Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
Top posting users this month
Gil

Lori

Claan

Sean

Fenrer Leidolf

Jazmin

Gautham

Vetis

Jake

Razor

Statistics
Der er i alt 233 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Armelia

Vores brugere har i alt skrevet 151083 indlæg in 7783 subjects

A small place to live. (Nille=privat)

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

A small place to live. (Nille=privat)

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 13:27

S: Firewood village
T: Lidt over solnedgang
V: Ret overskyet så den småsol der er tilbage ville ikke kunne skade nogen
O: Ikke ret mange. Personen han har lejet værelse hos og det er stort set det.

Der havde været stille de sidste par dage. Lige siden han havde set Nille havde Markulius hverken spist drukket eller suget. Han så utrolig bleg ud. Og havde rander under øjnene. Han sad på en stol i mørket på sit værelse og bare kiggede ind i væggen tænkende. Hvad var der galt med ham. Han var så rastløs. Han vidste ikke hvad han skulle lave. Men han vidste bare at han ikke ville gå. Han havde ikke været ude i mørket i flere dage. Hvor lang tid siden havde det været. Tre dage cirka troede han. Men han havde mistet tidsfornemmelsen. Han var jo ved at gå blodkold. Han havde lyst til blod. Men han havde ingen kontrol over sin krop. Han sad bare helt stille. Helt død. Hvis han ikke var allerede død ville han nok være død nu af tørst. Men han var død. Det gav et lille stød i brystet. Det gik op for ham at det var latterligt at han tænkte så meget over det. Nille var dæmon. Hun var levende og udødelig. Markulius var vampyr. Han var død. De to ville aldrig kunne finde sammen. Noget rørte sig og det gjorde ondt i hans bryst. Men han ignorerede det. Han ville aldrig kunne være hendes ven heller. endnu en smerte stak igennem hans bryst. Han sukkede opgivende. Han var intet for hende. Han ville aldrig kunne blive noget for hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: A small place to live. (Nille=privat)

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 13:35

Drenge.. De forvirrede den stakkels lille dæmon. Okay, væk med den tanke. Hun havde en sort tanktop på, jakken Markulius havde givet hende, sorte jeans, og sorte converse. Hun havde det blonde hår løst. Hun havde tænkt, og tænkt. Hun ville hjælpe Markulius, men samtidig forvirrede det hende at hun åbenbart vækkede noget i ham... Og hun havde ingen ide om hvad det kunne være. Jo, hun havde faktisk en ide, men turde ikke rigtig at tro på den. Hun vidste hvor han boede. Og langsomt kom hun hen imod stedet. Hun ville snakke med ham... Om hvad hun skulle helt præcis gøre for at hjælpe.
Hun stoppede op foran døren, og kiggede på den... Og så bankede hun på. Forhåbentlig var han hjemme... Ellers måtte hun jo bare prøve næste dag.
"Markulius?" Hun hviskede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 13:43

En gammel kvinde åbnede døren med en knirkende besvær. Hendes varme smil var nærmest lysende. Og meget underligt i den lille dystre by. "Åhhh du vil snakke med Markulius? Han er ovenpå. Han lejer et af mine soveværelser. Fordi han ikke har penge til sit eget sted. Men pas på han er lidt underlig for tiden. Han har ikke spist i flere dage." Sagde den gamle kvinde roligt med et smil og begyndte så at gå ud mod køkkenet med den lave lidt buttede krop glad og lykkelig som om hun ikke vidste hvad Markulius var.

Markulius sad stadig rastløs i stolen. Han havde hørt banken. Og han havde hørt den gamle kone sige at han var ovenpå. Men hvem ville besøge ham? Det var der intet svar på. Ikke ret mange ville vide noget om hans eksistens. Den gamle kone vidste godt hvad han var. Alligevel var hun helt ligeglad som om det ragede hende at hun havde en morder i huset.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 13:46

Nille smilede høfligt til den gamle dame der åbnede døren, og nikkede blot. Ikke spist i flere dage... Hm... Nuvel, hun måtte tale med ham alligevel. Hun gik ind i huset, og hen imod trapperne. Hurtigt stod hun ved hans dør, og åbnede. Mørkt. Der var mørkt derinde. Hun så hen imod hjørnet hvor hun anede en skikkelse.
"Markulius?" Hendes stemme var lav, men samtidig stærk. Mon han kunne huske hende? Det håbede hun da. Det ville være top nederen hvis ikke. Det ragede hende en høstblomst at han var sulten, hun var ikke bange for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 14:03

Markulius smilede roligt. Lyden af hendes stemme gjorde ham stærkere. Han havde slet ikke tænkt over at det kunne være hende. Han rettede sig lidt op. "Hej Nille sæt du dig bare på min seng. Og føl dig hjemme." Han var helt rolig og afslappet. Roligt begyndte han at bevæge sig igen. Og samtlige knogler i hans krop knækkede som om de var rustne. Roligt så han på hende fortsat med et smil. Hans seng var nyret men uberørt. Det var tydeligt han ikke havde sovet heller. Han så på hende fortsat. "Undskyld der er så mørkt men jeg føler mig hjemme når mørket omslutter mig." Sagde han og hans smil kom langsomt tilbage. Stadig sexet og forførende. Det var jo trods alt hans normale smil. Han var så svag at han ikke havde styr på sine evner. Og en svag ikke særlig voldsom kulde af begær kunne mærkes inde på værelset. Hun ville sikkert kunne holde sig fra begæret. "Hvordan har du det Nille?" Spurgte han roligt mens han fortsat så på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 14:34

Nille nikkede kort, og gik hen imod den redte seng. Hun satte sig på fodenden, og lagde tog jakken af for at give ham den. Hun lagde den ved siden af sig, og kiggede op på ham.
"Det er helt okay." Hun smilede høfligt, og så rundt. Hendes øjne vænnede sig langsomt til mørket. Hun mærkede en lille følelse af begær, men heldigvis ikke for stærk. Hendes øjne søgte mod ham igen.
"Jeg har det fint... Dig? Damen dernede sagde du ikke havde spist i lang tid... Hvorfor?" Hun så spørgende på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 14:39

Han grinte svagt. Han så på hende. "Jeg har ikke haft lyst til det. Jeg mener jeg har været sulten. Mange gange. Men det som om det eneste blod jeg har lyst til at smage. Ja det tilhøre en som siger jeg ikke kender hende." Sagde han roligt og så på hende med et blik der tydeligt sagde han mente hende. Roligt og langsomt rejste han sig op. Og med langsomme skridt gik han hen og satte sig ved siden af hende stadig med et fast blik på hendes øjne. "Men jeg kunne aldrig finde på at bide hende jeg har lyst til at smage uden hun siger god for det først." Sagde han smilende. Den kolde begær blev selvfølgelig stærkere når han nu kom tættere på. Men den var stadig meget svag siden sidst. Han brugte sine sidste kræfter på at holde begæret tilbage.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 14:47

Hun smilede skævt da han grinede, og lyttede opmærksomt. Vent vent vent! Hendes blod? HENDES??? Hvorfor hendes? Det gav ingen mening. Hvorfor lige præcis hende? Der var jo... Intet specielt ved hendes blod. Blot en sjæledæmons blod. Hun var ikke sulten, hun havde fået fat i en sjæl, så det gik nok. Hun mærkede begæret blev en anelse stærkere end før... Da han pludselig sad ved siden af hende. Hun vendte hovedet mod ham.
"Hvad hvis hun sagde god for det?" Hendes smil var væk, og ansigtet fuld af alvor. "Du prøver at holde begæret tilbage." Det var mere end konstatering, end spørgsmål.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 14:55

Selvom det var ikke et spørgsmål havde han roligt nikket. Han holdte begæret til sig så godt han kunne. "Det ved jeg ikke. Jeg ville nok gøre det og så ville hun mærke det fulde begær. Men ikke det normale begær som min hud udsætter. Det begær hun vil kunne mærke. Er mit begær efter hende. Begær kan være mange ting. Det kan være lysten til sex. Men det kan osse være lysten til bare at mærke dem. Ikke mærke på dem. Men bare kunne holde om dem. Og jeg tror jeg ønsker at mærke hende. Holde om hende. Selvom jeg ikke helt ved hvorfor. Jeg har ikke mærket denne følelse i rigtig lang tid. Ikke siden min tidligere elskede." Han så på hende roligt. Det var meget lettere at snakke til hende om hende hvis han ikke sagde hendes navn eller sagde at det var hende. Det gjorde det lettere. Og han vidste hun godt vidste det var hende han snakkede om. Hun vidste at det var pigen som lige nu sad ved siden af ham han snakkede om.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 15:12

Det fulde begær? Tja, hun kunne da holde ud til det hans hud forudsatte hende for, men det fulde? Æhm... Måske lidt mere svært. Hans begær efter hende? Stilhed. Hun lod ham snakke. Holde om hende...? Jam... Jam... Var han...? Nej nej, nu var hun fjollet. Hun så lidt væk fra ham, men så på ham igen.
Hun vidste ærlig talt ikke hvad hun skulle sige... Så i stedet lagde hun bare en hånd på hans nakke, og glemte alt om den sorthåret pige. Hun pressede blidt sine læber mod hans.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 15:18

Det overraskede ham meget. Hele hans verden forsvandt nærmest. Der var kun ham og hende. Han mærkede hende tage fat i hans nakke. Han så hende nærme sig. Og så som fyrværkeri. Var det som om hans hjerte pumpede endnu hurtigere. Det ellers døde hjerte virkede som om det kunne gå i stå hvert øjeblik. Han lod sin ene hånd glide om på hendes ryg så han havde fat i hende. Før han blidt pressede imod hendes læber osse. Han mærkede hele ydreverden forsvinde. Han mistede kontrollen over sin evne. Og hans krop sprang nærmest med en begær lige så stærk som sidst inden han havde slukket det. Men hvad værre var deres læber var sammen. Hans begær igennem hans læber strømmede ind i hende. Han kunne ikke holde det tilbage. Men selvom hele værelset fyldte sig med det kolde begær var det anderledes. Det var ikke begær efter sex. Det var begær efter tæthed. Efter bare holde om hinanden. Ikke være nøgne nødvendigvis. Men ligge sammen. Holde om hinanden. Holde i hånden. Og kysse. Selv med alt tøj på. Det var hans krop og hans kolde begær ligeglad med. Bare han kunne være tæt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 18:51

Nille lagde mærke til at hans hånd gled om til hendes ryg. Alt om den sorthåret pige, og de fortvivlende følelser til Jacob forsvandt som dug for solen. Sjæledæmonen i hende blev hevet frem, og den døde shapeshifter blev trådt ned. Hun lagde en hånd på hans kind, men beholdte den anden ved hans nakke. Hun gispede lavt da hun mærkede begæret strømme ind i hende, men det var... Anderledes. Hun adskilte dog ikke deres læber.
Hun vidste ikke hvad det betød, men i det mindste glemte hun alt om den sorthåret pige... Det var en god ting syntes hun.
Hun lukkede øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 19:22

Langsomt lod han dem flade ned og ligge hen af sengen stadig kyssende. Han nød fornemmelsen af hendes læber mod hans. Han lagde den anden arm om hende så den ene var ved hendes lænd og den anden var på hendes ryg lige lidt under skuldrene. Hans veltrænede muskler holdt om hende. Og Markulius kyssede hende bare videre. Vidende om at denne kvinde. Denne smukke vidunderlige kvinde. Var i hans beskyttende arme. Og han sværgede ved deres kys han aldrig ville lade nogen skade hende igen. Han mærkede fornemmelsen af hans styrke vende tilbage. Han var som genfødt. Han ønskede dette kys aldrig ville stoppe. Tanken om en verden uden hende var ubærlig. Han ville ikke skilles fra hende. Han nød bare deres kys. Alt om hans fortid forsvandt. Selv David. Han havde ikke kunnet tænke på andet de sidste mange år. Men han havde glemt David nu. Så længe han kyssede hende var det eneste hans tanker faldt på hende. Og hendes fantastiske læber.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 19:40

Hurtigt fandt hun sig selv liggende på sengen. Hun mærkede at han holdte om hende... Det var nu meget rart. Hurtigt røg tanken om at han ikke havde drikket i lang tid ned i hende... Skulle hun... Hun vidste det ikke. Var dæmon blod overhovedet godt for vampyrer? Det vidste hun ikke. Men så også det at hvis han skulle tage lidt af hendes blod skulle de jo adskille deres læber... Det ville hun ikke have. Begæret der strømmede ind i hende gjorde det blot bedre.
Hun kørte hånden ned fra hans kind, og ned til hans kraveben. Hun nød at mærke hans læber mod hendes, men tanken om at han var sulten pinede hende. Hun ville gerne ham hendes blod... Så længe han ikke drænede hende totalt. Så fik han altså ikke lov.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 20:06

Roligt med et blik der viste det pinte ham lod han deres læber skille. Han åndede tungt som om det havde taget pusten fra ham. Det havde det osse. Han ville af alt i verdenen ikke skille sig fra hende. Men hans tænder var fremme. Han havde lyst til hendes blod. Men han ville ikke. Han kunne ikke. Han måtte ikke. Og for første gang i hundred år. Blev han vred over at han var dette monster. Han så aldrig sig selv som et monster. Først nu. Roligt så han ind i hendes øjne. Og med det samme var vreden væk igen. Ligesom alt andet. Han lå på sengen på siden. Med hende ind til ham. Med hovedet på hans aflange runde pude. Han så bare direkte ind i de fantastiske vidunderlige øjne. Og hans øjne var dybere end nogensinde. Man kunne se varme og kærlighed i dem. De var som vinduer direkte ind til hans sjæl.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 20:28

Der kom et klagende klynk fra hende da han lod deres læber adskille. Hun åbnede øjnene, og så det pinede ham. Men hvorfor..? Det havde taget en del af hendes luft, så hun trak vejret lidt besværligt, men det gik. Hun opdagede hurtigt hvorfor... Hans hugtænder var fremme. Hun så vrede i hans øjne, men vidste godt det var ikke rette t mod hende... eller, det håbede hun ikke. Det forsvandt igen. Det havde ikke været rettet mod hende. Hun lod sine fingre stryge ned langs hans kind, og hen imod hans læber. Hun kunne stadig mærke begæret suse rundt i hendes krop... Men det var da en lettelse at det var anderledes denne gang.
"Du må gerne... Tage lidt." Hviskede hun, og smilede beroligende. Han måtte gerne, hun ville bare ikke blive drænet. Hun troede heller ikke på at han kunne finde på det. Hun kærtegnede blidt hans brystkasse, og blottede sin hals lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 20:43

Han så på hende fortsat mens hans blik bare så ind i hendes. "Hvis du er sikker." Hviskede han roligt og bukkede sig ned over hendes hals og begyndte blidt at kysse den. "Normalt når jeg bider folk føler de et kraftigt seksuelt begær som om de tænder på det. Men efter mit kolde begær ændrede sig når jeg kyssede ved jeg ikke hvad der vil ske med dig når jeg bider. Bare sig hvis du ikke vil have det." Hviskede han roligt før han lod sin tunge slikke kort der hvor han ville bide. Før han langsomt lod sine tænder ryge igennem huden roligt. Og begyndte roligt at suge svagt. Først gav det smerte det kunne han mærke. Men så snart han begyndte at suge. Kunne han mærke at begæret blev skiftet ud med blodet. Men det var osse anderledes. Ja der var osse noget af den seksuelle begær. Men der var osse noget af det begær han havde udsendt ved deres kys. Han mærkede hendes blod give ham styrke. Og han stønnede kort mod hendes kraveben som var hvor han bed. Han kunne li det. Det gav ham følelsen af at der kun var de to. Oveni det gav det ham osse nydelse. Og han håbede hun nød det lige så meget som ham. Det var som om de havde sex. Bare uden egentlig at ha det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 21:06

Hun sagde intet, men hun var lidt nervøs. Hun gav et lille gisp fra sig da tænderne røg genmen hendes hud. Hun gav en knurren fra sig, men vidste ikke helt hvor den kom fra. Hun gav et støn fra sig da smerten forvandlede sig til stærkt begær. Det var blandet kunne hun mærke. Hun lagde armene om ham, og begravede hovedet hos hans brystkasse, men sørgede for at han stadig havde plads.
Markulius viste hende følelser hun mente hun aldrig havde følt før... Hvilket hun fandt noget... Sært. Hvorfor mente hun at hun aldrig havde prøvet de følelser før? De var jo faktisk... Behagelige.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 21:40

Han nød det i fulde drag. Og da han havde fået lidt mere af drikke slap han hende roligt. Og langsomt lod sin tunge glide hen over de fire huller han havde lavet. Roligt lukkede alle fire huller sig som om de aldrig havde været der. Derefter rettede han sig op og så hende roligt i øjnene. "Er du okay min dronning." Spurgte han roligt og så på hende med et blik fuld af ære varme og kærlighed. Mens han roligt smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 21:43

Hun gav endnu et støn fra sig da han slap hende, og havde lukket øjne. Hun kunne tydeligt mærke blodtabet, men det var okay... Hun havde det fint, bare en anelse svimmel, og træt. Hun åbnede træt øjnene da han spurgte hende om noget. Hun så på ham, og gav slip på ham.
"Ja.. Har det fint." Det var tydeligt at se hun var træt. Hun lukkede øjnene igen. Ikke fordi hun ikke ville se på ham, men kun fordi det var så trættende at have øjnene åbne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 21:46

Han smilede roligt. "Min dronning. Skal jeg lade dem sove? Det ville være mig en ære hvis du ville sove i min seng. Og håber du at du vil acceptere mit tilbud om at sove hos dig så jeg kan beskytte dig. Hvis du selvfølgelig giver mig lov." Roligt gav han slip på hendes ryg så hun kunne lægge sig hvis hun ville. Og hvis hun ikke ville ligge med ham. Tæt. Så ville han have det fint med det. Hun bestemte jo. Hun var hans dronning. Han måtte adlyde selv hvis hun ikke ville ligge sammen med ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 21:50

Dronning? Æh.. Når hun tænkte på dronninger så hun kun gamle, og grimme menneske damer. Nuvel, han mente det vel ikke på den måde. Da han gav slip på hendes ryg røg hun ned i sengen, og gemmede sig under dynen. Sove hos hende? Hun måtte hellere advare ham...
"Æh... Jeg har ikke et fast sted at bo, jeg er meget rastløs... For tiden bor jeg i et hotel, min... Tja, leder kan man vel kalde ham, har givet mig luksus, og et sted at bo. Men som sagt, jeg er meget rastløs. Jeg forventer ikke jeg bliver der." Hun bed sig lidt i underlæben, og fik hovedet frem igen. Hun så nysgerrig på ham efter hans reaktion på det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 21:54

Han grinte svagt. "Jeg mente ikke på den måde min dronning. Jeg mente om jeg måtte lægge mig hos dig og sove sammen med dig." Sagde han roligt og så på hende fortsat mens han roligt lagde dynen godt over hende. Og ordenligt omkring hende. Så hun lå godt håbede han. "Hvor du går hen går jeg osse hen hvis du vil have mig der." Sagde han roligt med et roligt smil og et glimt i øjnene af kærlighed.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 22:00

Nå... På den måde... Det måtte han da godt. Hun lukkede øjnene kort, og så på ham.
"Selvfølgelig." Hun smilede venligt, og en anelse charmerende.
Hun lå meget godt, hun smilede lykkeligt. Hun lukkede øjnene, og gemte igen sit ansigt lidt. Hun vidste ærlig talt ikke helt hvad hun skulle sige. Hun mærkede trætheden overvælde hende, og langsomt faldt hun i søvn...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 22:25

Han lagde sig ned ved siden af hende. Og prøvede så godt han kunne at rette på hende så hun lå så godt som muligt. Han tog sin skjorte af så han lå i bar overkrop. Mest fordi han bedst kunne li at sove sådan. Men osse for at se hendes reaktion når hun vågnede og så ham sådan. Roligt fik han sin arm under hendes hoved så de begge lå på siden. Hun lå med ryggen ind til ham. Så de lå i ske. Den anden arm lagde sig om hendes mave og nussede hendes mave blidt. Mens hun lå med hendes hoved på hans overarm så hun brugte den som hovedpude. Mens han roligt åndede den vidunderlige anderledes kolde begær mod hendes nakke. Og nussede hende på maven udvendigt på hendes tøj. Han nød at ligge hos hende. Og for første gang længe lå han godt. Han var lykkelig. Det var en følelse han ikke helt var van til mere.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics