Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
søskende? mødes igen - Kalinna EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
søskende? mødes igen - Kalinna EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
søskende? mødes igen - Kalinna EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
søskende? mødes igen - Kalinna EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
søskende? mødes igen - Kalinna EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
søskende? mødes igen - Kalinna EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
søskende? mødes igen - Kalinna EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
søskende? mødes igen - Kalinna EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
søskende? mødes igen - Kalinna EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
søskende? mødes igen - Kalinna Voteba13søskende? mødes igen - Kalinna Voteba14søskende? mødes igen - Kalinna Voteba15 
Lori
søskende? mødes igen - Kalinna Voteba13søskende? mødes igen - Kalinna Voteba14søskende? mødes igen - Kalinna Voteba15 
Lenore
søskende? mødes igen - Kalinna Voteba13søskende? mødes igen - Kalinna Voteba14søskende? mødes igen - Kalinna Voteba15 
Genevira
søskende? mødes igen - Kalinna Voteba13søskende? mødes igen - Kalinna Voteba14søskende? mødes igen - Kalinna Voteba15 
Celenia
søskende? mødes igen - Kalinna Voteba13søskende? mødes igen - Kalinna Voteba14søskende? mødes igen - Kalinna Voteba15 
Renata
søskende? mødes igen - Kalinna Voteba13søskende? mødes igen - Kalinna Voteba14søskende? mødes igen - Kalinna Voteba15 
Jake
søskende? mødes igen - Kalinna Voteba13søskende? mødes igen - Kalinna Voteba14søskende? mødes igen - Kalinna Voteba15 
Sasha
søskende? mødes igen - Kalinna Voteba13søskende? mødes igen - Kalinna Voteba14søskende? mødes igen - Kalinna Voteba15 
Abigail
søskende? mødes igen - Kalinna Voteba13søskende? mødes igen - Kalinna Voteba14søskende? mødes igen - Kalinna Voteba15 
Elizabeth
søskende? mødes igen - Kalinna Voteba13søskende? mødes igen - Kalinna Voteba14søskende? mødes igen - Kalinna Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

søskende? mødes igen - Kalinna

Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 21:27

tid: kl 12
sted: En boghandel på gågaden
vejr: Irl
omgivelser: Mange mennesker

André sad inde i en boghandel, folk var kommet for at få bøger signeret. André underskrev med sin ynglings fjerpen. hans sorte hår dækkede hans venstre øje. da han manglede det. han lagde kort sin fjerpen, for at hvile sin hånd lidt. han rejste sig kort fra bordet han sad ved, og gik hen for at få sig lidt vand. han så at der kom flere og flere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 22:29

I denne menneskeflok står der en ung pige, hun er ikke mere end 13 år, hendes hud er hvis, næsten lige så hvid som hendes hår, som hænger langt ned over hendes smukke krop, hendes tøj er hvid med et blå sker, hendes stemme er så vidunderlig at man kunne blive rolig, og hvis man var ind kunne man føle sin menneskehed, inden i ens hjerte, hendes hænder er små, men alligevel kræftlig, til at knække en nakke, men det kunne hun aldrig finde på, hun er så god at man skulle træ det var løn, den eneste farve hun har er sine øjne, det er blå(/mærkeblå, de kan vise hvor ulykkelig hun i virkeligheden er, ene det hun giver jeg ud for at være, måske smiler hun, men for det meste gemmer hun sin ulykkelighed bag det, de viser også at hun intet kan huske, kun at kun er blevet skabt af Gud og Gud er hendes Herre, denne unge pige hedder Kalinna, hun fik det af sine falske forældre hvis man kan sige det sådan, hendes fortid da hun var kommet til jorden, har været godt, ingen har været efter hende, hun er aldrig blevet voldtaget, eller tortureret, hun har sådan en rend sjæl, at det man ikke kan finde nogle som hendes.

Kalinna var kommet ind i boghandlen, for at få signeret hendes ynglings bog som en ved navnet er 'André' hun så virkelig op til denne mand, hun synes bare at han er så god, til at skrive boger, hun har næsten læst dem alle sammen, men denne bog fangede virkelig hendes opmærksomhed, hun stod ved en bogreol, for at finde flere boger som han har skrevet, men hun kunne ikke sådan rigtig finde nogen, som han har skrevet, hun så lidt rung i lokalet og opdagede at denne fantastiske mand var gået fra hans plads bag bordet, hun så rung for at finde ham, og opdagede at han var på vej over for at få noget vand *Jeg kan godt forstå at han skal havde noget vand, han har jo siddet der hele dagen, og skal nok sidde der i noget tid endnu' tænke hun får sig selv, hun gik stille hen til køen, med alle det folk som skulle havde hans bog signeret, hun viste at det vil tage tid, hun ønskede bare at han kunne nå hendes, før han lukkede ned for i dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 22:57

han havde set hende og viftede hende hen til sig. han havde set hun havde været henne ved reolen. "Kom her hen min ven" sagde han og satte sit glas vand og fandt sin fjerpen frem igen. han ville signere hendes bog, selvom der stod rigtig mange i kø. han tog ikke køen som den kom, han tog den som han nu engang ville. han tog på skift dreng og piger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 23:11

Kalinna fik det største smil på sine læber, ham som hun har set op til i de to år hun har været her på jorden, Kalinna, halv løb hen til ham og lade sin bog foran ham og sagde med en stille stemme "Vil de være sød at skrive til Kalinna, fra André?'' hun så spørgerne på manden, og kunne næsten ikke stå stille, hun så på hele hans ansigt og opdagede at det var en modstætning af hendes eget ansigt, hun stod længe og så på ham, og synes han var ret flot, han mindede hende om en hun engang kendte, men nu hvor hun hverken kan huske sin familie og sin fortid, kunne hun aldrig være sikker, hun smilede bare til ham og ventede på at han skulle signere hendes bog, hun sagde igen med en stemme med glæde i ''Undskyld, men jeg kunne ikke finde andre boget med dig henne ved reolerne, ved De hvor jeg kan finde dem?'' hun så spørgerne på ham, med det største smil i lokalet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 7:42

de fleste er udsolgt. men jeg har en stak her ude bag ved" sagde han og skrev i bogen. Til kalinna fra Andre Grandier, må dine drømme være med dig. han gav hende bogen igen. "Vent her" sagd han og gik ud og hentede en stor stak med bøger. han satte dem på bordet og signerede dem alle og lagde dem i en taske og gav hende dem. han lagde kort hånden på sin medalion

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 10:58

Kalinna så længe på navnet 'Grandier' hun så op fra alle de boger han var kommet med, og sagde men en usikker stemme "Her du ikke haft en lillesøster på samme alder som mig" hun så længe på ham, hun vil sådan ønske at hun kunne huske hvor hun havde hørt det navn fra, men hvor viste hun ikke og hun kunne heller ikke være sikker på at hun kendte det, hun så ned på bogen igen og fik en lille tårer i sit ene øjne, uden hun selv ved hvorfor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 17:39

ja det har jeg, for længe siden nu" sagde han blidt. han måtte bede folk gå. at tænke på sin søster gjorde ham ret så ked. "Jeg ved ikke engang hvor hun er, min bedste fortalte mig intet, hun gav mig kun et billede som jeg bære i min medalion, et billede af mig om min søster" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 18:12

''Må jeg se dette billede af din lillesøster'' spurgte hun André og tog bøgerne under armen, og smilede til ham sødt, hun blev trist over han ikke viste hvor hun var i verden, men da hun hørte at der engang var en bedsteforældre et sted, fik hun smilet tilbage, hun kunne jo være så heldig at finde sin storebror i dag, men hun kunne ikke være sikker på at han virkelig er hendes storebror.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 19:16

han tog sin medalion af og rakte hende den. "sidste gang jeg så hende, er meget længe siden, men før jeg mistede mit øje" sagde han og sukkede. han huskedealt for godt den dag han mistede det. det var det eneste som han ikke havde kunne heale. men han kom så til at tænke på sin forlovede, og smilede så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 19:31

Kalinna så på de tog to børn på billedet, hun kunne godt se hvem af dem der var ham, drengen med sort kort hår, men pingen ved siden af ham, fik Kalinna til at græde, pige barnets øjne lignede hendes, og huden var lys som solen, håret var lyst næsten lige som hendes hud, Kalinna så op på André med tårer i øjne, og smilede stort til ham, hun kunne huske ham hun kunne huske hendes bror.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 19:40

han så hendes tårer og tog sitlommetørklæde og rakte hende det. "Her min ven" sagde han og fik folk til at komme ind igen. han gik hen til bordet og satte sig til at signere bøger igen. da han havde fået signeret alle bøgerne, lænede han sig træt tilbage i stolen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 19:57

Kalinna tog imod lommetørklædet og tørrede sine øjne, da hun var færdig med at tørrede sine øjne, kiggede hun op og opdagede at André ikke stod hos hende mere, men at han var gået hen til bordet igen, for at signere de andre boger folk have i sine hænder, Kalinna så ned på det billede som hun stadig havde i sine hænder, hun smilede lidt og græd med glædes tårer, hun viste at denne unge pige var hende selv, og at André var hendes bror, men hun viste ikke hvordan hun skulle sige det til ham, hun var bange for at han ikke kunne kende hende hvis hun sagde det var hende, hun gik lidt rundt imens André have travlt med at signere bøder, da han var færdig gik Kalinne over til ham og lade billedet foran ham, og spurgte så ''Hvad hedder pigen, som sidder ved siden af dig André'' Hun lade hovedet lidt på siden, og så efter svar i hans øjne, Kalinna kunne finde svar på noget som folk holdte hemmeligt, for hende, men denne gang kunne hun ikke finde svar, ikke hos André.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 11:57

hendes navn var Kalinna" sagde han og og lagde sin fjerpen. han havde ondt i hånden efter at have skrevet så meget. han lukkede sit blæk hus, og lagde det ned i en taske han havde med. "Hvorfor vil du da vide hvad min søster hedder, jeg har ikke set hende siden den gang" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 12:05

kunne det være rigtig er han virkelig hendes bror, hun smilede til ham og sagde med en stille stemme"Hvad nu hvis jeg siger jeg er din søster som hedder Kalinna?" hendes smil blev støttet og større, hun vise at André er hendess storebror, hun havde fundet sin bror, hun var over lykkeligt


//Undskyld at det blev så kort\\

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 12:07

han så overrasket på hende. "MEner du.. at du er...min lillesøster...vent er min lillesøster fan af mig!" sagde han og tog sig til hoved og så at alle var gået. han slog vingerne ud. han gik hen til hende og tog hende ind i sine arme. "Jeg kan ikke fatte det, at se min lillesøster igen" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 14:48

Kalinna smilede stort til ham, hun kunne ikke sige noget af ren glæde, da hans vinger kom, kunne hun ikke selv lade være med at tage sine egen store vinger ud, hun smilede til ham og lyset som hurtig ind i det halv mærke rum, Kalinna så rundt, hun viste at det var hendes evne os fik lyset til at kamme, men hun var ligeglad, hun så igen på sin storebror og sagde med en stille stemme ''Jeg ville have kommet noget før hvis jeg viste hvor du var, jeg husker ikke særlig meget fra den gang, håber du vil fortælle det en dag bror'' hun krammede ham, og lade sine vinger om ham, hun kunne mærke ham vinger imod hendes ene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 18:55

han krammede hende. "Måske en dag kalinna, jeg har levet det meste af mit liv som slave, så jeg kan ikke fortælle ret meget" sagde han blidt. han hadet sin fortid, og ville hellere tænke på sin fremtid, og sin familie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 22:19

''Det jeg ked af André'' sagde hun men en trist stemme, hun ville sådan ønske at hun kunne havde fundet ham for langt tid siden, for så hande hun nok kunne stoppe den smarte, som hun ikke engang selv vil komme til at opleve, hun så hen på André og smilede sødt, for at gøre hans humør beder, hun sagde igen med en trit stemme ''BAre jeg kunne huske min fortid, jeg kan intet huske'' hun så med i jorden og fik en lille tårer i sit ene øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende? mødes igen - Kalinna Empty Sv: søskende? mødes igen - Kalinna

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum