Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba15 
Lori
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba15 
Lenore
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba15 
Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba15 
Celenia
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba15 
Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba15 
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba15 
Elizabeth
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba15 
Madelena Gray
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba15 
Katrina
Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 15 af 16 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:15

Lynie ænsede slet ikke at André var vågnet, hun vidste nu godt i sin bevidsthed at der ikke lå nogen hos hende mere som der gjorde før... men hun reagerede ikke på det, hun sov tungt videre, hun rullede nogle gange rundt, hun var også mange gange ved at falde ud af sengen... men hun kunne simpelhent ikke finde ro... hun vidste ikke rigtig om det skyldtes at der var så meget ro i hendes bevidsthed eller noget andet... hun lavede nogle små brokkende lyde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:21

han så hen på hende og gik hen til hende og satte sig og nussede hende i håret og smilede. "Rolig min elskede, jeg er her" sagde han og kyssede hendes pande. han lagde sig igen og tog hende ind i sine arme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:25

Hun vågnede med et sæt da hun hørte André's stemme og kiggede på ham som han sad der og nussede hende i håret. Hun kiggede på ham med et kærligt blik da han lagde sig ved siden af hende igen og holde hende ind til sig, hun lagde sig trygt ind til ham og fandt stille ro igen og faldt i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:38

han smilede blidt og nussede hende ned af ryggen. han lagde hoved på puden og så på hende. "Hun er så smuk, så hvorfor valgte hun dog en mand med kun et øje" mumlede han stille, og lukkede sit øje og forsøgte at sove, så godt som han nu kunne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:50

Hun lå trygt og sov ind til ham og var bare glad for at have en som ham ved hende, hun var glad for at han havde spurgt og forlovelse... og at de skulle giftes... en drøm som hun havde haft i lang tid.. at stifte familie med en hun elskede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 21:01

han holdt hende tæt, og faldt til sidst i søvn, med et smil på læben. han kunne ikke fatte, at han var forloved og skulle giftes med verdens dejligeste og mest vindunderlige og kærligeste kvinde nogensinde. han kom til at græde af glæde over det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 21:04

Natten gik ret så hurtig og hun vågnede op tidligt om morgen knuget ind til André, hun smilede blidt, hun blev liggende med ham, hun ville ikke rejse sig.. ikke lige nu, det var det for dejligt til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 21:20

han vågnede og gned sit øje og så på hende og smilede. "Godmorgen smukke" sagde han kærligt og satte sig op og strakte sig. han kørte hånden igennem sit hår, og gjorde så han ikke skjulede det venstre øje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 21:23

Hun smilede til ham da han vågnede, "godmorgen" hun betragtede ham da han satte sig op, *øv det var ellers lige så dejligt at ligge med ham* tænkte hun.
Hun kiggede op på ham da hun stadig lå ned, hun satte sig eller rejste sig ikke lige med det samme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 21:42

han lagde sig ned igen og så på hende. "Har du sovet godt" sagde han kærligt og tog om hende og smilede. han ville bare ligge sammen med hende. slappe af og hygge på den frække måde. han kuýssede hende ømt på munden og tog fat i hendes røv med sin ene hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 21:47

Hun smilede bredt da han lagde sig ned hos hende igen, "uroligt.. men godt.." hun lagde sig tæt ind til ham da han tog om hende, "har du sovet godt?" spurgte hun tilbage lige inden han kyssede hende ømt på munden og tog om hendes røv, hun kyssede ømt med og rykkede tættere på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 9:56

jeg har sovet nogenlunde smukke" sagde han. "Faktisk bedre, end jeg har gjort i flere måneder, men jeg sov jo også sammen med dig" sagde han og smilede. det var jo sandt, han havde sovet bedre en nogenside, og det kunne han faktisk takke hende for, hun havde fået ham til at slappe af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 20:57

Hun smilede rødmende til ham da han sagde han havde sovet meget bedre end nogensinde på grund af hende.. fordi han sov med hende. Hun trykkede sig blidt ind til ham og kyssede ham på munden, hun var glad for ham. Ingen havde nogensinde elsket nogen så højt som hun elskede ham, "André hvor skal brylluppet holdes" hun smilede op til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 19:23

der hvor du ønsker smukke" sagde han kærligt. han ville jo alt for hende. om så han skulle tigge for at få et sted de kunne blive gift. han tænkte på hvor meget et flot sted enlig ville koste dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 17:36

Hun ville egentlig bare have et bryllupet blev holdt hjemme hos dem selv, i deres flotte have, det kunne være så fint, "hjemme?" hun smilede til ham og lagde hovedet blidt på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 19:08

lyder som en god ide smukke, og så bestemmer vi selv hvem der skal komme, og hvem der ikke skal komme, så er det vores hjem, og vores regler søde" sagde han kærligt. *Men det bliver også en værre oprydning* tænkte han og smilede så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 10:03

Hun smilede stort og nikkede, det ville blive sådan et godt bryllup, hun glæde sig meget til at stå sammen med André og kysse ham efter de begge havde sagt ja. Hendes smil falmede dog lidt "Arason.. Hvad vis han ikke kommer.. Jeg ved han ikke er så vild med sådan noget.." hun sukkede tungt og kiggede ned i sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 10:09

det får vi at se smukke, får vi at se, hvis ikke han gør, så slår jeg ham, han er jo din familie, min aner jeg så intet om, så der kommer der vist ikke nogen, men jeg håber virkelig at din bror vil komme, at han vil se hvor lykkelig du er, og hvor lykkelig du gør mig" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 10:23

Hun blev ked af det, for hvad vis nu han ikke kom, han ikke kom til hendes bryllup noget som betød meget for hende, hun pressede sig ind mod ham og gemte sit ansigt hos ham Hun ville blive så ked af det vis han ikke kom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 20:30

Min elskede hvis din bror ikke kommer, så vil jeg sige han er hjerteløs, man skal ikke blive væk fra sin søsters bryllup, der skal man være der, det er en del af det at være en storebror, men husk på at jeg elsker dig" sagde andré og kyssede lynie på panden og holdt om hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 15:04

Hun sukkede, hun vidste hendes bror nok ikke ville komme, han ville ikke synes om det her, det vidste hun, hun kendte ham for godt, "André... Min storebror kommer ikke" hun lagde sig ind til ham og begyndte at græde stille ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 18:41

det gør mig ondt min elskede, er det på grund af mig måske?" sagde han blidt og forsøgte så godt han kunne at trøste hende. han kunne ikke lide når hun var ked af det. det nærmest skar ham i hjertet, for han elskede hende jo så højt. han tænkte over hvordan han kunne få hendes bror til at komme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 8:26

"Det ved jeg ikke... Vi har haft et lidt mærkeligt forhold her på det seneste... Han er ikke den samme bror som han var engang" Hun sukkede og puttede sig blidt ind til ham med et snøft, hvorfor kunne Arason bare ikke komme, han var det eneste stykke familie hun havde tilbage, hun ville have han skulle komme lige meget hvor meget han ikke ville. Hun kiggede op på André med tåre ned af kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 21:38

vent og se min elskede, måske skal han bare have tid til at sluge det her, " sagde han kærligt og fjernede hendes hårer. han holdt hende ind til sig og sang lidt ind i hendes øre for at berolige hende, og for at få hende i bedre humør. han kunne nemlig ikke lide hun var ked

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 21:37

"jeg håber sådan han kommer André" sagde hun blidt og gemte sig lidt ind til ham, hun tog en dyb indånding og lyttede til Andrés sang som var lige ved hendes øre. Hun kiggede blidt op på ham og lagde armene om ham og gabte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 15 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 15 af 16 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum