Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
Top posting users this month
Gil

Lori

Claan

Sean

Fenrer Leidolf

Jazmin

Gautham

Vetis

Jake

Razor

Statistics
Der er i alt 233 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Armelia

Vores brugere har i alt skrevet 151083 indlæg in 7783 subjects

A small place to live. (Nille=privat)

Side 4 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: A small place to live. (Nille=privat)

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 14:38

Hun mærkede bobler af lykke over hans ord, og knugede sig ind til ham. Blodbånd...? Hun så nysgerrig op på ham.
"Hvad sker der ved det? Og hvordan foregår det?" Det ville skam være rart at vide det, hun mindes ikke at have hørt om noget lignende.
Hun kørte hænderne blidt op til hans brystkasse igen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 14:45

Han smilede roligt. "Det er et bånd 2 parter deler som gør at de kan mærke hinandens følelser. Også hvis de er bange. Eller har brug for hjælp. Hvilket ville være nyttigt." Sagde han smilende. "Det er meget gammelt og det er meget enkelt. Hannen det er så mig siger nogle magiske ord mens vi begge skær os selv på håndledet. Hvorefter vi griber fat i hinandens arme. Så sårene rammer hinanden. På grund af de magiske ord bliver vores blod sat sammen. Og nogle små dele af vores egen sjæl. Så vi altid vil kunne finde hinanden og altid vide hvad vi har gjort forkert over for hinanden." Sagde han smilende mens han fortsat så hende i øjnene lykkelig som altid. "Det er ligesom at blive kærester i mit hjemland. Bortset for i mit hjemland er der intet der hedder kærester. Man gør ritualet for at blive gift." Han sagde det henkastende i et håb om hun ikke vil tænke over det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 14:53

Mærke hinandens følelser? Det ville skam være nyttigt ja.
Men der kunne jo også være gange hvor hun sikkert ikke ville have han skulle kunne mærke hendes følelser. Hun nikkede, og så alvorligt op på ham.
Hun rynkede på panden af det sidste han sagde. Gift?? Æh... Hun forkastede det, lod det være.
"Hm... Okay så. Det vil jeg gerne." Hun smilede, og aede ham kort på kinden.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 15:01

Han smilede roligt. Og trådte så et skridt væk fra hende før han trak begge sine knive. Og roligt rakte hende den ene. "Cum his magicis verba. Et hoc potens devinctionibus perfici. Succidit me praeciderat pro semper manere fidelis vester fidus gigans." Ordene kom over læben med den smukke blandede accent mellem italiensk og fransk. (Med disse magiske ord. Og denne magtfulde besværgelse. Skær jeg et snit til gengæld for evigt at forblive din trofaste loyale kriger.) Klingerne i deres hænder begyndte at lyse. Og roligt skar han et snit i sit håndled. Det gjorde overhovedet ikke ondt. Det var derfor klingerne lyste. For så gjorde det ikke ondt. "Ego Markulius DE auditoré iurare quia manebo permaneat O." Sagde han roligt og rakte armen frem. (Jeg Markulius Dé auditoré sværger at jeg vil forblive loyal over for dig.) Så hun kunne gribe fat i den så deres blod ville sætte sig sammen. "aeternum" (For altid)

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 15:10

Hun tog den ene kniv, og så lidt på den da den lyste. Hun så på ham igen.. Ordene var smukke, i særdeleshed. Da han skar et snit i sit håndled gjorde hun det samme... Og hun var forbløffet. Det gjorde ikke ondt!
Hun tog fat i hans arm. Hun så op på ham med nysgerrige øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 15:13

Blodet satte sig sammen. Og det svidede lidt i sårene. Men efter et lille stykke tid forsvandt smerten. rundt om dem var der blade der fløj rundt. I cirkler. Så de dannede en cubel om den. Til sidst faldt bladene og han slap roligt hendes hånd. De var forbundet nu. Hun ville sikkert kunne mærke den voldsomme glæde han følte lige nu. Han var bare så lykkelig.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 15:17

Det sved i hendes hår, men det gik. Hun så på bladene... Hm...
Hun slap hans hånd da bladene faldt ned igen, og så på ham.
Hun kunne mærke en voldsom glæde hos ham.
Selv var hun fortvivlet... Men på en måde glad. Hun smilede bredt til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 15:28

Han gik roligt hen foran hende og lagde armene om hende blidt. "Jeg håber ikke du kommer til at fortryde det." Hviskede han roligt mens han aede hendes ryg blidt. Mens han holdte hende tæt ind til ham. "Jeg holder meget af dig Nille. Du er virkelig en dejlig dronning." Hviskede han roligt og aede hende blidt videre med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 16:06

Hun lagde hænderne på hans nøgne brystkasse, og så op på ham. Hun skælvede let under hans kærtegn på hendes ryg. Hun knurrede igen af behag. Hun lukkede øjnene.
"Du er en vidunderlig kriger..." Hviskede hun blidt, og knurrende. Hun kørte igen hænderne ned til hans mavemuskler med fingerspidserne...
Hun havde en behagelig følelse, varme, og tryghed.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 20:31

Han smilede fortsat og aede hendes ryg videre. "min dronning. Jeg beder mig ikke at pine mig med at røre mig sådan. Det tænder mig. Og jeg vil ikke have du bliver skadet igen." Sagde han roligt og ligeud mens han bare så hende i øjnene med hans egne dybe blå øjne. Og smilede roligt. Og lykkeligt. Selvom han var nervøs for at hun ville blive skadet hvis han prøvede hendes grænser af igen. Så var han stadig lykkelig.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 20:43

Det tændte ham? Hun smilede drillende, og så op på ham. Skade hende...
Hun ville intet sige til det. Hun stoppede dog ikke.
Hun kørte med fingerspidserne op til hans brystkasse igen.
"Synd..." Hun grinede kærligt. "... For dig."

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 20:51

Han så på hende fortsat med det smukke sexede forførende smil. Og de vidunderlige dybe øjne rettet direkte imod hende. Smilet fra ham var nærmest guddommeligt smukt. "Ja det er det vel." Sagde han roligt og kyssede hendes pande. "Hvis jeg kunne ville jeg ønske noget. Jeg ville ønske jeg stadig var jomfru. Kun for at give dig det. Så jeg kunne vise dig hvor meget jeg holder af dig." Hviskede han roligt. "skal vi ikke tage hjem til dig. Jeg vil rigtig gerne se det luksus du snakker om." Sagde han smilende mens han fortsat så på hende med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 21:03

Hun så stille på ham... Hun lagde hænderne på hans kinder, og smilede kærligt. Hun følte sig mere forbundet til ham, men det gav vel mening.
Hun grinede stille, og trådte et skridt væk. dog modvilligt.
"Jamen, så følg med mig." Hun begyndte at gå i den modsatte retning af ham.
Hendes luksus... Det kunne hun takke Rafael for.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 21:10

Han smilede roligt mens han fortsat så på hende. Han tog hendes hånd inden hun nåede ud af hans rækkevide. Før han fulgte efter hende med det rolige glade og lykkelige smil. Han var simpelthen så glad for at være tæt sammen med hende. Og han var rygende ligeglad om de ikke havde sex. Det kunne da rende ham et hvis sted. Han ville bare være sammen med hende så meget som muligt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 21:19

Det var i et hotel. Dyrt, men behageligt. Hun smilede til ham, men så stadigvæk fremad.
Hun var skam taknemelig for værelset..
Men hun var jo som sagt en rastløs dæmon. Lykkeligvis var hotellet ikke så langt væk, så de skulle ikke gå så langt.
Stadig var hendes tanker omkring nogle ting... Og det var ikke om Mark.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 feb - 22:47

Han ænsede hendes rastløshed og hendes tanker og lod hende følge dem op på hotelværelset. Da han var inde lukkede han døren bag dem og vendte sig direkte imod Nille. "Hvad er det der er galt? Du virker som om dine tanker er et helt andet sted." Hviskede han roligt mens han så på hende fortsat med et roligt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 11:18

Hun gik direkte ind, og gik hen imod terrassen. Hun vendte sig om mod ham da han snakkede.
Hun smilede skævt.
"Der er ikke noget galt..." Løgn. Der var noget galt.
Men hun ville ikke sige det. Det nægtede hun.
Hun lagde armene over kors, og så uskyldigt på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 11:49

Han så fæstet på hende roligt. Gik roligt ud til hende ved terrassen. "Hvad er det du ikke fortæller mig min dronning." Spurgte han roligt og så fortsat på hende. "Hvorfor kan det være det virker som om det kun er mig der har åbnet mig. Mens det virker som om du bare holder alt hemmeligt for mig?." spurgte han roligt mens han fortsat så direkte ind i hendes øjne med sin egen mørkeblå dybe øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 11:58

Der kom med det... Hun blev nervøs. Men tog sig så sammen.
"Du spørger om min fortid..." Hendes øjne blev blanke. "... Men jeg har ingen fortid. Ikke sådan rigtigt." Hun så væk. "Men jeg kan da fortælle dig hvad der skete. Mit navn er Nille Skammer Panara. Jeg er Sjæledæmon... Men var åbenbart engang en Shapeshifter. Jeg... Ved ikke hvordan jeg åbenbart skiftede race. Eller tiden før jeg blev Sjæledæmon. Jeg vågnede en nat i gyderne. Jeg vidste ikke hvad der var sket... Men da jeg gik noget væk... Så jeg en sorthåret pige og en skikkelse der var på vej væk. Pigen var død. Det er kun nogle uger siden..." Hun så på ham igen." Og så mødte jeg Jacob. En Sjæledæmon som mig... Han kendte den sorthåret pige. Rent faktisk var de kærester. Pigens navn var Nille, og hun var den sidste rigtige skammer, og hun havde været en Shapeshifter. Jeg ved ikke hvad det betyder, men jeg er også ligeglad... Du får mig til at glemme hende og de forvirrende følelser til Jacob. Jeg er Censor for dæmonernes leder, og min anden evne er luft." Hun sukkede træt." Jeg kender ikke min fortid."

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 12:12

Han gik roligt hen til hende og langsomt lagde armene om hende blidt. Hans ærefulde blik var falmet og blevet erstattet med et trist blik. Lyden af hans stemme var blid og medfølende. "Undskyld Nille. Det var ikke meningen at jeg ville såre dig. Hvis jeg havde vidst du intet kunne huske havde jeg ikke sagt det." Hviskede han roligt og så fortsat så på hende med et trist blik. "Jeg er virkelig ked af det over at være så ufølsom. Jeg håber du kan tilgive mig min dronning." Hviskede han roligt mens han holdte hende tæt. Men stadig så svagt at hun bare kunne flytte sig hvis hun ville.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 12:39

Det hjalp lidt at han lagde armene om hende. Hun så op på ham, og smilede skævt. Vent? Hvorfor sagde han undskyld? Det var da ikke hans skyld? Hun kiggede på ham med spørgende øjne.
"Du har ikke såret mig. Du vidste det jo ikke." Hun smilede blidt. "Mark, der er intet at tilgive. Du vidste det jo ikke. Jeg er glad for du spurgte..." Hun lagde panden mod hans brystkasse. Hun vidste hvem hun var... På en måde. Men det var også nok for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 12:43

Han smilede bare fortsat og lagde armene tættere om hende og holdte hende helt ind til ham. "Du er virkelig den bedste. Jeg ville ønske jeg kunne komme op på din standart." Sagde han smilende og aede hendes ryg blidt. Mens han roligt kyssede hendes hoved blidt. Tænkende over hvor slemt det ville være ikke at kende sin fortid. "jeg kan ikke se din fortid. Men hvis du vil have det kan jeg kigge ind i din fremtid og se om du kommer til at huske din fortid." Hviskede han blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 13:04

Han var allerede på hendes standard. Det mente hun selv. Hun smilede skævt, og lukkede øjnene. Hun følte sig tryg. Langsomt begyndte hun at kærtegne hans mave med fingerspidserne. Kærligt, og langsomt.
"Det behøver du ikke... Jeg har det fint som det hele er nu." Hviskede hun.
Kort kyssede hun hans brystkasse. Hun nød at være tæt på ham. Det var betryggende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 13:08

Han smilede roligt og lukkede nydende øjnene. "Min dronning. Du driller mig." Hviskede han og bukkede sig ned. Og lod hendes hoved glide mellem hans hænder. Og løftede hende svagt lidt så deres læber kunne mødes. Hun var lav. Hun gik ham til brystkassen. Men det var ligegyldigt for Markulius. Han kunne li hun var så lav. Han kunne li hende. Han var helt væk i hende. Det var mange år siden han havde haft det sådan. Han tænkte lidt over det. Nej han havde aldrig haft det sådan før. Ikke engang ved hans gamle kæreste. Hvis det stod til ham ville han gå ved hendes side for evigt. For at holde hende. For at beskytte hende. For at elske hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 feb - 13:20

Selvfølgelig drillede hun ham. Hun smilede skævt, og drillende. De blå øjne udviste varme, og charme. Hun lagde armene om hans nakke da han løftede hende op, og slog benene om hans liv.
"Er det så tydeligt?" Hvislende hun spørgende, inden hun lod deres læber mødes. Langsomt lukkede hun øjnene, og pressede blidt sine læber mod hans.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics