Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
welcome back - Meriko EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
welcome back - Meriko EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
welcome back - Meriko EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
welcome back - Meriko EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
welcome back - Meriko EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
welcome back - Meriko EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
welcome back - Meriko EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
welcome back - Meriko EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
welcome back - Meriko EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
welcome back - Meriko Voteba13welcome back - Meriko Voteba14welcome back - Meriko Voteba15 
Lori
welcome back - Meriko Voteba13welcome back - Meriko Voteba14welcome back - Meriko Voteba15 
Lenore
welcome back - Meriko Voteba13welcome back - Meriko Voteba14welcome back - Meriko Voteba15 
Celenia
welcome back - Meriko Voteba13welcome back - Meriko Voteba14welcome back - Meriko Voteba15 
Genevira
welcome back - Meriko Voteba13welcome back - Meriko Voteba14welcome back - Meriko Voteba15 
Renata
welcome back - Meriko Voteba13welcome back - Meriko Voteba14welcome back - Meriko Voteba15 
Jake
welcome back - Meriko Voteba13welcome back - Meriko Voteba14welcome back - Meriko Voteba15 
Elizabeth
welcome back - Meriko Voteba13welcome back - Meriko Voteba14welcome back - Meriko Voteba15 
Madelena Gray
welcome back - Meriko Voteba13welcome back - Meriko Voteba14welcome back - Meriko Voteba15 
Katrina
welcome back - Meriko Voteba13welcome back - Meriko Voteba14welcome back - Meriko Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

welcome back - Meriko

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

welcome back - Meriko Empty welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Fre 1 Feb 2013 - 8:45

tid: kl 14:30
vejr: meget skyet og tåget.
område: ude foran Darkwind Citadel.

vejret var stille og rolig i dag. en tyk tåge hang tungt over Doomsville City og gjorde det svært for at kunne se længere frem end to meter. men selv om der var sådan et besværligt vejr så stod der stadig vagter foran Darkwind Citadel og bevogtede porten ind. dog var det ikke kun vagterne der var ved porten men også en ung dæmon kvinde.
hun havde været der før men var blevet sendt til Sunfury city for at møde en der hedder Vincent. dog sendte Vincent hende tilbage til Doomsville City og tilbage til hendes tidligere herre. Melvin. dog ville tilbagekomsten ikke være som den måske skulle have været. rygter havde gået rundt at Melvin havde forsvundet og ingen kunne finde ham. der var nogen der var sendt af sted for at finde ham men han var ikke fundet endnu. porten blev åbnet da vagterne så hende så hun kunne komme ind.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Lør 2 Feb 2013 - 9:37

Meriko går stille mod Melvins store hus/slot for at finde ud hvad der er sket siden at han bare er forsvundet og ingen har jo hørt fra ham ingen gang hende selv og det er hun ikke så glad for, for man ved aldrig hvad der er sket ellers hvad der kan ske med en her nu til dags for der er mange der gerne vil have fat i hende og andre dæmoner.
Hun kommer til porten som der bliver åbnet for hende og hun bukker stille for vagterne som tab og går stille ind og op mod det store hus for at finde nogle spor som der kan lede til ham for hun vil finde ham. Hun kommer helt op til huset og åbner stille døren og går op mod hans værelse og åbner stille døren der ind til værelset og begynder stille og gå og kigge og lede lidt over alt for at finde noget som hun endelig godt ved at hun nok ikke gør.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Man 4 Feb 2013 - 13:56

der går nogle minutter hvor Meriko får lov til at gå rundt på hans værelse og lede indtil der kommer en stemme fra døren af.
"finder du noget interessant?" spurgte stemmen. det var en maskulin og dyb stemme men også blid og magtfuld.
ved døren stod ingen andre end Sakref ham selv. han stod lidt og kiggede på Meriko.
"du må være Meriko, Melvins slave. jeg har forventet dig, jeg fik brev fra min brors søn Vincent om at du var på vej tilbage hertil eller rettere Melvin fik sendt en besked om at du var på vej men da min søn ikke er her så tog jeg imod beskeden i stedet." sagde Sakref og gik ind på værelset.
"du har sikkert hørt rygterne rundt i byen har jeg ret?" spurgte han og satte sig på kanten af Melvins seng.
han sad der lidt og kiggede lidt rundt på Melvins værelse som om han fik gamle minder af nogle af de ting der var på Melvins værelse.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Man 4 Feb 2013 - 19:03

Meriko spændte lidt i kroppen da hun hørte en stemme som hun ikke kendte og vendte sig stille mod stemmen og sank en lille klump og blev lidt nervøs over hvad han ville med hende og hvorfor han var her inde.
Hun kiggede stille på ham og rettede let på en sin lille stramme røde kjole "Jeg finder ikke rigtig noget her inde men leder endnu for vil gerne finde ham for kan ikke lide at jeg ikke har hørt fra ham overhoved" sagde hun stille og stod her stille og kiggede lige så stille på ham og var lidt nysgerrig.
Hun trak vejret dybt og kiggede stille på ham "Hvad laver du selv her inde? Det er jo din søns værelse og det er jo også hans post så den må du da ikke læse" sagde hun rart nysgerrig og kiggede lidt mistænktlig på ham og vidste ikke hvad hun skulle gøre.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Man 4 Feb 2013 - 22:27

Sakref smilte af det hun sagde.
"jeg har skam selv prøvede at finde ud af hvem min søn har haft kontakt med i den sidste stykke tid for at se om der har været nogen der har kunne finde på at bortføre ham men jeg kan sige med det samme at du ikke finder noget i hans værelse. han har nemlig ikke haft kontakt med nogen rigtigt ude af slottet og dem han har haft kontakt med er nogen som er rene nok" sagde Sakref og kiggede på hende.
"jeg ved godt hvor han er forsvundet henne. han forsvandt ved en udgravnings plads som han skulle overse for mig. det er først for nyligt at jeg har fået besked om at alle arbejderne ved udgravningen er forsvundet og Melvin med oveni" sagde Sakref og kiggede på hende.
"du må vist være meget glad for ham efter som om du er så bekymret for ham" sagde han med et smil til hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Lør 9 Feb 2013 - 12:04

Meriko knurrede af ham da han sagde at hun kunne lide Melvin men sådn var det ikke men han var en god herre og hun vidste at hvis han var væk ville folk kunne gøre hvad de vil med hende for der ville ikke være nogle som der kunne hjælpe hende på nogle som helst måde og det var derfor hun ville finde ham hurtigst muligt.
Hun kiggede stille på ham og stod bare helt stille "det kan godt være at jeg ikke finde noget her men du ved da ikke om jeg har nogle ting her som jeg skal hente for ja du ved intet om mig" sagde hun lidt surt for han vidste intet om alt det hende og Melvin har lavet og har været i gang med.
Hun kigger stille på ham men vender sig stille om og begynder at lede videre og hun er endeligt lidt ligeglad med han er der.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Ons 13 Feb 2013 - 1:53

Sakref tog det ikke så tungt af at hun bed lidt efter ham med den måde hun snakkede på.
"må jeg så foreslå dig noget Meriko, du har to valgmuligheder lige nu som jeg giver dig. et, du kan blive her og klare dine opgaver som Melvins Slave hvilket vil sige at du ikke er kun Melvins slave men hele Morladin familiens slave, men du kan vælge det eller to, at finde en af mine andre lærlinge som er her på slottet og overtale dem til at tage dig med ud og finde Melvin og redde ham hvis det er nødvendigt men du skal huske jeg har i forvejen sendt nogle stykker afsted for at finde ham." sagde Sakref med en venlig stemme.
han rejste sig op og gik hen til hende.
"har Melvin forresten givet dig mærket?" spurgte Sakref og kiggede lidt på hende.
alle slaver bliver nemlig mærket med familiens symbol som et tegn på hvilken familie slaven tilhører under så hvis der kom en situation hvor en slave løb sin vej og prøvede at gemme sig så kunne de blive fundet igen ved hjælp af mærket og bragt tilbage til hvor de hører hjemme.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Ons 13 Feb 2013 - 16:13

Meriko lyttede stille til hvad han sagde og vidste ikke helt hvad hun skulle svare eller gøre for hun kunne godt tage ud og lede efter ham men hvis hun nu ikke kom tilbage? Den tanke kunne hun ikke bære lige nu så hun måtte vel vælge det første.
Hun vendte sig stille mod ham og skulle til at svare ham da han spurgte om noget og kigger lidt på sig selv "nej han har ikke givet mig noget mærke eller så skulle det være mens jeg sov og et sted jeg ikke kan se" sagde hun stille og kiggede lidt på ham og trak vejret lidt tungt "og jeg vælger det første" sagde hun lige så stille og kiggede stille ned i gulvet.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Lør 16 Feb 2013 - 14:21

Sakref nikkede og rejste sig stille op fra sengen af.
"det lyder som en fornuftig beslutning at du bliver her. jeg tror skam du kan være til stor hjælp for alle her. men der mangler en ting." sagde han og kiggede på hende.
han gik hen til hende og stoppede først da han var tæt på hende.
"blot dit højre bryst" sagde han uden ændring på tone eller tryk i sin stemme.
han kiggede på hende forventende med sine grønne lysende øjne som kiggede på hende og så ud til at kun at vente på at hun gjorde hvad han sagde.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Lør 16 Feb 2013 - 17:33

Meriko kiggeded stille på ham og gik et skridt tilbage da han gik tæt på hende men stoppede stille og kiggede stille på ham med sine lyseblå øjne og sank en lille klump og nikkede stille til han og tog stille sin ene strop ned og tog sin kjole ned over sit højre bryst og kiggede lidt væk og blev nervøs over hvad han ville med hende nu.
Hun trak vejret lidt hurtigt og blev mere og mere nervøs for hun kendte ham jo ikke og vidste ikke hvad han havde i tankerne.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Lør 16 Feb 2013 - 20:44

han tog stille fat i hendes højre bryst med sin hånd og det begyndte at prikke på hendes bryst næsten som en lille kilden fra en skarp negl.
han holdte lidt på hendes bryst i nogle sekunder hvor der var denne prikke følelse og da han fjernede hånden igen var der dukket en tatovering på hendes bryst.
det var et pentagram der var inde i en cirkel med et kors med to vandrette streger på end det normale ene streg man så på et normalt kors. det øverste vandrette streg var kortere end det nederste men de var begge var øverst oppe på korset som på et normalt kors.
denne tatovering lyste flot lilla lige efter han havde fjernet sin hånd men langsomt dulmet lyset væk indtil der kun var de sorte tatovering streger tilbage.
han smilte til hende og kiggede på hende.
"velkommen til Morladin familien, Meriko. du er nu ejendom for denne familie og med dette tegn vil folk kunne se det at du tilhøre Morladinerne." sagde han og kiggede lidt på hende. han nussede stille hendes hals blidt med sin hånd med et beroligende smil.
"men frygt ej min familie for ingen af os vil skade dig så længe du gør hvad der bliver sagt." sagde han stille og roligt.
han stoppede efter lidt tid med at nusse hende og vendte sig om og gik stille hen imod døren.
"du kan gå rundt og kigge lidt på slottet og se om nogle af de andre har brug for din hjælp eller din opmærksomhed. enten på den ene måde eller den anden." sagde han blidt og roligt og kig ud af døren.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Lør 16 Feb 2013 - 22:04

Meriko blev sig lidt hårdt i underlæben og spændte i kroppen for at stå helt stille for det var nok ikke så smart at hun rykkede sig for det ville bare gør ondt på hende for han kunne være ligeglad med om det gjorde ondt på hende for hun ville jo bare heal igen efter lidt tid for det var det smarte ved at dæmon men ellers hadet hun det.
Hun kiggede stille på ham og rettede sin kjole og løftede sin strop op igen og hun kiggede stille ned og man svagt se toppen af mærket selvom hun havde kjole på og sukkede lidt for sig selv over det for det blev lidt svært at skjule for sin søn nu men hun fandt nok på noget men hun vidste ikke lige hvad sådn lige nu men der kom nok noget.
Hun kiggede stille over mod ham og nikkede stille til og tog stille sine sko af og sæt dem fint over skabet og hun lagde sin taske på sengen og tog sine smøger op og lagde stille mellem sine bryster for der var ingen lommer i denne kjole. Hun gik stille over mod døren og trak vejret lidt tungt for hun var lidt nervøs over det her for hun havde ikke lige forvente som slave at skulle være det for en helt familie men Ja okay man lære noget nyt hver dag jo.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Søn 17 Feb 2013 - 22:34

man kunne høre Sakrefs fodtrin i et ekko gennem hallen i et lille stykke tid før den var helt forsvundet. man kunne høre den lettere snakken fra andre arbejdere. slavere der løb rundt og gjorde deres arbejde. det er et stort slot så der var masser af slaver rundt på slottet. de fleste af dem har nok arbejdet der lige siden slottet blev bygget. måske skulle Meriko se hvad de andre af Sakrefs lærlinge lavede. ellers kunne hun se om der var brug for hjælp rundt på slottet til hjælp af rengøring eller lignende.
der var mange muligheder Meriko kunne. som sagt var det jo et stort slot med masser af ting i sig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Man 18 Feb 2013 - 15:57

Meriko trak vejret lidt tungt og gik stille ud på gangen og kiggede lidt rundt og gik stille ned af gangen mens hun lyttede til hvad folk snakkede om og til de mange fortrin der var over alt. Hun gik stille videre og stoppede stille ved en dør der stod halv åben og kiggede stille ind men hun kunne ikke se nogle men hun kunne høre nogle der snakkede og hun tænkte at det måske var nogle lærlinge så hun gik stille ind og kiggede lidt rundt og trak vejret lidt tungt men smilede stille "Undskyld fordi jeg forstyrre men mangler i noget?" spurgte hun stille om men en sød lille stemme og kiggede kært med sine lyseblå øjne og vidste ikke om der var nogle der ville høre hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 19 Feb 2013 - 0:16

inde i rummet var et meget nydeligt soveværelse. inde i værelset sad to unge kvinder. de var begge dæmoner kunne man nemt se. den ene havde flot blå hud med tydelige horn i panden og en hale og vinger og øjne som var sorte og havde gule pupiller. man kunne tydeligt se hun var dæmon og at hun ikke prøvede at skjule det.
den anden kvinde prøvede heller ikke at skjule at hun var dæmon. hendes hud var flot rød med et horn i panden kun, som en enhjørning. hun havde også gule pupiller men hendes øjne var ikke sorte.
de havde begge stoppet med at snakke da Meriko snakkede og kiggede lidt på hende før de smilte som om de tænkte på noget begge to som så ud til at være noget de begge tænkte.
"hejsa du må være ny her" sagde hende med den blå hud.
"ja du må være ny for vi har ikke set dig før" sagde hende med den røde hud.
"mit navn er Zaela" sagde hende med blå hud.
"og mit navn er Surzi" sagde hende med rød hud.
"hvad hedder du?" spurgte de næsten i kor og grinte lidt af at de havde spurgt på samme tid.

Zaela:
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Surzi
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Tirs 19 Feb 2013 - 7:52

Meriko kiggede lidt på hende med den blå hud og kunne svagt huske hende fra første gang hun var herog der kunne hun huske at zaela havde slået meriko på røven og slikkede sig om munden og at Melvin havde fortalt hende at hun var til begge køn men havde aldrig rigtig tænkt over det som sådn. Hun bukkede stille for dem *mit navn er Meriko og blev ført her til af Melvin før han forsvandt så er lidt ny kan man godt sige" Sagde hun stille og rejste sig stille op igen og kiggede kært på dem og syntes at de virkede rart søde men hun var ikke helt glad for det blik de havde for hvad var de ude på med hende? Hun vidste det men hun skulle joo lystre for nu var hun slave for hele slottet og der var ikke så meget at gøre for nu havde hun mærket.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 19 Feb 2013 - 10:34

de kiggede lidt på hinanden før de sagde noget igen.
"vi kunne jo vise dig rundt hvis du vil have hjælp" sagde Zaela med et smil, dog kunne man ikke rigtig se om det var et sødt og venligt smil eller et lusket smil.
"så ved du også hvor du kan gå hen for at finde de andre og hvor der kan være brug for hjælp" sagde Surzi.
faktisk lignede Zaela og Surzi lidt hinanden. måske var de søskende. hvis de var så kunne det ikke være godt hvis de tænkte det samme.
de kiggede på Meriko lidt på et svar.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Tirs 19 Feb 2013 - 13:02

Meriko kiggede stille på dem og nikker stille "det kunne da være ret hvis I ville vise mig lidt rundt for har ikke set så meget og jeg fik bare af vide at jeg skulle gå rundt og finde nogle jeg kunne hjælpe på dem eller anden måde" sagde hun lige så stille og kiggede lige så stille rundt og vidste ikke helt hvad hun skulle syntes om dem.
Hun stod lige så stille og kiggede kært på dem og smilede sødt til dem for hun skulle jo være venlig overfor dem for de bestemte over hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 19 Feb 2013 - 15:28

pigerne rejste sig op og gik hen imod Meriko, Surzi gik stille og roligt forbi hende og lod kun en finger lige glide fra den ene side af Meriko's skulder til den anden side.
men til gengæld stoppede Zaela op lige næsten helt op af hende og førte sit hoved helt hen til Meriko's højre øre.
"vi kommer til at have det meget sjovt os tre" hviskede hun meget forførende i Meriko's øre, hun fniste lidt, nussede Meriko's hals og gik derefter forbi Meriko.
"kom Meriko. så skal vi vise dig hele slottet" sagde Zaela efter at have taget nogle skridt.
der var rigtig mange rum og gange i hele slottet. hun fik vist lidt over 10 etager med alle mulige forskellige steder.
hun fik vist et værelse hun kunne sove i hvis hun ikke havde lyst til at sove i Melvins værelse, hun fik vist køkkenet som var pænt stort men de fik ikke stødt ind i kokken som lavede maden mærkeligt nok.
hun fik set de etager hvor de forskellige lærlinge boede henne også selv om at de ikke var der, hun fik set de mange forskellige opholdsstuer der var, hun fik set tronsalen, biblioteket, træningssalen, badehallen, den kæmpe store have der var, og nu var de på vej ned af trappen for at vise hende kælderen. der var langt ned af trappen og meget mørkt med kun lyset fra de fakler der var på væggene til at lyse vejen op. indtil videre havde alting gået fint, Zaela og Surzi havde behandlet hende pænt også selv om der var de tilfældige berøringer fra dem begge to af på både hendes røv, bryst, hals og skuldre. men der var noget mærkeligt og det var at for hver gang pigerne rørte ved hende var det som om deres berøring gjorde at Meriko blev mere og mere lystige efter deres berøringer og det var der også en grund til, Zaela og Surzi er nemlig de slags dæmoner man kender som Succubus hvilket har den fødte evne at alle de rør ved kan de få næsten under deres fulde magt, det kan godt være så at Sakref havde kendt til det og gjort at pigernes evner gælder kun til sexuelle lyster men det var stadig nok til at pigerne havde en vis styre over andre. det værste er bare at pigerne er stærkere sammen end hvis de er alene så hvis de er sammen så er deres evner stærkere.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Tirs 19 Feb 2013 - 16:16

Meriko stod helt stift da de gik tæt på hende og få zaela begyndte at hviske tæt ved hendes øre blev hun lidt bange for hvad de to var for nogle dæmoner og hvad det lige var de ville med hende for hun vidste ikke og var ikke glad for det.
Hun trak vejret lidt hurtigt og gik stille med dem rund og lyttede og kiggede og var meget nysgerrig over hvad der var på dette slot. Hun var helt glad for at de rørte sådn ved hende men jo mere de gjorde det jo mere ville hun have af det og det var hun ikke særlig glad for at hun fik det sådn for hvad var det for nogle evner de havde siden hun fik sådn lyst til dem? Hun vidste det ikke rigtig men hun ville heller ikke spørge dem om det for det var ikke høfligt så hun gik stille med dem ned af trappen og kiggede stille rundt.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 19 Feb 2013 - 20:36

nede i kælderen var der kun nogle få rum men de rum var så kæmpe enorme at man ikke kunne se enden af rummene og mange af rummene delte sig op i flere dele.
det første rum fik lov til at se var opbevarings rummet hvilket var virkelig enormt med masser af rum delt op efter hvad man ledte efter, om det var tørrede mad, reserve bestik og tallerkener eller om det var bygge materialer så var det der. gad vide hvor mange rum der var i alt og hvor lagt ned i bjerget som slottet var bygget oven på gik det.
pigerne viste hende derefter vinkælderen som også var et kæmpe stort rum. der var masser af vin, både flasker og tønder og det hele var delt op efter hvad for en slags vin det er, hvilket årstal det var fra og hvad for nogle ingredienser var blevet brugt.
en af de sidste kælder rum som hun fik kun set døren af men ikke selve rummet var et rum som stod med et fint skilt oven over døren at det var laboratorium, hvilket nok gav en klar ide om hvad der blev gjort derinde.
pigerne vendte sig mod meriko og smilte til hende.
"det var så det hele" sagde Surzi med et smil.
"eller i hvert fald det vigtigste du skulle se" sagde Zaela bagefter.
de gik hen til hende og nussede hende stille fra begge sider af.
"der er dog en ting som du nok kan hjælpe os med hvis du selvfølgelig vil hjælpe os" sagde Surzi blidt, næsten hviskende i Meriko's øre.
"det er længe siden vi har set sådan en sød og smuk dæmon som dig Meriko at vi har ikke kunne lade vær med at fange interesse for dig" sagde Zaela også næsten hviskende i Meriko's øre.
deres hvisken og berøring blev ved med at påvirke Meriko som det har gjort fra starten af men af en eller anden grund er det lidt kraftigere nu hvor de hvisker og trækker vejret helt henne ved Meriko's øre.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Tirs 19 Feb 2013 - 22:02

Meriko kiggede stille ind i de to rum og syntes godt nok de var de var store og hun vidste ikke helt om hun ville kunne finde rundt der inde men det var der kun en måde at finde ud af det på som hun blive sagde. Hun kiggede lidt på skiltet over den sidste dør og undret sig lidt men tænkte ikke videre over det og kiggede stille på pigerne og blev lidt genert da de gik over på hver side af hende og begyndte at nusse hende og hviske til hende og hun kunne mærke hvordan lysten blev større og større og hun havde svært ved at stå imod det.
Hun kiggede på skift på dem "hvad kan jeg hjælpe de frøkene med?" spurgte hun stille op og trak vejret hurtigere og hurtigere fordi hun blev lidt nervøs over det her for hvad var det de gjorde ved hendes krop? Hun vidste det ikke og havde endelig ikke lyst til at finde ud af det.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 19 Feb 2013 - 22:39

de smilte frækt til hende.
"jeg tror godt du ved hvad vi har brug for hjælp med" sagde Zaela og begyndte at nusse længere ned på Meriko's krop.
"jeg tror faktisk du selv har lidt brug for hjælp med det samme" sagde Surzi bagefter og nussede stille Meriko på ryggen.
De begyndte at nusse hende mere intense og begyndte nu at blidt bide Meriko's ører.
det var som om når de bed blidt Meriko's ører at de sendte små stød afsted af den følelse de i forvejen sendte afsted når de rørte ved hende.
de smilte til hinanden vel vidende at de havde en lettere stor magt.
"kan du lide det Meriko?" spurgte Zaela blidt Meriko og smilte frækt til hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Meriko Tirs 19 Feb 2013 - 23:11

Meriko lyttede stille til hvad de sagde og fik let lyserøde kinder af hvad de gjorde ved hende for det følte så godt men hvordan kunne det, det? Var hun mon til piger? Eller kunne de to et eller andet som der gjorde at man blev så tændt efter dem?
Meriko gav efter og kunne ikke holde til mere så knækkede sammen og sad på sine og begyndet stille at lege med sine bryster "ja jeg vil rigtig gerne have mere men har ikke prøvet en pige før så plisss lad mig lege med mig selv" halv stønnede mens hun blev ved og nød det lige så stille og lukkede stille sinemøjne og kunne ikke fatte at hun sad og legede foran nogle andre.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 19 Feb 2013 - 23:40

pigerne fniste.
"bare rolig vi har nogle tricks oppe i vores ærmer så det ikke er helt piger du leger med" sagde zaela blidt med et frækt smil.
"vi er succubus vi har nogle evner som andre dæmoner ikke har" sagde Surzi bagefter.
de lagde sig oppe af Meriko og begyndte at slikke hende på halsen og nusse hendes krop.
Surzi trak stille Meriko's tøj af og begyndte at slikke på hendes nu blottede bryster.
Zaela var begyndte at kysse op af Meriko's krop og begyndte at give hende et vådt kys på munden.
jo mere de gjorde ved Meriko jo stærkere blev deres evner over for hende. det var som om deres evner blev aldrig ved med at stoppe med at påvirke dem de rørte ved.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

welcome back - Meriko Empty Sv: welcome back - Meriko

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum