Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba13This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba14This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba15 
Jake
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba13This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba14This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba15 
Sasha
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba13This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba14This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba15 
Lenore
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba13This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba14This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba15 
Katrina
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba13This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba14This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba15 
Edgar
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba13This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba14This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba15 
Celenia
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba13This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba14This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba15 
Marcus
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba13This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba14This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba15 
Renata
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba13This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba14This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba15 
Taliia
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba13This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba14This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jan 2013 - 21:46

Hun kiggede forsigtigt på ham, med rolige øjne "tak Jacob" sagde hun med en rolig stemme "jeg er glad for du ikke dømmer mig på grund af det" hun smilte kærligt til ham.

// har ingen anelse om hvad jeg skal skrive -.- typisk mig //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 20:13

//I orden Smile//

Han gengældte det kærlige smil, som hun sendte ham.. Han ønskede ikke at bedømme hende.. Det var det samme hvis hun bedømte ham for at være en sjæledæmon, selvom hun nok ikke vidste at han var en dæmon, medmindre hun kunne dufte det..
"Selvfølgelig vil jeg ikke det," sagde han og beholdte det kærlige smil. "Man kan ikke bedømme dig, bare fordi du er trænet til at dræbe,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 21:01

Shifty gik og undrede sig over hvad race han var, men uanset hvad ville han uden tvivl blive en god ved.
"tak" sagde hun med samme glade tone og kærlige smil på læben.
"nå men udover jeg ved du har din lillebror eller hvad du vil kalde ham, er der så ellers noget jeg skal vide om dig" sagde hun med en kæk tone og blide øjne, hun ville ikke snerre i hans privat liv, men hun ville da gerne vide hvem han endelig var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 21:05

Det var som om at hun havde læst hans tanker, for så snart han havde tænkt over om hun vidste hvilken race han var, spurgte hun om der var mere som hun skulle vide om ham..
Han lagde tænkende hovedet på skrå og lavede for sjov en hmm lyd.
"Jeg er en dæmon, så, så fik jeg det sagt," sagde han og grinte lidt over sin egen måde at sige det på. "Jeg har is som evne, elsker at drille andre og jeg holder mig for det meste i skove," Han smilte til hende. "Hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 21:24

"Sejt jeg har aldrig mødt en dæmon før" sagde hun med et kækt grin.
"Kort fortalt om mig, tjo Shifty, jeg er en shapeshifter, 16 år og har boet i denne skov i et år snart" hun grinte lid ovef det og smilte igen kærligt til ham.
"Så ved du lidt mere om mig" sagde hun kækt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 21:33

"Aldrig?"sagde han en smule overrasket. "Der er ellers ret mange af os," Han klukkede og satte hovedet på skrå, for at vise at han lyttede til hvad hun fortalte om sig selv.. Det var nu rart bare sidde at snakke med en som Shifty, hun virkede til at kunne blive en rigtig god ven.. "Ja, det gør jeg," han smilte venligt og stoppede med at have hovedet på skrå. "Hvad er dit dyr så? hvad kan du forvandle dig om til?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 21:42

"Nej aldrig" sagde hun med en kæk tone "jeg har hørt at de fleste demoner er onde, men sådan virker du ikke" sagde hun med et kækt smil på læben.
Hun tænkte lidt over hvordan hun skulle forklare det.
"Jeg er en stor sort ulv med blå øjne, det er et kendetegn i familien" sagde hun og grintelidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 21:49

Onde..
Ja.. de fleste dæmoner var onde.. Lumske.. Lysten til at dræbe hang over dem som en tung røgsky og Jacob måtte da indrømme at selv han havde haft drabelig tanker, men mest kun når han var sulten.. Så var det ikke altid nemt at holde fokus. Men ja, han var ikke helt som andre dæmoner nej.
"Nej, jeg er ikke så ond igen," grinte han og rystede kærligt på hovedet. "En sort ulv? Sejt," han nikkede anerkendende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 21:37

"du virker i hver til fald på ingen måde ond" sagde hun stille og grinte kort efter han kommentar.
"jaa det er familie gen, elle i min familie er ulv" sagde hun med hun kiggede lidt rundt i huset, men stadig med et kækt smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 21:46

Han smilte selvt kægt og kiggede rundt ligesom hun gjorde, hvorfor kunne han ikke rigtig svarer på, vel fordi han skulle tjekke om hun nu kunne få øje på noget som ikke var helt normalt.. Men, det var der vist ikke i huset.. Alt så ud til at være fint, sådan da.. Han manglede at tørre støv af, men som en hver anden dreng var det ikke noget han gjorde frivilligt.
"Jeg er nok heller ikke så ond," sagde han og løftede på skuldrene. "Så er i jo næsten et helt ulvekobbel?" Han grinte kærligt og kiggede hen på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 21:51

"det tvivler jeg også på du er" grinte hun mens hun kiggede på ham med et kækt blik.
Shifty kiggede lidt ned mod gulvet men havde stadig et lille smil på læben "altså jeg ved kun jeg har min søster og min far, og dem ved jeg ikke hvor er lige nu" Shifty kom til at tænke på Bricko, hendes afdøde fætter, det var den første person hun mødte som også var shapeshifter og var en del af hendes rigtige familie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 21:57

Men, man skulle skam ikke undervudere Jacob. Han kunne sagtens dræbe hvis det var det der skulle til, ingen tvivl om det. Men, han så ingen grund til at opføre sig modbydeligt bare fordi man var i stand til at dræbe andre. På den måde fik man jo aldrig venner. Han smilte skævt og kunne se på hende at hun tænkte på noget, som på en måde fjernede det kægge smil fra hende.
"Er du okay?" spurgte han forsigtigt og smilte beroligende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 22:05

Da han spurgte om hun var okay var det som en stille visken der lavede ekko i hovedet, lidt efter reagerede hun på ham "øh ja jeg er okay" sagde hun hurtigt og var ude af tankerne.
Hun smilte skævt til ham, Shifty vidste ikke hvad hun skulle sige, hun følte ikke der var meget at sige mere, men hun havde da lært Jacob godt at kende selv om de lige har mødt hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 22:11

Han kunne se at der var noget som plagede hende, men han ønskede ikke at grave mere i det, da han på en måde også kunne se at det var noget som gjorde ondt på hende.. Måske et dødsfald, hvilket han udmærket godt kendte smerten til.. For ikke så lang tid siden mistede han sin kæreste Nille..
Han rystede på hovedet ved tanken og sendte hende et smil, hvor han derefter kløede sig i nakken.
"Så hvorfor besluttede du dig for at bo herude?" spurget han for at starte en ny samtale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 22:22

Shifty kiggede roligt på ham og lagde hovedet lidt på skrå "tjo, jeg elsker skoven her, jeg har været her ude hele mit liv, men boede oprindeligt ikke her, men min kæreste... ville gerne bygge et hus her ude" ordet kæreste var ikke lige det bedste ord hun tænkte på for tiden.

//tror jeg er ved at få en skrive blåkade -.-//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Fre 1 Feb 2013 - 21:03

//Kender det, så det er helt i orden Smile//

Han nikkede, som et tegn på at han hørte hvert et ord hun fortalte.. Naturen i denne skov var skam også fantastisk, det måtte han indrømme og det syndes Josh også, han elskede at lege imellem træerne og i nærheden af floden.. Han smilte ved tanken og kiggede hen på hende.
"Her er også rimelig dejligt at være, hvis man altså elsker natur,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Fre 1 Feb 2013 - 21:25

Shifty kiggede på ham og grinte lidt, "dem der ikke holder af naturen har ingen sjæl" grinte Shifty.
Skoven var alt for hende, der er et sted hun har haft sorg og glæde på mange tidspunkter.
Shifty kiggede lidt ned mod gulvet og hørte regnen udenfor, hun smilte stadig men var næsten i en anden verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 14:43

Ingen sjæl.. Det mindede ham om at han snart skulle ud og finde sig noget mad. Havde han været en hjerteløs person, havde han tages Shiftys, men heldigvis for hende var han ikke en som tog sjælene fra dem som han havde snakket godt med. Hvis han gjorde det, ville det ende med at han stod helt alene tilbage.. Endnu engang..
"Det har du ret i," sagde han med et smil og rejste sig op. "Det er ikke fordi jeg ikke nyder dit selvskab, men jeg skal ud og finde mig noget mad, hvis du forstår hvad jeg mener,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 21:16

Hun grinte lidt lidt af sin egen kommentar og hans svar.
"jeg kan godt komme tilbage en anden dag hvis det er" sagde hun hurtigt men med et blidt smil, hun ville gerne snakke mere med ham men hvis det passede ham dårligt ville hun da bare smutte hjem og kigge forbi en anden dag.

// undskyld den korte tekst og manglende svar, men har lagt syg og derfor ikke haft lysten eller fantasien til at svare tilbage, men skal nok svare igen Very Happy //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 22:44

//Helt i orden Smile//

"Det må du meget gerne," sagde han lystigt og nikkede til hende, så en af de sølvhvide hår lokker sad ekstra hulter til bulder. "Jeg har skam nydt dit selvskab, så du meget gerne komme forbi en anden gang," Han grinte kærligt og kiggede hen imod den dør der hørte til Josh værelse. "Han vil sikkert heller ikke have noget imod at du kom igen," Et grin blev ved med at være på de smalle læber og han rystede lidt kærligt på hovedet og sendte hende et stort smil, inden han gik hen mod døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 21:53

"du må da også meget gerne komme forbi mit hus en dag hvis det er" sagde hun med et smil på læben.
Shifty rejste sig op og fulgte med Jacob hen til døren.
"men det var da hyggeligt at møde dig" roligt til ham med et smil på læben, mens hun tog sine våde sko på igen.

// vores net virker ikke så vi har kun en pc til at skrive på, så kan først svare fuldt ud Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 22:22

//I orden, skal vi sige emnet er slut eller? Smile//

Det lød skam hyggeligt nok. Shifty virkede til at være en som man sagtens kunne stole på og snakke med hvis man havde brug for det, så Jacob ville ikke have noget imod at se hende igen, og det med at besøge hendes hus lød nu ógså meget hyggeligt. Så kunne han lærer hvordan han skulle sætte sit eget i stand.
Han smilte kægt og venligt til hende.
"Det vil jeg meget gerne," sagde han og lænede sig op ad væggen, imens hun tog sine sko på. "Skal jeg så bare komme dumpende en dag?" Han grinte kort af sig selv og smilte venligt til hende. "I lige måde Shifty, må vores veje krydses igen,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 22:46

Shifty var blevet glad for at have mødt Jacob, han var en god person, de to havde lært hinanden hurtigt at kende.
Hun lagde hovedet lidt på skrå "ja det må du da meget gerne" sagde hun kægt og smilte til ham.
Hun håbede på at møde ham en dag, måske ikke på samme måde som nu, hvem ved.
Shifty rettede sig op og smilte kærligt til ham "jeg håber vi snart ses igen"

//tjo nu syntes jeg bare det var blevet godt Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 22:50

//Jamen, så fortsætte vi da Smile//

Jacob nikkede til hende og skulle lige til at sige i lige måde, da et brag fra en bunke glas der ramte jorden, fik ham til at vende sig om og spurte ud i køkkenet. Selvfølgelig var det uhøfligt bare sådan at efterlade Shifty ude i gangen, men han måtte bare se hvad det var der knuste og hvem eller hvad der fik det til at knuse.
Det var som om et lyn slog ned i ham, så snart han så hvem der stod ude i køkkenet, med glasskår fra et ødelagt vindue rundt om sig.
Victoria..
Den onde kvinde dæmon som ønskede Jacob som sin slave.
Jacob knurrede arrigt af hende, hvilket bare fik hende til at løfte på et øjenbryn og grine lumsk. "Vi mødes igen min kære,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 23:00

//hehe jo tak og fedt fundet på Very Happy vi kan jo også lave et enme sammen en anden gang? Very Happy //

Et brag lød ude fra køkkenet og Jacob styrtede der ud.
Shifty stod lidt men løb der hen da Jacob knurrede.
Hun hørte en stemme komme fra køkkenet før hun nåede døren, stemmen var ikke velkendt, men Jacob så ud til at gendkende vedkommende.
Shifty kiggede hurtigt men forsigtigt på Jacob med et blidt blik, hun ville gerne være der til at hjælpe ham hvis det var.
Nusgerrigheden vandt hurtigt over Shifty, hun ville vide hvem der var i køkkenet, hun stilte sig hen ved siden af Jacob og så en kvinde der havde knust vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty- - Page 2 Empty Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum