Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Sommer

Måned | Juni

Latest topics
» Sikke en overraskelse - Dust og Katrina
Yesterday at 21:50 by Dust

» Sean
Yesterday at 20:53 by Fenrer

» I østen stiger solen op ~ Gautham
Yesterday at 19:41 by Gautham

» Lær din figur bedre at kende! - leg/ting :3
Yesterday at 17:26 by Mizu

» Mine tegninger <3
Yesterday at 16:57 by Mizu

» Shhh! Listen to your father! (Daron) (XXX)
Yesterday at 15:10 by Sean

» Is this an angel? - Rela/Plot/Emne søgning
Yesterday at 13:12 by Dust

» Vengeance shall.. Wait a minute? ~ Nerthuz
Yesterday at 12:15 by Fenrer

» et uventet sammenstød - Althorn
Yesterday at 11:33 by Larlii

Top posting users this month
Dust

Katrina

Fenrer

Taliia

Sean

Nephthys

Chester

SIRTIMM

Elizabeth

Althorn

Statistics
Der er i alt 269 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Mizu

Vores brugere har i alt skrevet 153487 indlæg in 7955 subjects

Jule hilsner

Go down

Jule hilsner

Indlæg by Abaddon on Lør 22 dec - 20:29

Det er nu jule aften, og selvom sterinlysenes skær kaster sig udover den mørke men hyggelige stue, og hvidløgs brødet der fylder ens mave sammen med de stegte engelske bøffer, kan man nyde varmen og trygheden ved vores alle sammens jule tid, den ene dag om året hvor vi kan glemme fordommene der hjemme, og lade hverdagens mange spændings fulde intriger blive ved døren inden vi går indenfor. Det er den ene dag om året hvor den ene hånd fletter fingre med sin kæreste, og den anden hånd rækker slikskålen over til den bror eller søster man ellers aldrig kan fordrage. Det er den ene dag på året hvor vi takker, ikke en underlig guddom i himlen, men hiannden, og i den anledning vil mit hjerte gerne slå et par ekstra gange mod mit bryst, for tænke på jer, og fortælle jer hvad i betyder for mig. Har mødt mange herinde, flere end jeg overhoved gider skrive navne på, og i skal alle have et oprigtigt tak for at hvem er i, og for at forme mig med jeres mærkelige og mest underholdne personligheder, men der er nogen få af jer som jeg vil give et ekstra tak, men husk hvis du ikke er på listen, så kan du stadig være kommet under huden på mig, men jeg vil skrive så få navne som muligt, for ellers bliver jeg aldrig færdig

Tristan - The Man
Yo Dude, du ret nice, ville gerne give dig en lang og fed tale, men du er ikke en chick, og et par få venlige ord vil nok blive mødt med samme vægt i dit sind, som en roman. Du er nice, du er den ene person herinde med sine nosser velsolidt plantet på sit skaft, og med dit nyfunde kørekort, og alle de smil du har bragt mine læber, kan du da ikke andet end at være sidens .. anden mest Wink awesome mand

Camille - The Queen Of The Underworld
Camille, der herskr ingen tvivl om at du er sidens bedste emner, din måde at sætte følelser ind på hver linje gør det til et eventyr i sig selv at læse dine indlæg. Du er den bedste url venidne jeg har, og er ikke i tvivl om der er andre som giver dig den plads i deres hjerte., Du sød, omsorgsfuld, aktiv, lyttene, og en alf i sær klasse, håber vi vil være venner i lang tid fremover og må min enhedsliste stemme sedel en dag få dit navn på. Vil gerne sige mere til dig, som tristan, men ord er ubrugelgie, du kender min mening, og du kan til enhver tid sende mig en pm for rosende ord, for du fortjener alt jeg har at give efter den gode måde du håndtere mig gentagende gange på mit væreste

Yue - Hell
Ved ikke hvor glad du er for offenlig ros, så vil gøre det kort fattet. Dit navn fortjener at blive nævnt, og håber altid jeg vil have en så god veninde som dig Smile du kan sende mig en pm hvis du vil vide mere, vil ikke offentligt hænge dig ud hvis du ikke kan lide det ^^

Zefira - My little favorit
Vil gøre det kort, for gider ikke være sød ved dig offentligt når du aldrig er online din spade! savner dig, du ved hvilken dele af mig du berøre, og ville gerne skrive en lang kærlig, kedsomlig for andre, og kæmpe ros tekst, men siden du er en måned om at svare på mine sms´er er en kort tekst min payback Wink

Meriko - My body slave
Hehe, ved ikke helt hvor jeg starter. Du er nice, en smuk og sød pige med en viunderlig personlighed, vil ligesom Yue ikke sige for meget, for er uklar på hvad du syntes om offentlig ros

Upon the threat of death comes forth the true value of a man, his honor, his compassion, his fears, hopes and dreams.
I have for so many centuries tested the value of human beings, only too see that the values they claim to praise, means nothing to them.
At the very core of their soul they seek only survival and promotion of their own personal ideology at any cost.
Humans are undoutbly a race of honorless creations, and I hope for the day that the virus called ´the human race´ no longer plague this world

When Gandalf said to me ´You shall not pass´
I relieved him of his staff and put it up his ass
Abaddon

Antal indlæg : 942
Bosted : 1. immun mod mentale og phygiske evner 2. Soul e(begge står beskrivet i profilen)

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Jule hilsner

Indlæg by Abaddon on Lør 22 dec - 20:37

Meriok og Yue, hvis i vil have en længere tale, så send endelig bare en bsked til mig privat, så skriver jeg mere Smile

Upon the threat of death comes forth the true value of a man, his honor, his compassion, his fears, hopes and dreams.
I have for so many centuries tested the value of human beings, only too see that the values they claim to praise, means nothing to them.
At the very core of their soul they seek only survival and promotion of their own personal ideology at any cost.
Humans are undoutbly a race of honorless creations, and I hope for the day that the virus called ´the human race´ no longer plague this world

When Gandalf said to me ´You shall not pass´
I relieved him of his staff and put it up his ass
Abaddon

Antal indlæg : 942
Bosted : 1. immun mod mentale og phygiske evner 2. Soul e(begge står beskrivet i profilen)

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Lør 22 dec - 22:18

Pssst, Abbie dear, det er den 24 det er juleaften..but WTF <3

Alvor:

Kære søde Abbie,

Tak for dine al for generøse ord.
Hvorfor du har en evne til at kalde regnen frem når der er tørke, må guderne vide.
Men den evne er ....livsgivende - og din hilsen varmer mit hjerte.

Rigtig glædelig jul, og tak for endnu et år Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen