Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | vinter

Måned | December

Latest topics
» Burning head ~ Isabell
Lør 9 dec - 18:53 by Jazmin

» I don't think so ~ Natalie
Fre 8 dec - 11:18 by Jazmin

» Jazmin's&Co.. fraværs side
Fre 8 dec - 10:09 by Jazmin

» Optrind til ... - Jazmin
Fre 8 dec - 10:08 by Jazmin

» Come, see my power! (Lori)
Tors 7 dec - 13:58 by Lori

» egen hjemmeside. glemt admin koden
Tirs 5 dec - 23:22 by Kira

» Really? Sure you ain't the evil fucker? [[Emery]]
Man 4 dec - 0:44 by Sajro

» SIRTIMM ~ Who are you
Søn 3 dec - 23:04 by Sierra

» ~Are you sure you want to help me?~ -Kace XXX
Fre 1 dec - 22:55 by Kace

Top posting users this month
Jazmin

Lori

Kira

Kace

Sierra

Sean

Sajro

Midnight

Statistics
Der er i alt 238 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Melicia

Vores brugere har i alt skrevet 151548 indlæg in 7809 subjects

A small place to live. (Nille=privat)

Side 6 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: A small place to live. (Nille=privat)

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 15:54

Så han var okay? Det mente hun. Skrue ned for det... Pludselig slog en tanke ned i hende, men hun skubbede den væk. Den blev dog ved med at trænge på, og gjorde hende trist. Hun trak hånden til sig som om hun havde fået stød, og lagde sig med ryggen til ham.
"Fint nok."
Gå du bare ud og hyg dig med dine piger. ville hun tilføje.
Hun vidste ikke hvor tanken var kommet fra, men den var kommet.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 16:06

Han sad bare der. Så på hendes ryg. Den smukke dejlige ryg han elskede at nusse. Og sukkede svagt. "Jeg vil bare ikke ha du kommer til skade." hviskede han svagt før han blidt og langsomt lagde sig ned på ryggen med lidt mellemrum til hende. Så bare fortsat på hendes ryg. Før han vendte blikket mod loftet. Fra den side af hans ansigt hun ikke kunne se var der en lille rød tåre af blod som gled fra hans øjenkrog forbi det nederste af hans tinding og videre om til håret ovenover hans øre. Men han sagde ikke en lyd. Han føltes som om der sad et sværd igennem hans brystkasse. Men da han svagt mærkede efter var der intet. Hans brystkasse var hel. Men hans indre var knust.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 18:36

Selvfølgelig ville han ikke det. Nu kunne han jo også mærke det. Hun mærkede at han lagde sig ved siden af hende, og at han var trist. Grrr... Med et havde hun tøj på. Den hvide jakke med hætte, den sorte tanktop, sorte jeans, og sorte converse. Det blonde hår satte hun i en hurtig hestehale. Hun lynede jakken op.
"Jeg kan tage vare på mig selv." Hun gik hen imod døren.
Hun ville ikke stoppe. Hun ville have ham til at se at dette ikke kunne gå. At der var for meget.
Hvor mange piger kyssede han ikke lige om dagen? Måske havde han endda løjet for hende.. En vrede samlede sig i hende. Hun knyttede hænderne, og snerrede på vej hen imod døren.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 18:41

Han så chokket efter hende. Før han med en utrolig fart stod foran hende. Og med det samme greb fat i hendes overarme. Og holdt hende roligt fast. "Hvorfor gør du det her." Spurgte han og så chokket på hende. Stadig med det triste blik. Der total ødelagde det ellers gudesmukke ansigt. Han var bare så ked af det over dette. Hvorfor var hun sådan? Hvad havde han gjort?.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 18:47

Hun stoppede op da han stod foran hende med et greb om hendes arme. Hun snerrede advarende, og så op på ham med de blå øjne der kunne blive hvidglødende hvornår det skulle være.
"Fordi jeg ikke vil stå til, og se en jeg faktisk er forelsket i, stå og snave med andre piger!" Hun råbte ikke, hun snakkede bare meget højt.
"Og slip mig så inden jeg bruger en af mine evner på dig." Hendes stemme var advarende, og truende.
Hun brød sig ikke om det, men hun kunne ikke gøre for det.

Sidst rettet af Nille Ons 6 feb - 6:33, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 19:38

Han sukkede svagt. "Kan du virkelig ikke se det piner mig. Kan du virkelig ikke se jeg kun gør det for at overleve. FOR AT BESKYTTE DIG!!!" Råbte han ind i hovedet på hende. Mens flere blodtåre gled ned af hans kinder. "Men hvis det virkelig er sådan du ser mig så fint gå din vej." Sagde han roligt og flyttede sig så hun kunne gå forbi ham. Han skulle ikke gøre noget for at stoppe hende. Det ville han ikke. Ikke længere. Han havde holdt på hende. Fordi han elskede hende. Men det var hendes eget valg at gå.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 20:10

Han råbte af hende. Det ville skære hende i hjertet hvis ikke det var fordi... Fordi... Hun vidste det ikke... Nu var hun forvirret... Men mest af alt... Og det skulle man helst undgå... Vred.
De blå øjne blev kort hvidglødende, men hun holdt det tilbage.
"Nu er det fandme nok!" Hun så på ham da han flyttede sig. "JEG LOD DIG TAGE DEN ENE TING!! MEn så røg den pokkers tanke ned i mig, og så RÅBER du af mig?!" Hun råbte selv nu. "Gå til helvede..." Det smertede hende at råbe af ham, men det sidste hun sagde var ikke hende. Det var Shapeshifteren Nille, hende der døde. Det vidste hun bare ikke. Hun vidste ikke engang at hun havde sagt det.

Shapeshifteren Nille
//Altså hvad den Nille ser, og gør.

Mørke. Mørke... Og atter mørke. Udover at hun så hvad Dæmonen så. Hun følte intet for Markulius. Det gjorde Dæmonen åbenbart. Hun havde ingen kontrol over kroppen. Men Dæmonen var blevet sur... Og hun kunne lige få nogle ord ud.
"Gå til helvede..."

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 21:04

Han så fortsat på Nille. Han kunne se noget i hendes øjne. Og mærke noget. Blodbåndet var stærkt. Men ikke stærkt nok til at fortælle ham hvad det var han kunne mærke. Roligt gik han hen foran hende. "Undskyld." Hviskede han blidt og tog hendes hånd blidt. En normal tåre gled ned af hans kind. Han havde ikke grædt normale tåre i mindst 20 år. Men en fin lille hvid blank tåre gled ned over det størknede røde blod som lå som en stribe ned af hans kind. "Du har ret. Jeg er en idiot. Men det er ikke mig. En vampyr har en ond side. Den dæmoniske side. Som gør at vi ikke kan nøjes med noget tilfældigt blod. Men at vi direkte skal gå efter det lækreste af det lækreste." Han så på hende fortsat. Han håbede hun forstod hvad hans ægte tåre betød. Han håbede hun kunne mærke hvor ked af det han var. Roligt hævede han sin hånd med hendes og lagde den på hans bryst ved hjertet. "Du ved jeg vil ofre mit liv for dig. Så hvis du siger jeg skal gå til helvede. Så gør jeg det." Hviskede han blidt. Men bevægede sig ikke. Han ville være sikker på det var det hun ville have han skulle gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 21:52

Hun kunne mærke tydeligt at han var ked af det. Men sådan var det bare. Man skulle ikke råbe af hende, det gjorde hende sindssyg... Nærmere sagt, pisset af. Hun ville så let kunne finde på at se ham i øjnene hvis han irriterede hende yderligere. Uanset hvor meget hun elskede ham. Hun hævede begge øjnebryn.
"Jeg sagde ikke du skulle gå til helvede?" Hvad fanden snakkede han om..?

Shapeshifteren Nille

Yes! Hun blev forvirret! Årh, hvor godt.
Så kunne det være... Nej.
Hun skulle møde en af sine venner før... Hun kunne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 5 feb - 22:37

Han så på hende. Undrende. "Jo du gjorde. Du sagde det selv. Gå til helvede sagde du." Sagde han roligt. Og deres blodsforbindelse var fast og viste tydeligt at han ikke løj for hende. Han fordrejede ikke engang sandheden. "Min dronning. Jeg er dig evig ked over at have såret dig sådan. Sig deres bud og jeg vil følge det. Ligemeget hvad." Sagde han roligt og gik et skridt tilbage. Satte den ene næve over brystet og bukkede blidt. Det havde intet betydet. Hun kunne ikke se hvor ked hun var. Han havde jo aldrig fortalt hende han kun havde grædt blødende tåre de sidste 20 år. Hvorfra skulle hun vide det fra.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 14:09

Årh hvor var han irriterende, og så... Ærefuld, og pokkers tiltrækkende! Hun så på hans ansigt på sammenknebne øjne.
Hun havde ikke sagt sådan noget! Hun snerrede... Men stoppede så.
"Jeg har ikke sagt det. Det må være noget du har bildt dig ind." Hun lagde armene over kors, og trådte et skridt væk. "Og tag så noget tøj på."
Hun gik endnu et skridt væk.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 14:24

Han sukkede. "Du befalede mig og jeg følger det. Fra når jeg siger farvel til dig vil jeg forblive det som jeg frygter mest. Mit monster." Sagde han roligt før han roligt gik tilbage mod sengen. Hvor han fandt sit tøj og begyndte at tage det på blidt. så han havde dækket hendes krop. "Det er mit helvede." Sagde han roligt mens han roligt vendte sig mod hende roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 14:31

Grrr.... Grrrr...
Hun var ved at gå amok! Nej, nu skulle han fandme... Hun vendte sig om mod ham med et ryk.
"Se mig i øjnene..." Hun sang. Skammer stemmen. Den sneg sig op af en, og tvang vedkommende til at se hende i øjnene. De blå øjne blev hvidglødende. Hun brugte sin evne. Hun gik stille hen til ham uden at slippe ham med øjnene.
Hun søgte i hans minder, og han ville se hvad hun fandt, med hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 14:38

Blikket var fæstet. Der var ingen skam for hans fortid. Der var ingen skam for hans fremtid. Der var ingen skam andet end en lille ting. En ny ting han skammede sig over. Tanken om at leve med hende. Velvidende om han havde sin dæmon. Som skulle fodres. Han skammede sig over hvem han var. Men ikke før siden han mødte hende. Han skammede sig over at være det monster. velvidende af at hun aldrig ville kunne få en ordenlig fremtid. Med et monster som ham. Han ville for evigt kun være hendes kriger. Han gjorde ingen modstand mod skammertricket. Han ville ikke. Hvorfor skulle han? Hun fortjente at se sandheden. Han skammede sig over at give sig selv den tanke at det måske kunne virke. Sandt at sige. Han skammede sig over at være ham. Når det galt over for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 14:58

Hun forstod det ikke. Hvorfor skamme sig over sådan noget? Hun kunne let bruge det mod ham. Hvis hun ville. Hun rev øjnene væk fra hans, og de blev blå igen. Det havde taget på hendes energi. Mere end det burde. Hun så på ham igen.
"Hvis bare du vidste hvad jeg er i stand til. Jeg kan bruge den ene lille ting til at knuse din sjæl. Du burde frygte mine øjne." Hun gik baglæns væk fra ham.
Ville ikke se på ham. Årh, hvor ønskede hun dog at han ikke kunne mærke hendes følelser! For nu var hun fyldt med tvivl, og forvirring.

Shapeshifteren Nille

Åh du godeste.
Det var ikke godt.
Var han virkelig så forelsket i hende?
Kort lod hendes tanker om hun burde lade dæmonen vinde...
Men så ville alt være tabt.
Skammen ville gå tabt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 15:07

Markulius blev stående. Kiggende på hende. "En knust sjæl er bedre end et knust hjerte." Var det eneste han kunne sige. Han lod blidt sin læderjakke glide ned af hans arme. Og svagt ned af ryggen lidt. Før han bukkede armene frem så han var sikker på den sad behageligt. Hans blik var fæstet mod hende. En næve blev placeret over hans bryst. Og svagt bukkede han sig forover. "Min dronning. Mit hjerte er knus over at mærke din forvirring. Jeg håber en dag du vil se på mig. Med solte øjne. Men jeg fortjener ikke dit stolte blik nu. Ikke før jeg har rettet mit liv. Så jeg ikke behøver at skamme mig over for dig." Hviskede han roligt. Stadig med blikket mod hende. Hvis hun ville knuse hans sjæl så måtte hun gøre det. Der ville kun være hans dæmon tilbage. Og hans dæmon ville få fuld kontrol over hans krop. Han ville være ligeglad med alt og alle. Bare dræbe fordi det var sjovt. Men det var ikke hans valg. Hun valgte om hun skulle knuse hans sjæl. Eller lade ham føle sit knuste hjerte.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 16:07

Ville han snart ikke holde op med det der?! Det hjalp jo ingen af dem! Overhovedet! Hun begyndte at snerre igen, men holdte hurtigt op... Rolig. Hun skulle være rolig.
"Det hjælper ingen af os." Og så blev hun sur... Selvom det ikke var rimeligt, men hun overreageret tit. "Og lad så være med at smuglytte til mine følelser!" Hun mærkede tårerne presse på.
Åh nej, hun måtte ikke græde! Hun ville for alt i verden ikke græde! Hun trådte igen væk, og så ned
Det var tydeligt at se hun prøvede at holde gråden tilbage.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 17:12

Han så på hende kort. Og lukkede øjnene svagt. Før han roligt tog sin jakke af sig selv. Og langsomt gik hen foran hende. Før han roligt og svagt lagde sin jakke over sine skuldre. "Med hvad? Jeg siger bare sandheden min dronning." Sagde han roligt mens han fortsat så på hende. "Hvis du knuser min sjæl så ved jeg at jeg har fortjent det. Jeg ved at den person jeg for evigt er knyttet til ikke vil knuse nogen uden at tænke over det." Hviskede han svagt mens han fortsat så på hende roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 17:31

Årh, det var så svært at holde gråden tilbage... Hun ville så gerne ud med det... Men hun måtte ikke virke svag. For alt i verden måtte hun ikke det. Hun turde ikke at vise hun faktisk havde... En personlighed der ikke helt præcis var som en ægte dæmons. Hun blev let såret... Men hun turde virkelig ikke at vise det. Hun løftede hovedet.
"HOLD SÅ OP!!!" Råbte hun lige i ansigtet på ham. Hun knyttede hænderne. "Stop så med at tro jeg faktisk vil knuse din sjæl! Stop så!" Hun trådte væk fra ham. Hun kunne snart ikke mere... Sorgen overvældede hende. Tårerne fik frit løb ned af hendes kinder.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 17:37

Han så direkte på hende. Han vidste ikke hvad han skulle sige. Men han var sikker på han skulle sige et eller andet. han gik roligt hen til hende. Helt hen foran hende. Så de kiggede på hinanden blidt. Roligt tog han et lommetørklæde op af lommen og prøvede så godt han kunne at hjælpe hende med at tørre tårene af hendes kinder. "Så stop med at lade som om du ikke føler noget." Hviskede han roligt. Han så hende ind i øjnene igen. "Jeg ved du elsker mig Nille. Og jeg elsker dig. Jeg sagde ikke det før så jeg kunne kysse piger. Jeg sagde det fordi det gjorde ondt. Det slag i maven. Jeg vil jo ikke have at du kommer til skade." Hviskede han svagt mens han så på hende. Selvom hun råbte ind i hovedet på ham. Stod han bare og så på hende. Han ville ikke lade hendes råben gå på ham. Råb mod råb ville til sidst ende med destruktion. Og det ville han ikke have. Så han fortsatte hele hans enemandstale i en rolig stabil tone.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 17:55

Hun skubbede hans hånd væk der holdte lommetørklædet... Hun ville ikke... Hun snøftede, og så væk. Hun ville ikke græde! Ville ikke! Hun kunne ikke! Hun tvang sig selv til at stoppe, og det hjalp en smule. Men kun en smule.
"Jeg lader ikke som om..." Hun så stadigvæk ikke på ham. Ville ikke. Turde ikke. Så ned. Hvorfor var han sådan? Det var ikke fair! Hun ville have lov til at være sur på ham! Hm..
"Hvordan kan jeg vide at du virkelig mener det?"
Hun lagde armene over kors, og så endelig på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 18:02

Han så på hende fortsat med et fast blik. Stålsat. Beslutsomt og ufortrødent. Hendes ord skar sig i ham. "Du spiller kold over for mig. Du prøver at skjule at du er ked af det bag vrede. Det får mig til at føle du ikke holder af mig." Han så fortsat på hende stenfast. Da han endelig så op på ham. Efter hendes spørgsmål. Tøvede Markulius. Ja hvordan skulle hun vide om han mente det. Så gik det op for ham. Som havde han fået det af vide af sin gud. "Ved dette." Hviskede han svagt og blidt lod sin ene hånd glide om hendes nakke. Og svagt og blidt hev hende ind til ham så han kunne kysse hende. Så hun kunne få lidt ro. Og mærke at han talte sandt. Hun kunne jo mærke hvad han følte. Hun ville med garanti mærke hvor ondt det havde gjort at sige det. Og hvor meget han ikke brød sig om tanken. Men vigtigst af alt så ville hun kunne mærke at når han sagde han ikke tænkte på den måde over det. Så tænkte han ikke på den måde over det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 18:13

Nå, så det gjorde hun? Wauw, dagens helt. Pf. Hun lod hænderne være langs siden. Hun sukkede.
"Ja, men jeg hader at virke svag." Hun skulle til at lægge armene over kors, og sige noget igen da han begyndte at sige noget endnu engang. Nogle gange snakkede han altså for meget...
Hun så spørgende på ham da hun mærkede at hans hånd sneg om til hendes nakke... Og fik svaret da han trak hende ind til sig. Hun mærkede hans læber mod hendes... Og blev blød i knæene. Bogstavelig talt. Hun var ved at falde.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 18:19

Han mærkede det. Den frie arm gled roligt om hendes talje. Og støttede hende op imod ham mens han kyssede hende nydende videre. Et lille stykke tid stod han bare sådan før han roligt slap hendes læber. Blidt og kærligt. Men meget modvilligt kunne man mærke på ham. Han så derefter bare på hende. Ventende på at høre hvad hun havde tænkt sig at sige til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 18:23

Hvis han troede hun bare ville lade det hele forsvinde ud mellem hænderne på hende bare ved han kyssede hende, så kunne han lige tro om igen! Hun skulle lige til at lægge armene om hans nakke da hun huskede på... At hun faktisk var vred på ham. Hun holdte klynken tilbage da han trak sig væk.
"Jeg har et spørgsmål." Hun så alvorligt på ham som om intet var sket. "Kysser du alle piger du ser?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 6 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics