Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba15 
Lori
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba15 
Lenore
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba15 
Genevira
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba15 
Celenia
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba15 
Renata
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba15 
Jake
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba15 
Sasha
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba15 
Abigail
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba15 
Elizabeth
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 22:18


Tid. 20
Sted. Gågaden
Vejr. Blæsende og skyet
Omgivelser. Ingen i sigte og mørkt
Påklædning. [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Blæsten tog godt til denne aften, men den var ikke for voldsom, hun havde op levet noget der var værre... Ashley gik rundt i de mørke gågader i Doomsville. Hun havde haft lyst til at gå en tur det var den eneste grund til at hun var trådt ud af huset, men det havde vist sig at hun ikke skulle havde gjort det. Vejret trak op til regn og storm der var værre. Ashley gad ikke det dårlige vejr, selvom det ikke rørte hende på nogen måde, var det stadig lige så irriterende som det var for et mennekse.

Ashley havde et par sorte gennemsigtige leggins på med shorts udover dem, hun havde en hvid t-shirt på med et sort mønster og en blå cardigan udoer med nogle nitter som stak ud. Hun havde et par sorte gummisko på som var en anelse slidte men det var ikke galt.
Hendes sorte og hvide hår lå glat ned af hendes små spinkle skuldre og hun havde sin daglige makeup på... Sort sort sort og atter sort rundt om øjne

Hun havde intet og lave, derfor var hun gået, det var det sædvanlige, hun havde aldrig noget at lave, men hun valgte altid at gå ture på den mest dummeste tid... Hun sukkede dybt og gned sig lidt op og ned af armen imens hun gik med hovedet vendt ned af da stormen gik lige imod hende, hun kunne ikke se hvor hun gik, hun kunne kun lige se jorden så vis der kom noget hun kunne snuble over kunne hun lige undgå det, men ikke andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 22:34

Serkan kom gående og kiggede sig omkring. Hans interesse blev vækket af en ung kvinde der kom gående. Han kendte hende ikke og havde heller ikke mødt hende før. Han havde bare lyst til at have hende, at eje hende, noget han nogle gange fik en lyst til med nogle kvinder. Han kunne egentligt aldrig drømme om at have en mand som slave da det skulle være nogen han kunne give en belønning, og der kendte han kun en måde.

''God aften.''

Han bukkede galant for hende, en typisk ting for ham. At spille galant og sød, ja nærmest uskyldig ved første øjekast derefter kunne han så finde på at blive noget mere hårdhændet. Han skulle jo være sikker på at han kunne hive fangsten hjem. Han så på hende.

''De ligner jo næsten en der fryser.?''

Han så på ehnde og gjorde så en bevægelse der hentydede til om hun ville låne den frakke han havde udover hans habit. Han så på hende roligt. Han havde ikke noget prblem med at bevæge sig rundt i disse dele af byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 22:43

Ashley kiggede forvirret op da hun hørte en stemme tæt ved hende, sige god aften, hun kiggede undrende på mandenn foran hende som bukkede pænt for hende, ja hun najede altså ikke vis det var det han forventede. Sådan var hun slet ikke, hun gad ikke sådan noget pjat. Hun kiggede bare på ham mens han bukkede med et koldt ansigts udtryk.

"God aften?"

Fik hun så sagt selvom hun ikk var meget for det, hun var lidt lukket over for nye personer, derfor havde hun ingen venner da hun havde svært ved at åbne sig op for nye folk. Det var noget af en grim vane men sådan var hun altså.

"Øhm... Nej jeg fryser ikke"

Hun rystede på hovedet af hans arm bevægelse om at låne han jakke, det behøvede hun ikke hun kunne ikke føle kulde. Hun stod lidt og betragtede denne mand, ja... Hun så ikke meget til folk så der var ingen tvivl om at hun ikke at set denne mand, han så nu ellers ret så interessant ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 22:52

''Ja er aftenen da ikke god? Du har måske nogle problemer?''

Han sendte hende et varmt smil, mens der gemte sig noget under det. Han kunne ikke lade være med at synes dette var noget der nok kunne blive meget interessant. han kunne allerede forestille sig hende som hans slave. Hende rende rundt i hans hus, udføre hvad han bad hende om iført så lidt som muligt for så at blive taget hårdt som belønning for at have gjort sine opgaver.

''Ellers skal de bare sige til, jeg har både et hus og en frakke de gerne må låne til at varme dem med.''

han snedte hende endnu et smil, der gemte sig dog noget dyrisk og mere mørkt under det varme smil. Han kiggede ned af hendes krop. Overvejede hendes påklædning og noget slog ham som prostitueret, eller bare frisk og ikke bange af sig. Han kiggede sig roligt om.

''Er du aldrig bange for at blive voldtaget når du klæder dig i den slags tøj?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 23:01

"Problemer er der vel altid"

Hun trak pp skulderne og sukkede, der var altid problemer.. Eller det var der i hvert fald os hende, hun fik altid problemer, gik altid ud på det forkerte tidspunkt, hun havde mange dumme problemer. Hun betragtede hans varme smil og kunne godt se at der var noget gemt bag.. Det var bare godt skjult.

"Et hus... Øh.. Jeg har altså et hus..."

Hun kiggede lidt undrende på ham, enten havde hun misforstået ham eller så havde hun forstået det, det vidste hun ikke helt, hun var lidt forvirret. Igen kom han med et smil men Ashley havde gennemskuet hans smil og hun tog det koldt. Hun betragtede ham undrende da han kiggede ned af hendes krop, hun følte sig ubehageligt tilpas.

"Siger du at jeg ser billig ud!?"

Hun blev sur af hans benærkning, det var sådan hun fik klædt g der var ingen som skulle kommentere den eller gøre nar af den, det va hendes og hun var ligeglad om hvad andre syntes om den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 23:06

''Det er der vel ja... Eller det er der nok for nogle altid.''

Han så roligt på hende. Han var en smule underlig lige nu, fordi han ikke var sikker på hvor han havde hende, men hun overraskede ham alligevel ved at svare som hun gjorde, hvorfor snakkede hun nu pludseligt om hendes hus. han grinede lidt over hende og valgte svare hende en smule mere direkte.

''Nej nej, du misforstår jeg inviterede dig med hjem til mig... undskyld jeg er bare sådan lidt dårlig til kvinder...''

han grinede lidt fjoget og hævede hænderne da hun svarede som hun gjorde, hvorfor skulle alle kvinder dog altid bliver fornæemet over ting hvis de kunne komme til det. Han grinede lidt.

''Nej nej du misforstår... Jeg mener bare at du viser hvor smuk en krop du har, og at det ville være synd at se en smuk pige som dig voldtaget.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 23:13

"Hmm.."

Mere fik han ikke af svar på det, hun vidste ikke hvad hun skulle svare, der var vel ikke mere at svar på, den samtale var ligesom slut, bang! Død! Hun kiggede noget spørgende på ham da han grinede af hende, det brød hun sig i hvert fald ikke om... At blive grint af...

"Åh.. Jamen i så fald... Nej tak"

Hun svarede ham da i det mindste pænt, det skulle han være taknemlig for, hun kunne godt være rap i kæften især angående mænd. Hvorfor inviterede han hende allerede hjem hos sig... Det var måske normalt.. Det vidste hun jo ikke , hun havde aldrig nogen med hjem eller var aldrig med nogen hjemme. Hun knyttede næverne da han begyndte at grine igen... Det burde han gøre klogt i at holde op med.

"Du ved.. Du siger egentlig stadig at jeg er billig.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 23:18

''Jamen så svar du mig på dette, hvorfor skal i kvinder altid blive så fornærmet over alting?''

han så på hende han smilede ikke han var bare undrende, fordi det kunne gå ham på, og pisse ham virkeligt af at hendes køn altid skulle være en flok kællinger der åbenbart havde fået en kæp i røven som fik dem til at tude over det mindste der blev sagt til dem.

''Fordi ejg siger ikke du er billig, der er noget du selv konkluderer, det eneste jeg siger er at du viser hud, og at du er smuk, jeg har på intet tidspunkt sagt noget om at du er billig, da det ville kræve at jeg vidste hvordan din personlighed er.''

han så bare på hende roligt og viste ingen følelser mere fordi han syntes ikke hun opførte sig særligt venligt overfor ham på trods af at hans opførsel var pænt, selvom hans bagtanker var noget andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 23:28

"Øhm... Jeg ved ikke lige med andre kvinder... Men med mig er det fordi at ved hvad folk tænker om mig... Så"

Hun trak på skulderne, folk hade hendes stil, hendes personlighed, men hun kunne ikke være mere ligeglad hvad folk tænkte... Selvom det sårede hende ret så meget... Så hun var nok ikke helt så ligeglad med det.

"Du siger det bare mellem linjerne når du hentyder til at jeg egentlig godt kunne blive voldtaget... Men ja måske misforstår jeg dig bare.."

Hun vidste ikke om hun havde misforstået ham, det lød bare som om at han havde sagt hun var billig mellem linjerne, men hun kunne nemt havde taget fejl og det indrømmede hun gerne vis det var sådan. Tanker strømmede ind over hende, hun havde haft prøvet at lukke sin evne ude men det gik ikke længere og lige pludselig kom alle hans tanker bare... Slave.. Hende slave for ham... Ej det kunne han så godt kunne glemme...

"Jeg vidste du var alt for sød til at være sand"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 23:36

''Okay men en ting er helt sikkert her jeg mener ikke du er billig, du klæder dig muligvis udfordrende og viser en del, men jeg tror ikke på du vil sælge din krop.''

Han sendte hende et smil. Han kiggede bare roligt på hende. Han vidste ikke lige hvad hun snakkede om og derfor blev han helt igennem oprigtigt overrasket. Han kiggede på hende, men han vidste ikke hvad han skulle svare han stod bare chokeret og vidste ikke hvad han lige skulle sige eller svare.

''ahvad? Har du hørt om mig da? Fordi nej, jeg er ikke ligefrem kendt for at være den sødeste fyr det ved jeg godt... Og mine tanker kan nogle gange danse lidt sjovt.''

han så på hende han vidste ikke hvordan han skulle redde sig ud af det her, men han tog det bare som det kom tænkte ikke over det sagde bare det der lige faldt ham ind. han vidste ikke lige hvad der var med hende...

''Men altså jeg ville faktisk bare have en hyggelig aften.''

Det var sandt, fordi han ville ikke gøre hende til slave ved første møde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 0:00

''Um.. Skal jeg tage det som en kompliment.. eller?''

Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle tage det han lige havde sagt til hende, skulle hun tage det som en kompliment eller var det en spydig bemærkning han lige syntes han ville fyre af, hun havde svært ved at gennemskue folk, hun tog alting bogstaveligt, en rigtig dum vane hun havde

''Nej! Det er ikke det jeg mener, jeg kan læse dine tanker... ''

Hun smilede lidt, men hendes smil var lumsk og hun smilede mere for sig selv, på grund af at hun kunne se at han var blevet overrasket og at han ikke havde vidst hvad han skulle sige, og det var ret så sjovt for hende at se.


''En hyggelig aften? Opsøg en anden for jeg ødelægger bare din aften... ''

Det var sandt nok, hun var ikke den sjoveste at være sammen med, hun kunne være røv kedelig eller så kunne hun være alt for vild, hun kunne ikke være midt imellem sådan var hun og det var irriterende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 0:04

''Det var ment som en kompliment, nemlig at du har respekt for din krop, og at jeg mener du har en smuk krop som din stil kun fremhæver til sin ret.''

Han kiggede på hende og han virkede overrasket det var ikke behageligt for ham at han vidste at hun havde kunne tlæse hans tanker. Han så på hende og han valgte at fyre en flabet replik af. han grinede fordi han kunne da ikke lide at vide hun læste hans tanker så han grin var fjoget og forlegent.

''Men så du ved? Du ved hvilket tanker jeg havde om dig? du ved de der nogle nok ville kalde for perverse?''

han så på hende som om han skammede sig lidt. Han rystede dog på hovedet da hun sagde at hun bare ville ødelægge hans aften og det regnede han på ingen måde med at hn ville. Hun havde ikke endnu så hvorfor skulle hun pludseligt.

''Du virker faktisk til at være den type jeg kan lide at være sammen med, den lidt vilde type.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 0:12

"Åh.. Jamen så tak da"

Hun vidste ikke lige hvad hun ellers skulle sige, det var vel også bare det man sagde til en kompliment... eller skulle man også fnise når den kom fra en fyr.. hun vidste det virkelig ikke.. Men hun var da taknemlig for at han gav hende en kompliment, det var ikke lige noget hun fik hver dag.

"Jeg ved alt.."

Hun trak på skulderne og smilede flabet til ham, det ville hun ellers ikke havde gjort, men hun syntes nu han havde fortjent det alligevel når nu han var så sød at give hende en kompliment.
Hun tænkte lidt over det han sagde... og over hans tidligere tilbud om at komme hjem til ham...

"Jamen vis dit tilbud med at komme hjem hos dig stadig står til rådighed... så.. lad os det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 0:18

Han brugte det at hun vidste alt som en god grund til at sige ting til hende. Ting som han normalt ikke ville sige til en kvinde lige meget hvad. eller jo han ville sige det hvis det var hans slave men ellers var det ikke noget han kunne finde på at sige til en kvinde. Han så på hende.

''Så du ved at jeg havde tanker om at have hård sex med dig bundet?''

Han virkede kort forlegen. han nikkede og bare til det med at hans tilbud stod åben. han kiggede roligt på hende, inden han nu endeligt tog sig sammen til at sige noget også. Alt dette var bare en del af hans skuespil godt nok, og han kunne godt lide det her.

''Så skal vi bare lige ud til skoven, mit hus ligger lige i kanten.''

Han gjorde an til at gå. Han nikkede imod vejen ud af det her, og førte hende roligt med ham hjem til hans hus, det var ikke noget der lagde så langt væk måske et kvarter væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 0:40

Hun smilede bare af det han sagde og spurgte om, for hun havde jo hørt alt hvad han tænkte, han kunne ikke gemme noget for hende for hun ville finde ud af det med det samme, for man kunne aldrig gemme på noget uden at tænke på det og når folk tænkte på det de gemte slog hun til.

"Ja den tanke har jeg ogs hørt"

Hun smilede af det, hun tog det roligt de tanker han havde om hende, for vis der var noget hun ikke ville skulle hun nok sætte en stopper for det. Hun nikkede tilbage da han nikkede til at hans tilbud stadig var åbent. Hans hus lå åbenbart inde i skoven... Ikke et sted hun kom tit, hun havde aldrig været der før, men det var sikkert hyggeligt.


"Okay"

Hun begyndte at gå i den retning han havde nikket imod men hun gik godt nok lige ved siden af ham da hun jo ikke lige vidste hvor de skulle hen, det var ham der viste vejen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 0:48

''Du virker dog ikke ligefrem stødt over at jeg har haft den slags tanker om dig?''

Han undrede sig meget over det. han kiggede på hende for at finde ud af om han kunne komme til at forstå hende men han førte hende så bare med sig hjem til hans hus. Han snakkede en smule undervejs men ikke noget særligt andet end lidt fnidder fnadder om alt og om intet. Han åbnede så døren for hende.

''Her bor jeg så, der er køkken her, bad her, mit værelse der, og så er der stuen lige her.''

Han smilede og førte hende med sig ind i en stue, der var et rum han ikke havde fortalt om og heller ikke fortalte noget om hvad der var i kælderen og på etagen over. Han tænkte ikke over det da det var indlært hos ham at de ting skulle nye ikke vide noget om.

''Noget du har lyst til? Drikke? spise?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 0:56

"Næh... Jeg ser ingen grund til det da jeg sagtens kan forsvare mig selv vis der er noget jeg ikke vil"

Hun trak på skulderne og kiggede på ham mens de gik vejen til hans hus som ikke føltes som særlig lang tid, han talte lidt undervejs, hun mumlede bare lidt.. Nogle nemme svar.. til at de kom til hans hus. Hun smilede og nikkede takkende til ham da han åbnede døren for hende. Hun gik lidt ind.

"Mhm... Nice"

Hun gik længere ind og stilede sig så ved siden af ham inde i stuen, hun kiggede sig lidt omkring, det var ret så hyggeligt, eller stuen var ret så hyggeligt, hun havde ikke set så meget af det andet helt endnu. Det var måske heller ikke meningen, men hun ville ikke spørger ind til det, han kunne selv fortælle om det vis det vedkom hende.

"Øhm... Har du vodka"

Hun drak altid og når hun drak så var det stærke drikke, så som vodka og whisky.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 1:02

Han havde bare nikket tiil at hun kunne forsvare sig selv, hvilket han egentligt godt kunne lide. det gjorde det hele mere interessant. Han havde bare smilt lidt af hende kommentar til hvordan han boede. han havde ført hende ind i stuen og med hendes spørgsmpl omkring noget at drikke pejede han bare på et skab.

''har du noget imod selv at kigge efter?''

han vidste ikke præcist hvad han havde nemligt men i det skab stod der nærmest alt hvad hjerte begærede, fordi penge var ikke noget problem for ham. Han havde nok at bruge af fordi han havde haft en god forretning engang, som han dog lukkede ned og nu kun gjorde lidt i det dunkle.

''Men hvad med at du fortæller mig lidt om dig selv?''

Han så på hende han sendte hende et venligt smil, og fandt et par glas frem som hun kunne hælde den væske op i hun nu engang havde fundet. Han så på hende med et ganske roligt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 1:10

Hun kiggede i den retning han pegede, hen mod et skab fyldt med drinks af alverdens arter, himlen... var hun kommet i himlen, ej det kunne ikke være sandt... Hun måtte være i helved for i himlen måtte man ikke drikke. Hun rystede smilende på hovedet, hun havde slet ikke noget imod at kigge efter selv.

"Nej slet ikke"

Hun gik over til skaber og åbnede det og kiggede på de massere af flasker med alverdens alkohols væsker som stod og lokkede hende, hun slikkede sig om munden og søgte efter vodkaen og fandt den så. Hun lukkede skabet og vende sig imod ham med et smøret smil og vodka flasken hævet.

"Øhm.. Tjo.. Jeg hedder Ashley, jeg er 19 og er et skyggevæsen, og nok det største og det bedste outcast du kan finde... Jeg bor i et kæmpe hus som jeg må indrømme fare vild i af og til for jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal der... Og som du nok har bemærket... Kan jeg godt lide at drikke."

Hun trak på skulderne og skænkede noget vodka op til dem begge og smilede til ham, hun var ikke god til at fortælle om sig selv.

"Din tur?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 1:15

''Det er da synd at du er en outcast da det jeg har oplevet indtil videre er virkelig interessant''

Han smilede og drak bare selv en smule af vodkaen. han var ikke den der drak allermest, men han kunne godt gøre det engang imellem. Han havde da engang gjort det i forsøget på at forføre en kvinde. Det var dog ikke gået sådan særlig godt da han vidste var gået frem for hurtig. Han så på hende og trak lidt på skuldrende.

''Jeg hedder Serkan, er 22, varulv... Jeg bor her som du jo kan se. Jeg har intet problem med at fare vild her... jeg er tidligere ejer af et lille foretagende som er grunden til at jeg har massere af penge.''

Han kiggede på hende roligt. Hvad mon han mere kunne sige til hende. Hvad mon han kunne finde på af gode ideer. Han vinkede hende hen og sidde i sofaen, hvor han tændte op i pejsen.

''Men sig mig, når du endelig er sammen med andre hvad plejer så at være dit forslag til at fordrive tiden med?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 6:52

"Syntes du jeg er interessant?"

Hun kiggede overrasket på ham, syntes han virkelig at hun var interessant. Hun tog sit glas og begyndte så småt at drikke af det. Hun kiggede hen på ham imens han fortalte om sig selv.

"Foretagende? Hvad for et fortagende?"

Hun smilede roligt til ham da han vinkede hende hen til sig på sofaen, hun gik med lidt langsomme og forsigtige skridt hen til ham. Hun satte sig i sofaen og kiggede ind i den tændte pejs. Hun grinte lidt a hans spørgsmål, hun var aldrig sammen med nogen..

"Jo... Ser du det er derfor jeg er kedelig... Jeg er aldrig sammen med nogen så jeg ved ikke rigtig hvad vi skal"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 8:21

''Ja det synes jeg da du er.''

Han smilede roligt til hende. Han kunne ikke lade være med at synes hun var en meget interessant kvinde, hvilket også var en af grundende til at han havde overvejet det med slave kort dengang han havde tænkt det.

''Et møbelfirma.''

Han grinede lidt, fordi han havde en forestilling om at hun nok havde troet det var noget langt mere lyssky noget ulovligt, eller ihvertfald meget umoralsk. Men nej detvar først senere han var blevet alt andet end lovlydig.

''Så du har ikke lige nogen ideer? Hvad så med at vi bare finde noget at snakke om imens vi drikker lidt?''

Han så på hende roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 21:03

"Oh.. Tak"

Hun smilede roligt tilbage til ham, ingen havde nogensinde sagt hun var interessant så det var hun ret så glad for. Hun gned sig lidt op af armen, ikke fordi hun frys men fordi hun var lidt nervøs, hun kiggede sig lidt omkring inden hun kiggede på ham igen..

"Møbelfirma?.. Er der mange penge i det?"

Hun lagde hovedet på skrå da han grinede, hun vidste ikke lige hvad hun havde regnet med hvor at han skulle havde fået sine penge fra, sådan nogle tanker havde hun ikke gjort om ham. Hun var stadig ved at finde ud af ham for lige nu virkede han nu meget rolig og sød.

"Ja det lyder som en god ide, jeg har ikke rigtig nogen..."


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 21:09

''Altså der har da været en del penge i det, men specielt grundet at jeg kan skifte form på træ som jeg lyster med magi, så det her gjort det noget nemmere for mig.''

Han sendte hende et stille smil, og han nikkede bare til at hun var okay med hans forslag. Han vidste ikke lige hvad hun tænkte mere de kunne lave udover sidde og snakke samt at drikke.

''Men hvad går du så og laver til hverdag? hvad med arbejde nu har du jo hørt lidt om hvordan jeg har arbejdet.''

Han smilede bare, og drak lidt mere, og han sørgede for hele tiden at holde hendes glas fyldt med alkohol, uden at han rigtigt drak ret meget selv. Han kiggede på hende og lænede sig roligt tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 22:37

"Skifte form på dem... Så du er en slags troldmand eller sådan noget"

Hun smilede til ham, ikke at hun sådan rigtig troede han var troldmand, der var folk der var født med magier, som hende og det kunne han jo også være. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle stille af spørgsmål, men heldigvis startede han..

"Arbejde?... Jeg arbejder ikke.. Jeg lever på min families arv... ret så stor.."

Hun trak på skulderne, hendes familie var ret så berømt, ikke på den gode måde, slet ikke. på den dårlig måde, de havde et dårligt omdømme. hendes familie havde slået mange ihjel..

"Er du meget i byen, på diskoteker og såden?"

Hun drak hele tiden meget af sin drink og han hælde hele tiden op og til sidst lå hun bare fuld i sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum