Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
A meeting with Randi //Randi// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
A meeting with Randi //Randi// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
A meeting with Randi //Randi// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
A meeting with Randi //Randi// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
A meeting with Randi //Randi// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
A meeting with Randi //Randi// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
A meeting with Randi //Randi// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
A meeting with Randi //Randi// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A meeting with Randi //Randi// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A meeting with Randi //Randi// Voteba13A meeting with Randi //Randi// Voteba14A meeting with Randi //Randi// Voteba15 
Lori
A meeting with Randi //Randi// Voteba13A meeting with Randi //Randi// Voteba14A meeting with Randi //Randi// Voteba15 
Lenore
A meeting with Randi //Randi// Voteba13A meeting with Randi //Randi// Voteba14A meeting with Randi //Randi// Voteba15 
Celenia
A meeting with Randi //Randi// Voteba13A meeting with Randi //Randi// Voteba14A meeting with Randi //Randi// Voteba15 
Genevira
A meeting with Randi //Randi// Voteba13A meeting with Randi //Randi// Voteba14A meeting with Randi //Randi// Voteba15 
Renata
A meeting with Randi //Randi// Voteba13A meeting with Randi //Randi// Voteba14A meeting with Randi //Randi// Voteba15 
Jake
A meeting with Randi //Randi// Voteba13A meeting with Randi //Randi// Voteba14A meeting with Randi //Randi// Voteba15 
Madelena Gray
A meeting with Randi //Randi// Voteba13A meeting with Randi //Randi// Voteba14A meeting with Randi //Randi// Voteba15 
Katrina
A meeting with Randi //Randi// Voteba13A meeting with Randi //Randi// Voteba14A meeting with Randi //Randi// Voteba15 
Sasha
A meeting with Randi //Randi// Voteba13A meeting with Randi //Randi// Voteba14A meeting with Randi //Randi// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

A meeting with Randi //Randi//

Go down

A meeting with Randi //Randi// Empty A meeting with Randi //Randi//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 2:18

Sted: udeforan bordellet
Tid: 17.47
Omgivelser: nogle enkelte ludere, og nolge mænd.
Tøj: Mathias har en lang sort kappe på med rødt for inden i, så har en sort skjorte og nogle røde bukser


Mathias var på vej forbi bordellet, det var en smule køligere ind de andre dage havde været, der var ikke mange, men folk de kom vel også senere på natten
Han lagde mærke til en ung kvinde, eller varulv der også stod ved bordellet, men hun lignede ikke ligefrem en af kvinderne der inde fra.
Mathias havde altid været hamrende nysgerig så da han kom nærmere, spurgte han "hey du plejer da ikke at være her eller?" Han smilte til hende, han havde aldrig haft noget i mod varulve.
"Oh hvor er mine manere dog, mit navn er Mathias"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A meeting with Randi //Randi// Empty Sv: A meeting with Randi //Randi//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 10:19

Påklædning: en løs skjorte med store ærmer. Læder bukser. Læder støvler og et læderbælte med en dolk i. Håret er i en normal løs hestehale.
Randi kiggede rundt på hvert et væsen der gik forbi, og håbede inderligt at en ville finde hendes udseende bekendt. Et menneske af ungt udseende gik imod hende. *hvis han tror at jeg er en der arbejder her, river jeg halsen ud på ham!* Randi blev dog positivt overrasket over ordene fra Mathias, og det viste sig tydeligt i hendes ansigt. "jeg har været her mange gange, men kun når der var få... Kunder..." hun rystede gamle minder af sig. De første par gange Randi havde vist sig i og nær et bordel, blev hun forvekslet med en af de nye aktiviteter. "og bare rolig, jeg er selv ikke meget for manerer. Hvis du vil, kan du kalde mig Randi." Randi smilede tilbage til den unge mand, hendes tænder reflekterede lidt af det svage lys, som solen og bordellet afgav. "og snart så løber du sikkert skrigende væk, fordi at jeg kan flå halsen ud på dig. Jeg har ikke den bedste ry her..." Randi afgav en lyd der mindede meget om en knurren, og kiggede væk fra Mathias. Hans lugt mindede om kulde og død, men Randi var ikke helt sikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A meeting with Randi //Randi// Empty Sv: A meeting with Randi //Randi//

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 0:12

Mathias var ikke nervøs, han havde klarede sig ud af mange problemer uden de store skræmmer.
"Det tager jeg som en trussel, men jeg er ligeglad, jeg er ikke ude på at gøre dig noget. Hvorfor skulle du så gøre mig noget?"
Mathias gik en smule tættere på "Randi... Det er ikke et navn man høre tit"
Han kunne tyddeligt lugte hende, våd hund, var hvad hun lugtede af, men han slog sine næsebor fra og kunne inter lugte nu.
Han lod sit hovede gå en smule på skrå mens han kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A meeting with Randi //Randi// Empty Sv: A meeting with Randi //Randi//

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 21:31

Randi fnyste let, men kunne ikke holde et smil tilbage. "du hører ikke meget her. Tag det som en trussel hvis du vil, jeg ved bare hvad folk siger." hun kiggede på Mathias og spurgte roligt "hvor længe har du været her omkring? Jeg søger information om en kvinde, men hun er tilsyneladende forsvundet for et godt stykke tid siden.." Randi's blik blev smertefyldt, og hun kiggede væk igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A meeting with Randi //Randi// Empty Sv: A meeting with Randi //Randi//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum