Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Long time since last time? //Alane// - Page 5 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Long time since last time? //Alane// - Page 5 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Long time since last time? //Alane// - Page 5 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Long time since last time? //Alane// - Page 5 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Long time since last time? //Alane// - Page 5 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Long time since last time? //Alane// - Page 5 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Long time since last time? //Alane// - Page 5 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Long time since last time? //Alane// - Page 5 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Long time since last time? //Alane// - Page 5 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba15 
Lori
Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba15 
Lenore
Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba15 
Genevira
Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba15 
Celenia
Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba15 
Renata
Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba15 
Jake
Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba15 
Sasha
Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba15 
Abigail
Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba15 
Elizabeth
Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Long time since last time? //Alane//

2 deltagere

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Søn 28 Apr 2013 - 15:52

''Nej hun er lige kommet ud af et forhold, hun har brug for tid.''

Han sagde det med en lettere fribrilsk stemme fordi han ville ikke give efter for hende. Han ville ikke lade denne kvinde overtage Alanes krop og derefter forføre ham med den. det var ikke rigtigt. Ikke overfor ham eller overfor Alane, så han ville ikke lade det ske.

''Hvorfor giver du ikke bare op?''

Han så på hende, men en anden tanke slog ham, en lettere skræmmende tanke faktisk. Hvad hvis hun gik ud og gjorde noget med en anden så? Skadede Alanes krop eller slog uskyldige ihjel... Han vidste jo ikke hvad denne side af Alane kunne finde på at gøre, og det var virkeligt skræmmende.

''Du får ikke noget!''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Søn 28 Apr 2013 - 16:26

"Hun sagde at hun måske havde brug for tid men at du gerne måtte prøve at feje benene væk under hende"

Det var rigtigt, det var det hun havde sagt. Roligt sad hun foran ham og så på ham. Han ville snart bukke under, det skulle hun nok sørge for. Han virkede allerede til at have svært ved at hun var så tæt på ham som hun var. Roligt lod hun sin hånd ligge sig på hans knæ mens hun så ham i øjnene. Det charmerende og forførende smil forlod ikke hendes læber mens hun roligt så ham i øjnene.

"Har det nogensinde slået dig at det er fordi både hun og jeg gerne vil det her?"

Alane kravlede tættere på ham og med et havde hun lænede sig helt tæt på og lod sine læber mødes med hans. Hendes læber var dejlig varme og silkebløde og så virkede det så genkendelige. Det var præcis som at kysse Alane selv.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Søn 28 Apr 2013 - 16:39

''Ja men det er da ikke at feje benene væk under hende, hun vil føle sig forrådt af mig, ved at jeg lader dig forføre mig.''

Han var ikke glad for situationen, fordi som det kunne forventes så havde han lyst til hende, specielt fordi han jo elskede hende. Det her var nærmest et helvede der var designet helt specielt til ham, og han hadede det. Han ville ikke lade hende vinde. Han ville stå imod med alt han havde.

''Jeg er sikker på det er fordi du vil.''

Han vidste intet om Alanes lyster, han var i vildrede lige nu, men kunne ikke stå imod hendes kys, og han gengældte det kort, inden han trak sig væk fra hende mens han skubbede til hende, i håbet om at hun ville stoppe.

''Hvorfor!? Er du bare ude på at såre Alane!?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Søn 28 Apr 2013 - 16:48

"Nej du tager fejl, ved du hvad der gør allermest ondt af det her, på Alane indeni. Det er hun havde ret. Du ville ikke kunne acceptere hende. Hun frygtede dette ville ske og hun fik helt ret i det. Så Sajro bare gå med dig"

Hun kiggede ham direkte i øjnene mens hun sagde det, hun lød ikke sensuel eller forførende mere, hun lød vred og oprørt. Tankerne fløj igennem Alane som stadig sad fanget bag øjnene. Hun havde jo ret. Han accepterede hende ikke. Ville bare slå hende ihjel? Han havde selv sagt det jo. Da hun blev skubbet væk rejste hun sig blot op og gik over mod udgangen hvor hun så vendte sig mod ham og kiggede på ham med et koldt blik.

Det gjorde ondt indeni, det føltes som om det hele bare brændte. Hvis hun kunne græde havde hun gjort det lige nu. Roligt kom det hvide hår atter engang frem og hun blev sig selv igen. En enkelt tåre trillede ned af hendes kind mens hun så på Sajro.

"Sajro, vær sød at gå"

Hendes stemme var grådkvalt men man kunne også se hun holdte tårene igen. Han skulle bare ud lige nu, hun havde brug for at være alene.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Søn 28 Apr 2013 - 16:55

''At jeg har lyst til at slå dig ihjel, betyder ikke at jeg ikke kan acceptere hende med at du også er en del af hende... Det eneste det betyder er at jeg ved hvor hårdt det kan være at være i sin egen krop og ikke kunne styre den, bare se på mens en anden side af en er i kontrol.''

Han så på hende, han kunne aldrig finde ud af noget. det her var ved at blive for meget for ham. Når han gjorde alt i sin magt for at vise hende at han virkeligt elskede hende, så kludrede han i det alligevel. Han kæmpede mere end han nogensinde havde kæmpet bare for hende. Men det var stadig ikke godt nok... Han følte sig utilstrækkelig. Han følte at han ikke var god nok.

''Hvorfor skal jeg altid gå når du er trist, fordi det er min skyld? Jeg vil gerne hjælpe dig...''

Han vidste ikke hvad pokker han skulle gøre af sig selv. Han rejste sig dog langsomt op, og gik langsomt over imod åbningen af hendes telt, men han stoppede lige foran den og vendte sig imod hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 29 Apr 2013 - 20:21

Hun kiggede bare ned, så ham ikke i øjnene. Det gjorde ondt, ondt at vide han ønskede at dræbe den ene side af hende. Tårene løb stille ned af hendes kinder. Hun sagde ikke rigtigt noget men stod bare. Mest af alt så hun skrøbelig ud, hun lignede en som ville falde sammen hvis blot man pustede til hende. Hun hadede at være så følsom, det var alt sammen den åndsvage kærligheds skyld! Måske man bare skulle droppe den og køre efter rent fysiske behov. Yeah right... Som om hun kunne gøre det, Alane ville altid have sine følelser med i sådan noget. Andet var uundgåeligt. Hun kiggede roligt op på ham. Hun så knust ud, nedslået og opgivende. Der var ikke plads til mere inde i hendes hoved lige nu. Hun havde lyst til at skrige, skrige så det alt sammen ville gå væk men det vidste hun jo godt ikke ville virke. Drømme og håb var kun blevet lavet for at blive knust.

"Hvorfor siger du så du ønsker at slå mg ihjel... Hvorfor et i stedet for at prøve at hjælpe mig?"

Alane forstod det ikke. Hun var ikke engang sikker på hun egentlig ønskede det. Hun ønskede bare at kaste sig i hans arme, alting ville blive glemt og de for en gangs skyld kunne være glade sammen i stedet for alt det her. Hun så ham i øjnene mens hun let bed sig i læben. Han havde prøvet at dræbe hende en gang før men han havde stoppet sig selv. Mente han det virkelig nu. Ønskede han hun skulle dø?

"Så bliv Sajro"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 29 Apr 2013 - 20:42

Han lagde sine hænder på hendes skuldre. Han var selv i vildrede. Det var jo det han ønskede for sig selv, han ville af med den anden side af ham. Det var det han ønskede for sig selv. Han ville af med den, og da det var det eneste han vidste var det det han ville gøre for hende. Han ville hellere end gerne hjælpe hende.

''Det vil jeg jo også gerne, jeg vil med glæde hjælpe dig... Jeg ville bare gerne selv af med min anden side, så hvis jeg kunne give dig det ville jeg. Men hvis du ikke ønsker det så vil jeg selvfølgelig ikke.''

Han så på hende og nu var han egentligt lidt ligeglad med hvad hun tænkte om ham. Han trådte helt frem til hende og lagde bare armene om hende og gemte hende ind mod hans bryst. Han ville bare hjælpe hende det var et af hans største ønsker.

''Jeg har aldrig været god til andre folk, men jeg har aldrig oplevet nogen jeg hellere ville lære at kende end dig.''

Han knugede hende ind imod sig.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Ons 1 Maj 2013 - 21:01

Hun så sørgmodig ud, hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre. Ville han nogensinde acceptere hende eller ville det altid være som han havde det med sig selv. Hun var faktisk i tvivl men hun sagde ikke noget, hun ville lade tvivlen komme ham til gode. Hun bed sig i læben og kneb øjnene sammen for at lukke de sidste tåre ud. Hun græd ikke mere, nej hun følte sig bare tom lige nu. Det gjorde hun meget her på det sidste, mon det nogensinde ville gå væk igen eller ville den her tomhed havde en permanent plads i hende. I det mindste ville han lade være med at dræbe hende for hendes skyld. Hvad fanden var det her egentlig?! Hvordan kunne hun være så tæt med en som faktisk havde et ønske om at dræbe en del af hende.

Roligt løftede hun øjnene og så op på ham, hun åbnede stille munden for at sige noget men lukkede den så igen, hun havde ikke noget at sige. Hun anede ikke hvad det skulle være. Hun lod ham lægge armene omkring hende og lod sig blive trukket mod hans solide brystkasse. Lige nu føltes det som om det var det eneste det forhindrede hende i at drukne i sin egen tomhed. Hun knugede sig ind til ham og hviskede kun meget sagte til ham.

"Tak".

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Ons 1 Maj 2013 - 21:27

Han havde aldrig været særlig god til folk og det var en af grundene til at han havde valgt at han faktisk gerne ville dræbe hendes andet jeg, fordi han havde ønsket det for sig selv, og da han ikke vidste bedre havde han troet hun måske havde det på samme måde men det kunne han jo nu så forstå hun ikke havde.

''Så lidt smukke.''

Han kyssede hende på toppen af hovedet, og stod bare lidt og gloede på hendes hovedbund inden han talte videre. Han ville gerne forklare hvad grunden var til at han havde reageret sådan som han havde.

''Jeg er ked af det med at jeg ville dræbe en del af dig, men jeg er stadig forvirret over andre, og ønskede det jo kun for din skyld, men nu jeg kan forså du slet ikke vil have det så ønsker jeg det ikke.''

Han så ned på hende. Han ønskede ikke hun var andet end den hun gerne ville være. Han ville så gerne have at hun var tilfreds med den hun var, da han alligevel ikke kunne ønske sig nogen anden. Så længe hun ikke var helt kold og ond kunne han lide hende.

''Kom med.''

Han stoppede ikke krammet men løftede hende bare lidt op så hun ikke kunne nå jorden længere og gik så ud af teltet ganske stille og roligt. Han begyndte bare langsomt at gå videre gennem skoven.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Lør 11 Maj 2013 - 20:44

Hun stod bare roligt i hendes arme, hele denne dag her havde været virkelig underlig. Alane vidste hverken hvor hun skulle finde hoved eller hale, mange af tingene ville hun helst glemme men øjeblikke var også værd at huske. Trist der var flest af dem hun ville glemme. De grønne øjne gled et kort øjeblik i men hun åbnede dem kort tid efter. Roligt kiggede hun op på ham og rystede så stille på hovedet, hun ville ikke tale mere om det, ønskede bare at glemme det.

"Lad os nu bare glemme det, jeg ønsker ikke at hænge mig mere i det"

Alane var bange, bange for at Sajro ville gå ud og være sammen med en anden, han havde jo trods alt fortalt hende at han elskede hende så forhåbentlig ville han lade være med det. Hun ønskede ikke at se ham igen hvis han gjorde det. Hun havde ikke brug for flere af den slags folk i hendes liv. En var nok, faktisk mere end rigeligt. Hun fik et chok da han pludselig løftede hende op. Hun kiggede underende på ham. Hvor skulle de hen?

"Hvor skal vi hen?"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Lør 11 Maj 2013 - 21:03

''Bare ud her fra.''

Han smilede roligt til hende, mens han bare stille bevægede sig ind i skoven, mens han ganske langsomt satte farten op. Han stoppede ikke op, han satte istedet bare farten mere og mere op. Han kiggede bare roligt ned på hende.

''Ved du hvad jeg har savnet? på trods for at vi kun gjorde det en enkelt gang?''

Han smilede roligt som han bare skyndte sig gennem træerne indtil der ikke langt fra dem dukkede noget velkendt op. Et velkendt lille telt og et velkendt træ. Han stoppede op ved træet og satte sig ned ved det med ryggen op af træet og hende op af ham...

''Husker du vores første møde?''

Han smilede roligt til hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Lør 11 Maj 2013 - 21:12

"Okay"

Hun sagde ikke mere, hun stolede på ham, hun regnede ikke med at han nogensinde ville gøre hende ondt igen, det var en underlig ting, denne tillid. Hvorfor havde man den egentlig og hvorfor kun overfor så få mennesker som man nu engang stollede på. Mange ting ved denne verden undrede hende stadig. Vejret var skønt, det var rart at være udenfor. Hun fik helt lyst til at tage ud og svømme men nu var hun jo her sammen med Sajro og an ville jo tydeligvis et eller andet så det skulle han da have lov til. Blidt rystede hun på hovedet mens hun så ned på ham.

"Nej det ved jeg ikke Sajro"

Han havde fanget hendes nysgerrighed eller hendes opmærksomhed, for hende var det hip som hap. De gik begge hånd i hånd. Hun kiggede rundt da han endelig stoppede op. Stedet her var meget bekendt og det bragte et stille smil frem på hendes læber. Hun vendte sig om i hans skød da han satte sig ned så hun nu havde ryggen mod hans brystkasse. Hendes grønne øjne gled op på himmelen hvorefter hun fandt hans øjne.

"Ja det gør jeg"

Alane var stadig forvirret og det kunne man godt se på hende. Hvor var det han ville hen med dette, hun forstod det ikke men det ville hun forhåbentlig komme til inden ikke så længe.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Lør 11 Maj 2013 - 21:24

''Jeg fortryder stadig det der skete her, ikke her ved træet jeg hyggede mig noget så dejligt sammen med dig.''

Han smilede roligt og kiggede ned på hende med et stille og varmt smil. Hvorfor han valgte at tage derhen vidste han heller ikke. Han vidste bare at det var et sted han elskede, og sammen med hende bragte det nogle helt særlige minder frem. Han kiggede på hende med et varmt smil.

''Du er smuk som altid.''

Han kyssede hende blidt på panden, mens han bare lænede sig bagud og kiggede op i himlen op på den smukke himmel som var lige over dem, det var blevet helt klart uden for nu så det var bare stjerner over det hele.

''Smukkere end selv den himmel.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Lør 11 Maj 2013 - 21:31

"Hvad af det er det du fortryder Sajro. Du får det til at lyde som om det er det hele"

Alane kiggede stille på ham med et enkelt hævet øjenbryn. Fortrød han virkelig alt det der var sket her, fortrød han at møde hende. Det gav ingen mening i hendes hoved og det var også derfor hun lod ham forklare før hun dragede yderligere konklusioner. Let bed hun sig i læben men lod nu blikket falde på himmelen. Hun huskede et kort øjeblik de gange Sean havde taget hende med derop, det havde været fantastisk. Nej! Hun ville ikke tænke på ham nu, hun ville kun tænke på Sajro og hende, intet andet.

"Tak"

Som sædvanlig ramte en let rødmen hendes kinder som han komplimenterede hende, hun nød det, det kunne hun ikke komme udenom, men hvilken kvinde nød ikke at få smigrende ord? Hun bed sig let i læben og vidste ikke helt hvad hun skulle sige. Roligt vendte huns sig en smule om og lagde armene om halsen på ham, eller i hvert fald den ene, hun lod den anden glide over hans brystkasse i nogle lette og blide kærtegn. Hun rødmede stadig og kiggede ikke rigtigt op på ham, det var lidt pinligt. Hun lod sit hoved hvile mod hans brystkasse.

"Tak for det hele Sajro"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Lør 11 Maj 2013 - 21:41

''jeg fortryder at jeg havde en anden den gang, og at jeg fik dig til at tro det. Men mest af alt fortryder jeg at du endte med at blive bidt af den slange.''

Han så ned på hende roligt. Han elskede at se hende rødme. Hun blev altid endnu smukkere med det røde støv på kinderne. Han så bare roligt på hende og han lagde stille armene om hende sådan at hans hænder begge hvilede på hendes mave. Han aede hende stille og roligt.

''det var så lidt.''

Han smilede roligt, og hvis han ikke huskede forkert så havde der været snak om at bade dengang de havde været her sidst men det var bare aldrig blevet til noget...

''Vil du med en tur i søen?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Lør 11 Maj 2013 - 21:47

"Det er det gode ved os to, vi lever ikke i fortiden men i nutiden"

Hun så op på ham med et dejligt smil. Hun så oprigtig glad ud hvilket hun egentlig også var. Alane følte selv hendes humør skiftede meget her på det seneste men det var nok alle de ting som hun gennemgik. De tog meget på hende, sådan rent emotionelt hvilket gjorde hende ustabil. Hun lod sine fingre glide over hans ar som sædvanlig, et hele mindede så meget om den gang. Bortset fra at han ikke var optaget mere. Hun lukkede kort øjnene. Han forstod hende ikke helt men det var der ikke noget at sige til, hun havde ikke været særlig tydelig omkring hvad hun mente. Hun havde sagt tak for alt, alt det han havde gjort for hende gennem det seneste år de havde kendt hinanden. Tænk sig at der ikke var gået mere end et år. Det var underligt.

Alane kunne ikke huske alt hvad der var blevet snakket om men meget af det kunne hun dog. Det ændrede dg ikke på det faktum at hun gerne ville ud og bade så hvorfor skulle hun sige ned selvom det måtte blive i hendes undertøj.

"Gerne Sajro, meget gerne"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Lør 11 Maj 2013 - 21:55

''Vi forsøger i hvertfald på det, og det har du ret i.''

Han smilede roligt, og bukkede sig ned over hende plantede et kort kys på hendes læber. Han havde bare lige haft lysten og trængen til at gøre det. Han kunne ikke modstå det simpelthen. Han kiggede bare roligt på hende, og han rejste sig så stille op, og løftede hende sådan at han lige kastede hende op i luften med det samme også.

''Så kom med.''

Han greb hendes hånd og hev afsted med hende ind imod søen. Den krystal klare sø dukkede op ikke så langt fra dem, og han gik bare stille hen imod dem. Han kiggede på hende med et stille smil. Han smed bare sit eget tøj og gik langsomt ud i vandet.

''Du elsker virkeligt vand? Også regn?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Lør 11 Maj 2013 - 22:01

"Og det er det der tæller, det er vi prøver"

Hun så på ham med et dejligt smil, et smil der uden tvivl nåede hendes fangende og dragende grønne øjne. Hun strøg noget af det lange hvide hår ud af øjnene mens hun forsat kærtegnede hans ar. Ikke at han nød det og det var nok også derfor hun stoppede og bare trak hånden til sig. Det var ellers underligt, han plejede at være så glad for det men åbenbart ikke denne gang. Hun lod ham løfte hende op på en lettere sær måde ikke at det generede hende på nogen måde. Hun hyggede sig med ham lige nu og det var det der talte. Hun havde ikke rigtig vidste hvad hun skulle gøre ved kysset men hun havde nu gengældt det. Hendes læber silkebløde og en smule kølige i forhold til hans.

"Okay"

Hun lod deres fingre flette sig sammen mens hun roligt fulgte ham til søen. Da de var fremme slap hun stille hans hånd og gik så hen mod vandkanten hvor hun smed skørtet så hun nu bare stod i en sort simpel g-streng og den sorte sports bh som stadig viste en god del af hendes kavaletgang. Hun vendte sig blidt mod ham og sendte ham i smil.

"Jo, jeg elsker stort set alt ved naturen"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Lør 11 Maj 2013 - 22:12

Han kunne ikke undgå at kigge ned af hendes krop da hun smed skørtet. Det var ikke fordi hun havde været dækket meget til før men bare det at hun smed noget tøj fandt han sexet. Hvorfor var ikke nemt at sige helt men det var vel bare fordi han var en mand, ligesom grunden til den fandens reaktion for neden... Han så på hende roligt...

''Gætter på at slangegift og andre gifte ikke lige hører til under den katagori.''

Han grinede stille til hende, og han gik bare helt tæt på hende stillede sig helt op af hende bryst mod bryst og han så bare roligt ned på hende, som han løftede hende op så han havde hendes ansigt på højde med hans eget og han svang hende så ned under armen og smuttede ud i vandet hvor han smed hende.

''Du er fantastisk.''

Han stoppede stille op og han kiggede roligt ned på hans skulder på aret hvor hun havde rørt ham og han kunne ikke lade være med at røre ved det. det havde været dejligt, og af en eller anden grund havde han bare ikke reageret før.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Lør 11 Maj 2013 - 22:20

Hun lagde godt mærke til hvordan han kiggede på hendes krop som hun smed noget af sit tøj. Typisk mænd. Hun lagde drillende armene over kros hvilket måske ikke var en så smart idé da det egentlig bare fik hendes bryster til at træder mere frem eller som andre ville sige, poppe frem. Hun så på ham med et drillende smil. Hun var jo ikke sur på ham, hvordan kunne hun være det, han kiggede jo bare. Det var der intet galt i, de var begge to voksne mennesker. Eller mennesker var måske det forkerte term, men voksne var de i hvert fald.

"Der har du helt ret, sygdomme og gifte høre ikke under den kategori, dem vil jeg nok nærmere sige jeg hader"

Alane kiggede stille på ham med et dejligt smil, hun lod ham komme helt tæt på og så ham egentlig bare i øjnene med et let smil på læberne. Hun havde et charmerende smil med nogle små smilehuller eller i hvert fald i den ene side havde hun et smil hul. Hun fik et chok da han samlede hende op og i næste nu befandt hun sig under vandet. Hun spruttede noget da hun kom op til overfladen og sprøjtede ham fuldstændig til med vand. Det skulle han ikke slippe godt fra. Hun kiggede dog på ham med et smil og holdt en pause fra alt sit sprøjteri.

"Det er du også Sajro"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Lør 11 Maj 2013 - 22:29

Han grinede bare af hende da hun begyndte at sårøjte ham til med vand. Og han gik bare langsomt tættere og tættere på hende og da hun sagde at han også var fantastisk, så trådte han hurtigt det sidste stykke tæt på og greb fast i hende og løftede hende lidt op så han kunne viske i hendes øre.

''Hvorfor rør du altid mine ar? Prøver du at pirre mig?''

Han nappede hende blidt i halsen. Det lykkedes desværre lidt for hende. Han skulle igen ligge bånd på sig sev. Det her var lidt hårdt for ham. At stå sammen med en kvinde han fandt meget atraktiv. Og så elskede han hende jo også så det gjorde hende ikke nemmere at modstå.

Han bøjede sig ned over hende og kyssede hendes læber. Han smilede roigt til hende og så hende bare dybt i øjnene.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Lør 11 Maj 2013 - 22:36

Hun sprøjtede bare mere på ham jo tættere han kom på hende, ikke at det så ud til at holde ham på afstand, det var jo trods alt bare en smule harmløs vand. Hun grinede let da han tog fat i hende og løftede hende op men hun blev hurtigt stille da han hviskede, hun ville høre hvad det var han ville sige og tror mig lige han havde noget at sige. En rødmen lagde sig over hendes kinder igen, det var da utroligt! Man skulle tro han gjorde det bevidst.

"Jeg ved du kan lide det så jeg kan ikke se nogen grund til ikke at gøre det"

Alane kiggede på ham, hendes stemme havde heller ikke været mere end en hvisken, der var ikke behov for andet. Hun gispede i både chok og nydelse da han nappede hende i halsen, det var en af hendes svagheder og han udnyttede den ret så groft. Hun lagde armene om halsen på ham da det var det nemmeste og egentlig ønskede hun ikke at falde ned, det kan godt være det bare var lidt vand men..
Hun kiggede op på ham, hendes grønne øjne en smule forvirret men mest af alt lykkelige, det var ikke til at tage fejl af. Lige i starten af kysset vidste hun ikke hvad hun skulle gøre men det endte med hun gengældte det, hendes øjne gled i.


_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Lør 11 Maj 2013 - 23:02

''Så du ved jeg kan lide det og vælger at udnytte det?''

Han hviskede det bare drillende og legende i hendes øre, mens han ikke kunne lade være med at lade hans hænder glide ned af hende og ligge sig blidt på hende bagdel, som han holdte hende tæt ind imod ham med. Han smilede roligt, og sukkede lavt mens deres læber var sammen han slappede pludseligt helt af.

Han nappede hende stille i hendes læbe da han langsomt slap kysset han kiggede roligt ned på hende med et stille og varmt smil. Han kiggede bare ind i hendes øjne med et stille og mildt smil. Han kunne ikke lade være med at føle det lidt som om han var i en hvis form for paradis.

''Du får mig til at slappe af på måder jeg ikke kendte til.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Lør 11 Maj 2013 - 23:12

"Udnytte er måske så meget sagt"

Hun grinede en smule til ham og så ham i øjnene. Alane ville ikke mene hun udnyttede det, for det første fik hun intet ud af det og for det andet var der jo ingen skumle bagtanker ved det så i hendes øjne var det ikke udnyttelse. Hendes stemme hævede si aldrig mere end den lille hvisken hun havde, hun sigtede dog hverken efter øret eller noget så det måtte jo være meget tæt på hans læber denne hvisken foregik. Hun gispede igen da hans hænder fandt hendes bagdel og han tog på den. Hun rødmede vildt og åbnede øjnene i kysset. Et let suk undslap hendes læber som han bed hende i læben. Hun kunne ikke lade være med at nyde det. Et eller andet sted føltes det vildt forkert.

Alane kunne godt mærke hvor afslappet han var, det var rart hun havde den effekt på ham, det måtte hun altså indrømme. Hun så på ham med et dejligt og blidt smil. Hun så ham dog forsat bare i øjnene. Hendes krop var helt våde og hendes lange hvide hår klæbede sig mod hendes krop.

"Det er jeg glad for at høre"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Lør 11 Maj 2013 - 23:22

''det er jeg da glad for at du ikke gør, selvom jeg ikke kunne forstille mig det heller.''

Han smilede roligt og grinede til hende. Han kiggede på hende og ned af hendes krop, mens han holdte hende tæt ind imod sig. Han smilede roligt og kyssede hende så bare mere lidenskabeligt end tidligere mens han roligt gik hen imod kanten ind på det lavede vand hvor han væltede sig selv så hun landede på ryggen og sad på alle fire over hende.

''Hey smukke.''

Han grinede lidt, mens han bøjede sig helt ned over hende og han lagde sig langsomt ned over hende men på intet tidspunkt bar hun hans vægt. Det ville han lige godt ikke udsætte hende for. Hun var en stærk pige men han var også noget af en stor fyr. Han smilede til hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 5 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum