Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
» SIRTIMM ~ Who are you
Today at 2:26 by Sierra

» fraværtråd ~ Raven og Eliza C.
Today at 0:04 by Lori

» The Ring Is Caling
Yesterday at 23:54 by Ardal

» Fredsommelig ~ Kira
Yesterday at 23:24 by Fenrer Leidolf

» Sensommer minder (fortids emne)
Yesterday at 22:33 by Claan

» Will you be my new playmate? - [Natalie emnesøgning]
Yesterday at 21:58 by Emanuel

» Første dag i byen (Razor)
Tors 19 okt - 22:20 by Fenrer Leidolf

» Første dag på nye stier.
Tors 19 okt - 20:39 by Fenrer Leidolf

» The big adventurequest ~Assorian's fællesemne
Tors 19 okt - 19:52 by Gautham

Top posting users this month
Gil

Lori

Claan

Sean

Fenrer Leidolf

Jazmin

Gautham

Vetis

Jake

Razor

Statistics
Der er i alt 233 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Armelia

Vores brugere har i alt skrevet 151077 indlæg in 7783 subjects

A small place to live. (Nille=privat)

Side 5 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: A small place to live. (Nille=privat)

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 13:41

Han havde allerede set hvordan hele lejligheden præcis var bare ved et enkelt kig. Så han kunne hvert eneste skridt. Noget han havde trænet meget i. Roligt begyndte han at gå med hende løftet. Og lagde den ene hånd om hendes liv og den anden ned under hende. Ikke for at tage hende på røven. Men for at holde hende oppe så hun ikke faldt ned. Mens han roligt bar hende hen mod hendes seng. Stadig kyssende videre. Han elskede hendes kys. De var så guddommelige dejlige. Hun var hans kvinde. Hans dronning. Hans gudinde.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 13:47

Med armene om hans nakke, og benene om hans liv, var det let for hende at holde sig oppe. Men det hjalp yderligere at han holdte fast. Igen kom knurren af behag.
Den kom helt automatisk.
Hun mærkede at han begyndte at gå, men ikke hvorhen. Hun havde jo øjnene lukket, og svævede på en sky. Eller det føltes sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 13:51

Han holdte hende fortsat bare oppe. Han kunne ikke dy sig at klemme lidt om hendes ene balle som han holdt fast i. Den knurren tændte ham bare. Da han nåede sengen bukkede han sig frem og lagde hende roligt ned på ryggen så var ovenover hende. Han støttede på sine arme og sine knæ. Så hun lå under ham på ryggen. Om hun havde spredte ben fordi han havde støttet sig med benene eller om hun havde nået og samle benene var ligegyldig for Markus. Han kyssede hende bare videre. Han ville ikke slippe hende. Hendes krop var en gudinde's men hendes personlighed og hendes læber var gudinden. Ikke bare en eller anden. Men kærligheden selv. Han elskede at mærke hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 14:03

Hun kom til at grine lidt af at hun kunne mærke han blev tændt. Hun skælvede af det han gjorde. Hun mærkede sengen, eller faktisk dynen under sig. Nå så det var der han var gået hen.
Hun beholdte benene om hans liv, og armene om hans nakke. De var jo lige så fint der. Det var så nyt for hende... Og hun havde ingen ide om hvad hun skull gøre. Så hun nød det bare.
Hun nød virkelig at have ham så tæt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 14:11

Da han lå ovenpå hende slap han blidt hendes læber. Før han sukkede og bukkede hovedet lidt så han så ned af dem. "Undskyld min dronning nu er jeg for nærgående igen." Sagde han roligt og så på hende blidt. "Jeg er en dreng. Det er en del af vores instinkt. At ønske og erobre det som vi holder af. Det er klart jeg presser dig lidt. Men jeg har sværget jeg ikke vil. Ikke uden du giver mig lov." hviskede han blidt og så hende dybt i øjnene roligt med et roligt neutralt blik.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 14:53

Der kom en lille klagede lyd fra hende da han slap hendes læber.
Hun åbnede øjnene, og så spørgende på ham.
Hun kørte hænderne ned til hans brystkasse.
"Du har min tilladelse." Hviskede hun blidt.
Hun lukkede igen øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 14:56

Langsomt sænkede han sig og begyndte blidt at kysse hendes hals kærligt. Mens han langsomt knappede sin skjorte af og hev den blidt af ham. Og så på hende igen kort. Før han blidt kyssede hende lidt heftigere end før. Og langsomt pressede sin krop imod hendes. Spændingen ændrede sig voldsomt. Den blev meget mere sensuel. Og han var pludselig som et vilddyr. Han elskede fornemmelsen hun rørte ham. Han ville ønske de kunne gøre det. Men han var bange for hun ville blive slået igen. Og denne gang ville han jo mærke det. Hun kunne sikkert mærke hans lyster.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 15:13

Hurtigt tog hun sin tanktop af. Hun pressede sig mod ham. Hun kørte hænderne gemmen hans hår.
Hun mærkede hans lyst.. Og forventede næsten at mærke slaget i maven. Ingenting. Der kom intet.
Igen kom knurren... Og hun kørte hænderne langsomt ned til hand mave.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 15:20

Synet af hendes i hans øjne perfekte bryster. I den flotte sorte BH fik virkelig klokkerne til at ringe i ham. Og langsomt begyndte han at knappe hendes Jeans op. Og begyndte at kysse ned af hendes krop kærligt. Ned af hende og begyndte at lyne hendes Stiletter op og hive dem blidt af hende. Mens han skubbede sine egne sorte laksko af. Derefter smuttede han op og kyssede hende blidt på læberne igen. Og svagt begyndte at skubbe hendes jeans ned. Fornemmelsen af at være så nær tændte ham endnu mere. Og han elskede det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 15:43

Der skete stadig intet... Ingenting. Hun følte sig fri. Hun lagde svagt mærke til at han begyndte at knappe hendes jeans op. Hun gav et støn fra sig da han kyssede ned af hendes krop.
Hun mærkede sine converse blev taget af. Hun gengældte blidt kysset, og sneg hænderne ned til hans bukser. Hun trak lidt ned i dem.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 15:48

Han tog hendes tøj af og hjalp hende med hans. Langsomt begyndte han at røre hende visse steder. Mærkede fornemmelsen af dette var rigtigt. Hun var den helt rigtige at gøre det med. Det sidste han sagde inden han gik igang var. "Jeg tror jeg elsker dig Nille."

Tidsspring.

Det havde været en god omgang. Markulius havde elsket hvert sekund af det. Og lå nu på ryggen med Nille ved hans side. I hans arm. Så hun lå halvt ovenpå ham. De lå stadig i deres adamsklæder. Og han lukkede øjnene blidt og lykkeligt. Han kunne sove trygt nu. Velvidende af at han tog det eneste som hun ikke kan give til andre. Ligesom han gav hende sit blodbånd og sit krigerbånd. Han var stensikker på at det ikke var en fejltagelse. Og han var lykkeligere end nogensinde.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 16:43

Hun var ikke længere jomfru. Hun havde mistet det hun aldrig kunne få tilbage. Og det var bare helt fint. Hun havde elsket det. Aldrig havde hun følt noget lignende. Hun følte sig ikke anderledes, men øm var hun. Hun havde ikke tænkt videre på det han havde sagt.
Automatisk havde hun taget dynen over dem.
Hun sov, og lykken boblede inde i hende.
Hun havde ansigtet vendt væk fra ham, og lå halvt på siden.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 16:51

Han sov selv lykkeligt. Han kunne mærke hendes boblende lykke. Og han elskede fornemmelsen. Roligt drejede han hende lidt så hun lå på siden helt med ryggen ind til ham. Så han lagde sig helt ind til hendes ryg. Med den ene maskuline arm under hendes hoved og den anden ovenpå dynen som dækkede dem begge og som lå hen over hendes sidde og aede hendes mave udvendigt på dynen. Og sov bare godt og lykkeligt sammen med kvinden han elskede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 19:35

Svagt mærkede hun at hun blev flyttet rundt på. Desværre vågnede hun af det. Det gjorde hende dog intet. Hun drejede sig om mod ham, forsigtigt for ikke at vække ham. Hun betragtede tavst ham. Langsomt lagde hun en hånd på hans kind igen, og kørte den ned til hans hals. Stadig betragtede hun hans ansigt for at se om han vågnede. På en måde håbede hun at han gjorde, men så alligevel ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 20:38

De smukke mørkeblå øjne åbnede sig blidt og han smilede søvnigt. Blikket var direkte fæstet mod hende igennem de trætte øjenlåg. Og blidt aede han hendes ryg og hendes side blidt. "Du er virkelig dejlig ved du godt det." Hviskede han blidt mens han stadig så på hende. "Jeg kunne godt vende mig til at ligge her hos dig hver nat." Hviskede han blidt mens han blidt aede hende videre. Før han blidt lod sin hånd glide ned under dynen så han aede hende direkte på hendes hud i stedet for udvendigt på dynen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 20:49

Hun smilede stort da han åbnede øjnene. Hun lagde hovedet under hans hage, og lukkede øjnene. Hun skælvede let.
"Uhm..." Hun åbnede øjnene, men blev hvor hun var. "Det ville glæde mig meget.." Hviskede hun, og skælvede mere af at mærke hans hånd mod sin hud. Hun lagde hænderne på hans brystkasse, og sukkede nydende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 21:24

Han smilede roligt mens han nussede hende videre. "Du er virkelig smuk min dronning. Jeg er glad for at du holder af mig." Sagde han smilende og kyssede hende blidt og kærligt mens han nærmest nussede sig ind til hende. Så deres bar hud hele vejen ned rørte hinanden. Mens han hurtigt stjal hendes ene ben mellem hans egne. Mens han elskede at holde om hende. "du skal ikke tro jeg kun sagde jeg elskede dig fordi jeg havde sex med dig. Jeg elsker dig virkeligt." Hviskede han blidt

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 21:30

Knurren kom igen. Hun kunne ikke gøre for det, den kom bare. Samtidig fik hun også kuldegysninger. Hun lagde armene om hans nakke da han kyssede hende. Hun pressede sig mod ham. Hun gav et lille grin fra sig.
"Det kan jeg udmærket kan godt mærke..." Hun bed ham tøvende, og blidt i underlæben. Hun følte sig fuldkommen lykkelig nu. "Og det samme siger jeg til dig..." Hun hviskede det kærligt, og smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 21:33

Han smilede roligt og lod hende bide hans underlæbe. Det var underligt at være den der bliver bidt. Men han nød det egentlig. "Så lad mig høre det min elskede. Lad mig høre det komme over dine dejlige læber." Sagde han smilende og nussede hende kærligt videre og holdte hende tæt. Han elskede at mærke hende. Han ville aldrig lade nogen skade hende. Aldrig.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 21:38

Høre hende sige det? Hun så drillende på ham.
"Uhm... Tør du at høre sandheden?" Hun smilede drillende, og nussede blidt hans nakke.
Uden at vente på svar fortsatte hun.
"Men okay så..." Med ét blev hendes stemme kærlig. "Jeg elsker dig."

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 21:42

Han nød at mærke hende ind til ham. Han nød at høre den drillende tone. Og grinte svagt over den. Før han hørte det han havde håbet så længe at høre. Og han nød at høre det. Før han blidt kærligt og lidenskabeligt kyssede hende blidt. De ord styrkede ham. Og han føltes som om han kunne løfte bjerge. Mens han lukkede armene om hende endnu tættere så de ikke kunne ligge tættere.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 21:44

Fingerspidserne kærtegnede ham ned af skulderen, men op til nakken igen hvor hun igen lagde armene om hans nakke. Hun gengældte hurtigt kysset, og mærkede sommerfugle i maven af behag. Hun elskede at de lå så tæt. Hun elskede i det hele taget ham... Da hun mærkede slaget i maven igen. Hun spærrede øjnene op, og rev sig væk. Hun gav et klynk fra sig, og tog sig til maven. Hun lukkede øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 21:54

Han havde mærket det selv og så overrasket ud. Han rykkede sig selv instinktivt væk. "Hvad skete der." Spurgte han undrende og overrasket. Mens han fortsat så på hende chokket. Før han rejste sig op og bøgede sig hen over ham. "Er du okay Nille." Hviskede han svagt mens han så hende i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 6:52

Ja, det vidste hun jo ikke! Hun krummede sig sammen havde ryggen til ham. Øjnene var fuldkommen lukket sammen. Hun åbnede øjnene og så op på ham.
"Ja... Jeg ved ikke hvad der skete." Svarede hun. Øjnene var skræmte, og glimtede utroligt meget. Hun lukkede igen øjnene... Men åbnede dem hurtigt. "Er du okay?" Hun så bekymrende på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 15:45

Han trak roligt på skuldrene. Og tog hendes hånd blidt. "Det er jeg så længe du er det." Sagde han roligt og bukkede sig frem og kyssede hendes hånd. "Men jeg tror ikke det er en god idé at vi bliver ved sådan her. Jeg kan se denne gang gjorde det mere ondt på dig." Han så kærligt på hende. "jeg elsker dig Nille. Min dronning. Og det vil jeg altid gøre. Men måske skulle vi skrue ned for alt dette. Jeg vil ikke have det skal blive værre." Man kunne tydeligt se på ham at det gjorde ondt at sige de få ord. Men han havde dedikeret sit liv til at beskytte hende. Selv mod ham selv. Hvis det var det hun ønskede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics