Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba13Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba14Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba15 
Lori
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba13Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba14Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba13Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba14Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba13Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba14Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba13Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba14Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba15 
Renata
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba13Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba14Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba15 
Jake
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba13Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba14Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba13Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba14Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba13Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba14Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba13Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba14Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Empty Sv: Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 17:09

//Sorry, jeg er ikke god til det med frøken og frue. D: //

Det sjove var at hun blev så irriteret, tøsesur. Han elskede det! Ment på den måde, at han godt kunne lide at hun blev så tøsesur. Han grinede blot over hendes ord.
"Når jeg ikke finder det så sjovt mere, eller der er noget andet, der kræver min opmærksomhed." Han skulle faktisk snart noget, nemlig hjem. Han havde lovet at være hjemme snart, det havde han lovet Lucy, hans slave og ven.
"Så du vil ikke høre spørgsmålet?" Han hævede et øjnebryn.

Lucy skyndte sig hen efter Dominic, for pokker da, han havde lovet at være hjemme for en time siden! Den dæmon holdt aldrig hvad han lovede. Hun fik øje på ham med en pige... Hm.. Mon det var en af hans nye ofre? Nej, pigen så sur ud. Det måtte være underholdning, hvor han irriterede sit offer.
"Undskyld mig?" Lucy var nået hen til pigen og Dominic.

//Der står om Lucy i profil ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Empty Sv: Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 17:15

//Det burde du måske blive? Razz //

Mia lod som om hun ikke bemærkede at han gik helt oppe på siden af hende, og ignorerer også hans konstatering om, at han ville blive ved, indtil han fandt noget, der var mere spændende. Fint. Det passede hende helt fint. Hun havde allerede fundet noget der var mere spændende end ham. Det var nemlig ikke så svært.. Han var kedelig og irreterende.
"Skynd dig, at stille det spørgsmål! Jeg har travlt..!" Sukkede hun, uden at se på ham, og fortsatte hen mod bagerafdelingen. Hun skulle have noget brød med hjem til Amun...
Pludselig var der en anden kvindes stemme bag hende, og da Mia vendte sig om, stod der en lyshåret pige og så fra hede til Dominic. Mia pressede læberne sammen, og vendte sig mod disken igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Empty Sv: Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 17:24

//Ja, men jeg glemmer så let. xD//

Dominic fulgte blot efter hende, morede sig over at hun var så irriteret. Han så kort på Lucy. Han tyssede svagt på hende, mens han vendte sin opmærksomhed mod Mia igen. Han smilede svagt, men så bund alvorlig ud.
"Du har vel ikke for travlt til at kunne snakke med søde mig?"  Han smilede drillende, men så igen alvorlig ud. Han løftede uskyldigt hænderne, som om politiet havde fanget ham. "Det var ikke det vigtige spørgsmål. Det vigtige er spørgsmål, er om du altid er så nem at irritere, eller er det bare mig, der er god til at irritere dig?" Et kækt smil foldede sig om hans læber.

Lucy sukkede, sådan var det altid. "Jeg beklager for min brors vegne." Mumlede Lucy og så skarpt på Dominic der bare ignorerede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Empty Sv: Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 21:41

//ej det er da okay Smile//

Mia stod heldigvis stadigt med ryggen til Dominic og den nyankomne kvinde, som tydeligvis kendte hinanden... Hun valgte at overhøre hans flabede spørgsmål og bestilte to franskbrød og betalte for dem med et smil der ikke nåede helt op til ørerne... den flinke bagersvend rakte hende brødene og hun takkede for dem, inden hun vendte om på hælene for nu at stå ansigt til ansigt med de to igen. Ville dette nogensinde få en ende? Hun hadede ham allerede...
"Undskyldning modtaget fra din side... ikke hans!" Mia smilede falsk til pigen og fortsatte ned mod slagteren...

//Ingen kreativitet, sorry!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Empty Sv: Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 20:39

//Hehe :3//

Lucy og Dominic var nu ikke søskende, de så dog hinanden som søskende. Lily var Dominics slave, og havde det været fra fødsel af. Hun kunne læse tanker. Hvilket var meget nyttigt for Dominic. Dominic smilede blot, foldede armene bag nakken og så skiftevis på Lucy og Mia. Det falske smil kunne både Dominic og Lucy se lige igennem.
"Bare ignorer ham, han siger så mange dumme ting, som du sikkert har opdaget." Lucy rystede på hovedet og lagde armene over kors. Dominic smilede uskyldigt, fulgte endnu engang efter Mia. 
"Du er vel ikke sur?" Spurgte han med en sød drenge stemme.

//Har også lidt kreasvigt her ^^'//


Sidst rettet af Dominic Ons 19 Jun 2013 - 21:17, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Empty Sv: Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 21:09

// Lucy/Lily? Samme person? Surprised //

Mia var allerede begyndt at gå væk fra de to søskende, der desuden ikke lignede hinanden, og tydeligvis heller ikke var af samme race, men sådan nogle fandtes jo... Men de mindede hverken om hinanden i personlighed eller udseende. Måske var de søskende af et andet ægteskab? Måske var deres forældre skilt? Men det kunne jo være ligeglad... Det ragede Mia en leverpostejsmad, om deres forældre boede sammen, eller ej... Det havde overhoved intet med sagen ag gøre.. Lige nu ville hun bare gerne have fred, så hun kunne gøre sine indkøb færdige, og komme hjem..
"Jotak, den har jeg fået med.." Mia værdigede ikke kvinden et blik, men så bare stift på Dominic.
"Nejda... Sur ville være en underdrivelse..." 

//heller ingen krea!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Empty Sv: Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 11:38

//Nej, kom til at skrive forkert.. Forvekslede navnene. xD//

Dominic fulgte stadigvæk efter Mia, han ville ikke lade hende slippe væk så let. Lucy havde opgivet at snakke fornuft med Mia eller Dominic. Dominic havde hun opgivet for længst. Han snakkede kun fornuft når det lige passede ham. Lige nu var det Dominics mål at irritere Mia til hun gik amok. Hvis det overhovedet kunne lade sig gøre. Dominic havde stadig foldet armene om nakken, mens han fulgte efter hende. Lucy kunne ikke andet end at sukke og følge med.
"Så du hader mig?" Han så drillende på hende med det gavtyve smil om læberne. "Lille englebasse da!" Han blinkede drillende til hende med det ene øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Empty Sv: Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 21:47

//haha, tænkte jeg nok Wink //


Mia drejede igen om på hælene, denne gang langsommere og mere elegant, mens tankerne hvirvlede rundt i hendes hoved. Hvad ville Amun ikke sige, når hun kom hjem, sener end hun havde regnet med? Amun var meget omsorgsfuld, og selvom hun efterhånden godt kunne vende sig til, at Mia ikke kom helt hjem til tiden, var hin stadig bekymret hver eneste gang... Typisk hende.
"Du lyder ligesom min tante, når du siger det der..." Sagde Mia hen over skulderen, uden at se på de to søskende. Hun havde faktisk slet ikke lyst tl at se på dem...
"Og tro mig! Det er ikke et kompliment!" Bare tanken om den gamle tante, gav Mia en kvalmende fornemmelse i maven...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Empty Sv: Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 14:36

//Haha. xD

Dominic nød at hun var så nem at irritere, så nem at more sig over. Han havde det lumske smil om læberne, et kækt glimt i øjnene. Han trådte tættere på hende, så han gik tæt på hende, ved siden af hende. Han grinede lavt over hendes ord, der ikke rørte ham. Lucy himlede med øjnene, hun overvejede kraftigt at rive Dominic med hjem, men vidste at det ville få sine konsekvenser. Så det gjorde hun ikke. Så hun havde tænkt sig at vente på at Dominic var færdig med at more sig, med den tydeligvis ret så sure engel. 
"Jeg synes det er en kompliment. Tænk engang at du synes jeg er så fantastisk irriterende at du forveksler mig med en, som du er i familie med!" Han smilede drillende. "Men ved du hvad? Had giver rynker..." Han betragtede hende lidt, og så helt alvorlig ud. "Men det er vidst allerede forsent for dig, du har jo rynker... Hvor gammel var det nu du var? Hundrede tusinde?" Han blinkede drillende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic// - Page 2 Empty Sv: Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum