at lave lidt balade.

Da han kom til byen skiftede han ikk tilbage, men løb direkte ind i byen. Han var lige ved at vældte en ældre dame omkuld. "Hva fand..." råbte hun, men stadsede da hun så en tiger, og i stedet begyndte at skrige. Godric smilede indvendigt, og løb bare vidre. Efter lidt tid havde han samlet en hel hore efter sig af væsner. De trode tydligvis at han var en rigtig tiger. Han blev bare ved med at løbe, og så sig lige engang tilbage. Der var mange efter ham nu. Han skulle måske slippe af med dem inden der skete noget. Den første sidegade der kom løb han ned af. Han blev ved med at løbe ned af en ny sidegade. Efter lidt tid standsede han forpustet op og så sig over skuldren. Der var ingen at se, og han kunne heller ikk lugte nogle. *Mon det er sikkert at skifte tilbage, eller er der mon en der ser det?* Han satte sig ned, og skiftede så tilbage så han blev sig selv igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 19:10

Lily Malou stod ved en bod og havde lige fået et par mønter for et dådyrskind, da hun hørte et skrig efterfulgt af en masse larm. Hun løb hen, for at se hvad der skete, og så en tiger blive jagtet af gadens befolkning. De strømmede alle sammen ind foran hende, så hun kunne ikke længere se tigeren. Hun skyndte sig at kravle op i et træ og kiggede efter tigeren. Den var kommet et godt stykke foran horen af folk, da han drejede ind ad en sidegade. Folkene fortsatte bare ligeud. Hvor forudsigeligt. Hun hoppede ned fra træet og løb hen til sidegaden, hvor hun fandt en dreng sidde på den brugstensbelagte vej. Hun lænede sig op ad muren og lagde armene over kors.
"Ser man det," sagde hun. "Har din mor aldrig fortalt dig, at det giver alt andet end et godt resultat, at der løber en tiger rundt i byen?"
Hun smilede. Hvad havde han at sige til sit forsvar? Han havde sikkert ikke regnet med, at der var en, som havde fulgt efter ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 19:29

Han så op på den ung kvinde, og smilede. "Næ faktisk ikk. Hun kan ikk rigtig li shapeshifters. Hendes mor er en, men hun kan aligevel ikk li dem så godt, og man må da også ha en smule sjov en gang i mellem, eller hvad?" Han så på hende med et lidt varsomt blik. Han vidste ikk helt om han kunne stole på hende eller hvad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 22:22

"Men det betyder ikke, at hun ikke kan lide dig, og jeg er sikker på, at hun ikke har givet dig lov til at løbe rundt som tiger." Hun hævede det ene øjenbryn og gik hen til ham. Hun satte sig på hug ved siden af ham.
"Hvorfor gik du rundt i byen som en tiger?" spurgte hun stille. Hun havde ikke tænkt sig, at han skulle slippe godt afsted med dette. Hun havde ikke ondt af byens befolkning, men hvis han blev ved på denne måde, ville han før eller senere få hele byen på nakken. Også i hans menneskelige form.
Hun kunne rent faktisk bare være ligeglad, men hun ønskede ikke, at han skulle komme i problemer. Han var jo bare en lille dreng, som ikke anede hvad konsekvenser han kunne få.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 11:09

Godric så på hende, og trak på skuldrende. Han så væk fra hende, og vidste ikk helt hvorfor han havde gjordt det. Måske for at få en smule opmærksomhed, eller for at ha noget sjov og balade? Han var ikk helt sikker. Han sukede stille en gang, og så så over på hende igen. "Jeg ved det ikk helt. Jeg syntes vel at det er sjov at løbe rundt som en tiger." Han sukkede igen, og så ned. Han var bare en lille dreng som havde brug for en smule opmærksomhed. Han rejste sig op, men vidste ikk helt hvad han så skulle, så han satte sig ned igen. Man kunne se på ham at han var en smule rastløs. Han kunne ikk side stille så længe mere. *Kæft hvor vil jeg gerne ud og løbe lidt igen* tænkte han, men turede ikk helt, så han blev sidende, men rykkede hele tiden uroligt på sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 11:36

Lily Malou kunne se at han var urolig. Hun kunne ikke helt tyde om det var fordi han havde dårlig samvittighed, eller om det bare var... ja hun vidste det ikke, så istedet for at tolke tog hun chancen. "Hvis du virkelig godt kan lide, at rende rundt som tiger, vil du så ikke lade være med at forvandle dig tilbage igen, før du er langt væk fra byen?" Hun trak på smilebåndet. Hun havde ikke sagt det, for at han ikke skulle rende rundt i byen fremover, men mere som en opfordring til at rende et andet sted hen nu. I hans tigerform.
"Jeg må indrømme, at jeg selv er vild med at sprede en lille smule kaos." Hun forvandlede sig om til sin sneleopard form og sendte ham et bredt smil, så man kunne se hendes hjørnetænder. *Vil du være med til at løbe om kamp hen til... ja hvor syntes du? og hvad med at løbe ind i så mange folk som muligt?*
Først havde hun virket ansvarsfuld, ved at sige, at han ikke måtte løbe rundt i byen i hans tigerform, og nu... ja nu sagde hun rent faktisk det modsatte. Men hvorfor belære ham om hvad han måtte og hvad han ikke måtte, når hun ikke selv fulgte de råd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 12:14

Godric rystede smilende på hovedt, men ikk af det som hun spurgte om, mere at hun sagde at han ikk måtte løbe rundt her i byen i sin tigerform, og nu opfordrede hun ham nermest til at gøre det. Han kunne godt lide hende. Han skiftede tilbage til tigerform og nikkede. *Den er jeg helt med på. Skal vi ikk bare se hvem som kommer først ud af byen?*

Uden at vendte på svar satte han af og begyndte at løbe ud af den lille sidevej og ud i gågaden igen. Der var ingen som så ham lige med det samme. Et lille stykke væk fra sig, så han en stor voksen mand stå med rygen til Godric. Godric løb lige over mod mande, og ind i ham, så han vældede. Manden skrej da han vældede, og da han så tigeren råbte han "Der er den forbanede tiger igen!" Han kom hurtigt på benene, og begyndte at løbe efter Godric, men han var alt for langsom til at fange Godric. Der var alerede kommet en lille hob efter ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 12:28

Lily Malou smilede og satte efter tigeren. Hun sprang ind mellem benene på folkene og de sprang til side og et par af dem skreg. "Det her er jo en gale anstalt!" Hun grinede for sig selv og kom hurtigt op på siden af tigeren. *I øvrigt. Hvad er dit navn?* spurgte hun. Hvis hun havde gjort det her for fem år siden, havde hun fået verdens største skideballe af den gamle tjeneste pige og hun turde slet ikke tænke på, hvad hendes far ville have gjort ved hende. Hun rystede tanken af hovedet og smilede. Måske var frihed slet ikke sådan en slem ting igen. Hun drejede til højre og lige ind i en flok duer, som fløj op og ind i hovederne på folkene bag dem. Hun begyndte at grine og satte farten op. Det kunne godt være, at han var en lille dreng, men han løb hurtigt. Det gjorde hun også, og takket være hendes sneleopard form, var det ingen sag at løbe fra folkene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 12:36

Han så hurtigt over på hende. *Mit navn er Godric, og hvad hedder du?* Man kunne høre nogle af væsnerne bag dem råbe at der nu også var kommet en sneleopard. Et lille stykke længere freme stod en flok på ca. 20. Godric begyndte at løbe lige over mod dem med fuld fart, og de sprang til alle sider, og skreg op. En af dem havde en hotdog i hånden, som han lige nåde at snuppe i forbifarten. Han grinede højt indvendigt af alle dem han skramte. De var fandme alt for nemme at skrame. Han så over på sneleoparden, og vendtede på at hun ville svare ham på hans spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 13:04

Lily Malou styrtede efter Godric. *Lily Malou* tankesendte hun og grinede.
Hun begyndte at kunne skimte skoven nu, og satte farten op.
Der var stadig en hore af folk efter dem, men ikke så mange nu, som der havde været til at starte med. De havde simpelthen rystet de fleste af sig.
*Nu gælder det bare om at komme ind i skoven først og samtidig skal man ikke blive set af dem der* tænkte hun til ham og nikkede mod horen af væsner. Hun drejede ned ad en lille gade og hoppede op på en container, hvorefter hun hoppede op på taget af en bygning. Derefter hoppede hun ned på den anden side ad bygningen og fortsatte ud af et par sidegader, før hun kom ud på hovedgaden igen og fortsatte mod skoven. Lige nu var der ikke mere end tre væsner efter hende. Hun kunne ikke se Godric nogen steder. Han var sikkert også i gang med at ryste dem af sig. Hun løb ind ad endnu en sidegade og gjorde det samme som før. Nu var der ikke flere efter hende og skoven lå ikke særlig langt fremme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 13:31

Da Lily Malou sprang op på en container, hvorefter hun hoppede op på taget af en bygning fortsatte godric ligeud. Han vidste ikk om han selv kunne gøre det samme som hende, men havde heller ikk tænkt sig at prøve. Han satte bare yderligere farten op. Et par stykker gav op, men der var også nogle som ikk gjorder. Han vil prøve at gøre det samme som første gang han havde rystet dem af. Han løb ind i en af sidegaderne, og blev ved med at vælge en ny en, men sørede samtidig for at komme tættere på skoven. Han kunne ikk høre folkene mere, så han løb ud på hovedvejen igen. Han så sig en gang hurtigt tilbage, og så at han var løbet lige ud forand Lily Malou. Han smilede indvendigt, og gav de sidste af sine krafter fra sig i en spurt. Han var nu nået til udkanden af skoven, men han turder ikk se hvor Lily var, for han var bange for at hun vil overhale ham på det sidste stykke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 15:51

Lily Malou blev meget overrasket, da Godric løb ind foran hende. Da han satte farten op, gjorde hun det samme. Han var ikke mere end en meter foran hende, så da de var rimelig tæt på skoven sprang hun på ham, så de begge tumlede ind i skoven samtidig. Hun begyndte at grine og var ikke den mindste smule forpustet. Hun rejste sig op og forvandlede sig tilbage til hendes menneskelige form igen, efter at have sikret sig, at der ikke var nogle som havde fulgt efter dem. Hun havde sorte jeans på og en hvid tanktop. Udover havde hun en cowboyvest og et par ballerinas med sneleopard print på. Hun smilede til ham og lænede sig op ad et træ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 16:15

Da Lily Malou sprang på ham fik han et lille chok. De tumlede ind i skoven på samme tid. Godric skiftede tilbage til menneskeform, og rejste sig op. Han så sig om en enkelt gang. De var havnet meget tæt på hans hus. *Bare min mor ikk så mig komme løbende ud fra byen i tigerform. Han så over på Lilly med et bedende udtryk. "Jeg tænkte på om du ikk vil med mig hjem? Min mor bliver nok sur når jeg kommer hjem fordi jeg gik ud uden at sige det." Han stod med et stort smil som nærmest bare råbte please.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 16:30

"Så hvis du tager mig med hjem får du ikke ballade? Er det ikke lidt snyd?"
Hun lagde armene over kors og var gået ind i den der voksen facade igen. "Hvad vil du så fortælle hende? At du lige gik en tur og så mødte du mig?" Hun begyndte at grine og gik hen til ham.
"Hvis det hjælper, skal jeg nok gå med dig hjem," sagde hun så med et smil.
Hun uglede hans hår og grinte igen. "Vi kunne fortælle at du blev jagten af en hel hore af mennesker fordi de så en lille dreng stjæle et æble og så troede de at det var dig... så kom jeg og redede dig ud af problemerne og wollah. Det var en halv sandhed og vi lyver ikke. Altså bortset fra det med æblet, men..." Hun sendte ham endnu et smil. "Hvor bor du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 17:01

Godric så på hende med et taknemligt blik. "Jeg bor faktis ikk så langt her fra. Hvis min mor vil kan hun se mig fra huset nu. Hun har et suppergodt syn, men det er ikk så tit hun bruger det. Hvis hun vil kan hun se ligeså godt som en falk. For at være ærlig tror jeg noglegange at der er en smule shapeshifter over hende, og hendes dyr er en falk." Han smilede. "Det er denne vej her." sagde han, og begyndte nærmest at hive Lily efter sig.

Der gik ikk langtid før de stod forand et hus der så en smule faldefærdigt ud. "Det er her." Sagde han, og lige da han havde sagt det blev døren ravet op, og hans mor kom over til ham med en sur mine. "Dreng hvor i alverden har du været..." Hun standsede og så på Lily, og morens ansigtsudtryk ændrede sig straks til et mildt smil. "Jammen hej med dig. Jeg hedder Louise. og hvem er du?" spurgte hun, Men inden Lily fik en chance for at svare sagde Louise "Vil du ikk med inden for? Der er meget varmere her inde end der ude." Louise smilede venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 19:13

Lily trådte indenfor med et smil. "Mit navn er Lily Malou," sagde hun og rakte Louise hånden. Hendes mave begyndte at rumle højt og Lily smilte. "Jeg kom bare for at følge din søn hjem, så..."
Hun håbede på, at Louise ville tilbyde noget mad, for hun var virkelig sulten, men kunne ikke selv få sig til at spørge, så da hendes mave rumlede var det bare win win. Lidt ligesom at sige 'jeg er sulten, gi' mig noget mad' på en høflig måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 19:49

Louise smiled til Lily. "Du er hvist sulten. Vil du ikk blive og spise med? Vi skal ha tomatsuppe, og bagefter pandekager med is." Hun smilede venligt. Det var godtnok lidt sent at spise nu, men Godric havde heller ikk været hjemme til aftensmaden. Normalt hvis han først kom hjem på denne tid fik han ikk noget, men fordi der var gæster med hjem fik han lov at få noget. Louise gik ind i stuen, og dækede bordet op til Godric og Lily Malou. Godric tog fat i Lily malou's hånd og trak hende efter sig ind i stuen. "Sid endelig ned" sagde han, og satte sig selv ned. Han var også selv sulten, men havde ikk regnet med at få noget at spise, men han var nu glad for at han måtte få noget. Hans to brødre kom løbende ind. De linede ham selv på en prik, og de råbte op. "Hvor har du været? Hvorfor tog du ikk os med." De så over på Lilly. "Hvem er hun?" Godric sukkede. Han hadede sine brødre. Godrik så på Lily og sagde "Det er Lily Malou. Hun er en ven af mig." sagde han. Hvis han ikk sagde det på den måde vil de ikk kunne forstå ham. De så på Lily, og skyndte sig hend for at gi hende hånd. De sloges ovenikøbet om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 20:36

"Jo det lyder lækkert," sagde hun. Tomatsuppe var luksus mad for hende, så hvad var pandekager med is ik' også lige!? Godric trak hende med ind i køkkenet og hun satte sig på en stol.
Hun kiggede rundt og måbede. Hun elskede at være indenfor. Det var som at være inde i et tempel. "Det er godt nok et pænt hus," sagde hun med et smil. Godrics brødre kom farende ind i stuen og ville sige hej til Lily. "Jamen hej med jer," sagde hun sødt og gav dem begge hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 16:36

Godric's to brødre smile da hun gav dem hånd. "Hygeligt at møde dig også."sagde de i munden på henanden. "Jeg hedder Martin" sagde den ene, og den anden sage "Og jeg hedder Karl. Med K." Det var vigtigt at Karl fik det sidste med. "Hold da helt kæft du er flot." sagde Martin og gik en gang rudt om Lily. Han var ikk rigtig vand til fremede, og hun var både fremed og flot. Karl nikkede til det Martin havde sagt. Han var helt enig med Martin. Godric sad bare og stirede ud i luften da Thomas også kom ind i stuen. Han så over på Godric, og fik så øje på Lily. "Hvem er hun?" spurgte han. Thomas var Godric's far, og han var en meget høj mand. Han var lidt over de 2 metter. Han havde langt sort hår, og havde runde brilder på med gult glas i. Han så over på Lily med et smil. "Hej og velkommen. Mit navn er Thomas og jeg er Godric's far, og hvem er du så? En af Godric's venner?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 18:43

Lily smilede og blev lidt rød i kinderne da drengene begyndte at kommentere hendes udseende. "Jamen tak skal i da have," sagde hun. "I er da også meget flotte." Hun sagde det mest for at sige noget pænt igen, men sandheden var, at hun ikke kunne nå at se dem rigtigt, før de farede rundt om hende.
Godrics far kom ind og præsenterede sig.
Lily Malou nikkede til hans spørgsmål om de var venner. Hvad skulle hun ellers sige? At hun var en fremmed som havde lavet ballade sammen med Godric? Det kunne godtvære at det var sådan det i virkeligheden var, men det kunne hun jo ikke sige. "Jeg hedder Lily Malou." Hun håbede lidt på, at Godric tit havde venner med hjem, som var en del ældre end ham selv, for det begyndte at blive en lille smule pinligt. Hvad troede de ikke lige om hende? At hun var en børnelokker, eller at hun bare ikke havde nogen venner på hendes egen alder? Det havde hun heller ik'. Hun var bare ikke så meget til det der med venskaber, og hun ville ikke sige, at hende og Godric var venner. I hvert fald ikke endnu. De havde jo først lige mødt hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 10:24

Thomas brummede en enkelt gang, og gik så igen. Han havde arbejde at lave. Louise kom ind i stuen med en gryde i hænderne. Hun satte den ned på en bordskåner, og tog Lily's talerken, og hældte suppe op. Hun satte den dejlig varme suppe forand Lilly, og hældte så op for Godric. "Jeg håber at det smager" sagde hun, og gik igen. Man kunne se at den dampede, så varm var den. "Velbekommen" sagde Godric, og tog en smule op på sin ske og pustede på det før han spiste det. Han var selv skrub sulten, men havde ikk ture at indrømme det for sin mor. Hun vil bare ha sagt. "Så må du jo bare lære at komme hjem til tiden, dreng." Han så over på Lilly med et smil. "Jeg tænkte på om det var okey hvis jeg bare kaldte dig Lily eller vil du hellere ha at jeg siger Lilly Malou?" Han så spørgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 22:20

Lily smilede til Louise og tog en skeful tomatsuppe i munden. Da Louise var gået kiggede hun hen på Godric med et smil. "Du må gerne kalde mig Lily," sagde hun. "Og bare så du ved det. Så laver din mor fantastisk god suppe." Hun tog endnu en skefuld ind i munden og nød den let krydrede smag. Hun elskede mad. Især mad som hverken var kød eller brød. Hun fik kød og brød så tit hun kunne slippe af sted med det. Eftersom hun havde fået et arbejde inde på Kroen de Vilde Svin, regnede hun med, at hendes spisevaner snart blev nogle andre. Hun kiggede rundt i huset igen, og forstod stadig ikke, at hun var inde i et rigtig beboet hus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Man 24 Dec 2012 - 13:24

Godric smilede til Lilly. ”Det tror jeg hun vil blive glad for at høre at du syntes” sagde han. Leslie kom hen til Godric og vil kæle. Godric strøg hende en gang fraværende over pelsen, før hun løb hen til Lily. Der kom en knirkende lyd oppe fra loftet. Godric smilede stile for sig selv. Det var hans brødre som var på spild ovenpå. Han kiggede en gang hurtigt op, men tog sig så i det. Han smilede til Lily med et varmt drenget smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Man 24 Dec 2012 - 18:39

"Hvor er du sød," sagde Lily sukkersødt, da Godrics hund kom hen for at blive kælet ved. Hun nussede den lidt på halsen. "Hvad hedder hun?"
Der kom lidt støj over dem og hun fulgte Godrics blik op mod loftet og kiggede derefter spørgende på ham. "Hvad er det?" spurgte hun nysgerrigt og tog endnu en skefuld af tomatsuppen.

//Undskyld, det blev lidt kort.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Gæst Man 24 Dec 2012 - 22:20

Godric så på Lily med et lille smil."Hunden hedder Leslie, og det er mine brødre som laver ballade oven på." han smilede stadig til hende, og tog selv en skefuld tomatsuppe.

//sory sider og skriver på min mobil, så det blev ikk så langt, og det er ret svært at skrive det på mobil.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A tiger in the city Empty Sv: A tiger in the city

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum