Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba13Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba14Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Lori
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba13Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba14Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba13Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba14Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba13Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba14Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba13Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba14Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Renata
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba13Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba14Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Jake
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba13Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba14Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba13Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba14Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba13Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba14Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba13Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba14Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 15:15

Ham.. Unik?
Hvordan kunne en som jade finde ham unik, når ikke engang hans egen forældre ville se på ham eller vide af ham ved at lade ham kalde dem far og mor.. Hvordan kunne hun se det unikke i ham, når han ikke selv kunne se det? Hvorfor kunne en som Nille elske ham, når han ikke selv kunne og hvorfor ønskede Jade at beskytte ham med sit eget liv, bare fordi han var som hun sagde.. Unik..
Han smilte skævt og kiggede på hende, med rolige øjne igen..
"Tak Jade," sagde han med en varm stemme, der skulle forstås sådan at han mente sit tak.. "Men, du skal aldrig sætte dig op mod Victoria igen, okay?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 15:21

Hun kiggede ham i øjne, og smilte til ham. Hun lod sin finger strejfe hans hage da hun slap hans kind. Hun smilte forsigtigt, og kiggede stadigvæk op i det krystalblå øjne. Det var farligt.. Ihvertfald den følelse hun havde i kroppen, hun kunne mærke at hun følte noget for ham.. Men det ville hun ikke bare råbe op om..
"Lige det kan jeg ikke love, Jacob hun tog mine vinger. Hun skal bøde for det." Sagde Jade med en alvorlig tone, og strejfede sin finger henoover hans underlæbe. Hun smilte lidt skævt, hun ville slå sig selv i hovedet for den tanke hun havde i sit hoved ligenu. Hun havde lyst til at kysse hans læber men hun lod vær, og gik hen og satte sig på sengen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 15:27

Victoria skulle bøde..
Ja, det skulle hun i hvert fald! Han ønskede at se hende lide.. Se det luskede irriterende smil forsvinde fra de røde læber og se hende lide af smerte.. Han ville lade sine kolde hænder gribe om hendes hals, hvor han derefter langsomt ville fryse hendes indre organer til is og derefter kroppen, så hun ikke var andet end en istap til sidst!
Han rystede på hovedet over sine drabelige tanker og løftede kort på et øjenbryn, da hun strejfede hans underlæbe, men lod være med at spørge og satte sig bare i vindueskarmen, kiggede hen på hende.
"Du har ret, det skal hun," sagde han en smule alvorligt, men samtidig roligt. "Men, måske du skal heale lidt først," Han smilte derefter venligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 15:46

Jade kiggede på ham da han satte i vundueskarmen.
"Jaja, jeg skal nok heale." Svarede hun og rejste sig endnu engang.
"Men hvorfor hjælpe mig, når det mig som skal passe på dig?" Spurgte hun med et roligt smil, og foldede armene hen over brystet. Hun smilte forigtigt lidt skævt.
Hun gik ud i det lille køkken og hentede et glas vand, og kom ud igen med to glas. Hun strak armen ud til ham med det ene glas i hånden. Og et varmt og kærligt smil klædte sig på hendes læber.
"Her," Sagde hun til ham og tog en tår af hendes eget vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 15:56

Han kiggede på hende...
Hvorfor han hjalp hende.. Hvordan skulle han dog svarer på det? Han ville ikke se hende dø, især ikke når han vidste at hun bare ville beskytte ham også var død i forsøget, det ville han ikke kunne holde ud, hvis han vidste at det var grunden til hendes død..
Han tog imod vandet og tog selv en tår af det..
"Du sagde du kendte mig?" han løftede drilsk på et øjenbryn, men lod det hurtigt falde på plads igen.. Han svingede benene ud, så han bare sad på vindueskarmen og ikke lænet op ad den. "Jeg reddet dig fordi du har valgt at beskytte mig, din race modsætning," Han smilte kærligt.. "Jeg ønsker ikke at se dig dø Jade, og hvis du beskytter mig, kan jeg også beskytte dig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 16:12

Hun lyttede til hans svar, han tog vandet og hun satte sig på sengen igen. Med det ene ben svunget over det andet, hun satte glasset på låret og holdte ved det med den ene hånd. Og lod den anden hånd hvile på det andet lår. Hun kiggede op på ham igen da han havde talt ud.
"Ja jeg ved din fortid," Sagde hun og kiggede lidt ud i rummet. "Bare fordi jeg var en skytsengel og jeg valgte dig. Betyder det ikke du behøver at hjælpe mig igen." Svarede hun med et venligt smil.
"Men tak for hjælpen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 16:18

Jacob havde helt glemt at hun ikke var en skytsengel mere.. Nu var hun vel en falden når hun havde mistet sine vinger.. Sine flotte hvide vinger.. Jacob ville ønske han kunne flyve, så ville han nyde friheden endnu mere! Bare flyve og føle sig fri.. tanken om at flyve fik et smil på hans læber, men han fjernede hurtigt tanken og hoppede ned fra vindueskarmen.
"Jeg vil stadig hjælpe dig," sagde han og lagde armene bag hovedet. "Vi er jo trods alt blevet venner," Han kiggede hen på hende, de krystalblå øjne skinnede klart i lyset fra lampen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 16:23

Hun smilte hurtigt og lod resten af det uvikle sig mere falsk. Men det var trods alt blevet venner.. Ja det var de vel.. Og det måtte hun leve med, eller måtte hun?
Hun kiggede op på ham, og sendte ham et skævt smil.
"Ja det skulle jeg dda mene vi er." Svarede hun stille og kiggede ned i glasset inden hun tog en tår af vandet. Hendes ryg havde det meget bedre, men hun fordi hun healede en del hurtigere.
Hun kiggede op i hans øjne som strålede klart..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 16:28

Pludselig var der noget som strejfede hende.. En vind af falskhed, som fik smilet til at være falsk og hendes stemme stille..
Hvad var der i vejen? Have han sagt noget forkert?
han gik hen til hende og satte sig lystigt ned ved siden af hende, så sengen hoppede en smule.
"Tror du ikke jeg kan genkende et falsk smil?" spurgte han og puffede til hende, med sin albue. "Hvad er der i vejen? Har du ikke lyst til at en dæmon kalder dig for sin ven?" Han grinte kærligt, fjernede sin albue og ventede på svar..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 16:31

Hun kiggede op på ham, og kløede sig i nakken.
"Nej det har ikke noget med det at gøre, bare rolig." Hun smilte stille og kiggede op på ham. Det var noget som kun hun skulle vide, hvis hun sagde andet ville hun bare blive til grin.. Følte hun, for hvis han nu ikke havde det som hende. Hvis han havde en anden nede i et andet sted.. Hun ville ikke knuses for trejde gang, så det var vel bedst bare at lade som om det helle ikke var en rigtig følelse..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 16:36

Han lagde hovedet på skrå, så en af de hvide pjuskede lokker strittede underligt.
"Jamen, hvad er det så?" spurgte han og smilte stadig venligt...
Jacob var Jacob.. Han ville have et ordentligt svar, et han kunne tænke over og et han kunne lave om på hvis det nu var fordi han havde gjort eller sagt noget forkert.. Men ja, han var nysgerrig..
Endnu en ting der ikke var særlig dæmon agtigt.. Nysgerrighed, venlighed.. Jacob var vist noget for sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 16:41

Hun kiggede ham.
"Det virkelig ikke noget særligt." Svarede hun roligt og kiggede op på ham.
Det var bare hende som der var noget galt med.. Ikke andet, hun ville ikke have det sådan her.
Hun kiggede på ham med hovedet lidt på skrå. Og reddede hendes hår overi den ene side og smilte bare stille og roligt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 16:52

"Kom nu," sagde han og rejste sig, bøjede sig ned for at kigge hende i øjnene. "Når du siger det sådan, så ved jeg det er noget særligt," han smilte varmt, men samtidig drilsk. Det var Jacob, drillede for at få sandheden frem fra folk.. Eller, for at gøre dem i godt humør..
"Kom nu jade," tikkede han. "Du kan ikke holde det skjult for evigt," han rettede sig op og kiggede ned på hende, med hænderne i den varme hættetrøje..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 16:57

Hvordan skulle hun krybe udenom, måske finde en anden historie. God ide!
Jade sukkede forsigtigt.
"Det bare min mor, jeg ser hende aldrig igen.." Sagde hun så og kiggede lidt ned, det var jo ikke falsk tristhed. Hun elskede hendes mor, det var det eneste familie hun havde tilbage.. Desværre..
Hun kiggede op på ham igen, "Tilfred?" Spurgte hun med et forsigtigt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 17:16

"Åh," sagde han stille..
Det vidste han ikke.. Han forstod godt at hun ville savne sin mor, til trods for at han havde et forfærdeligt forhold til sine forældre, betød det jo ikke at alle i verden havde det på samme måde..
"Det gør mig ondt," sagde han stille og kiggede på hende med et forstående blik. "Endnu en grund til at Victoria skal ned med nakken,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 17:18

Hun åndede ud og bed sig i læben.
"Det skal du ikke, jeg satser på jeg klare mig." Svarede hun stille. "Ja." Tilføjede hun og havde lyst til at brække halsen på den dæmon!
Jade kiggede op på ham igen.
"Jeg klare mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 20:45

Hun satsede på at hun klarede den.. Det lød ikke godt i Jacobs øre, enden var man sikker på noget eller også vidste man at det ikke kunne lade sig gøre.. Jacob så mange ting til at kunne lade sig gøre.. Det var bare sådan en person han var, han gav sjælendt op og elskede eventyr!
"Du satser på?" spurgte han og rystede på en finger foran hende, på en drilsk og kærlig måde. "Den går ikke du, enden er du sikker eller slet ikke sikker," Han smilte og trak hende op fra sengen.. "Det går jo ikke at du er usikker,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 21:30

Hun kiggede op på ham med et skævt smil.
"Du den eneste jeg har tilbage at snakke med nu.." Sagde hun og trillede en lille tårer, men tørrede den hurtigt væk igen.
"Lov mig at du ik vil forlade mig.." Sagde hun stille og kiggede lidt ned selv om han havde trukket hende op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 21:41

Var han den eneste tilbage hun havde at snakke med?
Det fik ham til at give et lille ryk inde i sig.. Ville hun være alene hvis han gik fra hende? Han kendte til alt det med at være alene.. Det kunne være skønt i starten, men til sidst ville man ønske at der bare var en som man kunne snakke med..
"Det lover jeg," sagde han og smilte venligt til hende. "Jeg lover at stå ved din side så godt jeg nu kan,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 21:55

Hun kiggede op på ham, da han snakkede til hende.
"Tak, jeg lover os at stå ved din side. Men det har du vist fundet ud af." Svarede hun med et lille grin, og pludselig var det glade ansigt igen tilbage hvor det hørte hjemme.
Hun slog armene om ham.
"Mange tak!" Sagde hun og slap igen. "Undskyld."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:11

Han fik et chok, da hun pludselig krammede ham, men det gjorde han ved alle lige meget hvem der så gjorde det.. Første gang de krammede ham, skulle de regne med et lille chok fra ham.. Han var ikke van til det, men det var på sin egen måde behageligt..
"Det var da så lidt," grinte han kærligt og smilte fortsat varmt til hende.. "Du skal ikke undskylde, jeg er så småt begyndt at vænne mig til det,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:22

Hun smilte til ham.
"Det var da altid noget." Svarede hun med et varmt smil.
Hun kig over til vinduet og kiggede ud. Hun satte begge hænder på selve karmen, og kiggede ud. Hun kendte denne kro, det vilde svin. Hun boede her, det var her Jacob og hende mødtes første gang. Det fik hende til at smilte stort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:26

Han fulgte med hende og kiggede også ud af vinduet.. Hendes ansigt spejlede sig i vinduet, så han kunne se smilet på hendes læber.. Det fik et smil frem på hans egne.. Der var et eller andet over det smil som smittede..
"Hvad tænker du på?" spurgte han og stoppede med at kigge ud af vinduet, for at læne sig op ad væggen ved siden af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:37

Hun smilte og kiggede på ham igennem viduets glas.
"Da reddede dig fra politiet." Sagde hun drilsk og vendede sig imod ham.
"Kan du ikke huske det, der blev du vist lidt overrasket var?" Hun løftede drilsk på et bryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:41

Han grinte kærligt..
"Om jeg kan!" sagde han.. "Jeg kan stadig huske poltichefens ansigt, da du lige pludselig gjorde os usynlig!" Han lavede sit eget ansigt om, for at demonstrere hvordan politichefen havde set ud.. Forskrækket og misfornøjet.. Han lavede sit ansigt normalt igen og grinte.. Han tog sig på maven over at grine så meget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Victoria, really? Well i protect him, so.. let  //Jacob// - Page 2 Empty Sv: Victoria, really? Well i protect him, so.. let //Jacob//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum