Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Sommer

Måned | August

Latest topics
Top posting users this month
Jazmin

Kai

Noa

Sean

Yalena

Razor

Kira

James

Candice

Caty

Statistics
Der er i alt 282 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Vetis

Vores brugere har i alt skrevet 150668 indlæg in 7751 subjects

A small place to live. (Nille=privat)

Side 7 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: A small place to live. (Nille=privat)

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 18:30

Hans blik var fæstet mod hende roligt. Det veg ikke en tome. ikke engang da hun spurgte ham. Han sukkede svagt. "Jeg gør ikke." Hviskede han svagt. Hun fortjente sandheden. "Men en vampyr har en dæmonisk side. Og nyder at lege med 'maden'. Nogen gange kysser han dem. Men det var før jeg mødte dig Nille. Jeg vil ændre livsstil kun for din skyld." Hviskede han blidt og så fortsat på hende med et stenfast blik.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Nille on Ons 6 feb - 20:41

Han gjorde ikke? Troede han at hun var dum?! Hun skulle til at sige noget da han fortsatte... Hun trak sig væk fra ham med et ryk da han var færdig. Som om hun var såret, eller at hun havde fået stød... Ingen af delene faktisk.
"Kun for min skyld? Yeah... Så siger vi det, Mark. Vil du vide hvorfor jeg pludselig er sådan?" Hun begyndte at snerre. "Fordi jeg ikke ved om jeg kan stole på dig. Hvem ved? Måske imorgen begynder du at have sex med en anden pige, og siger du elsker hende!"
Med de ord, vendte hun ham ryggen, og begyndte igen at gå mod døren. Rank, og stolt. Men... Indeni... Såret, og svag.

[You must be registered and logged in to see this image.]
Nille
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 5043
Evner/magibøger : Skam og minder.

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 20:59

Med de ord brasede hele hans verden sammen. Det sagde hun ikke. Han havde fortalt hende han kun havde haft sex med en pige før hende. Ude af stand til at rette op på det faldt han på knæ. Med sådan en voldsom styrke at hans knæ sprækkede og blodet løb imod bukserne så de fik en mørkere nuance. "Nille... Mener du virkelig det? Er det virkelig sådan du tænker om mig?" Før han vidste af det havde han taget beslutningen. Han rejste sig roligt op. "Fint hvis det er sådan du vil have det er det sådan du får det." Roligt vendte han sig rundt. Og langsomt gik hen til en stol i nærheden. Hans knæ sveg af pokkers til og han kunne mærke hans bukser allerede var igang med at hele sig ind i sårene. Men han var ligeglad. Han satte sig roligt ned på stolen. Og da han vendte sig rundt var hans ansigtsudtryk følelsesløst. Han havde låst af. Hans krop var kold. Men ikke af begær. Bare kold. Han gjorde det han havde været så god til i så mange år. At låse sine følelser væk.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Ons 6 feb - 21:08

Sikke en påvirkning hun havde hos ham. Han braste sammen. Hun kunne både se det, og mærke det. Om hun mente det?! Hva fanden troede han selv?! Han skulle ikke have lov til at komme under huden på hende mere! Hun kunne snart ikke mere... Uden at svare, eller gør noget... Gik hun ud.
Da hun var ude kunne man se hende fra værelsets vindue. Men hun gik videre. Hun måtte... Finde et sted... Utroligt nok blev det The Forest.
Siddende på en gren... Kunne man finde en skikkelse der havde ryggen lænet op af en stamme, og hovedet gemt i armene... Hun græd. Hun havde... Faktisk... Ikke grædt før...

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 21:13

Roligt tog han en af sine kasteknive ud af sin jakke. Lagde den blidt på hendes skrivebord. Med en besked. Derefter tog han sig til knæet. Hev kort bukserne ud af den smule sammengroet ud han havde. Så en svidende smerte stak igennem hans ben. Derefter gjorde han det samme med den anden. Han løftede roligt sin trøje op. Og med spidsen af den ene kniv han havde i lændholderen. Skar han en lang streg fra starten af hans kraveben. Og ned til hans buksekant. Såret blev til et ar kort efter. Derefter satte han kniven i sin holder. Knappede trøjen helt op. Og uden den mindste tøven gik han ud af værelset. Forlod bygningen. For at tage hjem. Til det eneste sted han kunne føle sig trøstende. Hans gamle elskedes grav.

//Medmindre Nille har tænkt sig at gøre noget er det her vist Out Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Ons 6 feb - 21:21

Nu måtte hun tage sig sammen... En dæmon græd ikke... Gjorde de? Det... Vidste hun ikke. Hun vidste snart ikke noget mere! Langsomt hoppede hun ned af grenen, og begyndte at gå. Hun følte sig draget... Gik bare... Hen imod Ashen Wood Forest. Måske... Mødte... Nej. Hun følte sig bare draget derhen.

Da hun nåede derhen, stoppede hun brat op.
En grav.
Der var en grav.
Hvorfor havde hun aldrig set en før? Tavs stod hun, gemt i skyggerne, og stirrede på graven.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 6 feb - 21:45

Langsomt igennem skovens fine grå træer kom Markulius gående. Hen af skrifterne stod der med fine bogstaver 'hvil i fred. Mens vi andre klare det denne gang. Din Markulius'. Roligt i stedet for at gøre som de fleste og be til gravstenen. Gik Markulius hen ved siden af graven og satte sig blidt. Hans stemme lød med et genert og svag. "Hej. Det mig igen. Jeg ved godt det er et stykke tid jeg har været her sidst men..." Han sukkede svagt og vendte blikket mod stenen igen. "Men jeg har brug for din hjælp. Du var altid meget bedre til at snakke end jeg var." En rød tåre gled ned fra Markulius'es kind og ramte jorden under ham. Han så ikke på stenen han så ned på jorden. "Jeg kan huske første gang jeg så dig. Du var så smuk. Så guddommelig. At jeg lignede en grim idiot. Jeg var mundlam. Mig??? Ufatteligt ikke?" Flere tåre faldt roligt ned på jorden. "Jeg kan huske dit svage grin. Da du så på mig. Og savle." Han grinte svagt. Men grinet var fuld af smerte og sorg. "Du kom hen til mig. Og snakkede med mig. Jeg vidste med det samme at jeg elskede dig. Men jeg ville ikke sige det. Jeg var for stolt." Roligt hævede han sit ansigt. "Jeg fortryder stadig at jeg aldrig fik sagt det." Svagt rodede han med en finger ned i jorden mens hans tåre ramte både hans hånd og jorden. Blodet størknede nærmest øjeblikkeligt. "For din skyld drak jeg intet blod. Jeg holdte mig på den sunde vej. Fuld af dyre blod i stedet for kvindeblod." Hans tåre blev voldsommere. Og hans stemme knækkede. "d-da jeg forvandlede david. k-k-ku jeg i-intet stille op. J-j-jeg var for svag." Han kunne intet mere sige. Han trak vejret dybt 3 gange og fik nogenlunde styr på sin stemme igen. "J-jeg sværgede på din dødsdag. At... At jeg aldrig ville begå den fejl igen... Men nu indser jeg hvorfor jeg begik den fejl. Fordi jeg elskede dig. Men... Gæt engang... Jeg er forelsket igen..." Han grinte svagt som om det skulle lette stemningen lidt. Men han føltes bare mere trist over det. "Til at starte med ville jeg ikke begå den samme fejl. Men nu har jeg indset. Dengang var det ikke en fejl. Og det er heller ikke en fejl nu." Sagde han roligt. "Min ære betyder alt. Så hvis jeg lyver for de døde ødelægger jeg min ære. Så nu lover jeg dig højt og helligt. At jeg vil gøre alt hvad der står i min vagt. For at undgå at drikke blod fra andet end dyr." Sagde han roligt før han lukkede øjnene og lænede sig mod træet lige ved siden af gravstenen. "Jeg håber du er fredfyldt der hvor du er. Styrk mig til at finde det rigtige at gøre." Hviskede han svagt før han blidt slappede helt af i kroppen. Og det virkede som om han allerede sov.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Man 11 feb - 14:44

Dæmonen

Hun stivnede da Mark kom frem fra træerne. Hun blev ved med at gemme sig i skyggerne.. Så det var Marks gamle kærestes grav? ... Hun vidste endelig ikke hvad hun skulle føle. Skulle hun flygte? Løbe sin vej? Hun kunne føle hans sorg. Han græd! Stadigvæk? Hun fandt det med at græde svagt... Men det fortalte hun ikke til nogen. En snurrende fornemmelse kom i hendes krop... Som om en ville overtage... Men hun ikke lod vedkommende overtage. Det var mærkeligt... Hun lyttede næsten ikke til hvad Mark sagde for i næste øjeblik trådte hun et skridt væk.
Jeg er forelsket igen...
Det var nok det eneste der gik ind i hende, og skar hende i hjertet... Men hun nåede ikke at tænke færdigt da en smerte skød genmen hendes hoved. Hun bøjede sig forover, og tog sig til hovedet... Og et skrig forlod hendes læber.

Shapeshifteren

Dæmonen var forvirret. Nu havde hun chancen! Hun satte sig ned, og koncentrerede sig... Prøvede at få kontrol... Så tæt på... En smerte skød genmen Dæmonen... Dæmonen skreg... Nille sad roligt, og havde lukket øjne... Kom så...

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Man 11 feb - 14:49

Den hurtige reaktion var instinktivt. Han havde rejst sig allerede ved skridtet. Før han med sine røde øjne opdagede Nille lidt væk. Hans røde øjne forsvandt igen. Han havde troet det var David. Så nåede skriget ham. Og så smerten. Han faldt selv ned på det ene knæ. Hans knæ sprækkede igen. Men han var ligeglad. Han brugte de kræfter han havde tilbage til at tvinge sig selv op. Hvorefter han gik hen imod hende langsomt. Da han nåede hen ved siden af hende. Fløj han ned på knæ ved siden af hende. Det andet knæ sprækkede. De blødte igen. Men han var ligeglad. Roligt greb han fat i hendes arm og hev hende med ned. Han lod sig falde ned på ryggen. Og prøvede at hive hende ned og ligge på hans bryst for at holde om hende. I et håb om smerten ville forsvinde.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Man 11 feb - 15:12

Dæmonen

Hendes krop brændte. Den gjorde ondt. Det var forfærdeligt! Hun mærkede tårerne gled ned af kinderne, og hun var bøjet nedad. Endnu et skrig forlod hendes læber. Hun mærkede at Mark greb fat i hendes arm,og trak hende ned til sig... Det gjorde for ondt til hun ville gøre modstand. Hun lagde sig ved hans bryst, og spjættede i kroppen. Det blonde hår blev kort en anelse mørkt inden det blev helt blond igen. Hun klamrede sig til ham, og ville ikke give slip... Det gjorde så ondt.
Det føltes som om hun gik i en levende brand... Branden skar sig op af hendes hud...

Shapeshifteren

Det lykkedes næsten! Indtil hun mærkede hun var ved at miste tråden... Der var noget galt. En skubbede hende væk på en måde. Markulius. Mark skubbede hende væk! Forhindrede hende i at få det der var retmæssigt hendes! Hun holdte fast i tråden ved at tænke på Jacob, Caroline... Og hævnen på Sean.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs 12 feb - 12:08

Han holdte stramt fast i Nille. Hvorfor skulle han slippe. Han kunne mærke hendes smerte. Han kendte den for godt. Han vidste det brændte. Ligesom hvis vampyrer bliver ramt af sollys. Han holdte hende strammere ind til ham. Hviskede hende i øret. "Rolig skat jeg er her. Jeg er lige her." Stemmen var svag af smerte. Men hvorfor skulle han ikke prøve at snakke alligevel. Han ville gøre alt for at hendes smerte ville forsvinde. Alt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Lør 16 feb - 11:22

//Springer i tiden, eller laver nyt emne? xD

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Lør 16 feb - 11:27

// Laver nyt emne Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Lør 16 feb - 11:28

//Yay, dygtig!

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Lør 16 feb - 11:29

//Men du laver det Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Lør 16 feb - 11:53

//Ej kom nuuuu!

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Lør 16 feb - 19:40

//Jeg lavede det her Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Lør 16 feb - 19:41

//Og? Jeg er blevet opereret! Vis da lidt omsorg, man! xD

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 7 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics