Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | November

Statistics
Der er i alt 294 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er skovmanden

Vores brugere har i alt skrevet 156213 indlæg in 8115 subjects

The Final Battle. //Nille//

Side 1 af 2 1, 2  Next

Go down

The Final Battle. //Nille//

Indlæg by Gæst on Fre 18 jan - 23:07

S: På toppen af et klippe..
O: En mand spændt fast til et bål, en lille mand står og ser på.
V: Overskyet.
T: Eftermiddag.

D12 udstødte et højt jamren..
Ilden listede op ad hans krop, smeltede ham som var han ikke andet et stykke chokolade. Han prøvede i hærdigt at komme fri, men hans systemer var så småt ved at kortslutte.. Han var ikke så stærk omringet af ild..
Ude på sidelinjen stod hans herre og så på med armene på kors.. Nu var det herrens tur til at ligne en livløs dukke uden følelser.. Lige nu var han ved at se på sit eget mesterværk gå op i flammer, men det rørte ham ikke.. D12 var blevet ulydig, og derfor måtte han dø..
D12 jamrede højt.. Ilden krøb indunder huden på ham..
"Herre!" råbte han bedende..
Hans herre vendte ryggen til ham.
"Nej D12," sagde han koldt.
D12 sukkede opgivende og lod et kort sekund øjnene være lukket.. Han kunne ikke komme fri.. Han var svag.. Varmen gjorde ham svag..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: The Final Battle. //Nille//

Indlæg by Gæst on Fre 18 jan - 23:14

Nille rakte armene op, og fingrene gled genmen skyerne. Hun lukkede øjnene, og smilede. Et hurtigt ryk fik hende til at gribe fat i BlackStars man igen. "Hvad laver du?!" Hun fik intet svar, men pludselig dykkede han nedad. Han havde fået øje på noget... Nille havde ikke set det, og så bare rundt... Hvad fanden gik der af ham? BlackStar var en flot sort pegasus med krøllet man, og hale. Nille havde en hvid jakke med hætte, sort tanktop, sorte jeans, og sorte converse sko på. Hendes sorte hår var frit, og en brun fjer hang fast i det. De sorte øjne glimtede mat... Nille så rundt, og fik så øje på... Hva... Et bål?! Hun blev bange. Dusørjægerne ville brænde hende... Så hun reagerede hurtigt. Hun styrede BlackStar ned imod dem, og fik øje på en skikkelse inde i ilden. Og en lille mand. D12's herre. Nille snerrede, og hoppede af BlackStar, og landede i et træ. BlackStar fløj op af, og gemte sig inde i en sky. Nille hoppede ned af træet, og stod bag den lille mand. "Undskyld mig, men hvad fanden har du gang i?!" Råbte hun, og gik med hastige skridt imod han... Og først nu opdagede hun at det var D12 der var inde i bålet. "HVAD HELVEDE HAR DU GANG I?!" Råbte hun så endnu højere.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 18 jan - 23:17

Herren undlod at høre sin slaves jamren...
Selvom han virkede kold, havde han det ikke helt godt med at skulle dræbe sit mesterværk.. Trods alt havde han brugt langtid på ham, men nu skulle han lade ham gå op i flammer.. D12 var uldydig, blevet for meget et menneske, og han ønskede ikke at se sit mesterværk udvikle følelser, derfor skulle han dø..
Herren rettede blikket mod den pludselig råbende pige stemme.. Åh nej, det var den irriterende tøs igen..
"Ikke dig, hvad laver du her?" Han rullede øjne og havde vendt ryggen til hende.. "Hvad jeg laver rager ikke dig,"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 18 jan - 23:21

Nu var det NOK! Nu gad hun ikke mere!
"Træd til side!" Hun stormede hen imod D12... Ivrig efter at få øje på noget vand.

//Håber det er okay.//

Hun fik øje på en sø, og tog straks imod muligheden. Hun fik hurtigt kontrol over det, og stoppede op. Hun bevægede ivrigt sine hænder, og rettede dem mod D12. Vandet adlød, og stoppede ilden...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 18 jan - 23:27

//Det er i orden Smile//

D12 kunne hører en anden stemme.. Den virkede velkendt.. Havde han ikke hørt denne unge pige stemme før? Jo.. Det havde han.. Det var Nille.. Den nysgerrige shapeshifter..
Pludselig kunne han mærke at ilden forsvandt.. Og i stedet kunne han mærke at kølligt vand ramte den varme hud.. D12 brød sig fri af lænken og pustede ud.. han var fri.. Nu skulle han bare køle ned, så ville han få sin styrke igen..
herren løb hen mod Nille og skubbede hårdt til hende.
"Hvor vover du!"
D12 så at han skubbede hende, hvilket gjorde ham vred.. Han kunne mærke det, han var vred! Han løb hen imod sin herre og tog et greb om hans hals..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 18 jan - 23:31

Nille havde mistet noget af sin energi, og mærked et skub i ryggen... Hviiiilket dog gav det resultat at hun faldt ned af klippen. Hun skreg ikke, hun sukkede blot, og fløjtede højt. Selvfølgelig reagerede BlackStar hurtigt. Lige da hun var ved at ramme en skarp stor sten kom BlackStar, og hun landede på hans ryg. Hun rettede sig, og holdte fast i hans man. Hun rejste sig lidt op, og hoppede let af ham, og så D12 holde fast om sin herres hals. Nille løb derhen, og stoppede op ved siden af D12. "Se mig i øjnene..." Hun så på herren, og prøvede at fange hans øjne. De sorte øjne blev hvid, glødende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 18 jan - 23:39

Herren kunne ikke tro det...
Var det virkelig hans mesterværk der stod og holdte ham om halsen? Kunne det virkelig passe, var alt det han havde skabt forsvundet fra ham? Tabt på gulvet?
"Jeg burde have vidst det," sagde han så godt han kunne, da D12 greb var hårdt så han næsten ikke kunne få luft.. "Du er ikke andet end en skuffelse, et nederlag, du klarer dig aldrig alene,"
D12 kiggede på ham med et koldt blik..
"Du tager fejl," han strammede hårde. "Jeg er ikke alene,"
Herren mukkede, men kom til at kigge nille i øjnene.. Lod skammen overtage..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 18 jan - 23:44

Nille så det hele. De minder han skammede sig over. Hun mærkede energien var ved at slippe op... Så hun trak sig væk, og nærmest gemmede sig bag D12. Hun fik sorte øjne igen, og rystede. Hun lukkede øjnene, men åbnede dem så igen. Hun gik hen ved siden af D12 igen, men kiggede ikke på den lille mand, hun så på D12.
"Er du okay?" Spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 18 jan - 23:57

Herren kunne snart ikke få luft.. D12 greb var alt for stærkt.. Han kunne ikke få luft.. Det gik op for D12 at han var ved at dræbe igen.. Det havde han ikke lyst til denne gang! Han ville ikke dræbe mere..
Han satte ham ned, eller faktisk gav han bare slip på ham så Herren landet på jorden med et bump..
"Ja," sagde han og vendte sit ansigt mod hende, med et venligt smil. "Det er jeg ja,"
Herren tig sig forskrækket til halsen.. Hans blik var mere vredt end nogensinde.. Derfor løb han hen mod D12.. Uden at have et trick i ærmet.. Han løb bare mod ham.. D12 nåede dog lige at flytte sig, så Herren røg ud fra klippen..
Han greb fat i en gren, der næsten var ved at knække..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 19 jan - 0:00

Nille så ned på den lille mand, men så op på D12(da han var højere end hende), og smilede. Godt at han var okay... Nille så på Herren da han løb mod D12. Hun skulle til at bruge sin skammer stemme da hun kom i tanke om... Hun var træt. For træt. BlackStar landede ved bagved Nille dog noget væk. Hun spærrede øjnene op da hun så Herren falde udover klippen. Hun så ned, og så han havde fået fat i en gren. Hun bed sig i underlæben, og så på D12
"Skal vi hjælpe ham?" Hun var lidt usikker på det...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 19 jan - 0:07

D12 bukkede sig ned.. Kiggede sin herre i øjnene.. Skulle han hjælpe ham og risikere aldrig at blive fri? Eller, lade ham falde og nyde sin frihed, så han kunne lære at blive det menneske han drømte om..
Herren kiggede op på ham med bedende øjne.
"Hjælp mig D12," sagde han bedende..
D12 kiggede ned på nille..
"Ja," sagde han stille..
Men så snart d12 rakte hånden udefter sin herre, knækkede grenen og han faldt ned i kløften, efterfulgt af et højt skrig.. D12 strakte sin arm, forsøgte at gribe ham, men forsent.. Han var væk..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 19 jan - 0:09

Nille nikkede da hun fik svar, og skulle til at sende BlackStar af sted... Da der lød et skrig. Hun satte sig på hug, strøg håret om bag ørerne, og så ned. Væk. Han var væk. Nille så på D12.
"Jeg kan sende Star ned efter ham?" Hun pegede på BlackStar der foldede sine vinger helt ud, og vrinskede for at understrege at han kunne flyve.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 19 jan - 0:18

D12 kiggede ned i grøften... Han kunne stadig høre sin herres skingre stemme inde i sit øre..
"Nej," sagde han stille og pegede ned i kløften... "Han er død.."
Hvis nille kiggede efter ville hun kunne se den før så stolte herre lægge på en af de skarpe klipper.. Men, han lå ikke blot på dem, de gik igennem ham, som var en gris spiddet på et spyd som skulle spises til en konfirmation..
"Han er død," gentog han og rejste sig op..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 19 jan - 0:23

Død... Årh, hun hadede at se døde folk... Som et lynnedslag blev hun trist... Hendes mormor var fornylig blevet dræbt... Nille havde fundet hende med Jacob... Det undrer hende nu stadig den følelse hun havde fået da mormoren blev dræbt. Hun havde ikke set hvem der havde dræbt hende... Kun sin mormor med en kniv i hjertet. Hun tog sig sammen, og nikkede så. Hun rejste sig op, og løb hen til BlackStar for at blive trøstet... Hun slog armene om BlackStar, og gemte sit ansigt i hans pels.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 19 jan - 0:29

D12 kunne ikke tro det... Hans herre var død.. Hvad skulle der så ske nu? Det gik op for ham at hans herre på en måde havde haft ret? Han var vel alene nu, medmindre der var en som ville lære ham om denne verden eller han kunne udnytte situtationen og lærer alting af sig selv?
Han kiggede hen på nille som gemte sig væk bag hendes flyvende hest.. Hin måtte ikke være Van Til at se nogen død.. Eftersom D12 havde dræbt lige siden den første dag han var blevet skabt..
"Er du okay?" Spurgte han hende, som hun havde spurgt ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 19 jan - 0:32

Om hun var okay? Det var hun aldrig! Der skulle altid ske nye ting! Nye fjender, nye venner, men også nye farer! Mysterier.. Drab... Dusører... Åh gud, ikke græde... Hun kiggede på D12, men havde kinden mod BlackStars varme pels.
"Ja... Jeg... Min mormor er død, jeg er... Bare ikke så glad for at se personer der er døde lige for tiden..." Hun dræbte selv, men kun højst nødvendigt...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 19 jan - 12:37

D12 rykkede lidt på de bredde skuldre og gik endnu engang hen til kløften, kiggede ned og så endnu engang på sin herre som var spiddet.. D12 kunne ikke finde sig selv.. Herren var død.. Han var fri.. Burde han ikke at være glad? Burde han ikke at løbe rundt som en skoldet skid, han var fri nu! Hvorfor var han ikke glad?
"Død er heller ikke noget at være glad for," sagde han og viste ingen tegn på følelser i ansigtet.. Han var ligeså kold at se på som første gang han kom ud af kølemaskinen.. Kølemaskinen...
D12 gav et ryk i sig og kiggede hurtigt hen på Nille..
"Jeg skal køle ned," sagde han blot og gik hen mod hende. "Ved du hvor dronninge biblioteket lægger? Jeg skal køle ned," Han forstod udmærket godt hvis Nille ikke forstod hvad han mente med at køle ned, men han håbede på at hun kunne se alvoren i at han skulle køle ned..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 19 jan - 12:39

Nille rystede på hovedet af hans spørgsmål.
"Nej... Jeg ved ikke hvor det ligger... Men ... Du har jo været der før? Vi kan bare tage hen til byen, og så kan du finde vej?" Hun begyndte at ae BlackStar på halsen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 19 jan - 20:23

Pokkers... Hun vidste ikke hvor det lagde.. men, mon ikke han selv kunne finde vej når de kom en til byen som hun sagde.. Det håbede han på at han kunne.. Hvad skulle han gøre hvis han ikke kunne? Hvis han ikke kølede ned ville han dø, hvilket ikke ville være så fedt når man endelig havde fået sin frihed..
"Okay," sagde han og kiggede ned på hende med sine store mørke øjne. "Lad os tage ind til byen,"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 jan - 16:27

Hun så på ham med bekymrende sorte øjne..
"D12, jeg kan også bare... Nej... Det virker sikkert ikke." Hun sukkede, og aede BlackStar på halsen. Hun begyndte at gå hen imod byen... BlackStar galopperede væk fra dem, og fløj væk.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 29 jan - 22:21

//Wow, har du lige skiftet karakter? o.O Jeg er vist lige gået glip af en del, nåh.. Så skal vi tage et nyt emne eller? Smile//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jan - 6:51

//nej, ikke skiftet, ændret ^^ nille døde, og en reinkarnation af hende er kommet, det forklares i profil Razz men ja lad os xD//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jan - 7:16

//nårh Smile vil du lave? Wink//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jan - 7:24

//det kan jeg godt men det bliver først om noget tid i så fald ^^//