Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba15 
Lori
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba15 
Lenore
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba15 
Celenia
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba15 
Genevira
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba15 
Renata
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba15 
Jake
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba15 
Elizabeth
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba15 
Madelena Gray
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba15 
Katrina
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

All the hate we hold inside... - Matic

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tirs 18 Mar 2014 - 23:43

Han smilede forsigtigt og gengældte kort det drilske smil, fordi hendes ord fik hans tanker til at vandre i en meget bestemt retning, i den retning der handlede om hvad han havde lyst til at gøre ved hende, eller hvad han havde lyst til at hun skulle gøre ved ham. Han rødmede derfor også.

''Så må du jo lave det hele.''

Han grinede roligt og han fikt rukket lidt på skuldrende da hun sagde han var det første menneske hun ikke havde lyst til at dræbe, eller hun sagde det jo egentligt kun indirekte. Han smilede bare. E grimasse næsten da det gjorde ondt efter at have trukket på skuldrende.

''Kan ikke svare på det... Kan jeg bede dig om noget? Mad?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tirs 18 Mar 2014 - 23:50

Hun betragtede kort hans rødmen og derefter kiggede hun ham bare i øjne. Som helt almindelig øjenkontakt. Som en person havde med en person.
Hun havde stadig et stille og roligt smil på læben imens, ellers kunne hendes ansigt hurtigt gå hen og virke koldt og ikke særlig trygt for et menneske, som ham.
Hun nikkede kort
"Det må jeg vel"
Det havde hun ikke noget imod, hun havde ikke bestilt andet i hele sit liv. Så det var nærmest en vane. Det generede hende i hvert fald ikke.

Hun smilede roligt af hans grin. Hun lod sine øjne kort hvile på hans læber og så til hans øjne igen.
Hun forsvandt lidt fra sine tanker da han bede hende om mad
Hun nikkede smilende.
"Hva vil du have?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tirs 18 Mar 2014 - 23:57

Han smilede roligt til hende, og han holdte hendes blik fast, og han hev sig mere op at sidde og frem mod hedne med en kraftanstengelse, og fik placeret hans hånd i hendes nakke og kyssede hende blidt, han nød hendes læbers blødhed og faktisk også den kulde der lagde på dem. Han så på hende roligt.

''Hmm hvis du har så noget brød med honning.''

Han smilede roligt, han kunne ikke lade være med at stille et spørgsmål noget der faktisk nagede ham en smule, et spørgsmål som måske var ret underligt for hende, men han følte bare behovet for at spørge om det.

''Hvad er mest behageligt? Sex og intimitet med en med et bankende hjerte og varm krop som mig eller en uden?''

Han så hende i øjnene som han spurgte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 0:19

Hun kiggede på ham og rystede på hovedet da han hev sig mere op. Det gjorde jo ondt på ham, hvorfor blev han ved.
Hun smilede til ham da hans hånd var ved hendes nakke og hans læber mod hendes. Hun gengælde blidt kysset.
Hun nikkede roligt til det han spurgte efter, de troede hun nu nok hun havde.
"Det tror jeg at jeg har."
Hun ville havde rejst sig for at lave maden til ham, hvis det ikke havde været fordi at han lige havde stillet hende et spørgsmål.
Hun vende sig mod ham med et smil.
"Hm.. Det er mere levende med et menneske som dig, end med en død.." Sagde hun ærligt og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 0:27

''Dejligt.''

Han smilede roligt, og han kunne ikke lade være med at rødme en smule over hendes svar på hans spørgsmål omkring det han havde spurgt om. Han så på hende roligt, og smilede ganske blidt.

''Det gør mig glad at høre, at jeg da også kan give dig bare lidt nydelse.''

Han smilede roligt, og lod hedne så gå ud efter maden, han faldt halvt i søvn mens hun var væk, men vågnede da hun kom ind til ham igen. Han kiggede sg lidt omkring og så så på hende, kunne ikke lade være med at betragte hendes nøgne krop en smule simpelhen fordi den jo nu engang var ret så tiltrækkende.

''Tak.''

Han tog maden og spiste den roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 0:33

Hun smilede roligt og lagde hovedet på skrå. Bare lidt nydelse? Hun ville nu ikke sige at det bare var lidt nydelse han gav hende. Det var nu hen i noget af... Meget nydelse. Hun smilede dog blot og rejste roligt for at gå ud og lave ham det brød med honning.
Gad vide om hun stadig havde honning.
Hun gik ud i køkkenet og tog noget brød frem samt en smørkniv og en bøtte honning.
Den blev lavet ret hurtigt, som en sandwich. Den blev lagt på en tallerken og hun gik ind med den til ham.
Hun lagde sig i sengen og gav ham tallerknen med maden.
"Så lidt" sagde hun smilende og kyssede hans kind. Inden hun gav ham lov til og spise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 8:55

Da hun kom ilbage med maden tog han det hurtigt og spiste også ret hurtigt maden der lagde på tallerkenen, derefter kiggede han bare på hende, betragtede hende hele tiden, og stillede tallerkenen fra sig da den var tom. Han smilede taknemmeligt til hende.

''Virkeligt... Tak... For alt.''

Han smilede blidt, skubbede dynen af sig, og lagde den ene arm ud til siden for at bede hende ligge sig ind til sig. Han kyssede hende blidt da hun havde lagt sig ind til ham, og lå derefter ellers bare.

''Hvor må det være fantastisk ikke rigtigt at kunne blive udmattet?''

Han så hende i øjnene, kyssede hende igen, mens han nussede hende lige der hvor ryggen mødte ballerne, og han lagde ellers bare og blev ved med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 10:36

Hun smilede blidt til ham, betragtede ham imens han spiste sin mad, han var vist rigtig sulten.
Hun kiggede lidt ud i luften og tænkte lidt over det hele. Over hva der var sket imellem den. Hun vidste at han nok snart skulle hjem, men virkelig... Ville hun ikke rigtig have at han gik.
"Det var da så lidt"
Sagde hun smilende.
Hun lagde sig ned da han lagde sin arm ud. Hun puttede sig ind til ham og gengælde blidt kysset da han kyssede hende.
Hun kunne godt lide at ligge ind til ham, han var så varm, hun kunne mærke blodet pumpe rundt inde i ham. Så levende.
Hun sukkede tungt.
"Nogen gange... Ville jeg faktisk ønske at jeg kunne blive så udmattet at jeg sov hele dagen væk"
Sagde hun og grinede blidt.
Hun kyssede blidt igen lagde hovedet ved hans hals som hun snusede roligt til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 11:04

''Kan desværre ikke hjælpe dig, havde du været menneske skulle jeg nok gøre dig forpustet og udmattet, men som du er kan jeg ikke.''

Han smilede drillende til hende, og hev hende tæt ind mod sig, han nød selv at mærke hendes kolde krop mod hans, han følte sig så levende, og trods at hun ikke havde en leevende krop var hun stadig levende for ham, hvordan kunne hun ellers skabe den følelse i ham som hun havde gjort det. Han smilede blidt og drillende.

''Lyster du mit blod?''

Han spurgte da hun tydeligt snuste til hans hals, han ville godt lade hende tage af hans blod selvom han var så udmattet som han var. Det var ikke så slemt at han ikke kunne overleve, han havde jo allerede fået en kæmpe gave gennem den enorme nydelse hun havde givet ham, så selvfølgelig havde han det okay hvis hun bed ham.

''For du må godt hvis du vil.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 11:18

"Jeg ville ønske jeg var menneske"
Mumlede hun mod ham og smilede. Hun savnede sådan at være levende. Hun ville være varm, hun ville kunne sove, og hun ville kunne blive gammel med den hun elskede. I stedet skulle hun leve et langt liv og leve a at være et monster... Et monster som drak andre.
Hun sukkede tungt.
Hun puttede sig godt ind til ham. Hun ville ikke lige slippe ham. Ik nu.
Hun smilede.
"Jeg lyster altid dit blod"
Mumlede hun ind mod hans hals og slikkede op af hans hals.
"Ville du kunne klare det tror du... Du er allerede så udmattet?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 11:26

''Du er nu ellers rar som du er.''

Han smilede blidt, og da hun sagde at hun altid lystede hans blod, kunne han ikke lade være med at grine en smule, og hans grin var også en smule drillende og varm, som altid når han grinede af noget. Han kigged epå hende.

''Ahhh det forklarer en del.''

Han havde vidst hun ville sige det, og for at vise at han godt kunne holde til det, trykkede han hendes hoved lidt tættere på hans hals, mens han drejede og bøjede sit eje hoved ned til hendes hvor han bed fast i hendes hals, ikke sådan voldsomt hårdt, men nok til at han lige markerede at han altså var tilstede og han ikke var gået kold endnu.

''Altid, når det er dig.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 11:52

Hun smilede blidt til ham. "Jeg vil bare gerne være levende igen" sagde hun og kiggede på ham imens.
Hun ville aldrig havde valgt denne skæbne hvis hun skulle havde bestemt. Hun ville heller havde været død af den overdosis..
Hun smilede af hans grin. Hun kunne ikke gøre for at hun altid var tiltrukket af hans blod, men hver gang hun rørte ham... Kunne hun bare mærke blodet.
Hun blev lidt overrasket da han pressede hendes hoved mod hendes hals og han selv, bed hende i halsen.
Hun stønnede svagt.
Et smil plantede sig på hendes læber og hun lod sine tænder synke ned i hans hals og hun begyndte roligt at drikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 11:59

''DU virker levende for mig.''

Han smilede blidt til hende, og han smilede roligt da han kunne mærke hun blev overrasket over det han gjorde, men han smilede glad og stønnede lavt da hun bed ham og begyndte at drikke en smule af hans blod, da hun havde drukket en enkelt mundfuld skubbede han hende forsigtigt væk fra sig og han lænede sig hen til heneds øre og han hviskede hende drillende i øret.

''Du skal gøre dig fortjent til mere.''

Hans stemme var drilsk som han afventede hvordan hun ville reagere på det han lige havde sagt, især fordi han ikke vidste om hun kunne finde på at tage det med vold og derved være dominant, det kunne egentligt være sjovt og nyt at prøve men han sagde intet til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 12:10

Hun blev glad og varm over der han sagde. Levende for ham. Hun smilede stort og glad. Og holde sig tæt ind til af ham.
Hun kiggede overrasket og spørgende på ham da han skubbede hende væk. Hvorfor dog nu det, hun nåede kun at få en mundfuld.
Hun kiggede på ham som han hviskede hende i øret. Hun smilede lumsk og satte sig hurtigt oven på ham, uden nogen vægt.
Hun smilede blidt og lænede sig ned mod hans ansigt. "Har jeg ikke allerede gjort mig fortjent?"
Hun smilede og satte sig fast i hans hals igen og begyndte at drikke. Hun holde ham nede imens, så han ikke ville kunne skubbe hende væk igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 12:28

''Det vil jeg ikke me...''

Han fik ikke færdiggjort hans sætning inden hun sad i hans hals, og hun holdte ham nede og trods hun kun var kvinde, og mindre end ham så kunne hun holde ham nede uden problemer fordi hun jo var vampyr han stønnede over det. Han følte sig magtesløs og han kunne et eller andet sted lide det og han rykkede sig lidt da det gjorde ondt.

''... mene du har.''

Nu fik han endeligt sagt det, dog drillende og legende fordi han ikke bare ville give efter for hende bare fordi hun havde magten, han ville stadig kæmpe og han forsøgte derfor, uden held, at forsøge at skubbe hende væk fra ham, og han lagde så bare og nød at mærke hendes tænder i hans hals, smerten var egentligt meget rar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 12:44

Hun kunne mærke hvordan han rykkede på sig under hende, det gjorde måske ondt på ham. Men så meget som hun ikke vil gøre ham ondt, jo mere havde hun lyst til hans blod i hendes mund.
Hun smilede lumsk mod hans hals. Hun drak bare mere og mere og elskede hans dejlige blod smag.
Hun elskede hvordan han kæmpede imod, men hun mødte ingen speciel modstand. Han var jo et menneske. En myre i forhold til hende.
Hun trak sine tænder lidt ud. "Det hjælper ikke at kæmpe imod søde" hviskede hun og begyndte at drikke igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 16:28

HAn smilede og da hun skubbede lidt og holdt ham nede, mens hun hviskede til ham om at han lige så godt kunne stoppe med at kæmpe imod. Han smilede bare drilsk til hende, og vred sig mere.

''Jeg... vil altid kæmpe.''

Han vred sig lidt igen, denne gang var det hans underliv der gned op af hendes, hun tændte ham en del ved denne hårde behandling, ved at hun var så dominant, han lagde bare og lod hende gøre hvad hun ville, men stille viskede han.

''Er mit blod virkeligt det eneste ved mig du lyster?''

Hans hvisken var drillende og legende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 16:38

Hun smilede og grinede lidt da han bar vred sig mere end før. Han ville ikke rigtig kunne komme væk fra hende. Ikke lige nu i hvert fald. Det ville hun ikke tillade.
"Det var da ærgerligt" sagde hun smilende.
Hun gav et lille sæt i hende da hans underliv kørte mod hendes. Hun stønnede lidt og kiggede ned på ham som hun havde taget sit ansigt væk fra hendes hals.
Hun rystede på hovedet
"Overhovedet ikke"
Sagde hun og kyssede ham og bed ham lidt i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 16:42

Han smilede bare og han fornemmede lidt at han da stadig havde den magt over hende, at hun nød hans berørelser af hende. Han smilede blidt til hende.

''Især vil jeg kæmpe når der er noget jeg lyster.''

Mens han sagde det begyndte han igen at gnide hans underliv imod hendes ganske roligt og blidt, mens han stønnede over at mærke det og hendes bid, som stadig var noget der tændte ham helt sindsygt. Han så på hende drillende og gengældte kysset.

''Nååå så du vil heller ikke gå på kompromis så vi begge får hvad vi lyster?''

Han sukkede det mod hendes læber, men hans stemme var stadig fræk og drillende. Han havde nok brug for en lang lang pause væk fra hende, hvis han skulle komme sig over hans enorme lyster som han var 'plaget' af for tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 16:57

Hun kiggede undrende på ham og lagde hovedet på skrå.
"Hvad lyster du så?"
Spurgte hun med en drillende stemme.
Hun stønnede da han igen begyndte at gnide sit underliv mod hendes.
Det kunne han ikke være bekendt, sådan at tænde hende.
Hun bed sig i læben og kiggede roligt ned på ham. Som hun stadig sad deroppe på ham.
Hun trak på skulderne
"Jeg vil da gerne gå på kompromis" sagde hun smilende
Hun lagde sig ned på ham, så istedet for at side, bare lå og slappede af på ham mens han kyssede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 17:29

''Hvis du ikke allerede havde gættet det så lyster jeg dig''

Han smilede drillende til hende, og stønnede lidt over hvordan deres kroppe var imod hinanden, og så følelsen af hendes tænder der trods hun ikke bed længere stadig sad følelsen der meget stærkt endnu. Han så på hende drillende og han lod hende bare lægge sig ind mod ham og nød det mens han stadig gned sit lem mod hendes klit.

''VIl du så gå med til, at du må bide og drikke som du lyster så længe du giver mig seksuel nydelse?"

Han så hende drilsk i øjnene, mens han grundet hvordan hun lagde fik sig hevet op mens han bevægede sit underliv så han mærkede sit lem glide op i hende. Han stønnede højt og nydende da det skete, og vred sig så lidt fordi han havde lavet en bevægelse der gjorde en smule ondt. Han vidste godt at han kunne ende med at skade sig selv hvis han ikke fik sig selv under kontrol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 21:24

Hun grinede lidt og smilede, "den havde jeg nu fanget" sagde hun med en drillende undertone indover.
Hun begravede sit hoved i hans brystkasse og stønnede. Hun gav hans brystkasse, små kærlige kys mens hun lå der.
"Hmm... Det lyder som en god ide... Så må vi bare se hvor lang tid du holder"
sagde hun muntert og blinkede drillende.
Hun kiggede lidt op på ham som han begyndte at heve sig op.
Hun stønnede overraskende og nydende da han gled op i hende.
Roligt rettede hun sig op og et støn efterlod hendes læber som hurtigt blev trykket mod hans, hvor efter de gik ned langs han kæbe, til hans hals, og hvor hun havde bidt for ikke så lang tid siden. Hun bed ned i hans hals og begyndte roligt at drikke, alt imens hun begyndte at ride ham.
Hun stønnede nydende, det blev nærmere en brummen, da hun var fulgt optaget af at drikke fra hans hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 21:29

HAn smilede bare roligt, og han kunne ikke lade være med at stønne da hun bed ham igen, og slet ikke da hun også begyndte at ride ham. Han nød det til fulde, og han blev bare ved med at stønne hver gang han trængte helt op i hende, hun var stram jo, og smerte fra biddet gjorde det hele så meget bedre.

''Mmmhh... det er fantastisk.''

Han slappede af, men slog hende en enkelt gang i røven for at vise at han var tilstede, og stadig ikke var besvimet eller for udmattet til at gøre noget. Han så ned på hende, og hviskede hende nydende og stønnende i øret.

''Hvor meget smerte kunne du tænke at påføre mig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 21:38

Hun smilede tilfreds da han kom med støn fra sig, så gjorde hun ikke særlig meget forkert i hvert fald.
Hun lav brummen kom dybt fra hendes hals da han sagde at det simpelthen var fantastisk.
Det var da altid rart at vide, at man gjorde det så godt. At det kunne udtrykkes som, fantastisk!
Det gav et gib i hende da han slog hende i røven. Hun smilede smørret af det. Hun lagde sine arme om hans nakke og blidt hev ham i nakkehårene, så han lænede hovedet tilbage.
Hun trak sine tænder ud af hans hals. "Vil du gerne udsættes for smerte" spurgte hun med et smørret grin og lagde hovedet på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 21:46

Han nød det meget og selvom han ikke var helt sikker på det med smerten så tænkte han at han gerne ville have det, nu hvor han jo oplevede hvor meget han egentligt nød hendes bid. Det var svært at forestille sig at dette menneske der engang havde været meget meget jomfruelig var gået hen og var blevet så pervers som han var nu.

''Nu ved jeg jo det tænder dig...''

han stønnede da hun jo stadig bevægede sit underliv, og han lavede også selv et stød op i hende. Han så hende så i øjnene.

''... og tror også det tænder mig.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 8 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum