Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Candyland - Burn EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Candyland - Burn EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Candyland - Burn EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Candyland - Burn EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Candyland - Burn EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Candyland - Burn EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Candyland - Burn EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Candyland - Burn EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Candyland - Burn EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Candyland - Burn Voteba13Candyland - Burn Voteba14Candyland - Burn Voteba15 
Lori
Candyland - Burn Voteba13Candyland - Burn Voteba14Candyland - Burn Voteba15 
Lenore
Candyland - Burn Voteba13Candyland - Burn Voteba14Candyland - Burn Voteba15 
Genevira
Candyland - Burn Voteba13Candyland - Burn Voteba14Candyland - Burn Voteba15 
Celenia
Candyland - Burn Voteba13Candyland - Burn Voteba14Candyland - Burn Voteba15 
Renata
Candyland - Burn Voteba13Candyland - Burn Voteba14Candyland - Burn Voteba15 
Jake
Candyland - Burn Voteba13Candyland - Burn Voteba14Candyland - Burn Voteba15 
Elizabeth
Candyland - Burn Voteba13Candyland - Burn Voteba14Candyland - Burn Voteba15 
Madelena Gray
Candyland - Burn Voteba13Candyland - Burn Voteba14Candyland - Burn Voteba15 
Katrina
Candyland - Burn Voteba13Candyland - Burn Voteba14Candyland - Burn Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Candyland - Burn

Go down

Candyland - Burn Empty Candyland - Burn

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 21:33


Tid. 20:00
Sted. Gågaderne
Vejr. Noget blæsende men ellers varmt
Omgivelser. Nogen mennesker men ikke mange
Påklædning. [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Blæsten fik fat i forskellige lette objekter, som papir og blade og slyngede rundt med sig, blæsten var ikke voldsom men der var stadig en del blæst som sagtens kunne tage et par ting og flyve rundt med. Ashley kunne den dog ikke flyve rundt, hun var måske ogs lidt for tung til den slags svinger rig rundt i vinden. Det skulle så være vis hun blev slynget rundt i vinden af en person... Men selve vinden var nok for svag til den slags spas.

Den kunne dog godt tage lidt fat i hendes blå hår som ellers havde siddet så pænt mens hun gik, ned langs hendes skuldre havde det siddet, så fint og så glat indtil at vinden lige syntes det skulle have en lille sving tur. Ashley havde heller ikke meget tøj på, slet ikke nok i følge vejret, men det tog hun sig ikke af da hun ikke rigtig kunne føle den kulde blæsten bragte sig med. Ashley havde et par tynde bomulds shorts som var blå og ret så små. Så havde hun en hvid top på med et mønster af en kanin på. Hun bar et par slidte, sorte gummisko som var gået op i spidsen. Hendes makeup var ret så sjov denne dag, den var nemlig regnbue farvet, hendes øjenskygge, den var helt forskellige farve, som en regnbue, men ellers havde hun som sædvanlig sort mascara på som brød lidt af det farverige.

Ashley gik ned af gågaden, fuldt koncentreret om sine egne tanker, sin egen verden som hun var fuldt optaget af og der skulle lidt til for at få hende ud af den igen. For når først hun var inde i den verden så var hun altså fanget, den verden hun havde skabt var bare perfekt og selvfølgelig var den det, for hun havde jo selv lavet den, men vis det stod til hende, så var hun der hjemme i hendes hus og sad i en stol og bare var fanget inde i den verden indtil hun ikke kunne mere. Men hun havde tvunget sig selv ud, selvom hun ikke gad. Men hun havde på fornemmelsen at det skulle blive noget så interessant denne aften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Candyland - Burn Empty Sv: Candyland - Burn

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 23:06

//påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

vinden slog op i den ene af mændenes kapper. den anden stod skræmt op mod kanten af en bygning "bliv væk dæmon" manden med kappen klukkede lidt "jeg er ingen dæmon bare skygge væsen" han gik tættere på manden "ved du hvad, jeg har ikke jagtet nogen i lang tid såå jeg vil være lidt sportslig så jeg giver dig et minut til at løbe." manden tøvede ikke med at løbe ud af døren og ned på gaden.

skygge væsnet hoppede bare ned i gaden ved siden af og løb efter manden "du kan ikke løbe fra mig. han fangede et glimt af en blåhåret pige og stoppede op. han frem manede en pisk og slog et smæld med den. pisken viklede sig rundt om den anden mands bryst kasse "god dag søde sikke smukt vejr på denne tid af året ikke sandt" han gav et kraftigt ryg med en følgende lyd af mandens ryg der brækkede over med et kvalmende smæld. han gav slip på pisken og den forsvandt i en røg sky "folk kalder mig Burn ikke andet. hvad med dig smukke. har du et smukkere navn" han så på hende bag masken. hans ansigt var arret og meget vansiret på grund af mange faktorer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Candyland - Burn Empty Sv: Candyland - Burn

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 23:26

Ashley havde slet ikke haft opfattet at der var en der var løbet mod hende, faktisk to og den ene var passeret, men den anden var stoppet og det havde hun ikke lige opfattet før at manden talte til hende. Hun klippede med øjne så hun røg ud af sin lille verden som forsvandt om hende og hendes andet liv som hun betegnede det kom tilbage til hende og om klamrede hende totalt. Sådan ubehageligt.
Ashley kiggede på manden foran hende og det første hendes blik fandt var masken han bar, hvorfor havde han dog den på, den skræmte hende faktisk lidt, det så ret så drabeligt og brutalt ud. Men for at hun ikke var alt for uhøflig nikkede hun bare til ham og gav ham et smil selvom man godt kunne se at hun kæmpede med at holde det, man kunne godt se at hun var en smule usikker på ham.

Ashley lagde slet ikke mærke til den anden mand vis ryg knækkede og en lyd passerede som et kvalmende knæk, men det tog hun sig slet ikke af, hun fokuserede op denne mand som stod foran hende med maske på. Hun lagde hovedet på skrå da han præsenterede sig selv, Burn? Hun havde ikke hørt mange der bar navnet Burn... Men på en måde passede det ret så godt til ham her. "Burn... Jeg hedder Ashley" Sagde hun stille og kiggede smilende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Candyland - Burn Empty Sv: Candyland - Burn

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum