Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Where am I? //Markulius// - Page 3 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Where am I? //Markulius// - Page 3 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Where am I? //Markulius// - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Where am I? //Markulius// - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Where am I? //Markulius// - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Where am I? //Markulius// - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Where am I? //Markulius// - Page 3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Where am I? //Markulius// - Page 3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Where am I? //Markulius// - Page 3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba13Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba14Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba15 
Lori
Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba13Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba14Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba15 
Lenore
Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba13Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba14Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba15 
Genevira
Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba13Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba14Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba15 
Celenia
Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba13Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba14Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba15 
Renata
Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba13Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba14Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba15 
Jake
Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba13Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba14Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba15 
Abigail
Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba13Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba14Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba13Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba14Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba13Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba14Where am I? //Markulius// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Where am I? //Markulius//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Where am I? //Markulius// - Page 3 Empty Sv: Where am I? //Markulius//

Indlæg af Kairi Tors 14 Feb 2013 - 14:25

Hun gengældte hans smil, og gav sig til at forklare. "Altså, det skulle ikke forstås som at jeg ikke stoler på folk som sådan, det er mere fremmede. Som udgangspunkt kom jeg til byen med en naiv overbevisning om at der er noget godt i alle, og at hvis jeg bare er venlig ved folk så ville de også være venlige ved mig. Det gav mig naturligvis nogle slag, som jeg kunne have undgået." Hun smilede lidt igen, og fortsatte så. "Heldigvis var et af mine første bekendtskaber en fyr, der allerede første gang vi mødte hinanden advarede mig mod at spille med så åbne kort som jeg gjorde. Hvilket jeg er ham taknemlig for."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Where am I? //Markulius// - Page 3 Empty Sv: Where am I? //Markulius//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:26

Han smilede roligt. "Jeg kan se hvad du mener. Jeg har osse opdaget at denne del af verdenen ikke helt er normal." Sagde han smilende. Mens han fortsat kiggede på hende. "Men det da altid noget du har mødt lidt medgang. Bare se på mig eksempelvis. Jeg giver folk et valg. Hvis jeg ville bide af dig så havde jeg gjort det for længst. Men du er simpelthen for sød til det." Han smilede roligt. Han fokuserede på hende. Hun virkede som en virkelig sød person. Han var glad for at have mødt hende. Og lært hende at kende. Hans tilstedeværelse her i denne verden var begyndt at blive kedelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I? //Markulius// - Page 3 Empty Sv: Where am I? //Markulius//

Indlæg af Kairi Fre 15 Feb 2013 - 14:33

Hun smilede af det han sagde, og kunne ikke lade være med at rødme en smule, da han sagde at hun var for sød til at bide. "Og jeg som troede det kun var for at beskytte barnet, at du ikke ville bide mig." Hun grinede lidt, så han kunne forstå at det var ment i sjov, men stadig var ærligt sagt. "Du virker nu også ganske sød. Ellers havde jeg vel heller ikke siddet og tilbudt dig at få en relation til barnet." Hun smilede igen, og tømte sit glas med vand.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Where am I? //Markulius// - Page 3 Empty Sv: Where am I? //Markulius//

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 11:14

Han smilede roligt. Han grinte svagt med han kunne godt se humoren i det. "Nej men jeg bider normalt ikke gravide kvinder. Men der var noget ekstra over dig." Sagde han smilende og rakte hånden frem for at tage imod glasset. "Vil du have lidt mere?" Spurgte han smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I? //Markulius// - Page 3 Empty Sv: Where am I? //Markulius//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum