Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Sommer

Måned | August

Top posting users this month
Jazmin

Kai

Noa

Sean

Candice

Kira

Yalena

Razor

Emery

James

Statistics
Der er i alt 282 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Vetis

Vores brugere har i alt skrevet 150740 indlæg in 7757 subjects

A small place to live. (Nille=privat)

Side 3 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: A small place to live. (Nille=privat)

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 12:07

Han smilede roligt. "Intet med at blive jaloux. Det er nemmest for mig at skaffe en pige. På grund af min evne." Han rettede blikket mod kroen og smilede. Han knækkede sine fingre og sin nakke. Derefter lukkede han øjnene. Og det kolde voldsomme normale begær han havde brugt mod hende første gang kom tilbage. Strømmende ud af ham med en voldsom kraft. Derefter gik han roligt ind af døren. Begæret fyldte hele kroen. Og alle kvinderne vendte sig øjeblikkeligt mod ham. Kvinderne kiggede på ham længselsfuld. Han gik efter den smukkeste af kvinderne. Men i hans øjne var hun ikke nær så smuk som hans dronning. Hans Nille. Ordene fik ham til at smile. Og kvinden så ud til at være på grænsen til at dåne. Han lænede sig mod kvinden så hende dybt i øjnene. Og hviskede nogle ord i øret på hende. Hvorefter han roligt fulgte hende ud udenfor. Og vinkede Nille med hen mod en gyde. Som han roligt gik indeni med kvinden som holdte fast i hendes arm. Hvorefter han vendte sig mod Nille. "Damerne først." Sagde han roligt og greb fat i kvindens nakke så hun ikke kunne gå væk.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 12:13

Jaloux? Hende? Pf... Hun så en anelse gnavent på ham, men var ikke sur på ham. Hun lagde armene over kors, og lænede sig op af kroens mur. Hun havde mærket begæret, men havde samtidig lært at kontrollere det for sig selv. Det hjalp da lidt at have mærket ham så tæt. Hun så nysgerrig på ham da han kom ud med en kvinde. Hun fulgte efter ham ind i gyden, og så på kvinden... Hun nægtede altså at kysse en kvinde så hun måtte dø. Hun så på ham.
"Jeg må desværre dræbe hende..." Et sværd formede sig på hendes ryg i en skede. Hun tog sværdet ud af skeden, og rettede spidsen mod kvindens strube. Snit. Damen var død. Sværdet forsvandt efter hun havde puttet det i en skede igen. Hun fangede kvindens sjæl, og spiste den...
Hendes energi kom stærkt tilbage, og sultenen var væk. Hun så igen på Mark.

[You must be registered and logged in to see this image.]
Nille
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 5043
Evner/magibøger : Skam og minder.

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 12:19

Roligt smilede han til hende. Han så hende tage sjælen og tog så og hev kvinden op. Han bed hendes hals og sugede kraftigt af blodet. Hans øjne lyste rødt og han fik en rød cirkel om øjnene. (Ligesom billedet inden på hans profil.) Blodet flød rundt i ham. Styrkede ham. Gjorde ham stærkere. Da han havde fået nok slap han kvinden og lod hende falde til jorden med et svagt bump. Derefter mærkede han blodet flyde rundt i hans krop. Hans kolde begær strømmede ud fra ham. Som den altid gjorde når han havde fået ny energi. Derefter tog han kvinden op på skuldrene og bar hende langsomt hen til en sø i nærheden. Han lagde kvinden ved søen's kant. Og bukkede sig ned over hendes hoved. Kyssede hendes pande blidt og hviskede "Requescat i pace." Før han roligt skubbede liget ned i søen. Hvor den flød ud til midten og sank så til bunds. Han rejste sig roligt op og smilede roligt og vendte sig mod Nille med det rolige faste smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 12:28

Nille betragtede ham mens han drak af kvinden. Det skræmmede hende ikke at han fik noget rødt om øjnene. Hun mærkede det kolde begær, men prøvede at modstå det. Det hjalp næsten, specielt fordi hun lige havde fået noget at spise. Hun fulgte roligt med Mark, men undrede sig over hvad han sagde... Hvad var det for et sprog?
"Hvilket sprog er det du snakker?" Spurgte hun, og gik hen til ham..

//Kort svar, sorry.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 12:31

Han rettede blikket op imod hende. Smilet var stærkt og kraftigt. "min hjemsteds ældgamle sprog. Jeg er en af de sidste folk der kender til sproget. Det jeg sagde var hvil i fred." Sagde han roligt og satte sig ned på jorden ved søen og klappede på jorden ved siden af ham så hun kunne sætte sig ved ham. Mens han fortsat bare smilede stærkt og varmt. Som om intet betød noget bare han var her hos hende. "Det er derfor jeg ikke føler skam over hvad jeg gør. Jeg beder for dem. Og fortæller dem at de kan hvile i fred. Det er vigtigt man gør det i vores tro. I mit hjemsted." Sagde han smilende og så fortsat op på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 12:38

Åh... Nu forstod hun... Hun smilede skævt, og satte sig ved siden af ham. Hun lagde hovedet på hans skulder, og var fuldkommen ligeglad med det begær der strømmede ud af ham. Hun ville bare være tæt på ham.
"Hm... Tro... Ære... Du forvirrer mig, Mark." Hun grinede svagt. Hun lukkede øjnene. Okay, tanken om at der var et lig i vandet fik hende til at skælve lidt.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 12:43

Han smilede roligt. Og lagde en arm om hendes liv og holdte hende tæt ind til ham. "Og du forvirre mig." Hviskede han før han rettede hendes ansigt op imod hans. Så han blidt lod deres læber mødes. Mens han lagde den anden arm om hende og kyssede hende fortsat blidt. Og håbede inderligt hun ville gengælde hans kys. Han var helt væk i hende. Han var virkelig forelsket i hende. Utroligt nok så blev han forelsket igen. Og af en eller anden grund endnu stærkere denne her gang.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 12:55

Hun lagde hænderne på hans kinder da hans læber mødte hendes. Hun gengældte ivrigt kysset. Hun var glad for ham, ingen tvivl om det. Han fik hende til at glemme alt... Alt om hvad der var sket siden hun vågnede den nat i gyden. Det var vidunderligt at mærke at hun glemte alt om den sorthåret pige... Hun gav en slags knurren fra sig af behag.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 13:00

Han lænede sig mod hende så de ville lægge sig ned på jorden mens han fortsat kyssede hende. og nød bare at mærke hendes læber mod hans. Hans hånd gled hen og aede hende op langs siden. Knurren havde en underlig virkning på ham. Hun mente den sikkert ikke Sensuelt. Men det tændte ham. Noget han ikke havde oplevet i meget lang tid. Men han holdte det tilbage. Han vidste egentlig ikke hvorfor. Han holdte det bare tilbage. Mens han lænede sig på den ene arm som var under hendes nakke så hun lå på den. Og var lænet med halvdelen af kroppen over hende og kyssede hende videre. Mens hans anden hånd stadig nussede hende op langs siden.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 13:09

Hun lagde ryggen ned mod jorden, og skælvede af hans kærtegn langs siden af hende. Hun lagde armene om hans nakke, og nød det. Hun var ikke vant til kærtegn, men det fik knurren til at fortsætte. For inderst inde var hun jo på en måde et vilddyr, og ikke kun fordi hun havde været en shapeshifter... Men også fordi hun var som hun var. Hun kunne ikke gøre for den knurren, den kom bare... Men den var ikke advarende eller truende. Bare... Den viste bare hun nød det.

Sidst rettet af Nille Man 4 feb - 9:21, rettet 1 gang
Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 13:19

Han nød hendes knurren. Ham selv begyndte at knurre. Og i stedet for at ae hendes side gled den langsomt ned af hende og aede ydresiden af hendes lår. Langsomt og kærligt. Mens han knurrede videre. Og kyssede hende bare. I et håb om hun accepterede den måde han gik frem. Han regnede ikke med de havde noget denne her gang. Men han ville finde ud af hvor hendes grænse var. Og se om han kunne overskride den næste gang.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 13:25

Hun smilede indvendigt af at han selv begyndte at knurre.
Hun stivnede da hun mærkede hans hånd ved ydresiden af hendes lår. Hun skælvede af det, og åbnede øjnene.
Hun lukkede øjnene, og tvang sig selv til at nyde det.
Og dog havde hun ikke ladet deres læber adskille sig... Hun kørte hænderne ned til hans skuldre, langsomt, og kærligt.
Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 13:28

Han fortsatte bare mens hans hånd langsomt og let strøg hen over hendes perfekte smukke lår. Og langsomt gled det om til indersiden af hendes lår. Og nussede op og ned af det. Stadig ikke for tæt på hendes private dele. Men han håbede inderligt. At hun kunne acceptere ham som den der gjorde det. For det ville give ham den ære at gøre noget ingen anden havde gjort. Han vidste hun var jomfru. Hun var simpelthen for nervøs til ikke at være det. Han fortsatte med at kysse hendes læber og nød det inderligt. Fornemmelsen af hende tæt ind til ham. Lyden af deres knurren som blandede sig sammen. Det var nydende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 13:34

Igen stivnede hun. Hvad fanden havde hun gang i? Ønskede hun dette? Hun vidste det ikke...Hun lå stille. Hun var fortvivlet... Skulle hun lade ham fortsætte? Lade ham tage den ting hun aldrig ville kunne få tilbage? Langsomt røg den blå tåge om hende som om hun ville forsvinde.... Men den forsvandt igen. Bevidst røg hendes hænder ned til hans brystkasse som om hun ville skubbe ham væk. Tankerne røg om hun skulle forsvinde, eller bare skubbe ham væk... Hun vidste virkelig ikke om hun ønskede det. Da det føltes som om en knytnæve ramte hende. Den blå tåge røg hurtigt om hende, og hurtigt stod hun lidt væk fra ham. Hun trak vejret hurtigt, og så rådvildt på ham.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 13:37

Han var overrasket over hendes pludselig tvivl og røgen. Og at hun rørte hans brystkasse som om hun ville skubbe. Han tænkte han måtte fjerne hånden. Men i det øjeblik han fjernede hånden forsvandt hun. Han åbnede øjnene overrasket og så at hun ikke bare var væk. Hun var forsvundet. Han troede hun bare havde flyttet sig. Han kiggede op og så hun stod lidt fra ham. Han rettede sig og fjernede den underlige fornemmelse af tristhed der ramte ham så snart han opdagede hun var væk og rejste sig op. "Undskyld min dronning det var ikke min mening at vanære dig." sagde han roligt og lod roligt hånden glide om på sin ryg for at tage kniven frem til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 13:41

Åh nej... Ikke det igen. Men hendes tanker var mest om ... Hvad der kunne have slået hende. Det kunne ikke have været ham, men det havde virkelig føltes som om en havde slået hende. Det hun ikke vidste var at det var at det var fordi at den sorthåret pige, Nille, aldrig havde ønsket at være sammen med en mand på den måde... I frygt for at få et barn. Det vidste denne Nille dog ikke.
"Du har ikke vanæret mig." Hun blev dog hvor hun var. "Det.. Føltes bare som om der var en der slog mig i maven..." Hun bed sig i underlæben.
Hun var bange for at det lød dumt, eller forkert... Men det var sandheden.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 13:46

Han så kort på hende undrende over hvad hun mente. Men han syntes stadig det var vanærene. Hvis ikke for hende så for ham. Den eneste tanke der kørte igennem hans hoved var. *Jeg er ikke god nok for hende* Klingen kunne høres mens den skar endnu en dyb flænge denne gang fra højre bryst ned til venstre nederste Pack på hans sixpack. Hans skjorte blev rød af blod men der gik ikke lang tid før hullet lukkede sig og endnu et ar kom. De 2 ar dannede et perfekt kryds på hans perfekte blege hud.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 13:50

Han skar i sig selv igen... Hun bed sig i underlæben, og så væk. Hun ville ikke se på det,men fik intet valg. Hendes øjne søgte automatisk hen mod hans igen, men heldigvis var det blevet et ar igen. Hun gik hurtigt hen til ham, og tog hans skjorte af ham. Hun rørte ved arene med fingerspidserne..
"Jeg kan ikke lide at se på det... Men jeg mener det. Det var virkelig som om en slog mig... Som om vedkommende ikke ville have det... Og jeg ved ikke om jeg tør at lade dig tage den ene ting jeg aldrig kan få igen." Hun lagde panden mod hans brystkasse, og lukkede øjnene.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 13:55

Han lagde armene om hende og holdte hende blidt ind til sig. Han sukkede kort. "Det var derfor jeg skar i mig selv. Det er fuldt forstående at du ikke føler jeg er god nok til dig." Hviskede han roligt. Mens han fortsat så ned på hende med et svagt smil. Den ellers så kraftige glæde fra før var stort set væk. Der var intet andet end det ærefulde smil tilbage. Han var helt igennem hendes kriger. Og kun hendes kriger. Intet andet. Og han accepterede det. Han ville hellere være hendes kriger end at miste hende helt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 14:00

Vent hvad? Ikke god nok til hende? Hun lagde hænderne på hans brystkasse, og så op på ham.
"Det har jeg aldrig sagt." Hun så på hans brystkasse igen, og bed sig i underlæben. "Faktisk er du alt for god til mig..." Hviskede hun til sidst.
Hun begyndte at tænke videre på om hun skulle lade ham tage den ene ting... Hun så op på ham igen, og ventede på hans reaktion.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 14:04

Han så på hende roligt. Den ærefulde fremvisning af et smil sad der stadig. Men hendes ord fik ham til at rynke panden blidt. "hvad snakker du om min dronning. Du er mindst 1000 gange bedre end mig. Jeg ville aldrig kunne blive for god til dig. Kun får dårlig til dig." Sagde han roligt og så fortsat på hende. "Jeg har allerede ladet mine følelser skygge mit overblik og min beslutningsevner en gang. Jeg vil ikke gøre det igen. Det lover jeg dig." Han gik et skridt tilbage og lagde den ene næve ovenpå hans venstre bryst og bukkede så dybt. I hans øjne kunne man se nogle gyldne tråde binde sig. Det var et tegn på han havde sværget på sin ære. Han havde sværget han aldrig ville prøve at få hende til at have sex med ham. Han ville aldrig nogensinde prøve igen. Hun måtte sige til hvis det var det hun ville. Men han ville aldrig gøre det uden hendes tilladelse.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 14:10

Hun lagde armene over kors, og gik så helt hen til ham. Hun bed sig i underlæben, og så op på ham.
"Det jeg mener at... Når man er forelsket i en føles det som om vedkommende er for god til en." Hun håbede han opfangede hvad hun mente. At hun var forelsket i ham... Eller det mente hun at hun var. Hun lagde hænderne på hans brystkasse.
Hun var bange for hvad han ville sige...

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 14:16

Han var som altid lidt langsom. Mænd var altid langsomme når kvinder sagde de var forelsket i dem. Men han opfangede den kort efter. Og så på hende med store øjne. "Er du forelsket i mig." Spurgte han roligt mens han lagde armene om hende igen og holdte hende tæt ind til ham. Og bukkede sig ned så hun godt og grundigt kunne se ham i øjnene. De dybe blå øjne. Og den voldsomme kropsbygning. De stærke arme som holdte om hende i et fast greb. Han så på hende smilende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nille on Søn 3 feb - 14:22

Hun bed sig hårdere i underlæben dog stadig uden det gjorde ondt. Hun så op i hans øjne, og kyssede ham kort på læberne.
"Ja..." Svarede hun, og kørte langsomt, og pirrende hænderne ned till hans mave, og kærtegnede hans muskler.

Nille
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 14:34

Han stirrede på hende i en blanding af overraskelse og glæde. Langsomt bukkede han sig ned og kyssede hende blidt på panden. "Jeg er osse forelsket i dig Nille." Hviskede han kort mens han stadig holdte hende i hans stærke favn. "Nille? Jeg spørger dig om noget som jeg kun kan give en person. Vil du som min dronning dele et blodbånd med mig." Hviskede han roligt mens han fortsat så på hende roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics