Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
Top posting users this month
Gil

Claan

Lori

Sean

Vetis

Jazmin

Gautham

Fenrer Leidolf

Jake

Razor

Statistics
Der er i alt 233 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Emanuel

Vores brugere har i alt skrevet 151020 indlæg in 7780 subjects

A small place to live. (Nille=privat)

Side 2 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: A small place to live. (Nille=privat)

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 22:31

Hun var allerede i drømmeland... Og sov en anelse uroligt, men slappede af da hun mærkede en nussen på hendes mave, og det kølige begær... Hun sukkede, og smilede i søvne.

Hun vågnede kun få timer efter, og vendte sig om mod mark med lukkede øjnene. Hun åbnede øjnene, og det første hun så var hans nøgne brystkasse. Hun så lidt undrende på den... Men lagde så en varm hånd på den. Hendes øjne søgte ned til hans veltrænede mave, og et charmerende smil kom frem. Hun så på ham igen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 22:34

Han havde ligget vågen imens hun havde sovet trygt. Da hun vendte sig rundt opdagede han kort hendes blik ned af ham og han kunne ikke lade være med at komme med et lille svagt grin. Mens han roligt hev hende tættere ind til ham. Så hun kunne høre hans hjerte banke. "Selv en vampyr har et hjerte. Og jeg giver det til dig." Hviskede han kort i hendes øre mens han smilede. "Nille. Jeg holder virkelig meget af dig." Hviskede han roligt mens han smilede helt glad.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 22:40

Hun smilede bredt da han grinede, og havde så begge hænder på hans nøgne brystkasse. Hun fandt sig selv tættere på ham, men denne gang gjorte det intet. Hun lukkede øjnene, og hørte hans hjertebanken... Hans stemme var som sød musik i hendes ører. Hun mærkede at hendes eget hjerte bankede hurtigere... Holdte meget af hende? Hun åbnede øjnene, og så op på ham.
"Mener du..?" Hun kunne ikke sige det færdigt... Elskede han hende?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 22:52

Han smilede roligt og trak på skuldrene. "Måske. Det er for tidligt til at sige. Men en ting er sikkert. Jeg holder af dig. Mere end en ven." Sagde han smilende roligt. "Desuden er vi jo ikke engang kærester. Så jeg kan umuligt være bekendt at sige de ord. Jeg har aldrig sagt dem. Aldrig." Hviskede han roligt mens han fortsat så på hende. Og en smule smerte dukkede frem i hans øjne. Som om han fortrød noget han havde gjort. Men han sagde intet og holdte bare sit smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 23:01

Det var alt for tidligt at sige, ja. Hun kærtegnede blidt hans brystkasse, og så stadigvæk på ham. Aldrig... Hm... Hun lagde mærke til smerten i hans øjne. Hun smilede til ham, og kyssede kort hans brystkasse. Hun så på ham igen.
"Hvad er der, Mark?" Hun sagde hans navn med kærlighed, og uskyldighed. Hun blev ved med at kærtegne hans brystkasse.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 23:11

Han sukkede. "Når jeg siger jeg aldrig har sagt det mener jeg det. Jeg har aldrig sagt det. Ikke engang til min mor." Hviskede han roligt. Tanken om hans familie fik ham til at fælde en svag tåre. Men tåren var ikke vand. Det var blod. En tåre af blod gled ned af hans øjenkrog fordi han havde hovedet på siden. Og ramte puden blidt og svagt. "Da jeg var lille. Havde jeg en mor og far. og en familie bestående af 4 søskende. Jeg var den yngste. Så det var intet nyt at jeg altid var den som blev udsat. En dag gad jeg det bare ikke mere. Jeg sagde til min mor at hun kunne gå ad helvede til. Og jeg løb. Da jeg ikke kunne løbe mere sad jeg bare og græd. Græd over at have sagt det til hende. Jeg ville gå tilbage. Jeg ville sige undskyld og sige jeg elskede hende. Men da jeg nåede tæt nok til at kunne se mit hus. Var det i brand. Og alt hvad jeg så var en enkel mand som stak af så snart han havde sat huset i brand. Jeg var ligeglad jeg løb ind i huset alligevel. Og i stuen. Lige ved at spise kunne jeg se. Lå min familie. Alle seks. Døde. Hovedet sad ikke på deres krop. Og der var ikke mere blod i dem. Jeg ville ha sagt det til hende. Jeg ville have sagt jeg elskede hende. Men det var for sent. Jeg mistede hende. Og jeg føler bare. At det er min skyld. At jeg kunne have gjort noget ved det. Hvis jeg bare var blevet. Hvis jeg ikke havde været sådan en idiot." hviskede han roligt og rystede på hovedet. Og prøvede af alle kræfter at holde tårene tilbage. Men et par stykker gled forbi. Og flere striber af blod kom frem for hans øjne. Blodet størknede hurtigt så han havde lange røde streger over ansigtet fra størknet blod.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 23:24

Hun blev en anelse forskrækket over at tåren var af blod, men det kunne ikke ses på hende. Aldrig... Hun lyttede, men lagde hænderne på hans kinder. Hun lod ham tale ud, og følt sig lettet over at han åbnede sig for hende.. Selv kunne hun ikke åbne sig for ham. For der var intet at sige. Hun kunne intet huske før den aften... Nu var der kun små ting at sige fra hendes side af. Hun kunne ikke lide at han græd, men samtidig skulle han også have lov til det. Da han var færdig med at snakke... Tyssede hun stille, og kyssede ham kort på kinden, ligeglad med det strøknet blod.
"Så... Det ikke din skyld..." Hviskede hun kærligt, og smilede til ham. De blå øjne glimtede medlidende, og hun kærtegnede blidt hans kinder.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 23:32

Han så på hende svagt. "Jo det er. Vampyren var efter mig." Hviskede han roligt. "En fortuner bliver ikke født fortuner. Det ligger i hans gener. Men han skal blive bidt af vampyr først. Så hans kræfter kan træde frem. En fortuner kan lugte hvis en anden har Fortuner genet. Han havde lugtet mig. Og havde fulgt min lugt til mit hus. Jeg ved det er sandt. Vampyren har selv sagt det. Det var ham der forvandlede mig. Det var ham som trænede mig. Han var den første jeg nogensinde slog ihjel." Hviskede han roligt mens han fortsat så på hende og smilede svagt. Den fakta at hun lyttede til ham gjorde ham endnu gladere. Han var så glad for at være sammen med hende. Han kunne ikke holde tanken ud af at han ikke kunne være sammen med hende firetyve syv. "Min dronning. Undskyld jeg sidder her og græder. Det må være vanærende at sin egen stolte kriger græder. Roligt tog han en af knivene som lå i holderen stadig ved lænden og rakte hende den. "Skær et snit i mit bryst. Jeg har fortjent det når jeg viser svaghed." Roligt lukkede han øjnene og forventede snart at mærke klingen glide hen over hans bryst.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 23:37

Det var synd for ham... Han havde tydeligvis haft et hårdt liv... Hun skulle til at sige noget til ham da han snakkede igen. Hun rynkede panden, og troede først han lavede sjov... Da hun tænkte det hele igenmen. Nej! Hun ville ikke såre ham!
"Nej... Det... Du... Nej... Jeg vil ikke." Hun rykkede sig væk fra ham, og så gnavent på kniven som om det hele var dens skyld. Hun ville ikke skade ham... Hun blev ved med at se på kniven med had i øjnene... Dumme kniv, altså!
"Jeg vil ikke!" Hun lagde med ryggen til ham, og gemte sig under dynen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 23:43

Han sukkede roligt. Før han valgte han bare måtte gøre det selv. Og roligt skar han et snit fra toppen af hans venstre bryst til bunden af hans højre side af hans six pack. Hun var ny i dette med dronning. Så han ville ikke slå sig selv ihjel denne gang. Men hun ville sikkert høre lyden af kniven som fint og pænt skar en flænge igennem hans hud hele vejen ned. Så ville hun sikkert godt vide hvorfor han gjorde det og han svarede hende inden hun kunne spørge ham. "Fordi jeg fortjener at blive straffet over min svaghed. Som din kriger er jeg tvunget til at lade dig straffe mig hvis jeg mener jeg har vanæret dig. Hvis du ikke straffer mig skal det koste mig mit liv. Men fordi du er ny indenfor dette som dronning. Så skær jeg kun en flænge meget længere end den du behøvede at lave." Han sænkede kniven og satte den blidt i holderen igen og så bare fortsat på hende med et roligt blik.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 feb - 23:47

Hun fik et chok da hun lugtede blod, og vendte sig om mod ham. Hun sad dog op denne gang. Hun så chokeret på ham. Hvorfor... Hun skulle til at spørge da han selv svarede. Vent... Skulle hun?! Hun så lidt trist ud.. Og så ned.
"Jamen..." Hun sukkede, og tog benene op til hagen. "Jeg vil ikke skade dig..." Hun mumlede, og havde ikke længere dynen på mere.
Hun ville ikke have den dumme dyne om sig mere... Hun ville jo ikke skade ham. Hvorfor fanden var det hele også så indviklet?! Hun sukkede endnu engang, og slog armene om hendes ben.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 10:07

Han sukkede kort og satte sig op ved siden af hende. "Hvorfor ikke? For et par dage siden virkede du ligeglad. Hvad er det der har ændret sig." Spurgte han roligt mens han fortsat så på hende. Roligt aede han hendes arm. "Desuden så er et sår som dette ingenting. Det er allerede blevet til et ar." Hviskede han roligt og roligt satte sig hen ved siden af hende og lagde armene om hende med en rolig bevægelse og kyssede hendes kind. "Undskyld min dronning. Jeg ved godt alt det her er nyt for dig. Men det er min ære det handler om. Det er det eneste jeg har tilbage fra min fortid." Hviskede han svagt og aede hendes arm kort med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 10:16

Det der havde ændret sig... Hm... Ja, men hun var altid ligeglad med folk hun ikke kendte, men... Nu kendte hun vel på en måde Mark. Hun så på ham.
"Det der har ændret sig er at nu fylder du en del mere end jeg havde forstillet mig." Det burde være nok svar, det syntes hun i hvert fald. Hun havde ingen ar, det mente hun ikke selv... Men det havde hun. Første tegn på hvem hun faktisk var. Det vidste Nille bare ikke. Hun smilede skævt da han kyssede hendes kind, og lagde armene om hende. Hun lænede sit hoved op af hans brystkasse.
"Du skal ikke sige undskyld..." Mumlede hun. Hun forstod det godt, men hun brød sig ikke om det... Hun mærkede pludselig sulten gnave i hende, men sagde intet... For hvis hun skulle finde noget at spise så skulle jo gå... Og det ville hun da slet ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 10:22

Han smilede roligt og aede hende roligt. Holdte hende tæt og lukkede øjnene blidt. Han elskede at holde hende hos ham. Han elskede at mærke hendes hoved mod hans bryst kasse. Han elskede... Nej det var for tidligt at tænke på. Han kunne da ikke allerede elske hende? Nej det kunne han ikke. Hun var ny i hans liv. Og hun havde ikke engang fortalt ham om hendes fortid. Roligt nussede han hende videre. "Min dronning. Jeg tænkte på. Hvad med at vi finder et sted du godt kan li at blive ved og så vi slår os ned der?. Så vil jeg have et sted at være og vente på dig hvis du går. Så kan jeg altid beskytte dig når du sover." Hviskede han roligt ned mod hende med et roligt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 10:34

Jam... Hun havde ikke sådan et sted! Hun tænkte sig dog om... Hun elskede den hytte... Nej! Den sorthåret pige skulle væk! Væk! Hun rystede på hovedet for at få hende væk... Det lykkedes. Hvis hun kunne undgå det... Så fortalte hun ham ikke om sin fortid. For der var ingen. Det var ét stort mysterium.
"Jeg har intet sted...Men..." Skoven. Hun elskede The Forest... Det bragte... Varme ind i hende.
"Men jeg elsker The Forest, men som sagt... Jeg er meget rastløs." Hun lukkede øjnene, og nød at være så tæt på ham...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 10:37

Han så på hende roligt. "Jeg ser hvad jeg kan gøre. Hvis jeg er heldig kan det være jeg kan få bygget en hytte derude. Hvor vi kan bo. Sammen." Han sagde de sidste ord som om det bragte ham stor glæde. Og det gjorde det. Han tog hendes hånd og flettede fingre med hende og nussede den blidt. "Du er dejlig min dronning." Hviskede han svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 10:48

Det lød.. Fristende. Et hjem hun bare kunne komme hen til, men samtidig også bo andre steder. Hun var jo en del rastløs... Hun skulle se verdenen. Se de andre byer... Se hvilke ting hun kunne finde derude.
"Uhm... Det ville være rart." Hun smilede, og havde stadig øjnene lukket. Hun knugede sig ind til ham. Hun gav hans hånd et klem, og smilede mere bredt. Hun var ikke god til komplimenter... Så hun sagde intet.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 10:52

Han smilede fortsat til hende. Aede hende videre. "Jeg håber du vil tage mig med hvor end det er du skal hen. Jeg er jo din kriger. Jeg vil beskytte dig. Over for alle fare." Hviskede han og hans smil blev stort et kort øjeblik. Men så var det som om det forsvandt helt. Han kom i tanke om en lille detalje. Som hendes kriger. Så havde han intet at sige over hendes kærlighedsliv. Hvis hun ville kysse med en anden. Måtte han intet sige. Hun behøvede ikke engang at bekymre sig over det. Han var jo ikke hendes kæreste. Han var hendes kriger. Hun var stadig single. Hun måtte gøre hvad hun ville.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 11:07

Sulten gnavede i hende, men stadig sagde hun intet. Hun kunne ikke bare tage hans blod som han havde gjort ved hende, det var en sjæl hun længtes efter... Hun var ikke bloddæmon. Sikke en skam, det ville ellers have været rart at være det lige nu. Hun åbnede øjnene, og så op på ham, dog uden at tage hovedet væk fra hans brystkasse.
"Du snakker altså nogle gange for meget." Hun smilede uskyldigt, og gav ham et hurtigt kys på kinden. Hun mærkede sulten blive stærkere, og lukkede øjnene...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 11:28

Han smilede roligt. "Jeg er sulten. Vil du med ud og skaffe føde?. Jeg tager blodet så kan du tage kødet eller hvad det er du skal bruge fra dem." Sagde han smilende. Han kunne lugte hun var dæmon. Men han kunne ikke lugte hvilken slags dæmon. så han vidste ikke om hun behøvede kød blod eller sjæle. Roligt så han på hende fortsat med et roligt smil. Og aede hendes arm blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 11:30

Var han stadig sulten? Hm, nuvel. Hun var selv.
"Jeg er sjæledæmon, jeg spiser deres sjæle..." Hvordan vidste han sikkert godt. Hun lagde armene om hans nakke, og kyssede ham blidt, men kort. Hun kom ud af hans greb, og rettede på sit tøj. Hun så drillende på ham.
"Du fører an."

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 11:39

Han smilede roligt og rejste sig op. Før han roligt tog sin skjorte på. Derefter gik han hen og åbnede døren for hende. "Min dronning." Sagde han og bukkede kort for hende. Den ærefulde bevægelse fik ham til at føle at dette var rigtigt. Hun havde virkelig fortjent at være hans dronning. Og han følte at han havde fortjent at være hendes kriger. Han kunne mærke dette var det rigtige. Mens han holdte døren for hende stadig bukkende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 11:43

Hun så lidt skuffet ud da han tog sin skjorte på, men kun for sjov. Okay, lidt skuffet var hun vel, men det gjorde hende intet. Hun stod blot stille.. Hvorfor nu... Arh... Hun grinede kort, og gik ud af værelset. Dog ligeglad med jakken. Hun skulle ikke bruge den, hun skulle have arme frie. Hun gik ud af huset, og så på ham.
"Hvor skal vi så gå hen?" Hun smilede kærligt, og skævt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 11:48

Smilet fra ham var varmt og glædeligt. Derefter vinkede han med hovedet hen mod en kro ikke langt derfra. "Hvis du venter udenfor så finder jeg et offer. Er du ligeglad om det er en kvindesjæl eller skal det være en mandesjæl?" Spurgte han roligt før han roligt tog hendes hånd. Og førte hende hen mod kroen med et fortsat fast smil rettet mod hende. Smilet var perfekt og som altid sexet og frækt. Hans kolde begær aura var der stadig som altid. Men hun var vel van til den efterhånden. Da han nåede kroen så han ned på hende med de dybe mørkeblå øjne og et roligt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 12:03

Hm... Hun gav hans hånd et lille klem, og smilede skævt til ham.
"Jeg er ligeglad... En sjæl er en sjæl." Svarede hun, og grinede kort.
Hun mærkede tydeligt det kolde begær, men ignorerede det. Hun stoppede op udenfor kroen, og så op på ham.
Hans smil gjorde hende lidt blød i knæene, og desværre... Var det en af de ting hun hadede. Hun hadede når hun blev blød i knæene, hun følte sig så svag... Og følsom. Hun tog sin hånd til sig så han kunne gå ind, men det var modvilligt hun havde gjort det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics