Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Long time since last time? //Alane// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Long time since last time? //Alane// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Long time since last time? //Alane// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Long time since last time? //Alane// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Long time since last time? //Alane// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Long time since last time? //Alane// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Long time since last time? //Alane// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Long time since last time? //Alane// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Long time since last time? //Alane// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Long time since last time? //Alane// Voteba13Long time since last time? //Alane// Voteba14Long time since last time? //Alane// Voteba15 
Lori
Long time since last time? //Alane// Voteba13Long time since last time? //Alane// Voteba14Long time since last time? //Alane// Voteba15 
Lenore
Long time since last time? //Alane// Voteba13Long time since last time? //Alane// Voteba14Long time since last time? //Alane// Voteba15 
Genevira
Long time since last time? //Alane// Voteba13Long time since last time? //Alane// Voteba14Long time since last time? //Alane// Voteba15 
Celenia
Long time since last time? //Alane// Voteba13Long time since last time? //Alane// Voteba14Long time since last time? //Alane// Voteba15 
Renata
Long time since last time? //Alane// Voteba13Long time since last time? //Alane// Voteba14Long time since last time? //Alane// Voteba15 
Jake
Long time since last time? //Alane// Voteba13Long time since last time? //Alane// Voteba14Long time since last time? //Alane// Voteba15 
Katrina
Long time since last time? //Alane// Voteba13Long time since last time? //Alane// Voteba14Long time since last time? //Alane// Voteba15 
Sasha
Long time since last time? //Alane// Voteba13Long time since last time? //Alane// Voteba14Long time since last time? //Alane// Voteba15 
Abigail
Long time since last time? //Alane// Voteba13Long time since last time? //Alane// Voteba14Long time since last time? //Alane// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Long time since last time? //Alane//

2 deltagere

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 4 Mar 2013 - 19:58

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
18:00
Alanes teltTræer og teltDet sædvanligeRegner

Sajro kom med rolige skridt gående igennem regnen. han var allerede blevet drivvåd af at gå der. Han havde brug for at snakke med noget, eller nej ikke bare med nogen. Han havde brug for at snakke med hans søster. Den eneste Han følte kunne sparke ham i gang igen når han var nede. Selvom han ikke var nede nu havde han brug for hende.

''Alane er du hjemme?''

Han stod uden for hendes telt og hans hår hang ned vådt og det samme med hans tøj der også var driv vådt. For første gang forstod han hvorfor nogle folk frøs. Dette var første gang han var drivvåd i denne kolde tid.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 4 Mar 2013 - 20:17

Alane var næsten lige blevet færdig med sin træning for denne dag. Hun var begyndt at træne meget intenst i forhold til hvad hun havde gjort før i tiden. Hun var begyndt at fokusere mere på hende styrke træning. Let strøg hun det våde hår ud af øjnene som hun løb de sidste par meter for at komme til hendes hjem, det var rart selvom hun kunne mærke hvordan det syrede i både hendes arme og hendes ben. Det lange hvide hår var sat op i en hestehale men klæbede til hendes ryg. På kroppen bar hun et par små lårkorte shorts og en sports bh så man kunne se hendes krop, hun var ikke nær så tynd som hun var sidst de havde mødtes. Hun så rigtig godt ud nu, hun var slank i stedet for at være så sygeligt tynd. Stille stoppede hun op da hun nåede teltet, der stod en i regnen som hun kendte. En hun kendte rigtig godt og ikke havde set længe.

"Sajro"

Hendes stemme var varm men lød meget overrasket men også glad. Hendes øjne lyste stille op,, det var lang tid siden de havde set hinanden og det var derfor hun blev så glad. Stille begyndte hun at gå over mod ham, han så ud som han havde lidt problemer men dog ikke ligeså slemt som han havde sidst de så hinanden. Hvilket et eller andet sted glædede hende men dog var hun trist over at han atter engang havde et tungt hjerte.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 4 Mar 2013 - 20:23

''hej... Ja undskyld jeg nu endnu engang kommer over til dig fordi jeg har det lidt skidt...''

Han sukkede roligt, han havde det bare lidt svært fordi han følte at hans liv som helhed var på vej ud af et sidespor, og det gjorde at han faktisk ikke havde det sådan super fedt. han hadede det, og han vidste ikke lige hvordan han skulle fortælle hende det ordentligt.

''Må jeg komme med ind? så skal jeg nok fortælle hvad der er galt.''

Han smilede roligt til hende. Han kiggede på hende og trods han var trist havde han et varmt smil og en varm stemme når han talte. Han kiggede roligt på hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 4 Mar 2013 - 21:07

"Sajro du skal aldrig undskylde fordi du kommer til mig, uanset om det er fordi du har problemer eller om det er fordi du bare gerne vil snakke. Du er altid velkommen".

Alane så på ham med et stille smil og lagde armene om ham i et betryggende kram, hun pressede sig ind mod ham og holdt stille om ham. Hun ville så gerne være der for ham på de mulige måder som hun nu engang kunne. Hvilket egentlig var rigtig begrænset nu hvor de så hinanden så sjældent hvilket gik hende lidt på engang imellem fordi hun savnede ham meget. Roligt slap ham som han begyndte at snakke. Hun smilede stille til ham.

"Selvfølgelig må du det, bare du tager skoene af"

Hun åbnede stille telte og gik indenfor men inden det rystede hun det værste vand og mudder af sig. Telte lå stadig inden under klippeudspringet så det var både beskyttet for vind og vejr hvilket var rart. Det var ikke super varmt men det var varmere end udenfor. Alane fandt to håndklæder frem da hun kom indefor. De grønne øjne kiggede stille på ham hvorefter hun kastede ham håndklædet. Et varm og indbydende smil stadig på hendes læber.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 4 Mar 2013 - 21:17

Han smilede bare og nikkede til det med at han altid var velkommen han var rigtigt glad for at høre at han var velkommen. Han kunne allerede nu mærke at han skulle have det hele ud inden ret længe. Han kiggede roligt på hende og tørrede sit hår med håndklædet han kiggede på hende og talte så roligt til hende.

''Du har vel ikke noget tøj i min størrelse?''

Han tvivlede ret så meget på det fordi selv ikke Sean var jo samme størrelse som ham så selv hvis hun havde noget af hans liggende kunne det nok godt blive et problem han smed dog sin trøje og svøbte håndklædet om sig.

''Men problemet... det er bare mit liv generelt.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 4 Mar 2013 - 21:57

Stille begyndte hun selv at tørre håret hvorefter hun vendte ryggen til ham og gik om bag en påklædnings skærm for at han ikke skulle se hende nøgen anset om det var ryggen eller ej. Man kunne se hendes fra skulderen og op efter men ellers var alt andet af hende dækket. Stille smed hun det våde tøj og tørrede så hendes krop. Hun fandt så et par sorte simple men halv gennemsigtige hotpants frem og tog efter en sort bh på. Alane så stille på ham med et dejlig varmt smil. Hun stoppede og stille i det hun havde gang i da han spurgte om hun havde noget hun kunne passe. Hendes fars skjorte, han havde lagt den over hende inden han var forsvundet ud af hendes liv. Roligt tog hun den ned af stumtjeneren som stod bag skærmen. Hun gik hen foran ham. Hun tænkte ikke rigtig over at hun var så let påklædt, hun var lettere distræt.

"Det var min fars"

Alane rakte ham den og så ham i øjnene med et dejlig varmt smil men man kunne godt mærke på hende at hun var lettere trist men var der noget at sige til det? Hun savnede sin familie så forbandet meget. Hun rystede det dog hurtigt af sig og fokuserede på ham.

"Okay, det må du uddybe lidt bedre, så fortæl mig hvad det er der helt præcis går dig på?"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 4 Mar 2013 - 22:02

Da han hørte hvis skjorte det var tog han kun ganske langsomt imod den, fordi han var ikke helt sikker på at det var okay med hende at han tog den på. han vidste godt at hun så ham som hendes bror men han var stadig ikke sikker på om hun syntes det var helt okay.

''Er du sikker på det okay jeg tager den på?''

Han gik hen til hende og gav hende et kram da man godt kunne mærke at hun virkede en smule trist og mut. Han syntes slet ikke der var nogen grund til at hun skulle virke sådan han smilede roligt til hende med et stille smil...

''Du har jo hørt om hvad der skete med Lyssa... Siden hen har mit liv været et stort rod... jeg springer rundt kan ikke finde noget fast i mit liv. Med opgaver og missioner for mig selv der skifter jeg dem hele tiden... dyret bliver mere dominant i mig. springer fra kvinde til kvinde... Og når jeg endelig får følelser for nogen, skræmmer jeg dem væk eller skrider selv... jeg dur ikke til denne verden over hovedet...''

Han sukkede og lod sig dumpe ned på jorden.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 11 Mar 2013 - 12:25

Hendes blik var lettere tomt men der var også et glimt af noget sorg i dem. Der var tydeligvis noget der smertede hende. Hendes far havde aldrig holdt af hende da hun var resultatet af en voldtægt hendes mor havde været igennem. Moren og Brodersen havde dog taget sig godt af hende indtil de blevet jaget fra hus og hjem hvorefter de efterlod hende. Hun tvivlede på om de overhovedet havde holdt af hende.. En enkelt krystal klar tåre løb ned af hendes kind men dog tørrede hun den hurtigt væk og så op på ham med et smil.

"Ja det er jeg Sajro, ellers havde jeg slet ikke givet dig den"

Alane gengældte krammet og presset sig helt tæt på ham i håb om at det ville tage lidt af hendes sorg væk. Hun lyttede til hvad han sagde og strammede grebet om ham, han skulle ikke have det sådan, der var jo intet galt med ham. Hun fulgte med ham da han sank sammen på jorden, stille sad hun og holdt om ham.

"Sajro du skal ikke være ked af det, du skal bare have rodet bod på alt det her rod i dit liv så skal det andet nok falde på plads. Men jeg er da ked af st høre du har skræmt dem væk som du rent faktisk fik følelser for.."

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 11 Mar 2013 - 12:50

Han tog den på men han kunne ikke lide at mærke den sorg der var i den. Han kiggede på hende roligt. Han vidste ikke lige hvad han skulle sige eller gøre efter han havde fortalt hende det her. Han havde dog lagt mærke til den ene tåre der gled ned af hendes kind, og han havde ondt af hende. Han snedte hende et varmt smil.

''Jeg tror bare ikke jeg kan rode bod på det... Jeg har skadet alle de folk jeg har holdt af her iblandt også dig... jeg har aldrig kunnet være venlig overfor folk, selvom jeg har viget mit liv til at hjælpe slaver fri...''

Han blev dog stående og holdt krammet mest fordi han kunne mærke hvordan hun strammede grebet og viste at hun selv havde meget brug for det, så selv hvis det var fordi han ikke selv havde brug for det ville han ikke slippe da hun havde.

''Hvad er det så der gør dig så ked af det?''

Han smilede varmt til hende, og gav hende et kys på panden. Han vidste ikke om hun ville fortælle ham det, men han ville gøre hvad han kunne for at hjælpe.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 11 Mar 2013 - 13:03

Hendes smil virkede oprigtigt og hun virkede ikke ked af det mere. Det var altsammen så lang tid siden så det kunne vel også være lige meget, fortid var fortid og det kunne man ikke gøre noget ved nu. Hun havde elsket sin far rigtig meget endda så derfor bragte skjorten også en masse kærlighed frem for hende. Hun blev ved med at trykke sig ind til ham, det var en rar følelse.

"Sajro jeg har virkelig også såret dig. Du kan altid råde bod på de fejl du har begået og nu er det ærlig talt på tide du tilgiver dig selv for alt det her, halvdelen af disse ting er ikke din skyld. Du skal dog vide en ting, du er den person der har skabt mest lykke i mig liv"

Et varmt smil blev sendt til ham mens hun så ham i øjnene, hun virkede ikke trist, faktisk ikke den mindste smule mere. Hun bed sig let i læben og skubbede sig så lidt væk fra ham for at kunne se ham bedre men hun slap ham dog ikke.

"Sean droppede mig... Jeg var klar til at give ham en chance mere men ham ville ikke så jeg er nu single og endnu et dårligt forhold at smide i skabet til de andre"

Der var ikke mange, men der var de en enkelt eller to det måtte hun dog indrømme.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 11 Mar 2013 - 13:09

Han så på hende og for at være ærlig kunne han ikke se hvordan hun nogensinde havde såret ham. Han kiggede på hende. Han kunne ikke bare tilgive sig selv for de ting han havde gjort. Han kunne ikke lade være med at mene at de ting han havde gjort var meget utilgivet.

''Du har aldrig såret mig...''

Han så på hende og kommenterede ikke på noget af det andet hun havde sagt. Han sendte hende et varmt smil. Han kunne ikke lade være med at have ondt af hende men alligevel syntes han jo ikke Sean var noget for hende. Men han turde ikke sige det til hende.

''Men så igen Alane, du må da indse at det er ham der har tabt ved at forlade dig.''

Han sendte hende et smil. han kunne ikke lade være med at håbe det bedste for hende. Han så på hende.

''Du må bare op på hesten igen, der er nok fyre i verden.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Tors 14 Mar 2013 - 8:01

Hun bed du let i læben grundet det han sagde. Han kunne da umuligt mene at hun aldrig havde såret ham. At alt det der var sket mellem dem var hans skyld. Altså ved deres første møde var det jo hende, hun kunne blot have tænkt sig om og så ikke have overeageret så meget som hun nu engang havde gjort. Alane kunne ikke lade være med at blive forlegen over det. Tænk at hun havde været så dum dengang.

"Sajro, kan du huske første gang vi mødtes? Jeg var simpelthen bare så naiv så det den dag i dag gør ondt bare at tænke på det"

Hun valgte med vilje at reagere på det han havde sagt, hun havde en helt anden holdning til det end ham og det måtte hun jo bare respektere. Hun kunne ikke lade være med at smile for sig selv da hun nævnte det med hun var meget naiv dengang. Det var hun vel egentlig endnu men vist ikke i så høj grad. Hun sukkede stille og lagde ansigtet i sine hænder. Hun prøvede at narre sig selv til at tro hun var ovre ham men det var hun ikke, ikke den mindste smule. Atter engang svarede hun ikke på det men det var mest fordi hun var uenig i det ham sagde men ville ikke gøre ham ked af det. De grønne øjne løftede sig og så ham i øjnene, et dejligt men fint smil lå på hendes læber som hun så ham i øjnene.

"Ja det må jeg vel, selvom jeg sikkert falder for samme type atter engang"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Tors 14 Mar 2013 - 12:30

''Ja det var den gang du var så helt igennem sød at man ikke kunne andet end holde af dig... Det var jo ikke din skyld der skete noget der, jeg var dum fordi jeg ikke var sikker på min daværende kæreste.''

Han så roligt på hende og han havde ikke lige tænkt sig at sige noget af det var hendes skyld. Han mente jo ikke at hun på nogen måde var skyld i noget af det der var sket i mellem dem. han så roligt på hende, mens han sendte hende et venligt og varmt smil.

''Hvorfor tror du at du vil falde for den type endnu engang?''

Han så roligt på hende og lagde hovedet lidt på skrå. HAn forsøgte at forstå hende han kunne ikke forstå hvorfor hun ville finde en der virkeligt var som Sean, en der hadede andre, kun tænkte på sig selv og havde sex med alt og alle.

''Hvorfor en som ham? En som kun tænker på sig selv, kun gør det bedste for ham?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Fre 15 Mar 2013 - 0:08

"Og det er jeg ikke længere eller hvad? Ved du hvad Sajro, jeg tror egentlig ikke jeg har ændret mig, jeg er stadig lige naiv hvad angår følelser og stadig lige så klodset når det kommer til de ting"

Hun holdt en lille pause og betragtede ham lidt, det var jo heller ikke hans skyld, han havde intet ment med det, det var bare hende som havde fortolket det sådan, hun var hoppet til konklusion for hurtigt, alt for hurtigt.

"Sajro det er altså ikke din skyld, du mente jo ikke noget med det, jeg hoppede bare til en konklusion alt for hurtigt og det skulle jeg jo ikke have gjort. Men jeg kunne bare ikke lade være og det kan jeg stadig ikke den dag i dag. Se hvilken situation det satte mig i denne gang?"

Roligt puttede hun sig ind til ham som de sad på gulvet, hun var stadig ikke klædt i andet end hendes undertøj. Roligt begyndte hun at køre fingerne over hans ar som hun havde gjort den første gang de mødtes.

"Jeg ved det virkelig ikke Sajro, jeg tror bare det er det der drager mig, det farlige, det mystiske og det hemmelige. Men i virkeligheden er jeg hunderæd for det men jeg kan bare ikke lade være...."

Sean havde skam også tænkt på hende, mere end hvad Sajro lige vidste af, men det kunne han jo selvfølgelig ikke vide. Han havde mødt ham en gang og der prøvede de at dræbe hinanden, men de stoppede, for hendes skyld. De grønne øjne hævede sig og mødtes med hans. En uskyldig, bange men også vedholden glød lå i hendes øjne som hun let betragtede ham. Hendes krop var efterhånden blevet lettere kølig og det kunne han sikkert mærke der hvor hendes bare hud mødtes hans. Hans hud var altid så varm grundet han var en varulv. Med vilje svarede hun ikke på hans spørgsmål, hvad skulle hun egentlig svare?

"Jeg er bange..."

Hendes stemme var silkeblød og dejlig at høre på men den var ikke mere end en lav hvisken som let kunne overhøres grundet vejret udenfor.


_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Fre 15 Mar 2013 - 0:20

''Jeg har set du har ændret dig, du er blevet virkelig stærk... Du er ikke længere den samme lille pige du var den gang... og jo du er stadig lige sød og elskelig, men ikke længere så naiv... Det tror jeg ikke på.''

Han sendte hende et roligt smil. Han kunne ikke sige han ikke havde ment noget med det det ville være at lyve men han ville heller ikke starte en diskution. Han kiggede på hende og forsøgte at finde en vej udenom at sige noget direkte om det. Han sendte hende et venligt smil.

''jeg kunne da godt have tænkt over hvordan det kunne forstås. Hvad mener du med hvordan det endte nu?''

Han så på hende stille og roligt, mens han smilede. Han vidste ikke lige om han kunne få det til at give mening i hans hoved alt sammen, men da han mærkede hendes finger stryge hen over hans ar sitrede han roligt, og sukkede fordi det var virkeligt rart.

''Du har ingen grund til at være bange Alane... Du kan klare alt det har jeg set før, og jeg er her jo også til at hjælpe dig søde, og nu skal du under et tæppe eller dyne''

Han gjorde an til at slippe hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Fre 15 Mar 2013 - 0:32

Let rystede hun på hovedet og lod sit blik falde mod jorden. Det var sjovt som en selvsikker facade kunne narre selv de folk som du egentlig havde tættest på dig. Han kunne ikke se igennem den, kunne ikke se hendes usikkerhed i alt hvad hun gjorde men den var der. Alane selv prøvede også at gemme den men det var svært at gemme noget for sig selv men hun ville heller ikke se det i øjnene at hun var så usikker og naiv mere. Let strøg hun noget af det vilde hår om bag øret. Hun så egentlig ret så sensuel og fræk ud med det halv våde og pjuskede hår.

"Jeg var villig og naiv nok til at ville tilgive en som havde været mig utro og havde fået et barn bag min ryg, men han ville ikke have mig mere.. Jeg duer jo bare ikke til noget så, så er der jo aldrig nogen som overhovedet så meget som ville overveje at være sammen med mig"

Hun bed sig hårdt i læben, så hårdt at hendes tænder gled igennem det øverste lag af det ellers så bløde og fine hud som dækkede hendes læber. To små dråber blod piblede frem men hun slikkede dem hurtigt væk og så var den sag klaret. Hendes øjne hvilede stadig mod gulvet. Fingerne mod hans ar blev lidt mere voldsomme men ikke som om hun ville gøre ham fortræd, hun lagde tydeligvis ikke selv mærke til at hun øgede presset let og lod sine negle glide mod af og til. Hun sukkede dybt indeni, ja hun kunne alting, det kunne hun jo altid. Hun havde aldrig brug for nogens hjælp, det var sådan alle så hende. Hun skulle altid været så forbandet stærk og måtte aldrig vise andet end det.

"Du har ret, jeg kan klare alting selv..."

Der var en bitter sarkasme over hendes stemme men ikke som om den var rettet mod ham men mod sig selv. Udover sarkasmen kunne man høre så meget indebrændt sorg at det næsten gjorde ondt helt ind til knoglen. Hun gjorde ingen mine til at han ikke måtte slippe hende og rejste sig faktisk også selv op hvorefter hun gik over kravlede under en af dynerne sådan så hun faktisk var helt gemt under den.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Fre 15 Mar 2013 - 0:39

Han kunne ikke se igennem det fordi hun ingen tegn gav på det. Hendes facade var nær perfekt. Eller også så var det slet ikke en facade men bare noget hun så det som. Han kiggede på hende roligt. Han sendte hende et smil, og han rystede voldsomt på hovedet. Han ville ikke have noget imod at være sammen med hende, men det ville han aldrig sige fordi han ikke ville ødelægge noget mellem dem.

''Det er helt sikkert løgn... Du er et godt menneske derfor ville du tilgive... Og der er helt sikkert massere af fyre derude der gerne vil være sammen med dig Alane... Du er en skøn pige det er der ikke nogen tvivl om.''

Han så roligt på hende, og hanr ystede bare på hovedet af hende og hun havde misfprstët hvad han mente. han havde ment hun kunne meget selv og resten vidste han jo at hun kunne få noget til at hjælpe hende med. Han så roligt på hende

''Ellers kan du ihvertfald få hjælp.''

Han smilede og han gik med hende over og da hun havde lagt sig ned satte han sig ved hendes side og så smilende varmt ned på hende med et rolig blik. Hun var noget så specielt og hun betød jo meget for ham.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Fre 15 Mar 2013 - 0:48

Alane have lang tid før hun tog kontakt til andre væsner, mennesker eller hvad søren de andre nu end var havde hun studeret dem. Deres følelser og deres væremåde. Hvordan kunne hun egentlig være sikker på at hun ikke bare efterlignede dem og at hun egentlig ikke følte noget overhovedet? Men hun vidste godt at det var løgn. Hun var dybt usikker på sig selv men lod altid som om hun ikke var det. Hun bed sig i kinden da han kaldte hende for et godt menneske, han skulle bare vide hvad hun havde gjort. Da han nævnte det med der helt sikkert var andre som ville være sammen med hende stak hun hovedet ud fra under dynen og kiggede ham uskyldigt og håbefuldt i øjnene.

"Som hvem?"

Der var mange ting hun ikke kunne få hjælp til, ting som hun ikke turde sige til andre end sig selv. Ting hun slet ikke engang ville indrømme over for sig selv så derfor var der ikke nogen hjælp at hente fra andre og hun kunne heller ikke selv hjælpe med dem. Roligt betragtede hun ham og hans varme smil. Sådan plejede Sean også at smile til hende, et smil med så meget varme og omsorg i sig. Det varede ikke længe før hun kravlede under dynen igen. Hun knugede stille sin hånd ind til sig. Den var stadig forbundet og så stadig ret så skidt ud. Det meste af hendes fingre var blå/lillae og så blødte de stadig rigtig tit fordi hun ikke kunne finde ud af at holde dem i ro så de dybe sår i hånden kunne ikke heale.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Fre 15 Mar 2013 - 0:55

Han så på hende og hun skulle bare stille det spørgsmål. Han havde jo lovet sig selv at lyve for hende var noget han aldrig ville gøre for hende. Han ville altid være ærlig. Han kunne bare ikke sige det der til hende. Han så på hende roligt, inden han svarede hende og han havde et stille og varmt smil på læberne.

''Folk der kommer tæt på dig Alane, folk der lærer dig at kende vil uden tvivl gerne være sammen med dig.''

Han så på hende roligt, og han kunne ikke bare lade hende ligge der, hun så så trist ud så mut, og forladt. Han lagde sig ned til hende ikke under hendes dyne men lagde stille armene om hende rundt om dynen og så roligt på hende. Han sendte hende et venligt smil.

''Søde der er nok nogle derude der vil have dig''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Fre 15 Mar 2013 - 1:05

De grønne øjne betragtede ham stille, hendes øjne indeholdte stadig den dyriske glød eller måske kom det bare på grund af den gullige ring som sad direkte omkring hendes pupil og gjorde en skarp kontrast til den ellers så dybe og dragende grønne farve hendes øjne var. For en gangs skyld lå der en uskyldig og lettere usikker duft og glød over hende i stedet for den selvsikre attitude som hun udsendte, men det var blot en facade. Den pige som lå ved hans side nu, det var sådan hendes indre var, i hvert fald lige for tiden. Hun kiggede på ham med nysgerrighed og kunne ikke lade være med at smile lidt, et sødt og lille et men uanset hvad var det stadig et smil.

"Hvis jeg var en der kom tæt på mig ville jeg løbe skrigende væk og desuden ingen af dem der er tæt på mig vil være sammen med mig"

Alane lod sit blik falde og hun kiggede stift ned i madrassen som om den pludselig var blevet det mest spændende i verden. Luften under dynen som hun nu engang var dækket helt af var begyndte at blive alt for varm til at det var rart at indånde. Det var også derfor hun kravlede halvt ud fra dynen igen så den kun dækkede hendes hofter og ned den vej. Dette skete lige tids nok til at hun så Sajro ligge armene om hende efter hun havde smidt dynen. Hun tænkte ikke yderligere over det og rykkede sig egentlig bare tættere på ham. Kuldegysninger spredte sig over hendes krop som den kolde luft ramte hendes ellers så varme krop, den var dog stadig koldere end hans. Forsigtigt kiggede hun på ham og sendte ham et charmerende og dejligt smil.

"Det tvivler jeg på"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Fre 15 Mar 2013 - 1:13

Han satte sig op, fordi han kunne se at det her gik bare ikke. det fungerede ikke at han bare forsøgte at være neutral og undgå at sige det som det var. Han kunne ikke lide at han skulle skjule det for hende at han var vild med hende, og det havde han egentligt være altid siden deres første møde. Han havde bare ikke lyst til at sige det.

''Det er løgn søde... Jeg ved at der er en der er tæt på dig som gerne vil være sammen med dig.''

han sendte hende et varmt smil, men så man efter var der noget usikkert bag det varme. Han kiggede på ehnde og han kunne ikke holde det ud mere. Han vidste at hun bare så ham som hendes bror og han sagde jo også søs til hende, men det her var bare for meget nu.

''Alane jeg ville gerne være sammen med dig... jeg har været vild med dig siden vores første møde.''

Han sukkede, og rejste sig. Han vidste dette ville smadre alt mellem dem. Han følte sig som den dårligeste person. Hun havde jo brug for ham som bror og det ødelagde han nu...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Fre 15 Mar 2013 - 1:23

Hun kiggede undrende på ham da han brat satte sig op. Han virkede som en der havde noget på hjertet. Alane satte sig stille op ved siden af ham og forsøgte at skabe øjenkontakt mellem dem, det var heldigvis ikke særlig svært. En undrende mine gled over hendes ansigt. Hvem var det han kendte og som hun kendte der gerne ville være sammen med hende. Det gav jo ingen mening det her. Roligt lagde hun en hånd mod hans skulder og sendte ham et varmt og dejligt smil mens hun forsat så ham i øjnene. Han virkede meget usikker sådan ud af det blå. Hvad var det han ikke fortalte hende og ville han egentlig fortælle hende det. Hun skulle lige til at spørge hvem det var men med et kunne hun mærke at alle ordene var som stjålet fra hende. Han ville være sammen med hende, han var vild med hende? Det hele kom som et stort chok for hende, han havde været vild med hende så længe og hun havde ingenting vidst omkring det, hvordan kunne hun dog være så blind. Hun anede ikke hvad hun skulle sige, anede ikke om hun følte det samme. Hun havde haft et lille crush på hm den første dag de mødtes men det havde hun jo skubbet fra sig for længe siden da hun fandt ud af at han var sammen med en, eller havde hun. Hun havde jo ikke tænkt sådan om ham længe. Om det var fordi hun ikke tillod sig det eller om det var fordi han var som hendes bror anede hun faktisk ikke. Et forfærdet udtryk gled over hendes ansigt da han rejste sig op og gik væk fra hende.

Hun for op og kastede armene omkring hans skuldre og klemte sin krop ind mod hans ryg og holdt bare fast om ham. Han måtte ikke gå, det kunne hun simpelthen ikke have hvis han gjorde. Hun tænkte ikke anderledes om ham men hun kunne dog ikke forstå hvorfor han ikke havde sagt det til hende noget før?

"Du må ikke gå Sajro, jeg vil ikke have du går. Jeg vil gerne have du bliver her hos mig"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Fre 15 Mar 2013 - 1:31

Han så på hende og da han havde talt ud og var på vej væk mærkede han hendes arme om ham. Han havde en lyst til at vende sig rundt og kysse hende, men det gik bare ikke. Nu var han nød til at vide lidt om hvor de stod. Han kunne jo ikke vide hvor længe han ville kunne holde dette ud, hvor længe han ville kunne holde sig til bare at være hendes bror hvis det var det hun ønskede.

''hvis du gerne vil have jeg bliver skal jeg nok... og hvis det er skal jeg også nok glemme alt om mine følelser og bare være din bror, ihvertfald i aften.''

Han vendte sig rundt og lagde hans arme om hende. Han smilede roligt ned til hende han vidste at dette var gået for godt til at det kunne være sandt. Han ahvde ikke regnet med at det ville komme ud nogensinde.

''Undskyld for at jeg skulle sige det...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Fre 15 Mar 2013 - 1:40

Hendes arme lå omkring hans skuldre da hun langt fra var høj nok til at nå op og lægge dem omkring hans hals medmindre hun disideret hoppede op på hans ryg og hang der med det havde hun valgt at det nok ikke var så smart. Grebet omkring ham var varmt og hun havde langt fra tænkt sig bare at slippe ham. Alane anede intet om hvor de stod henne nu, hun anede ikke om hun havde følelser for ham men hun havde ikke lyst til at ignorer at dette her var sket imellem dem. Hun løsnede grebet lidt sådan så hun kunne trække sig lidt væk og se ham i øjnene.

"Sajro jeg ønsker ikke at du glemmer dine følelser eller for den sags skyld gemme dem. Men jeg ved virkelig ikke om jeg gengælder dem, det hele kommer så pludseligt og jeg er lige kommet ud af at forhold og jeg regnede virkelig ikke med at jeg skulle høre at du har følelser for mig. Arh det hele er så forvirrende nu."

Alane kiggede forvirret på ham og kiggede så lige så forvirret rundt. Hun lignede en rundforvirret lille kat, hun så så sød og uskyldig ud det var helt vildt. Tankerne kørte rundt i hendes hoved og ingen af dem var til at forstå. Det var helt utroligt. Det han sagde trak hende dog ud af tankerne og hun så op på ham med et varmt smil, armene stadig omkring ham.

"Sajro, du må aldrig undskylde for at fortælle mig omkring dine følelser"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Fre 15 Mar 2013 - 1:49

''Nej men kan jeg være her ordentligt for dig, når jeg har disse følelser for dig?''

Han så på hende han vidste ikke hvad han skulle sige. det her var dårligt timing, hun var lige nu mentalt skrøbelig hvilket jo ville betyde at hvis der skete noget ville ahn ikke engang kunne være sikker på at det var oprigtigt fra hende side af. Men alligevel kunne han ikke glemme at han jo ikke var som Sean så han var jo ikke den type hun gerne ville have.

''Men det kan jo være lige meget søde... jeg er jo ikke din type så det slutter jo alligevel her med at snakke om følelser imellem os.''

han sendte hende et svagt smil. han kunne ikke være helt så glad og varm i hans attitude som han plejede at være og det var på ingen måde godt. Han så på ehnde og rystede på hovedet af hende han ville altid undskylde...

''Jamen jeg ved jo at dette kan ødelægge alting... Du har brug for mig som bror, ikke som et forelsket fjols...''

Han sukkede.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum