Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Why do you try? //Matic// - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Why do you try? //Matic// - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Why do you try? //Matic// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Why do you try? //Matic// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Why do you try? //Matic// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Why do you try? //Matic// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Why do you try? //Matic// - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Why do you try? //Matic// - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Why do you try? //Matic// - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba15 
Lori
Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba15 
Renata
Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba15 
Jake
Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba13Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba14Why do you try? //Matic// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Why do you try? //Matic//

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 10:40

''Du er simpelthen blevet formet til at være kold og ligeglad med følelser?''

Han så roligt på hende og han nikkede bare til det med at han ikke måtte røre hendes ar, han havde bare altid været lettere interesseret i alt der kunne gå ind under kropsudsmykninger og kropsmodifikationer... Der i blandt ar, tatoveringer og piecinger.

''Sorry, jeg har bare altid været fascineret af ar, tatoveringer og piercinger.''

Han smilede roligt til hende og kiggede på hende, hvorfor havde hun det svært med at have nogen tæt på sig. Han blinkede roligt til hende og smilede legende til hende. Han morede sig lidt men viste ikke hans morskab... Han blev stående næsten hvor hun havde stilt ham han trådte dog et par centimeter tættere på...

''Bare rolig jeg skal nok være blid.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 11:16

''Ja jeg er eller jeg har selv valgt det for mange år siden da jeg var lille som gør jeg ville ikke have min sjæl mere så derfor er jeg kold og har ingen følelser. Håber du skrev alt der her ned'' Sagde Ksenia og men grinede til sidste.
Hun prøvede være sjov, på en mærkelig måde fik han en anden Ksenia frem som der ikke havde været der i mange år.
Ksenia lod sin arm falde stille til siden men gik nogen skidt tilbage for han kommer tættere på.
''Nej ved godt du ikke kunne gøre en flue fortrad.'' Sagde Ksenia og grinte.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 11:28

''Har du virkeligt? så du har virkeligt ingen følelser overhovedet?''

Han smilede roligt til hende. Han kiggede på hende undrende, over hvordan hun grinede kort. selvom hun trak sig væk fra ham fulgte han ganske stille og roligt med hende, fordi han følte lidt han havde lidt magt og kontrol lige nu. Han elskede det faktisk. Han smilede roligt til hende...

''Er du nu sikker på det?''

Han smilede bare skævt, flabet og legende til hende, mens han trådte et skridt hen mod hende og bøjede sig ned over hende lidt, han smilede bare legende og trak sig så tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 17:31

''Nej jeg kan ikke mærke noget som helst, ingen følelser overhovedet'' Sagde Ksenia.
Hvis han gik tættere på gjorde hun os bare det for at brude sin kranser.
''Ja jeg er for er ikke bange for dig.'' Sagde Ksenia.
Ksenia smilede til ham koldt.




______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 17:36

''Jeg tvivler nu, Men lige meget bare vent senere skal jeg nok sørge for at du mærker noget.''

han blinkede til hende, og han gik bare tættere på hende og han lod så sin hånd glide ned af hendes hals meget meget hurtigt og let. Inden han smilede legende til hende og grinede lidt af det hun sagde. Han trak sig langsomt væk fra, men lod sin hånd glide ned af hendes arm kort...

''Kom så...''

Han vendte sig om og begyndte at gå imod hans lejlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 17:50

Da Matic kørte sin hånd hen over hendes arm, slog hun hans hånd væk med sin hånd.
Ksenia gik med men hun gik bare langt bare ved mig for Ksenia kunne lugte en sjæl hun kunne spise.
Men hun havde lige spist men hun kunne jo altid spise et eller andet.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 18:04

''Rolig nu søde... Jeg gør dig jo ikke noget.''

Han smilede venligt til hende, mens han stille gik af sted. Han så roligt om imod hende og sendte hende et stille smil. Han vinkede hende hen til sig. Han så dog bare at hun ikke kom og gik så bagud til hende. Han smilede roligt til hende.

''Hey kom nu, jeg skal nok være sød ved dig... Jeg vil jo ikke være direkte ond, selvom jeg tror du ville kunne lide det.''

Han smilede skævt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 18:40

Ksenia gik stadig bare helt for sig selv bag ved ham, hun vidste ikke rigtig hvor hun var henne men der var sikkert et sted hvor hun kunne sove.
''Hvad er klokken ved at være? Hvis den er mange kan jeg bare ikke være ved dig i lang tid for jeg skal finde et hotel at være på. Kender ikke det her område helt'' Råbte Ksenia.
Hun vidste ikke om Ksenia måtte sove ved ham eller om hun skulle finde et hotel måske så hun en på vejen hjem til ham.
''Jeg ved godt du ikke gør noget og ja jeg kan godt lide mine mænd være onde men det behøves de faktisk ikke at være'' Sagde Ksenia.

______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 18:50

''Hey du sover da bare hos mig... Ingen grund til at du skal tage nogle steder hen overhovedet.''

Han smilede bare roligt til hende og han nnikkede bare over det hun sagde med at hun godt kunne lide hendes mænd var onde. Han grinede bare lidt over det. Han smilede stille til hende, han troede han forstod hvad hun mente med det...

''Så er vi her. Og hvad så? Du kan godt lide en fyr der ved hvad han vil og tager det? men som samtidigt ikke er et svin?''

Han så på hende roligt som han lukkede hende ind i hans lejlighed. Han forsøgte virkeligt at aflede hende fra sjælene.

//Skal lige vaske op, er tilbage igen senere. ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 19:12

''Super tak skal du have'' Sagde Ksenia og smilet til ham.
Da hun spurgte om hendes mænd og hvad hun kunne lide.
''Har du et problem med det? Sagde Ksenia og slog til ham ''Måske vil du være det eller hvad? Grinede Ksenia.
Da hun de kom indenfor var det et meget pænt hus, hun kunne lugte nogen sjæle.
Ksenia gik efter lugten med det sammen, hun slikkede rundt om munden.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 19:22

"Så lidt."

han smilede roligt da de kom indenfor han havde intet problem med det han var jo sådan set den type når det kom til stykket så han var helt fint tilfreds. Han smilede bare legende .

"Nej da slet ikke det er jo sådan jeg er."

han smilede skævt og drilsk til hende, og da hun gin efter noget andet var han hurtigt efter hende og hænde lagde bare armene om hende bagfra og kyssede hende i nakken.

"Kom nu med ind, sjælene kan vente."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 19:42

Ksenia mærkede hånder og et kys komme bag hende.
''Hvad vil du?'' Spurgte hun og tog sine kolde hænder på hans hænder.
Hun kunne lugte sjæle ikke så langt fra hende ''Hvem er det du bor med?'' Spurgte Ksenia.
Hun kigge fornemme folk der stod og kiggede på dem men så det hun kunne lytte dem, hendes øjne blev sort.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 19:50

''Hvad tror du jeg vil?''

Han nappede hende blidt i det ene øre, mens han stille lod sine hænder glide henover hendes mave. han smilede roligt som han stod der og han svarede hende bare ganske stille og roligt. Det var jo et kompleks så der boede ret mange han ikke kendte...

''Her bor en del, ikke rigtigt nogen jeg kender, men jeg bor lige inde ad den dør foran dig.''

Han smilede legende til hende, og hev hende med hen over imod den dør der ledete ind til hans lejlighed. Han smilede roligt til hende, og kyssede hende i nakken igen...

''Jeg skal nok skaffe dig en sjæl senere.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 20:16

Ksenia hev hans arm væk og vendt sig om til ham igen med et lyn og lade sit hoved på hans skulder.
''Det må du fortælle mig'' Sagde Ksenia.
Hun lagde armene om ham, krammede ham og gav slip igen. Hun havde færten af en sjæl.
I køkken stod der en unge mand og drak vand, hun gik hen til ham og forførte ham.
Ksenia lagde den unge mand på gulvet, man kunne høre hans glas ramme gulvet inden man kunne se sig om havde hun spist hans sjæl.
''Jeg kunne ikke lade være'' Sagde Ksenia og smilet koldt men uskyldigt.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 20:29

''Jamen barer oligt, der er ikke nogen grund til at sige det når du nok skal finde ud af det.''

Han smilede drillende til hende, og han reagerede ikke rigtigt over det med at hun gjorde det ved manden. Han var egentligt lidt ligeglad, han gik bare hen til hende, og han greb fast i hende og slæbte hende med ind på hans eget værelse der var skærmet for resten...

''Du virker som en der forsøger at flygte fra mig.''

Han smilede flabet mens han lagde armene om hende med et kys på hendes hals, og hans hænder gled ned og lagde sig på hendes baller.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 21:14

''Hvorfor tvinger du mig her ind?'' Sagde Ksenia.
Da han gik hen til ham, lad hun armene om Matic.
''Hvad vil du med mig?'' Spurgte Ksenia og smilede.
Hun kiggede bare på ham, hun vidste ikke rigtig hvad han ville men havde en ide måske hvad han ville.
Ksenia kyssede ham på nakken for at give lidt tilbage.




______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 21:17

''Føler du dig ligefrem tvunget herind?''

Han smiled bare drilsk til hende, og han så på hende at hun ikke lige vidste hvad det var han ville overaskede ham lidt, han låste døren dog lod han bare nøglen sidde i da det var for at holde andre ude og ikke for at holde nogen inde. Han smilede bare legende til ehnde.

''Jeg vil have dig.''

Han sagde det bestemt og legende til hende mens han langsomt trak hende med sig hen til hans seng hvor han lagde hende ned, og han smilede bare drillende mens han forsøgte for at finde ud af hendes reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 21:37

''Ja jeg gør'' Sagde Ksenia.
Da Ksenia hørte det, blev hun ckokkert.
Da hun blev smidt ned i sengen, satte hun bare sig op ''Tror du bare jeg er en luder eller hvad. Tror du bare du kan finde en random pige og bare går i seng med hende??'' Råbte hun....
Ksenia var sur at behandle en sådan, sådan spillede hun ikke. Ja hun var ond og mørke men sådan et svin, en mand sådan synes hun var et svin.
Ksenia rejste sig op og gav ham en lussing på kinden.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 21:51

''Okay prøv bare lige at slappe af et øjeblik... hvornår sagde jeg du var en luder? Fordi det gjorde jeg ikke, jeg har bare lyst til dig... Du må da undskylde at jeg har det sådan og ville tage en chance... Du kunne bare have sagt du ikke ville så havde jeg respekteret det istedet for at du skal blive agressiv...''

Han så på hende roligt, mens han roligt fik smilet på plads igen. Han syntes ikke det var svinsk at fortælle hende det, hvad var der nu galt i at lægge an på en kvinde? Han så på hende roligt. Han sendte hende et stille smil...

''Hvis det var min måde at sige det på så undskyld, det var ikke meningen at få dig til at tro jeg så dig som en luder, jeg ser dig ikke engang som nem, jeg ser dig blot som ualmindeligt sexet og fræk...''

han så på hende roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:01

Ksenia åndende lettet op.
''Bare den måde du var på virkede det bare til det og så kom nok min dårlig barndom op igen'' Sagde Ksenia og sætte sig i midten af sengen igen.
Hun gabt og stakkede sig ''Jeg kunne godt sove nu'' Sagde Ksenia og lagde sig ned.
''Hvor skal jeg sove henne??'' Sprugte Ksenia og smilede til Matic.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:03

''Altså det kommer an på hvad du helst vil?''

Han smilede roligt til hende. Han havde intet imod hun sagde nej til Sex han syntes bare ikke hendes måde at sige det på var særligt rart. Han havde dog ondt af hende at sex var ødelagt sådan for hende, han så på hende roligt.

''Har din barndom gjort at dit syn på sex, er at det er udnyttelse?''

Han så på hende stille og roligt. Han smilede roligt til hende, og han klappede på sengen...

''Hvis du tør så sov her med mig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:11

Ksenia rejst sig op og begyndt at tage sit tøj af til sidst stod hun kun i underbukser og bh, hun lagde sig under dynen og puttede sig godt.
''Ja desværre og self tror jeg at sove ved dig'' Sagde Ksenia.
''Livet har være hårdt for mig så har stadig lidt det tilbage i mig'' Sagde Ksenia og så på Matic.
Efter de voldtægt som hende pjele familie havde gjort var hun bange for det som Matic gjorde som om hun var kold og mørk var hun stadig den lille Ksenia indeni og hun var svær at skjule når sådan noget her sker.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:15

DA hun langsomt trak tøjet af gjorde han det samme så han kun havde boksers på, inden han krøb ned under dynen til hende ganske roligt efter at have slukket loftslyset og så have tændt en lille sengelampe. Han smilede roligt til hende.

''Det er jeg virkeligt ked af at høre... Specielt fordi jeg har modsat dig lært hvor fantastisk sex kan være, hvordan det kan gøre en fri, og få en til at føle sig helt glad og høj.''

Han smilede roligt til hende. Han lagde sådan at der var et stykke imellem dem fordi han ikke ville gå for tæt på hende igen. Det syntes han ville være for synd for hende. Han smilede roligt.

''Men skal nok forsøge ikke at lægge op hvis du virkeligt ikke ønsker det.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:26

''hmm men vi alle og jo forskellig som du ser og godt godnat'' Sagde Ksenia.
Midt om natten ligger Ksenia helt urolig.

Flashback Hendes pjele far Ksenia
''Ksenia kom her!!''
''Hvad så?''
Hendes pleje far sad på sengen men rejste sig op. Gav Ksenia en lussing og smed hende i sengen.
'' Du har været en slem pige'' Råbte pejle faren surt.
''STOP!!'' græd lille Ksenia.

Tilbage til fremtid
''STOPPPP!!!!'' Råbte Ksenia og stod hurtig op.
Hun sved og hendes vejrtrækning gik hurtig.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:40

Da Matic blev vækket af hendes skrigen og råben rejste han sig hurtigt op. Han greb det nærmeste tæppe og lagede det om skulrende på hende før han også lagde armene om hende roligt. Han aede hende stille over håret.

''HEy rolig nu, der er ikke nogen her som vil gøre dig ondt.''

Han aede hende stille og roligt. Han smilede bare roligt mens han blev ved med at ae hende roligt mens han holdte hende tæt. Han kiggede roligt på hende, og håbede hun fik det bedre.

''Det skal nok gå.''

Han kyssede hende blidt på halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do you try? //Matic// - Page 2 Empty Sv: Why do you try? //Matic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum