Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
So long time since we folled around. -Cherry- EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
So long time since we folled around. -Cherry- EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
So long time since we folled around. -Cherry- EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
So long time since we folled around. -Cherry- EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
So long time since we folled around. -Cherry- EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
So long time since we folled around. -Cherry- EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
So long time since we folled around. -Cherry- EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
So long time since we folled around. -Cherry- EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
So long time since we folled around. -Cherry- EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
So long time since we folled around. -Cherry- Voteba13So long time since we folled around. -Cherry- Voteba14So long time since we folled around. -Cherry- Voteba15 
Lori
So long time since we folled around. -Cherry- Voteba13So long time since we folled around. -Cherry- Voteba14So long time since we folled around. -Cherry- Voteba15 
Lenore
So long time since we folled around. -Cherry- Voteba13So long time since we folled around. -Cherry- Voteba14So long time since we folled around. -Cherry- Voteba15 
Genevira
So long time since we folled around. -Cherry- Voteba13So long time since we folled around. -Cherry- Voteba14So long time since we folled around. -Cherry- Voteba15 
Celenia
So long time since we folled around. -Cherry- Voteba13So long time since we folled around. -Cherry- Voteba14So long time since we folled around. -Cherry- Voteba15 
Renata
So long time since we folled around. -Cherry- Voteba13So long time since we folled around. -Cherry- Voteba14So long time since we folled around. -Cherry- Voteba15 
Jake
So long time since we folled around. -Cherry- Voteba13So long time since we folled around. -Cherry- Voteba14So long time since we folled around. -Cherry- Voteba15 
Sasha
So long time since we folled around. -Cherry- Voteba13So long time since we folled around. -Cherry- Voteba14So long time since we folled around. -Cherry- Voteba15 
Abigail
So long time since we folled around. -Cherry- Voteba13So long time since we folled around. -Cherry- Voteba14So long time since we folled around. -Cherry- Voteba15 
Elizabeth
So long time since we folled around. -Cherry- Voteba13So long time since we folled around. -Cherry- Voteba14So long time since we folled around. -Cherry- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

So long time since we folled around. -Cherry-

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 16:56

S: Bloodrage Village.
V: Stjerneklar himmel.
T: Nat.

stjernerne var som diamanter, men disse diamanter kunne man ikke tage eller stjæle, lige meget hvor meget man forsøgte.. De ville altid være der til at lyse den mørke nat op.. Selvom månen gjorde det meste af arbejdet..
Jacob lå i græsset, med armene bag hovedet og de krystalblå øjne lukkede i.. Han nød bare stilheden.. Det var et perfekt tidspunkt at lade tankerne kører rundt.. han tænkte nærmest på alt, som var han igang med et sightseeing igennem sit liv..
Hvis i kigge til venstre ser i Jacobs forældre og kigger i til højre vil i se Jacob selv som kun otte år gammel..
Jacob grinte kort af sine egne tanker, men lod øjnene være lukket for at huske alt det gode.. Nille.. Josh.. Jade.. Christian.. Alle de betydningsfulde væsner han havde mødt.. men, han savnede dog en.. En som ikke var ved ham længere.. Cherry.. En veninde han havde for mange år siden.. Hun var død.. Eller, det mente Jacob at han var.. Han kunne stadig huske hende.. Som stod hun foran ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 18:33

Cerry fløj som en flagermus på himeln foran den lyse fuldmåne, skiftede form og råbte "Woohoo!" OG var igen en flsgermus. Hun fløj rundt så glad som hun kunne være. Hun landede på jorden, og kiggede rundt savnede det hun havde engang den lille drillepind Jacob, som hun havde hørt døde for nogle mange år siden.
Hun landede i sin oprindlige form på græsset og kiggede sig lystigt omkring. Hun var i godt humør også dog..
Men mest af alt var hun vikrelig hyper som normalt. Hun løb hen over græsset til hun ramte ind i noget med hendes fod og sparkede lidt til det før det gik op for hende at det faktisk var en person.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:03

Som et slag fra en stegepande, åbnede han øjnene for at se hvad det var som var sparkede til ham, som var han ikke andet end en kludedukke som lå i vejen.. Som et lyn, var han pludselig op at stå og spændte alle muskler i sin krop, da han ikke vidste om personen ønskede noget godt eller ondt.
"Hvem er du?" hvæste han..
Endnu engang var alt i hans ansigt, borset fra de smalle læber, gemt under den blågrå hættetrøje.. Han kiggede stift på personen, skulede med sine krystalblå øjne, før det egentlig gik op for ham hvem det var..
cerry.. Det kunne ikke være muligt!
"Cerry?" sagde han en anelse overraskede og stoppede med at spænde sine muskler..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:06

Cerry gik et chok da personen rejste sig op og stod brædt op. Cerry kiggede på ham, det var noget bekendt over personen, men han hvæsede så det var ikke til at finde ud af. Han skulle lige til at svare igen, da han nævnte hendes navn og slappede mere af.
"Jah?" Spurgte hun bare og trådte et skridt væk, hun vidste ikke hundrede procent hvem det var og havde lyst til at flyve væk hurtigst muligt.
Hun kiggede op på ham.
"Hvor kender du mit navn fra?" Spurgte hun og lagde hovedet forsigtigt på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:10

Det var ikke til at tro!
Det var hende! det var virkelig hende? men, hvordan? Hun skulle jo være død? det havde rygtet sagt i hvert fald, men hvad pokker, rygter var jo sjælendt sande!
Han fjernede sin hætte, da han havde en fornemelse på at hun ikke kunne se hvem han var pga. den.
"cerry, det er mig," sagde han og kiggede hende i øjnene, med sit sædvanlige smil der nærmest kendetegnede ham. "jacob," han kiggede forventnings fuldt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:20

Han tog hætten af og det hvide pjuskede hår tittede frem fra sit skjul. De blå øjne skinnede som krystaller i månens stråler, hendes egne lyste pludseligt op da hun indså at det var ham. Hun smilte skævt og hurtig som en vampyr var krammede hun ham hårdt ind til sig. Hun havde ikke set ham i 35 år.
"Hvor har du været din snebold?" Spurgte hun og rodede i hans hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:46

Hun havde reageret præcis som håbet! Hun omfavnede ham hårdt, som ville hun aldrig give slip på ham igen.. Hvor havde han savnet hende! Det var ikke til at tro at hun ikke var død, nej, hun stod jo lige foran ham med sine store lysende øjne og kægge smil.. Den Cerry han kendte, og nej, det var ikke en fejl.. han så ikke syner..
"Åh du ved," sagde han og rodedet sit hår på plads igen, selvom det ikke virkede. "Over alt! Hvad med dig? jeg hørte rygter om at du var død?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:50

Hun slap ham og kiggede på ham, med et drilsk hævet bryn.
"Hmm, hvor jeg har været.. Det et godt spørgsmål, jeg jo ikke fremme om dagen så i mørket." Svarede hun og tænkte lidt og smilte drilsk da hun svarede.
"Mig død, ja du ved teknitskset er jeg død. Men nej jeg ikke død igen." Hun gjorde sig kort til en flagermus og fløj flyvsk rundt omkring ham og landede i sin oprindligeform bag ham og prikkede ham på skuldrene.
"I ligemåde, jeg havde hørt du var død."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:55

Et fjoget smil voksede på hans smalle læber.. Det var ikke til tro.. hvor mange gange skulle han egentlig sige det i sit hoved, før det gik op for ham? Han rystede på hovedet og vendte sig lyn hurtigt om imod hende, med det samme store og fjogede smil.. Han var glad for at se hende.. Se et velkendt ansigt.. Og at hun ikke var død.. Han sukkede kort.. Død.. Nille..
Det var stadig så uvirkeligt..
Han rystede endnu engang på hovedet, ville ikke sørge foran hende..
"Mig? jeg er ikke død?" sagde han og smilte skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:00

Hun bemærkede hurtigt hans suk, måske havde hun ikke set ham i mange år. Men hun kunne stadigvæk se igennem ham og se derved at der var noget helt galt. Han var god til at skjule ting som dem men ikke god nok.. Haha!
Hun stillede sig op foran ham og kiggede op på ham.
"Måske ikke, men hvorfor er du så ked af det?" Spurgte hun og prikkede til hans brystkasse så han vippede lidt. Hun smilte stadigvæk drilsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:07

Selvfølgelig..
Den gode gamle Cerry kunne se igennem hans facade, og ham som havde brugt masser af tid på at bygge den facade op.. Pokkers.. Men ja, hvad havde man at bruge den til foran sine venner?
Han sukkede endnu engang kort og kørte en hånd igennem det pjuskede hvide hår, som stadig sad en smule uglet..
"Jo.. ser du.." sagde han og sukkede endnu engang. "Jeg har lige mistet min partner.." Han kiggede ned i jorden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:09

Hun kiggede medfølelnde op på ham, hun havde aldrig nogensinde selv haft en kæreste.. Hun fandt dem spild af tid! Men ja for dem som havde var det et stort tab, hendes far komt sig heller aldrig over hendes mors død.. Men hun havde dem begge, og her var hun...
"Det..Det jeg ked af.." Sagde hun og fangede ham ind i hans favn.
"Du ved jeg er her for dig!" Sagde hun med en stemme der mente det alvorligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:17

Sin partner..
Var det virkelig sandt? Han kunne stadig ikke.. Hun kunne ikke.. Hun skulle være der.. Det var hun nød til.. Han lukkede øjnene, huskede et kort øjeblik alt hvad han havde gjort sammen med hende.. Deres latter, deres smil og de ting som gik op og ned.. Hun var der.. Han kunne ikke tro at hun var væk nu..
Han sukkede dybt og krammede hende tilbage.. Denne gang følte han ikke trang til at trække væk, men nu var Cerry jo hellere ikke en fremmede.. Han havde savnet hende.. Savn.. Forfærdelig følelse..
"Det ved jeg," sagde han stille og fortsatte med at kramme hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:20

Hun blev ved og gav ham et lille klem..
Hun var ked af det på hans vegne, hun kendte jo ikke følelsen præcis om hvordan han havde det. Men hun kunne sagtens forstille sig det, hans smil og hans løjer de var gemt væk under sorgen, som en stor dyne der ikke ville fjerne sig.
"Men jeg ved det hårdt, men man må bare komme videre." Cerry talte ikke bare for sin sygemoster, hun havde mistet begge sine forældre. Hun vidste hvad det sagde at miste nogle som stod en meget nær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:28

Han sukkede endnu engang.. Han kunne ikke rigtig kende sig selv.. Et kort øjeblik fandt han sine øjne en anelse våde, som havde han dem åbnet under vand.. Men han rystede det væk, nægtede at se det i øjnene at hun var død.. eller.. Det måtte han vel gøre en dag.. Indse at det var slut..
Han gav slip på hende og gik ud af krammet, kiggede på hende med et skævt smil og de krystalblå øjne var endnu engang til at kende.
"Det ved jeg," sagde han og sukkede kort. "Det er bare svært," Han kløede sig i nakken. "Se lige mig, jeg står her og sørger, så det ødlægger dit humør," Han grinte kort af sig selv, for at lette stemningen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:31

Hun rullede øjne kærligt og kiggede på ham og trak lidt på skulren.
"Jeg ved hvor svært det kan være at give slip min far døde for to år siden. Og du ved jo min mor er død. Så ja. Jeg kender det." Hun trak på skuldren hun var kommet sig, eller ja man kunne da altid fælle en tårer men ikke noget hun rigtig gad at lave.
"Du ødelægger det ikke som sådan, jeg prøver faktisk at være med følene." Sagde hun med det sidste med en ret så sjov klang i stemmen, hun smilte skævt til ham men ret så drilsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:39

Hvor følte han sig egoistisk.. Endelig så ser han hende igen, men så er alt hvad han gør er at sørge.. Han savnede Nille.. Det gjorde han.. Så meget at det gjorde ondt.. Men.. Han kunne ikke bare stå og sørge.. Det kunne han gemme når han var alene, foran andre var det bare svagt.. Hvis man viste følelser var man på en måde svag eller var man?
han kiggede hen på hende, fjernede det trist og sendte hende i stedet et medfølende smil.
"Det gør mig ondt," sagde han stille og gik hen til hende, hvor han derefter puffede kærligt til hende. "Men, i det mindste har man hinanden ikke sandt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:43

Hun fnøs kærligt.
"Altså jeg har valgt at skubbe det til siden, det hjælper hvis man er stærk nok." Svarede hun og trak kærlgit på skuldren.
"Hvis du bare har de rette omkring dig så det fint." Sagde hun med et smil, han var der nu.. MEn nu havde hun jo ikke brug for en skuldre at græde på som han måske havde. MEn det var det som venner var til for.
"Jo mig slipper du ikke af med." Svarede hun med et drilsk blik og prikkede til hans brystkasse endu engang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:49

Så var det slut..
Ikke mere sørgen.. Ikke nu.. Han ville ikke sørge nu.. Nu ville han være glad for at se hende igen.. De havde jo ikke set hinanden i 35 år og der var jo ingen af dem som ligefrem var blevet ældre.. De var ligeså unge som natten og dagen var lang.. han smilte en anelse lumsk, for at vise at han ikke ville sørge mere.. Indeni var han stadig trist, men han nægtede at skubbe den glade Jacob helt væk..
"Så, hvem er den hurtigtse nu tror du?" spurgte han og blinkede drilsk. "Godt nok er du en flagermus, men jeg er is," han smilte triumferende og kredsede om hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:51

Hun grinte drilsk og en anelse hånligt.
"Jeg er også vampyr fister løgsovs!" Svarede hun igen og inden han nåede at blinke var hun bag ham, og hurtigt igen foran ham og råbte: "Bøh!" Hun grinte og lagde armene overkors med et drilsk hævet bryn.
"Bring it on?" Svarede hun blot, meget havde de ikke ændret sig siden der. De fjollede stadig rundt som børn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 22:08

Selvfølgelig..
Vampyr fart.. Christian havde brugt nøjagtig det samme trick overfor ham for længe siden.. Det med at hurtigt var omme bag ham, men så pludselig var oppe foran ham, det var en klassiker som vampyre åbenbart godt kunne lide at bruge hvis de skulle bevise deres hurtighed..
"Nårh ja, den klassiker der har jeg set før," sagde han med et grin og før hun kunne nå at blinke, havde han hoppet op i luften for at forme en glide bane foran sine fødder så han kunne skøjte. "Jeg giver dig baghjul!" råbte han, imens hans stemme blev dæmpet af vinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 22:11

Hun fnøs igen af ham.
"Måske!" Svarede hun blot ved at række tunge, han var allerede på fuldfart af sted. Hun ginte kærligt og susede med vinden efter ham. Det varede ikke længe før hun var opppe på siden af ham og hurtigt baskede den lille flagermus hurtigt af sted.
Den susede iafsted, og der var medvind. Yes!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 22:19

Hun var hurtig..
Det måtte han indrømme.. Det var som om at vinden var med hende hvergang de havde besluttet sig for at tage et kapløb.. Men heldigvis betød det jo også at der var medvind for Jacob.. han havde savnet deres løb! Men, nu var det som om at det hele var ved at falde på sin plads.. Altså næsten da..
Han grinte kærligt, den charmerende drenge latter forsvandt med vinden og han kunne knap nok selv høre det, for alt det vind som blæste ham om ørene..
"Wuhuu!" råbte han som et jubel og fortsatte med at betvinge isen foran sine fødder..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 22:26

De kunne løbe i flere timer hvis det ikke var fordi nætterne var utrolig korte i følge Cerry fordi hun havde det så sjovt. Det varede nemlig ikke længe igen.. Hendes vinger begyndte at brænde og lave små huller da morgensolen stod op. Hun kunne intet form forly søge ligeher.. Hvis hun ikke handlede hurtigt så ville hun brænde op om få timer. Hun fløj dog videre med en mørk røg sky efter sig. Hun var ret hurtig tænkende så hun var klar over hvad hun skulle gøre. Hun fandt lidt skygge bag en tilfældig træstamme og forvandlede sig om med brandmærker rundt omkring. Hun var da okay.
"Jeg okay!" Råbte hun og pustede ud hun grinte kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 22:31

Åh nej.. Ikke solen.. Normalt havde han intet imod dagen, men denne ene gang kunne den så ikke godt have ventet lidt? cerry kunne trods alt ikke tåle den kære sol.. Det var en ting med at være vampyr, solens stråler var som dødelig gift..
Han stoppede med at betvinge og kiggede rundt, for at finde det sted hun var landet.. Han måtte have hende væk fra skoven.. Det gav ham en ide..
han fulgte hendes stemme og gik med om i skyggen.
"Vi må have dig væk herfra," sagde han med et smil og kiggede rundt, hvorfor anede han ikke. "Gør dig til en flagermus og hop i min lomme," han nikkede ned mod sin hættetrøjes lomme..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So long time since we folled around. -Cherry- Empty Sv: So long time since we folled around. -Cherry-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum