Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba15 
Lori
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba15 
Lenore
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba15 
Genevira
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba15 
Celenia
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba15 
Renata
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba15 
Jake
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba15 
Abigail
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba15 
Elizabeth
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba15 
Madelena Gray
En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

En enøjet forfatter - Lynie

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 20:28

Hun rødmede endnu mere da han slikkede sine fingre og sagde at hun var meget våd.. Men det var der ikke noget at sige til, hun var tændt, hun holdt ham ned til sig og hviskede ham blidt i øret, "jeg vil mærke dig igen" hun kunne godt en omgang til.. Hun var menneske ja.. Men hun havde udholdenhed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 20:44

underliv eller røv" sagde han frækt. han ville gøre alt for hende, endda også dræbe en anden person. han ville gøre alt for at glæde hende, og kun hende. om så han en dag skulle miste livet i forsøget på at gøre hende lykkelig. hun var hans eneste ene, hans elskede, den eneste kvinde som han overhoved elskede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 22:24

Hun smilede, "underliv" hviskede hun blidt og nappede ham i øret, hun tog hovedet væk fra hans øre og kiggede ind i hans øjne, "har jeg fortalt hvor meget jeg elsker dig" hub smilede til ham og kyssede ham blidt på munden, hun elskede ham.. Mere end noget andet... Intet kunne ændre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 17:24

og jeg elsker kun dig," sagde han og førte sig ind i hendes underliv. han nød at hun nappede ham i øret. han gav hende et suge mærke på halsen. han elskede kun hende. hun var hans eneste ene, hans liv, hans lys. grunden til at han ville leve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 22:53

Hun smilede blidt til ham og stønnede da han førte sig ind i hendes underliv, hun holde sig ind til ham da han lavede et sugrmærke på hendes hals, hun sukkede blidt mod hans øre og bed ham frækt i hans øre flip, hun slikkede ham pirrende bag øret og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 7:06

han nød det og rødmede. han nød hendes bid. han tog om hendes bryst og slikkede det og suttede på det. han ville gøre alt for at hun nød det, han elskede hende virkelig meget, og var lykkelig for at han var hendes forlovede, og ingen andres

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 7:12

Hun stønnede da han tog om hendes bryst og slikkede og suttede det, hun vred sig blidt under ham og lukkede nydende øjne mens hun nød ham, hun var glad for ham og glad for at hun havde mødt ham den dag hvor hun sad i gaden og var hel kold.. Den dag hvor hun lærte ham alt muligt.. Og hvor det havde ført til dette.. Det var dejligt at tænke på og fik hende bare til at nyde og stønne endnu mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 20:41

tænk virkelig at du valgte mig søde, det kan jeg stadig ikke fatte, at du valgte mig den dag. jeg anede jo ikke noget som helst om sex og den slags, fordi min herre aldrig havde lært mig det" sagde han kærligt og blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 20:53

"Men det lærte du jo ret så hurtig.. Du er lærenem.. Hvem ville ikke vælge dig" hun smilede kærligt til ham og kyssede ham på munden, hun var glad for han havde set hende på det gade hjørne den dag.. Ellers havde det her aldrig sket.... Så ville hun stadig være alene på gaden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 21:24

jeg lærte det kun, fordi de var dig som der underviste mig søde" sagde han blidt. han følte sig træt. men han ville ikke nævne det. han ville bare hygge sig med hende, og så måtte hans træthed være lige meget. han ville ikke sove, selvom hans krop nu sagde han tængte til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 21:55

"Jeg må være en rigtig god lære så" hun smilede blidt til ham og kyssede ham på munden, hun kunne mærke på hans krop som lå over hende at han var træt, hun smilede blidt og rullede om på siden så han ville rulle med og ligge ved hendes side, "du er træt.. Sov" hun kærtegnede blidt hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 18:55

måske lidt søde,men vil heller hygge mig med dig, du er verdens dejligste og smukkeste kvinde" sagde han kærligt. men han kunne ikke holde sig vågen ret meget mere. han skjulte et gab og smilede blidt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 19:31

Hun smilede blidt til ham og strøg hans kind, hun kunne tydeligt se at han var rigtig træt og han ville snart falde i søvn, "Søde... Sov nu det er bedst... Så kan vi hygge imorgen" hviskede hun blidt i hans øre og nappede blidt i det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 19:50

okay søde, vi burde nok begge få sovet" sagde han kærligt og træt. han lagde hoved på puden og lukkede sine øjne og sov ret så hurtigt. han var nemlig meget træt, og ville gerne sove nu, selvom han stadig havde lyst til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:08

Hun nikkede, hun var ikke særlig træt.. Men han kunne bare sove så ville hun lave noget andet imens. Hun havde ligget hos ham i noget tid efter han var faldt i søvn, hun kunne ikke selv falde i søvn selvom hun var træt, det kunne tydeligt ses i hendes øjne som var trætte og matte..
Hun rejste sig forsigtigt fra sengen og gik nedenunder og uden for i deres have, hun havde taget et tæppe med om sig ellers ville det blive for koldt.. Hun havde bare brug for noget ro.
Hun satte sig på en stenbænk som var placeret i højre side af haven, hun kiggede op mod himlen og nød stilheden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:13

der stod en bænk fyldt med roser. som André havde haft planer om at plante. selv hans plan over haven lagde der. han havde tænkt på bede, hygge sted, et bål sted, og noget til børn. han vågnede og så rundt. han tog et tæppe om sig og så ud på hende. "Jeg må få den have lavet" sagde han til sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:17

Hun sukkede tungt og tog benene op under sig da hun godt kunne mærke det var ved at blive lidt for koldt selvom hun havde tæppe på.. men hun ville ikke ind.. hun havde brug for den stilhed selvom den ikke ville vare længe... men bare lige et par minutter var fint...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:25

han ville lade hende nyde stilheden, og gik så ind i køkkenet og lavede noget varm te til hende. han tændte et starin lys, og satte sig til at skrive på sin bog. han så ud af vinduet og så på hende. "Kom nu ind skat, du bliver kold" sagde han stille og bekymret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:28

Lynie kiggede mod vinduet André sad ved da et starinlys blev tændt, hun sukkede og kiggede ned i jorden, hun pakkede sig godt ind i tæppet og lagde hovedet på sine knæ, lige ti minutter mere... det blev hun sikker syg af... men alligevel..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:40

han ville lade hende have hendes alene tid, hun bestemte selv. en ex slave skulle ikke bestemme. han skrev to nye kapitler til sin bog, og så kort ud. han lukkede der efter sin bog. han faldt i søvn over bogen, og lyset brændte stadig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:54

Ti minutter var gået men hun sad der stadig frossen som en pind med klaprende tænder, hun kiggede mod vinduet hvor lyset stadig stod tændt... mon det var en god ide at gå ind nu, hun gav et højt nys fra sig og valgte så at gå ind...
Hun gik ind af døren fuldstændig lig bleg, hun var is kold. Hun kastede et blik på André som var faldet i søvn, hun sukkede kort. Hun lod tæppet falde til jorden og hun mærkede kulden med det samme, hun gispede og hev lidt efter vejret.. hun var godt nok kold

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 21:05

andré vågnede og for hen til hende og tog hende med ind under den varme bruser. han tændte for vandet, så det ramte deres kroppe. så de begge kunne få varmen. *hvorfor lod jeg hende dog sidde der ude...jeg ville bare give hende frihed* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 21:09

Hun kiggede på ham da han kom farende hen til hende efter at være vågnet, han fulgte med ham ind i bruseren hvor han tændte det varme vand der mødte deres kroppe.. men det var ikke lige så let at få Lynie varm igen.. hun var stadig meget kold, hun stod og rystede mens hun kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 21:22

hanholdt hende tæt ind til hans krop og kørte sine hænder ned af hende for at give hende varmen igen. men hvorda skulle han give hende varmen. han kunne kun komme i tanke om en måde, og det var hed sex, for det fik dem jo til at svede af varme sidst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 21:26

Hun skælvede blidt da han holde hende tæt ind til sig, hun fik en smule varme da han kørte sine hænder ned af hendess krop, hun lagde sit hoved mod hans bryst og sukkede blidt mod hans bryst og holde sig ind til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 6 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum