Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | September

Latest topics
Top posting users this month
SIRTIMM

Razor

Lori

Sean

Sierra

Davia

Lydia

Regnar

Sajro

Caty

Statistics
Der er i alt 229 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Semira

Vores brugere har i alt skrevet 151193 indlæg in 7783 subjects

En kaotisk livstil(Nille)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

En kaotisk livstil(Nille)

Indlæg by Gæst on Ons 26 dec - 18:10

Tid: Nat
Sted: Ashen wood forest
Vejr: Skyfrit med fuldmåne
Omgivelse: træer og stilhed

Det var nat og en skygge bevægede sig hurtigt væk fra doomsville city og hvis man virkelig havde lyttet efter kunne det være man havde hørt grunden til at denne skygge bevægede sig væk fra byen ud i sikkerhed i ashen wood skoven hvor de umuligt kunne finde ham især nu hvor han forsvandt i skovens mørke skygger! Dust havde taget imod en simpel mission der alligevel havde betalt sig ret godt det eneste han skulle gøre var simpelthen at dræbe en midt på gaden uden at blive opdaget så det skabte vild kaos bruge dette kaos til at stjæle en halskæde som han skulle levere til en der så betalte ham missionens værdig så at sige! Dust havde udført missionen som han skulle men pludselig havde hans missions udgivere nærmest bare dolket ham i ryggen ved pludselig at råbe op om at det var ham der havde gjort det så nu flygtede han vildt hvilket han var vant til så det gik bare stærkt!

Han stoppede først da han pludselig mærkede en uregelmæssighed i skyggerne lige foran ham var der et kæmpe edderkoppespin og han var lige ved at røre ved det og ud fra mønsteret kunne han se det var en af de racer der var ret aggressive så han burde være glad for at havde nået at stoppe men han følte absolut intet selv ikke engang over det han lige havde gjort inde i byen han var komplet kold indeni som om hans hjerte var dødt! Han bevægede sig lydløst væk fra spindet bevægede sig mod et sted hvor han kunne være mere sikker og åbnede den pose han havde fået for at være sikker og heldigvis var pengene dernede der var omkring hundrede af hver slags valuta der eksisterede i denne verden og han smilede lumskt! Idet han skulle til at lægge den lille læderpose væk igen spidsede han øre da han kunne høre en gren knække lidt væk fra sig! Han mærkede efter i skyggerne og så hen omkring det område han kunne mærke et katte agtigt dyr og lage undrende hovedet på skrå
"Det kan da ikke være sandt pantere færdes da ikke i disse skove!" sagde han højt som om han forventede at dyret kunne forstå ham "Og sikke en underlig aura du har panter den ikke dyrisk nok til at du kan være et dyr!"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: En kaotisk livstil(Nille)

Indlæg by Nille on Ons 26 dec - 18:42

Hurtigt som lynet svang Nille sværdet imod dusørjægeren. Det var en tyk mand, med skæg der fyldte det meste af ansigtet. Manden havde fulgt efter hende hele vejen fra kroen det brændende træ, til Ashen Wood Forest. Manden nåede at blokere hendes angreb med sit eget sværd. Nille skyndte sig at gå et skridt tilbage. Manden angeb hende ved at svinge sværdet imod hendes mave, men Nillr skyndte sig at tage chancen. Hun undvigede ved at rulle under hans arm som holdte sværdet. Hun slog sværdet bagud da hun sad på den måde hvor mænd frier til deres elskerinde. Sværdets skarpe ende ramte manden i ryggen, og han skreg op. Manden faldet på knæ, og Nille rejste sig op. Hun stak Sværdets i hans ryg, og tog det så ud da manden døde. Hun sank en klump... Hun hadet at dræbe... Hun tørrede blodet af sværdet i hans tøj, og stak det i skeden. Hun havde en hvid jakke på, sort tanktop indenunder, sorte jeans, og sorte converse sko. Det sorte hår var løst, og havde en hvid fjer i sig. Jakken var lynet op. Hætten hang ned af ryggen med håret. Hun begyndte at gå lidt... Og skiftede form.

Nille havde som panter, kulsort pels, og tre hvide striber på ryggen. Hun rystede sin pels lidt, og begyndte at løbe imellem de grå træer. Lugten af en anden panter, og ... Noget andet hun aldrig havde lugter før, kom hende i møde. Hun hoppede op i et træ, og så en dreng med noget blåt tøj. Pateren var længere væk... Nille hoppede ned fra træet, og knækkede en gren. Hun gik lidt hen imod drengen, men var en smule gemt i skyggerne. Den anden panter hoppede frem med et brøl bag drengen. Denne panter havde kun sort pels. Nille brølede, og hoppede frem. Hun angeb panteren i luften, og da de ramte jorden gik Nille baglæns hen imod drengen imens hun knurrede advarende til den anden panter som også havde rejst sig.

[You must be registered and logged in to see this image.]
Nille
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 5043
Evner/magibøger : Skam og minder.

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 26 dec - 19:20

Dust så roligt på denne panter med de hvide striber på ryggen *Hmm underligt jeg må være sulten* tænkte han roligt da hans aura sans regulerede sig selv så han kunne mærke at den aura han før troede kom fra den helt sorte aura kom fra denne anden panter med de hvide striber på ryggen! Med et let smil forsvandt han ind i mørket og dukkede op i skyggerne over den helt sorte panter han faldt ned over den greb fat med arme og ben og begyndte grådigt at æde dens skygge uden fortrydelse! Dyret hylede op af smerte men Dust lukkede munden på den ved at dolke den i nakken så den faldt død til jorden! Roligt rejste Dust sig op rettede på sin kappe og sørgede for at hætten dækkede hans ansigt som den plejede!

Roligt rettede han sine ravgule øjne mod den anden panter og gik frygtløs hen til Nille gik i knæ foran hende og så hende i øjnene uden frygt han smilede roligt da han kunne mærke at dette væsen måtte være shapeshifter dem var han vant til i den tid han kom fra men dem han var vant til var påvirket af radioaktivitet så de kunne forvandle sig til andet end kun en ting og under andre forhold
"Hvor interessant en aura ikke lige så blandet som de shapeshiftere jeg er vant til men jeg kan stadig godt genkende den selvom den er ret anderledes!" sagde han roligt!

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Ons 26 dec - 19:27

Nille blev urolig da manden angeb den anden panter... Hun kiggede på manden da han gik hen imod hende, og blev urolig ved hand ord...

Nille skiftede form, og rejste sig. Jakken var blevet flænset ved armene, og bukserne ved knæene... Hun sank en klump, og gik lidt væk fra manden.
"ja, jeg er shapeshifter... Og du er...?" hun så spørgende på ham, og havde hånden ved skaftet ved sværdet. Hun havde også sin evne skam hvis han prøvede noget. Hætten var over hendes ansigt, og skjulte det meste. Den hvide fjer stak frem fra hætten.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 26 dec - 19:40

Dust rettede sig roligt op igen med et skummelt smil de ravgule øjne lyste svagt i månelyset og det lyseblå himmelblå hår hang løst ud fra hættens skygger hans øjne noterede sig ikke af at hendes hånd var parat til at trække sværd mod ham og han var utroligt rolig når man tænkte på at han stod overfor en der muligvis uden han kunne vide det kunne være klar til at dræbe ham hvornår det skulle være
"Det er måske lidt uforskammet af mig overfor en ung dame som dem men jeg yder helst ikke at ytre mit navn jeg høre ikke til i din verden jeg er her kun på visit i en ubestemt mængde tid!" sagde han roligt og lage hovedet let på skrå!

Dust var alligevel blevet lidt interesseret i hende for dette var en ude mærket chance for at studere denne tids shapeshiftere så han måske kunne få en fordel mod hans tids shapeshiftere ved at kende mere til deres fortid og deres aura! Så han håbede svagt at han havde en chance for at komme nærmere ind på denne shapeshifter der stod foran ham selvom en lille stemme i ham sagde ham at han nok ville få svært ved det uden at præsentere sig selv!

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Ons 26 dec - 19:51

Nille havde set Jacobs hvide hår, men hun undrede sig over at denne mands hår var blåt... Og havde ravgule øjne? Nille selv havde sorte øjne der glimtede af og til på grund af hendes evne. Når hun brugte sin evne blev de glødende... Med andre ord hvide. Det sorte hår var også godt skjult, men den hvide fjer var tydelig i hendes hår.
"I min verden?" Hun så undrende på ham. "Men i så fald vil jeg lade dig kalde mig, skammeren." hun var kendt under det navn... Også fordi hun var eftersøgt... Nærmere sagt der var en dusør på hende.

Nille slap taget i Sværdets skaft, og puttede hænderne i jakkens lommer, men inden da tog hun hætten af. Det sorte hår blev tydeligt da måneskinnet ramte det, og de sorte øjne glimtede lidt. Hun hverken smilede eller så venligt på ham. Hun var neutral.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 26 dec - 20:06

Dust tog det som et godt tegn at hun på en måde præsenterede sig selv selvom hun præsenterede sig under navnet på de dusør plakater han nu kunne genkende hende fra da han så hendes ansigt rigtigt i det svage månelys fra fuldmånen! Han fulgte hendes bevægelse og tog også sin hætte af hvilket afslørede et farligt ar i hans højre side af ansigtet blot et af de utallige ar han havde fået gennem sit nu lange liv
"Nå der kan man bare se den kendte skammer en af denne tids mere farlige personligheder det må man sige jeg havde ikke regnet med nogensinde at skulle møde dig!" sagde han roligt "Men jeg ville nu gerne kalde dig ved dit rigtige navn jeg synes nu alt det der skammer fis virker alt for overdrevet jeg hørte nogen der snakkede om at du var en psykopatisk gammel heks der spiste mennesker som slik men det kan da ikke være sandt kan det?"

Dust virkede som en ret så kompliceret personlighed det var svært at sige om han rent faktisk var farlig overfor hende om han ville gøre hende noget eller om han var mere interesseret i at finde ud af hvad hun var for en men som det stod nu var det tydeligvis ikke i hans interesse at angribe hende uden videre han havde lige fået sig noget at spise tilfredsstillet lidt af sin lyst til at dræbe både i byen og lige før med ulven og i det hele taget slappede han af men han var i den grad klar til at angribe hvis det blev nødvendigt for ham!

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Ons 26 dec - 20:30

Nille ville ønske at han præsenterede sig selv... Men det gjorde han ikke. Så hun ville heller ej sige sit. Hun lagde armene over kors, og lagde hovedet en smule på skrå. Hans ar så farligt, og stort ud.. Hun kiggede på ham med sine sorte øjne.
"For det første... Jeg fortæller dig ikke mit navn, hvis du ikke fortæller mig dit." sagde hn blot. "De tror jeg er en heks, men jeg er en skammer... Og jeg æder ikke mennesker."

Ej vidste hun om han ville angribe hende, eller være venlig mod hende.. Hun ønskede heller ej at vide det.
"hvad lave du herude?"Spurgte hun nysgerrig

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 26 dec - 20:51

Dust så roligt på hende med et tænksomt blik hun var måske ikke så dum endda men det kunne man heller ikke tillade sig når man var på flugt lige som de 2 var man kunne ikke tillade sig at lave dumme fejl man måtte tænke smart hele tiden! Efter at have tænkt sig lidt om kom han frem til den konklusion at han alligevel gerne ville komme bare lidt nærmere dette væsen så han valgte at fortælle hende sit navn for lokke lidt mere samtale emne ud af hende
"Selv om det måske ikke er det smarteste så okay mit navn er Dust jeg har aldrig haft et efternavn da jeg mistede det sammen med mine forældre!" sagde han roligt og tænkte lidt over hendes spørgsmål "Tja jeg endte herude efter et lille problem med en opgave jeg havde inde i Doomsville city jeg skulle udføre en ellers let opgave men efter jeg modtog min betaling skreg min missions udgiver op om at jeg var årsagen til kaosset og så var jeg jo nød til at skride!" sagde han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Tors 27 dec - 13:45

Dust... Aldrig hørt om ham. Hun kiggede lidt på sine hænder, og så på ham igen lidt efter da han var færdig med at snakke. Hun undrede sig nu lidt stadig over hvilken race han var... Hun så undersøgende på ham... Mon ikke han var en slags dæmon? Han kunne minde om en. "Nille." Sagde hun kort. Nille var skam hendes navn... Men hun ville ikke fortælle sit efternavn. "Træls for dig." Sagde hun så, og kiggede ned i jorden. Hun regnede med at hun også skulle fortælle hvad hun lavede her... "En dusørjæger havde fulgt efter mig hele vejen fra kroen til her, og jeg slog ham ihjel." Hun havde ikke kunnet lide det... Men der var intet at gøre ved det... Hvis han fik lov til at leve ville han vide hvor han kunne finde hende, og hvordan hun endelig så ud.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tors 27 dec - 14:31

Dust så tænksomt på hende der var noget over hende som han ikke helt kunne sætte en finger på noget ved dette specielle navn som vækkede et svagt minde i ham som han havde svært ved at huske! Han havde hørt dette navn engang i hans egen tid langt ude i fremtiden men han kunne slet ikke komme i tanker om hvad sammenhængen var så han valgte at lade det ligge hvis han var heldig kom han nok i tanker om hvor han havde hørt hendes navn henne! I en rolig bevægelse knejsede han nakken så den lavede gyselig knækken før han roligt rettede sine ravgule øjne mod hende igen og smilede over det hun havde sagt for han kunne høre på hende på den måde hun sagde det på at hun ikke havde brudt sig om at dræbe dusørjægeren!

"Du gjorde hvad der skulle til for at overleve det er der ikke mange der kan men du må have et utroligt stærkt overlevelses gen gemt i dig!" sagde han roligt og gik tæt på hende uden som sådan at virke til at han ville angribe hende "Det er en af de værdier vi der er på flugt må have det er ikke et nemt gen at sympatisere med især når man har hjertet på det rette sted en ting jeg aldrig selv har haft i den situation jeg blev født ind i!" han gik roligt forbi hende af en vej væk fra Doomsville imod skovens mere afsidiges indre tydeligvis bevidst om hvilken vej han bevægede sig! Dog stoppede han op omkring 6 meter fra hende kiggede om på hende og kunne ikke lade være med at spørge
"Lyst til at komme med jeg kunne godt trænge til noget selskab og hvis der sker noget er vi vist begge gode fightere?" spurgte han roligt og trak sin hætte hen over hovedet så man igen kun kunne fra under hans næse og nedefter samt hans øjne og lidt af hans hår!

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Tors 27 dec - 16:11

Nille brød ikke helt om at han stod så tæt på hende... Hun foretrak afstand mellem hende, og det andet køn. "Men det er ikke spor godt at dræbe... Det sætter sig fast i ens sind, og ødelægger en..." Hun kiggede roligt ham i øjnene. "... Stykke for stykke." Hun tog hætten over hovedet så det gemte hele hendes ansigt. Hun svarede ikke... Da han gik forbi hende kiggede hun på ham. Hun sukkede, og gik hen forbi ham. "Fint." Sagde hun da hun passerede ham.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tors 27 dec - 16:30

Dust gik roligt sammen med hende dybere ind i skoven hvor mørket herskede mere end det gjorde hvor de var før han følte sig hjemme i mørket det var ham en følgesvend gennem hele hans liv det eneste han havde kunnet lide mest og som aldrig havde forrådt ham som et levende væsen havde gjort det og dem havde han mødt mere end nok af hvilket var grunden til at han havde så nært et forhold til det at dræbe det var for det meste den eneste måde han kunne overleve om det galt en mission eller et angreb han var nød til at tage liv for at beholde sit eget!

"Jeg gir dig særdeles ret i at det at dræber en ødelægger en stykke for stykke det river trossalt sjælen fra hinanden for hver gang man tager et liv men hvis det er den eneste udvej må man gøre op med sig selv om ens liv er nok værd til at man vil kæmpe for det og tage en andens for selv at overleve!" sagde han roligt og så på hende "For folk som os der er på flugt er der en større chance for at vi må tage den slags valg i livet og hvis man ikke kan klare det selv er der kun meget få udveje som for eksempel at dø have andre til at gøre det eller prøve at finde bare et eller andet sted hvor man kan leve uden at skulle dræbe selvom det nærmest er en umulig ting at finde!"

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Fre 28 dec - 21:24

Nille trak lidt på den ene skulder.
"Det er ikke fordi jeg intet hjem har... For det har jeg skam..." Hun smilede for sig selv."Og så har jeg mange venner... Og en klan... Så jeg klarer mig."

//Undskyld, meget kort, og ukreativt svar D: Jeg har virkelig kreasvigt X_X//

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Lør 29 dec - 13:01

Dust så roligt på hende med sine tomme øjne og forstod at hun havde et sted hvor hun kunne lide at være nogen at være sammen med ting som han aldrig nogensinde selv havde oplevet
"Du er heldig at have sådan nogle ting i livet det må du virkelig være glad for!" sagde han roligt og lage hovedet på skrå!

//Det kan ske for en hver x)

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Tirs 1 jan - 16:46

Være glad for det? Det vidste hun nu ikke helt om hun var... Det var meget dejligt at have et hus, og en masse venner... Men hun var ikke altid ved huset, hun gemte sig. Lige siden hun havde været lille havde hun drømt om at komme udenfor kjolerne, de fine pindemadder, og dumme sløjfer i hårets rækkevidde... Det var hun nu. Men hun havde aldrig været så alene selvom hun havde venner... Men det ville hun ikke tænke på.
"Det er ikke altid noget at være glad for..." Sagde hun, og så fremad.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs 1 jan - 16:57

Dust så roligt på hende da hun sagde dette og virkede til at undre sig over det hun sagde Dust vidste ikke hvordan det var at have venner han havde altid været så alene at han var blevet sindssyg af det han nød rent faktisk at dræbe andre væsner for det var det eneste der kunne få ham til at føle sig levende men det var han blevet så vant til at hvis han dræbte nogen betydningsløse hjalp det ikke han blev kun euforisk ved at dræbe nogen af betydning eller ved at dræbe en helt masse!

"Jeg forstår dig ikke du har venner nogen der sikkert betyder noget for dig og som du betyder noget for du har følelser og sådan nogle ting!" sagde han roligt og så tomt frem for sig mens de gik!

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Ons 2 jan - 14:58

Nille rømmede sig lidt, men smilede så.
"Det har jeg, men det er ikke altid det kan hjælpe... Hvis man er eftersøgt, og har mange fjender... Så bliver de venner måske brugt mod en." Sagde hun så, og foldede hænderne bag ryggen.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 2 jan - 16:36

Dust så stille på hende mens hun snakkede han kendte det alt for godt selv ikke fordi nogen havde brugt hans venner mod ham for han havde ikke nogen men han havde selv gjort det mod andre
"Well det er vel sådan nogle situationer der kan gøre en stærk når man gerne vil beskytte sine venner og dem man holder af jeg har stødt på mange der har villet gøre alt for at beskytte dem jeg truede med at dræbe!" sagde han roligt

"I starten troede jeg egentlig bare de var sindssyge men efter jeg mødte mit skyts væsen i min egen tid begyndte jeg at forstå dem bedre mit skyts væsen er måske stærk og kan klare sig selv det meste af tiden men hvis hun nogensinde var i fare ville jeg gøre alt for at redde hende!" sagde han roligt! Dette var første gang siden han kom til denne tid at Dust nogensinde havde nævnt at han havde et skyts væsen og hvis man havde mødt ham før dette tidspunkt og hørte hvad han nu sagde ville man sikkert ikke kunne tro sine egne øre for Dust havde ellers virket som en type der var dybt naget af lysten til hævn!

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Ons 9 jan - 12:01

Nille sukkede...
"Det er ikke spor godt at dræbe. Sig mig... Har du slaver? Eller ønsker du? Nej, jeg foreslår ikke mig selv, du vil slet ikke kunne nå at gøre mig til din slave før du sidder på hug, og vugger frem, og tilbage af skam." Hun truede ikke, hun konstaterede bare at det ikke var noget han skulle tro var muligt.

"Skyts væsen? Mener du en skytsengel.?" Hun kendte til skytsengle, og kunne ikke helt lide dem... Jo, på en måde kunne hun. Hun var lidt usikker.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 9 jan - 12:41

Dust så undrende på hende ikke på grund af hendes spørgsmål men på grund af ordet skam han kendte det ikke havde aldrig følt det eller set nogen have den følelse så han havde aldrig lært hvad det ord egentlig var for noget! Derfor gav hendes sætning ikke helt mening for ham da han ikke havde nogen forståelse for hvorfor han skulle side og vugge frem og tilbage især fordi han aldrig havde gjort det eller haft grund til det!

"Jeg er imod slaveri og er faktisk i gang med en plan om at befri så mange så muligt!" sagde han roligt og kunne simpelthen ikke lade vær med at spørge hende "Hvad er skam?" han så undrende på hende tydeligvis komplet uvidende om emnet!

"Nej skyts væsen i min tid er jeg skyts englen men efter jeg kom hertil blev jeg forbandet så jeg ikke kunne bruge den del af mig den er tvunget i dvale tilstand i mig så jeg kun kan bruge min dæmon side!" sagde han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Fre 11 jan - 23:42

Hvad skam var? Åhh... Ja, det Nilles speciale! Hendes evne... Hendes bedste ven på en måde. Hun smilede skævt. "Godt, for jeg er også imod slaveri..." Sagde hun så. Nu var det tid at Dust lærte skam... "Skam er noget man ... Ja, ked af at gøre, altså... Hvis du nu dræbte en person, så kunne jeg få dig til at føle skyld over det, altså du er ked af det over det, og fortryder det." Svarede hun, og grinede lidt.

"Så du var skyts væsen? Hvorfor dræber du så?" Hun så spørgende på ham.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Lør 12 jan - 13:26

Dust så uforstående på hende da det da lød som en åndede ting at føle skam det virkede som en ubrugelig følelse for ham da hans dagligdag indbefattede et gennemsnit på 10 mord drab angreb og andre ting der tydeligvis ville plage folks sind efter at have gjort det i resten af deres liv! Dust fortrød ikke et sekund de ugerninger han havde gjort i livet og så længe han ikke kunne føle andet end vred ville han sikkert ikke føle skammen nage i ham!

"Det lyder da ret dumt at føle sådan noget hvis den man dræber for eksempel enten ikke betød noget eller satte en i en situation hvor det enten var fjendens eller ens eget liv er det da åndssvagt at skamme sig over at man kæmpede for sit liv og vandt!" sagde han roligt og så på hende med sine følelses forladte øjne "Og jeg var ikke skyts væsnet jeg var skyts englen jeg arvede det fra min mor af! Og jeg dræber fordi det er hvad der har holdt mig i live i hele mit liv det er en naturlig del af mig lige som det er at trække vejret!"

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Man 21 jan - 17:09

Dust forvirrede hende. Han snakkede faktisk temmelig sært. Men ingen, og absolut INGEN! Skulle sige at Skam var en åndssvag ting! Det var skam dybt seriøst! Det var den ting hun så absolut elskede. Skam, den evne hun havde. Hun så vredt, og hadsk på ham.
"Siger du at Skam er en åndssvag ting?" Hun spurgte forsigtigt, dels fordi hun ikke vil have problemer, og dels fordi hun da slet ikke vil have en ny fjende. "Jeg spørger bare..." Hun trak på den ene skulder, og stoppede op. Hun lagde armene over kors, og så på ham.

//Kort svar, sorry.//

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Man 21 jan - 21:36

Dust stoppede roligt og så på hende med sine tomme kolde øjne der absolut viste tegn på at han var komplet følelsesforladt. Han lagde roligt hovedet på skrå over hendes spørgsmål men mere fordi hun spurgte på så forsigtig måde.
"Ja den er lige som de fleste andre følelser en forhindring for den der føler det!" sagde han roligt "Når man i det hele taget føler noget hindre det dig i at tænke klart det kan sågar udvikle sig til at blokere ens evne til at overleve kæmpe eller for den sags skyld bare være sig selv! Så ja jeg synes skam er åndssvagt for skam høre under en af de følelser man kan få som får en til at vælge ting der ikke altid er særlig smart!"

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics