Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba15 
Lori
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba15 
Lenore
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba15 
Genevira
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba15 
Celenia
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba15 
Renata
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba15 
Jake
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba15 
Abigail
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba15 
Elizabeth
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba15 
Madelena Gray
Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba13Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba14Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Alone and vulnerable - Serkan.

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 0:35

Blair gjorde som Zela sagde og bed sammen om kluden. Hun mærkede smældet mod hendes ryg og kom med en eller anden form for ynk. Det gjorde mere ondt end noget af det andet hun havde være udsat for. Blair vendte blikket om mod ham, da han nævnte et andet tilbud. Hun kunne godt være protistueret. Det havde hun før gjort for at få penge, så det var skam ikke det. Hun ville lang hellere den end at være slave. Men med tiden ville hun forsøge at købe sig selv ud. Hun villle ikke kunne blive med at være tvunget til at arbejde for en anden person. Hun kastede med hovedet som tegn til at han skulle komme hen til hende og fjerne kluden i hendes mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 0:41

Zela trak pisken til sig, og rodet lidt med den så den var fint rollet ud til næste slag, men da Blair så godkende ud til herrens forslag, gik Zela hen og gjorde sin herres arbjede ved at fjerne kluden.. Zela regnet ikke med hun bliv straffet for at tænke sig. Hun lod Blair snakke


< Vil lig lag Blair snakke inden Zela siger eller gør noget >

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 0:46

Serkan kiggede bare på Zela og nikkede da hun gjorde det. Han ville lige fortælle hende hvad hun skulle påtage sig af opgaver endnu hvis hun ikke straffede blair mere end hun allerede havde gjort...

''Zela, de opgaver du skal påtage dig er lige nu: at lægge med mig, og et styks vask som du kender det.''

Han blinkede da han snakkede om at lægge med ham da han regnede med at hun vidste hvad han mente. Han lavede så en hentydning til at Blair skulle snakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 0:52

Blair tog en dyb indånding da hun fik kluden fjernet. Hun kunne sagtens trække vejret, men hun kunne bare nemmere trække vejret med kluden fjernet, hun så op på Serkan og ventede på han gav tegn til at hun måtte tale.

"Hvor meget vil du have?"

Blair lød stadig meget neutral. Hun kunne ikke se en grund til at gøre andet. Blair prøvede at rykke sig, men rødderne forhindrede hende det.

"Kan du ikke slippe mig fri. Jeg flygter ikke."

Hun lød fuldstændig oprigtig, fordi hun var det. Hun ville alligevel heller ikke kunne nå det, hun ville ikke kunne komme langt nok væk, før han havde fundet hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 0:59

Zela kiggede på sin herre, og lyttede til hvad han sagde. Hun havde ikke valgt at stoppe fordi hun syntes Blair var færdig med straf, men fordi at det der forslag nok var grund til en pause, men de ting han sagde.. hun forstod det ikke helt. Blair bliv belønnet med æren af at vaske hans krop, og ligge med hans stærke arme i sengen, og hun nægtede kun for at finde sig selv kort efter under pisken smæld? det var da et underligt byt. Sortelvere havde en meget dyrisk lyst som vareulve, men de gjorde det meget lidt pågrund af kulturen

"Herre jeg ville tage mod pisk for at ligge med dem, ikke for at undgå det. og badet har de mere end fortjent"

Zela kiggede på Blair

"Vil du have en ekstra slave, eller skal jeg lade hende gå og tjene dig en håndfyld mønster?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 1:06

''om måneden, vil jeg have lige så meget som de bedst betalte kvinder på det fineste bordel i byen får.''

Han kiggede på hende. Han valgte et højt beløb for at hun kunne begynde at tvivle på sig selv og på om hun faktisk hellere ville vælge det, fordi hun skulle næsten servicere mere end en mand i timen og kun sove 6 timer om natten for at få råd til det.

''Du ved godt hvad jeg mener når jeg siger ligge med mig ikke?''

Han blinkede til hende han talte jo om sex, men han vidste ikke om hun helt fangede den. Han havde jo taget hendes mødom nu for noget tid siden. Han smilede ned til Blair og han lod valget være hendes.

''Du vælger... Vil du være min slave eller prostitueret... Men husk kan du ikke betale bliver du min slave igen og får et piskeslag for hver manglende kobbermønt!''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 1:10

Blair vidste ikke helt hvad de bedst betalte kvinder fik. Men hun skulle nok indtjene det. Måske ikke nødvendigvis det med prosition, men det måtte hun vel også gerne gøre? Blair var ligeglad med hvor meget hun skulle betale. Hun ville være så fri som hun kunne. Desuden.. Han kunne ikke finde ud af hvordan hun havde tjent pengene.

"Hvor meget tjener de bedst betalte?"

Blair var egentlig ligeglad, hun ville være fri.

"Jeg er protistueret."

Men hun ville dog stadig gerne vide hvor meget de tjente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 1:18

Zela kiggede på det hele og vidste ikke hvad hun skulle sige, eller om hun skulle sige noget overhoved. Zela gik et skridt tilbage, og hørte nogen lyde udenfor med sin elver hørelse, og ville ikke forstyre sin herre og hans forhandlinger så hun gik lydløst ud mod hoved døren for at tjekke hvad det var helt selv.

"hallo?"

sagde hun efter hun havde åbnet døren på klem med sin kniv i den anden hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 1:22

Han lod Zela selv tage sig af det hun var gået ud til, hun var en dygtig slave og hun var god i kamp. Han var ikke engang sikker på han selv kunne klare hende, men han var alligevel nogle gange nervøs for at det var HAM der var kommet fordi der ville hun få problemer.

''Det ved jeg ikke, det må du selv finde ud af, og når jeg har modtaget din første betaling skal jeg nok undersøge det selv.''

Han kiggede på hende og nikkede stille til hende. Han havde en enkelt ting mere at sige til hende. Han grinede stille og ondt mens han lyttede efter Zela.

''Og en ting mere Hvis jeg kommer til dig som kunde er det gratis... Dog skal du ikke være nervøs jeg har jo Zela.''

Han smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 1:33

Blair nikkede. Okay, så hun skulle bare tjene de penge. Det burde ikke være så svært. B

"Okay. Det er en aftale. Må jeg så gå nu?"

Blair håbede stadig på hun snart måtte komme fri. Hun var ved at blive sindssyg, efter så kort tid. Men hun havde dog alligevel sin tvivl.

"Selvfølgelig."

Blair så ned på rødderne.

"Kan du ikke få tingester af mig? Jeg er ikke længere din ejendom."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 20:24

Den lille kul farvet pige stod og puttet sit hoved op af dørkammen med hoved lagt på skrå og kiggede med et uskyldigt udtryk på den to meter højde mand der stod i heste og ulve skind, udefra kunne man se hendes bedrageriske ansigt der skjulte hendes rigtige tanker så godt som en bankmand skjuler penge i sit hus, men de falske følelser hun viste frem var forvirring og uforståeligelse, men hun vidste godt hvad manden ville.. Zela syntes hun skaffet flere lejemordere i dyreskind af vejen for hendes herre, end hun fik skiftet underbukser på ham.

Zela stod tålmodigt i døren til manden havde fundet på en løgn for at komme indenfor, og stod og stirret på ham mens hans hjerne kom i omdrejninger, og endelig man høre mandens dybe stemme sige "Jeg.." Zela afbrud ham og kastet sine arme om hans liv som betød han faktisk noget for hende. Denne uforventet reaktion på en ukendt mand fik fuldstændig manden til at tabe den velovervejet historie og mumlet nu bare resten af hans sætning, men selv hans mumlen bliv afbrudt, denne gang af hendes engle sang klare stemme, da hun havde fjernet armene og lagt dem på hans skuldre som var han en onkel for hende. "Fjollerik. Tro ikke jeg glemmer en størrelse femogtyve lige med det samme" hun viftede sine bryster lidt frem mod hans bryst, og lavet en øjehentydning mod hans lem region da hun sagde femogtyve, og sagde hurtigt inden han kunne tage over samtalen "Herren er ude i haven, skal jeg vise dig frem?" Manden stod stadig lidt .. grundforvirret, han følte en havde taget tæppet væk under hans fødder, men siden han følte en seksuel gestus og en guide til hans mål, så ville han ikke rejse sig på fra gulvet endnu. Zela gik ud til ham da hun havde fået ham til at træde væk så hun kunne lukke døren bag dem..

Zela ville enlig bare have en grund til at lukke døren så hun ikke forstyrret herren. Plus blod på måtten var aldrig nemt at få af.
Zela gik forrest til at starte med, og ledte ham et par meter væk fra døren, men stoppede så og lænet sig op af træet der stod tæt kantstenen til enden på herrens grund. Zela tog hånden op i træet og tog et æble ned og tog en sensuel bid med et frækt glimt i øjet, og lod saften fra æblet løbe ned af hendes nøgne bryster.. det var jo den mundering herren sagde hun skulle gå i. Hun sagde forførende "herre er langtvæk i snorke højt land ude i sin liggestol." hun lagde en hånd på sin røv, og sluttede "Skal vi ikke .. genfriske minder et øjeblik?" Manden bid sig i underlæben, og tænkte at manden sov og der var ingen ære i at dræbe en sovende mand... eller det var hans undskyldning til ham selv, enlig ville han bare have en kort ... pause.
Zela tog frækt og langsomt hans hænder væk inden han fik dem i hendes bryster, og hvisket i hans øre "Du skal fange mig først" hun gik langsomt rundt om træet og trittet med røven, inden hun så forsvandt over på den anden side. Manden smilede og stod og så dum ud et øjeblik for at lade som om han ikke vidste hvor hun gik hen, men så gik han efter hende.. men.. tøsebarnet var væk.

Manden kløet sig i baghoved, og kiggede på den anden side igen, og skiftede mellem dem hurtigt for at være sikker, men der var ingen sort kvinde at se mere.
Manden kiggede oppe i træets top, og prikkede til det med en pind fra jorden, men han kunne ikke finde nogen pige der heller. Manden trak på skuldrene, og skulle til at få, men fra første skridt måtte han bide tænderne i for ikke at skrige, for han følte nogen lange tråede med små glass fiskekroge der ikke havde gjort ondt før fordi tråden ikke var trukket ud, men nu gjorde de pokker ondt jo længere han kom fra træet. Manden så han havde en i hver skulder der gik gennem skindet, og en i hver af finger Zele sensult havde rørt, og havde en ved det tynde hud ved livet. krågene var ikke værre end en nål at få ind, så de var sværre at mærke hvis man ikke vidste det kom, og var sværre når man var bryste optaget. Krogene var også sværre at se fordi de var lavet af glass, og det var mørkt.
Zela sagde nu.. overfor hoveddøren

"Herren vil tage mod dem om et øjeblik."

Hun holdt en pause, og sluttede af

"kroenes spids er fyldt med gift, pas på med at tage dem ud, ellers knækker spidsen i fingeren på dig.. jeg forslår du bliver stående til min herre ankommer om et øjeblik"

Zela løj ikke denne gang, der var gift i krogene, hvad hun ikke sagde var at glasset nok ville knække i ham selv hvis han var forsigtig, men hun var da ligeglad, han havde prøvet at røre hende så det måtte han selv om. kroene hang fast til toppen af træet som Zela havde bundet dem til

Zela gik indenfor og lukket forsigtig døren så hun ikke larmet, og sagde mildt da hun kom ind i stuen igen "Herre der er gæster"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 20:38

Serkan havde ladet Zela klare det hele selv, fordi han vidste hun kunne, og imens havde han sat og kiggede lidt på Blair. Han havde løsnet hende ganske forsigtigt fra gulvet, og idet Zela kom ind i huset til ham, og fortalte at der var gæster havde han jo en hvis forståelse for hvad det var... han vinkede Blair med, men sendte hende et stille smil...

''Endnu en af dem Zela?''

Han gik stille med hende derud, mens han på vejen over til Manden kiggede på Zela, han var ved at være træt af det her, hvorfor gjorde de det? Hvad var det der var hos ham de så gerne ville have fat i...

''Zela... Din kniv!''

Når han havde fået kniven gik han hen til manden og skat hurtigt og nemt halsen over på ham, og han klaskede så sammen på jorden. Han kiggede stille på Zela og så på Blair.

''Bare lad ham være... Blair vil du bare hjem?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 20:53

Blair bed blidt sine tænder sammen mens han stod og løsnede hende. Hun kunne stadig mærke en masse had til ham. Men han virkede stadig retfærdig.. Hun kunne ikke bestemme sig for hvordan hun følte. Hun rejste sig så snart hun var fri, hun snurrede hendes hænder omkring hendes håndled hvor hun havde være bundet fat. Hun fulgte ham udenfor og lagde blidt hovedet på skrå og så på manden der hang i træet. Hun kunne ikke helt se hvad han gjorde der. Da Serkan så bad om Zelas kniv, tænkte hun at han måske bare skulle torturere ham lidt som han havde gjort ved Blair. Hun trådte forskrækket tilbage da han lige pludselig lå på jorden. Han havde lige dræbt et menneske, så let som at skære en gren af et træ.. Blair rystede på hovedet, da det gik op for hende at der blev nævnt hendes navn.

"Ja.."

Hun begyndte at gå.

"Hvis jeg havde et hjem."

Det sidste blev mumlet, hun sagde det også lavt fordi det ikke var meningen at andre end hende skulle høre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 4:03

Zela gik med, gav kniven, og så ham dræbe manden. Zela var ikke overrasket som Bliar så ud til, Zela var derimod overrasket over at folk bliv ved med at komme, selvfølgelig ville Zela ikke blande sig i de sager og forretninger hendes herre havde gang i, men han virkede ikke som en der blandet sig meget i hvidskinds magtstruktur, ihvertfald ikke så meget at han skulle have så mange skindaber efter sig, men til fanden med det, bare han havde sine affære i orden, så måtte han selv vælge om han indviet hende i det.

Zela så Blair der begyndte at gå, og efter at have fået sin kniv kastet hun den sorte sortelver kniv ind mellem Blairs tær i hendes sko, men ramte ikke en eneste tå, men det skarpe sortelver metal sad mellem to af hendes tær. Zela sagde ydmygt fordi hendes herre stadig var her "Omforladelse slavetøs, og med alt respekt, men vores herre sagde ikke du måtte gå, han spurgte bare" Zela havde sagt til Blair hun ville hjælpe hende ud af slavedom, men der var mange ting under facaden, og en af dem var at før hendes herre direkte sagde Blair måtte gå, kunne Zela ikke tillade det, om hun så skulle holde hende tilbage selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 4:08

Han grinede lidt over Zelas reaktion, men okay det var jo ikke underligt hun vidste jo egentligt ikke noget om, at Blair ikke længere var hans slave. Han smilede stille til Zela og lagde en hånd på hendes skulder før han trak hende med sig væk fra Blair...

''Zela... Frøken Blair, er ikke længere min slave hun har indgået en anden aftale med mig, der fritager hende fra at være min slave... Jeg har stadig stillet visse krav, men hun er ikke min slave.''

Han smilede stille og lod bare Blair bevæge sig videre, ja faktisk vinkede han hende bare videre. Han havde jo ikke nogen særlig grund til at holde på hende. Han kiggede på hende stille...

''Blair jeg forventer du kommer forbi hver uge og fortæller hvordan det går!''

Han kiggede så på Zela, og begyndte at gå ind ad mod huset med hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 12:51

Blair stoppede overrasket op da en kniv ramte mellem hendes tæer. Hun var sikker på at hun havde mistet en tå eller noget. Men hun følte ingen smerte. Så hun havde højst sandsynligt ikke mistet noget som helst. Blair bukkede sig ned og rev kniven op af hendes sko. Hun vendte sig om i mod dem og lod kniven glide hen imod dem igen.

"Selvfølgelig."

Hun gik videre og så sig ikke tilbage.

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 18:48

Zela smuglet sig indover senge kanten til snorkende herre, med en sin læder dragt liggende for sengen enden, og med sin hotte overkrop smurt ind en let og creemy flødeskum, brysterne indsmurt af den tiltrækkende dessert substans.

I hendes hænder var en stor selvjaget og til skåret lammekalv bøf, og i hendes øjne glimter af seksuelt begær, som stod hendes herres navn skrevet i hendes rovdyr øjne, som hun ved herren kan lide at se hende.
Zela havde en overraskelse til herren hun havde opstillet i kælderen, men for nu ventet hun på lugten af gennemstreget bøf fra hans vareulve næse vil vågne resten af ham med sult og morgenmad klarhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 18:56

Han fangede duften af blodet og han registerede godt at han ikke længere var alene. Han smilede stille og roligt til hende, da han fik sig selv vækket helt og han kiggede bare ind i hendes øjne, da hun lagde ved hans side og han snuppede bare bøffen med munden og spiste den hurtigt efterfulgt af at han slikkede hendes bryster rene, og lagde sig hen over hende, nøgen og lysten...

''Du er dygtig Zela... Du fortjener en belønning endda.''

Han begyndte at kærtegne hende mellem benene, men han stoppede så stille og satte sig op i sengen, og han kiggede på hende stille, det var den belønning hun måtte få indtil videre...

''Hvad så min slave var det alt?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 19:11

Hun lukkede lystigt øjnene og bid sig i overlæben for at holde et stille støn inde da de kolde morgen friske finger ramte hendes inderlår, og hun åbnet tilfreds øjnen da han igen snakkede til hende.

"Narj herre"

hun kravlet elegant ned fra sengen med sin smukke krop mens hun lod en forførrende langefinger prøve at få ham til at følge efter hende ved at holde den tæt på hendes blændende hvide smil og rykke den frem og tilbage mens hun forlod sengen.

Hun forklarer mens hun gik ned af trapperne til kælderen

"Herren tog min generthed sammen med min møgdom"

hun stoppede ved døren, og sluttede mens hun åbnet den

"Nu kan herren prøve en sand vild elver i værk"

I kælderen var der lavet et BDSM X i midten af lokalet der var malet sort, og ved spidserne og enderne var der stropper til at fastspænde arme og ben. ved siden to meter væk var der et bord der var special bygget til at læne sig indover til anal sammenleje, og der var stål kæder sat fast til under siden af bordet der var lavet af hårdt jern for at holde hende magtesløs og kontrolløs under det hele, men også fordi en sortelver var vilde i sex som vareulve af natur og vareulve var nok den eneste race der ville kunne holde hende under sex, selv frivilligt sex fordi rovdyret bare tog over.

"behager det herren?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 19:20

Han fulgte stille med hende ned i kælderen og kiggede på det hun havde skaffet, og egentligt kunne han da godt lide muligheden for at tage hende sådan, men han var jo også mere til at hun var den aktive af dem. Fordi det gjorde han følte sig mentalt overlegen frem for at være fysisk overlegen direkte...

''Jeg kan da sagtens tage dig på flere måder hernede når du har fortjent det min kære...''

Han smilede legende og tog hende bare på røven, mens han masserede hendes hals med hans læber og tænder som bidende. Han kunne ikke lade være, og han hviskede stille og roligt til hende. Han kyssede ned af hendes hals...

''Men det er morgen så jeg er for træt til at være aktiv... Så det må du være!''

Han nappede hende igen, og lod et par fingre glide op i hende, og kærtegnede hendes underliv sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 19:38

Zela havde en form for intim domians over at blive rørt på røven, hun følte personen der gjorde det hentyde til de havde en magt over den anden, og det at hun ikke fjernet hans hånd kunne man se finde hende til at føle sig mere underkastende overfor ham for hver gang.

"Javel herre"

hun kunne ikke lave lange sætninger når han havde hende finger oppe i hende, og hun bliv nød tli at nydende stamme ordet herre frem, mens hun bid sig i læben for ikke at kysse ham på halsen som betaling, men lod værre fordi hun ikke havde fået lov.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 19:46

''Zela... I want you...''

Han nappede hende i halsen, og han lagde sig bare ned på gulvet på ryggen og kiggede op på ham. Han ville have hende til at ride ham. det var det, der lige nu kunne gøre ham rigtigt tændt, og han kiggede stille op på hende med lysten malet i hans øjne, og han lagde bare og ventede på at hun gik igang...

''Zela... Kom i gang... jeg tilfredstiller jo hverken mig eller dig sådan her.''

Han så på hende, og når hun endelig var gået i gang så greb han om hendes baller og begyndte at massere hendes røv og han gav hende også et klask eller to for at vise hende at han altså var herre her og bestemte...

''Bagefter så skal jeg nok tage dig!''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 12:19

Zela lagde sine ben ved hver side af hans hofter, og holdte sin lækker krop ti centimeter over hans, så hun ikke belastet ham. hun lagde sin hånd på hans pik i samme nedstigende bevægelse, masseret forhuden frem og tilbage i nogen langsomme og blide bevægelser for at få ham stiv gennem en handjob, hun smilet frækt ned til ham imens.

"Ja herre"

Zela kunne føle ulydighed snart komme frem i hende, den stig mere og mere som dagene gik, og selvom hun søgte ham tilfreds med hende og ikke skuffet så var hendes sortelviske magt søger gener bare nogen svære at stå imod, og uden at føle hans fysiske magt, om han kan klare hende eller ikke, bare følelsen af hans styrke holdt hende på dyendens smalle sti, men siden hun aldrig fik det mere, var det svært

"nyder du det herre?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 12:23

''Om jeg gør Zela...''

Det føltes virkeligt godt, som hun gled op og ned af hans krop. han elskede følelsen og han stoppede langsomt hans bevægelser med at massere ehndes baller, for at gribe om hendes hofter og han begyndte selv at bevæge hende lidt op og ned, men slappede så af og lod hende gøre det selv, da det viste hende som en bedre slave.

''Du er en god slave... Specielt da du nyder at tilfredstille mig.''

Han grinede stille, og han lod hende bare fortsætte. han havde ikke noget problem hvis hun blev lidt mere hårdhændet mod ham, men hvis det blev for meget skulle han nok sørge for at hun fandt ud af det.

''Zela... hurtigere!''

han snappede efter hende men kyssede bare hendes bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 12:38

Milde hænder på hendes røv, hun kunne ikke klare hans dominans over hende mere, så hun lavet et mere stramt greb om hans pik, og stramte så hårdt en voksen mand ville få tåre i øjnene.

"Ikke røre min numse"

hun så ned på ham, havde sin kniv i bæltet, men hun ville ikke kastere ham fra lemmet, eller slå ham ihjel, hun ville bare vise man ikke skulle rage på hende og ikke være stærk nok til at dominere hende. Zela satte sin finger på den del af enden af pikken som havde fået sin forhud trukket tilbage, og gjorde klar til at trykke hårdt ned med sine lange negle på hans røde spids hvis han slog ud efter hende

"Røven er min."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone and vulnerable - Serkan.  - Page 6 Empty Sv: Alone and vulnerable - Serkan.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum