Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Growing Pains ~Nicolas~ EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Growing Pains ~Nicolas~ EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Growing Pains ~Nicolas~ EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Growing Pains ~Nicolas~ EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Growing Pains ~Nicolas~ EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Growing Pains ~Nicolas~ EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Growing Pains ~Nicolas~ EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Growing Pains ~Nicolas~ EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Growing Pains ~Nicolas~ EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Growing Pains ~Nicolas~ Voteba13Growing Pains ~Nicolas~ Voteba14Growing Pains ~Nicolas~ Voteba15 
Lori
Growing Pains ~Nicolas~ Voteba13Growing Pains ~Nicolas~ Voteba14Growing Pains ~Nicolas~ Voteba15 
Lenore
Growing Pains ~Nicolas~ Voteba13Growing Pains ~Nicolas~ Voteba14Growing Pains ~Nicolas~ Voteba15 
Genevira
Growing Pains ~Nicolas~ Voteba13Growing Pains ~Nicolas~ Voteba14Growing Pains ~Nicolas~ Voteba15 
Celenia
Growing Pains ~Nicolas~ Voteba13Growing Pains ~Nicolas~ Voteba14Growing Pains ~Nicolas~ Voteba15 
Renata
Growing Pains ~Nicolas~ Voteba13Growing Pains ~Nicolas~ Voteba14Growing Pains ~Nicolas~ Voteba15 
Jake
Growing Pains ~Nicolas~ Voteba13Growing Pains ~Nicolas~ Voteba14Growing Pains ~Nicolas~ Voteba15 
Katrina
Growing Pains ~Nicolas~ Voteba13Growing Pains ~Nicolas~ Voteba14Growing Pains ~Nicolas~ Voteba15 
Sasha
Growing Pains ~Nicolas~ Voteba13Growing Pains ~Nicolas~ Voteba14Growing Pains ~Nicolas~ Voteba15 
Abigail
Growing Pains ~Nicolas~ Voteba13Growing Pains ~Nicolas~ Voteba14Growing Pains ~Nicolas~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Growing Pains ~Nicolas~

Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 19:32


Angela havde ikke haft i sinde at forlade Terrovile siden hun kom hertil sammen med Caroline, dog havde Angela ikke talt med tøsen i lidt over en uge nu. Hun havde haft travlt med at lede lidt udenfor byen efter Nicolas. Hun ville blot vide hvor hendes bror var og hvad han lavede siden der var sådan en fart på. Hun vidste godt hun ikke havde vidst Nicolas var i live i over 2000 år cirka.. Men nu når hun vidste det, så pinte det hende at hun ikke anede hvor han var henne..
Det var tydeligvis nat, månen stod på sit højeste. Stjernerne skinnede som de flotteste diamanter. Men natten var ikke stile, denne nat var fyldt med fest og farver. Ikke noget Angela gad at deltage i, derfor passerede hun bare de fyldte gader. Og gik imod Nicolas' af, hun tænkte at hun da kunne snakke med Caroline hvis hun stadigvæk var der. Ellers så ihvertfal bare sætte sig derind lidt. De gik dog hurtigt op for Angela at to vampyrer fuldte efter hende, så Angela valgte at spille menneske. Bare for at kunne vise dem at hun ikke var forsvarsløs hvis de troede det, en løb op foran hende så hun stoppede op for ikke at gå ind i ham. Den anden stod lige bagved hende, og lagde hænderne på hendes arme. Angela kiggede på vampyren foran hende, som lagde en hånd på hendes kind. Angela rullede øjne af dem, hvilket fik et grin frem på hendes læber. Hun mærkede vinden da manden løftede sin hånd bagved hende, og brugte sin fart inden han svingede den imod hende. Hun hævede et bryn af dem, og lagde hovedet på skrå. De to vampyrer kiggede på hinanden, og gav et nik fra sig inden de trådte imod hende. Angela havde ingen anelse omkring deres styrke om de var ældre eller yngre end hende, hun var stærk ja. Men hun havde ikke fået blod i ret mange dage nu. Men to vampyrer imod en blanding, gad vide hvordan det ville gå.. Angela nåede ikke at blinke før, de havde smidt hende ind i nærmeste mur. Angela blinkede lidt, og rejste sig op. Hun kastede håret væk fra øjnene.
"To imod en, er det ikke lidt unfair syntes i?" Spurgte hun og hævede atter på et bryn, inden hun løb op og smed den ene samme tur som hun havde fået. Hun viste tænder af dem, hun kunne drikke deres blod. Det var målet, men det var som om at de ikke kunne slås ud. Måske var det fordi hendes styrke lagde ret lavt ligenu, Angela mærkede muren på hendes ryg. Og et greb om hendes hals fik hende til at gispe hun kiggede skiftevis på dem begge to. Den anden stak sin hånd i hendes brystkasse og greb fat omkring hendes hjerte, Angela gispede mere og mere.. Hendes vejrtrækning blev sløvere og sløvere, men alligevel skulle hun bare have ham til at give slip uden at trække til. Vampyren trak sin hånd ud, hvilket lettet Angela ret meget indeni. Hun mærkede dog stadigvæk hendes nerver blive mast i hendes hals.
"Så i ude og lege med de store ligenu var?" Spurgte hun halv kvalt, og gispede da grebet blot blev kræftigere. Grebet løsnede sig kort fordi deres opmærksomhed var et andet sted, og Angela slog til ved at vride vampyrens arm om og sætte tænderne i hans hals. Hun sugede og sugede til at hun blev slået væk af den anden, hun mærkede at hun healede helt. Angela følte sig stærkere, og kom hurtigt på benene. Hun blev dog selv opmærksom på en genkendt fært, og kiggede imod lyden af nogle komme nærmere. Det reatede så at vampyrene fik knækket hendes nakke så hun væltede om og faldt ned på jorden. Det ville dog ikke varre længe før at hun ville komme på benene igen.. Vampyrene satte sig på hug ved hende, og gjorde klar til at de kunne slå hende ihjel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 20:31

Nicolas var gået ned af en festlig gade. Han undveg alle der kom lidt for tæt på, han var ikke stor fan af fester, især ikke fester han ikke selv holdte. Tre slags blod fangede hans opmærksomhed. Angelas, og to han ikke kendte. Men det var vampyrer. Han greb fat i den nærmeste halvstore gren han kunne, og gik hen imod Angela. Han stod et stykke derfra, før han kastede grenen i deres retning. Da deres opmærksomhed vendte sig mod grenen, stod Nicolas lige foran dem. Han nåede ikke at gøre noget, før de havde brækket Angelas hals og var parate til at dræbe hende. Han gik hen og tog fat i kraven på dem begge to og fik dem til at stå på hver hans side. "Jeg ville ikke gøre det der hvis jeg var jer. Til sammen er vi godt og vel 5000 år. I har næsten dræbt min søster, og for det skal i dø." Han knækkede nakken på dem begge. Nicolas går hen og får Angela op og stå, selvom hun var midlertidig død. Han har lagt hendes ene arm om hans skuldre, imens han venter på hun kommer til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 20:47

Angela kæmpede for at få sig selv vågen, og med det vampyrblod hun havde i sit omløb ligenu. Så gik der kortere tid end normalt, hun gispede kort da hun kom helt til sig selv. Og det første hendes blik fangede var de to vampyrer ligge på den kolde jord. Det gik op for hende at hun stod op, hun rettede blikket imod Nic. Selvom det var ikke lige var sådan hun ønskede hendes bror skulle se hende, så måtte det være sådan denne gang. Angela tog sig til sin nakke, og knækkede den lidt til siderne så den sad på plads. Hun kiggede på Nicolas, med et lille skævt smil.
"Jamen se hvem der er tilbage." Sagde hun lidt halv sarkastisk, og gik rettet sig op. "Ej jeg skal nok være sød." Tilføjede hun med et skævt smil, hun holdt øjenkontakten til hendes bror. "Så Nic, hvor har du været i de sidste uger. Jeg har ledt efter dig, efter din lille prinsesse stødte ind i mig meget oprevet." Angela lagde hovedet lidt på skrå, imens hun talte til ham. Hendes blondte side var blevet mere hende end før, det vil sige at nu lignede hun den blondte mest, og brugte energi på at ligne sit gamle jeg. Meget smart i følge hende, Angela fandt det ret komisk at hun havde snakket mere med Caroline i den sidste tid end hendes bror.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Tors 16 Maj 2013 - 17:15

Nicolas holdte hende ikke særlig længe, før hun var levende igen. Han så på hende og gengældte hendes smil. "Det kommer ikke bag på at du ledte efter mig. Eller at Caroline var oprevet." Han slap hende og gik et skridt til siden. "Kan du huske den onkel Felicity snakkede om? Ja, jeg fandt ud af hvor han var. Jeg måtte tage af sted hurtigt, så han ikke slap væk." Nicolas så et kort øjeblik ned i jorden. "Hvordan har Caroline haft det?" Han havde jo selv set Caroline, så han vidste hun nok skulle klare sig. Men han vidste ikke, hvordan hun ville klare sig uden ham. De var ret tætte efterhånden, men fordi Nicolas havde levet så mange år alene, var det ikke noget problem for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Tors 16 Maj 2013 - 17:28

Angela lyttede til hans forklaring med hovedet lidt på skrå, hun tyggede lidt på sine næste ord inden hun sagde noget.
"Så havde jeg lidt ret alligevel," Sagde hun med et skævt smil og trådte et skridt nærmere Nicolas. Angela åndede let ud, og hævede på et bryn. "Altså, hun startede meget deprameret ud. Hun mener at det var hendes skyld så hun har bebrejtet sig selv en del, plus mødte hun en eller anden dæmon. Dumm. Domin.. Et eller andet navn, men ihvertfald har han ikke haft den bedste indflydelse på hende. Og jeg tog din plads legede dagens helt, og truede ham. Dog er han sådan en rigtig dum dæmon, som ikke respektere andre. Men jeg truede ham." Svarede hun med et skævt smil. "Nu ved jeg ikke om du har snakket med hende, men jeg har set dit hus. Det må jeg sige flot indkøb." Tilføjede hun og lagde armene overkors, hun havde savnet sin bror ingen tvivl om det. Hendes kommentar om hans hus, hun havde jo været der. Hendes eget hus var blot blevet røvet helt. Der var ikke meget hus tilbage af det, så dum havde overnattet på en kro.. Det var da også lige det man orkede mest når der var fest i gaderne.. Angela så stille på Nic, med det samme skæve smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Tors 16 Maj 2013 - 19:01

Nicolas hævede et øjenbryn. "Angela.. Nu har du ikke lavet et væddemål om mit fravær, vel?" Han lyttede til hendes halv lange roman om hvad der var sket under hans fravær. Han havde det først dårligt, med at Caroline bearbejdede hende selv, men da Angela nævnte en dæmon, begyndte Nicolas at koge indvendigt. Det lød ikke til, at han havde været den bedste ved Caroline. Da Angela nævner, hun allerede har taget sig af det, ser han undrende på hende. "Hvorfor? Du bryder dig ikke engang om Caroline." Han sukkede, da hun taler om et indkøb. Ja. Det har jeg set." En ældre man, kom til at gå ind i Nicolas, det fik ham til at skubbe ham til siden, så han faldt flere meter væk fra ham. Han var ikke i det bedste humør, men alligevel var han kæk. Angela måtte bringe det frem i ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Tors 16 Maj 2013 - 19:13

Angela fnøs og skubbede lidt kærligt til ham.
"Nej hvorfor skulle jeg det, jeg havde bare på fornemmelsen af at du ikke var smuttet på grund af hende." Svarede Angela og lagde hovedet lidt på skrå, hun var klar over at hun kunne tale virkelig meget. Men når hun ikke havde set en person i langtid, så snakkede hun bare generalt mere. Ligesom da hun nu havde fundet ud af at Kani var i live. Angela smilede lidt og fnøs kort.
"Nogle skulle jo gøre det, og nej jeg kan ikke lide hende. Desuden så er idioten en nar, han fortalte hende at du sikkert var ude og være sammen med andre piger, fordi at du syntes hun er kedelig osv." Svarede hun og lagde hovedet lidt på skrå.
Hun ville sige noget, da en kom til at gå ind i Nicolas, og Nicolas flippede halvt. Angela rullede øjne af Nicolas.
"Rolig nu!" Snerrede hun lidt og så kort imod manden, men lod ham være. Hun kiggede på Nicolas.
"Skal vi ikke gå et andet sted hen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Fre 24 Maj 2013 - 13:15

Nicolas smilede til hende og nikkede. "Jeg har fortalt Caroline om hvorfor jeg var væk." Han ser et øjeblik rundt, men vender så opmærksomheden mod Angela igen. "Og det er klaret." Han lyttede til hende, da hun fortalte hvad den såkaldte idiot havde sagt til Caroline. Han knyttede hænderne og bed sammen, men blev så mere afslappet. "Og hun troede på det." Han var ikke vild med, at hun ville tro på den slags, men han måtte bare forsøge, at gjorde hendes selvtillid endnu bedre. Han så på hende, da hun snerrede af ham, men lod det bare ligge. "Jeg er bare irriteret over det her. Jeg skulle aldrig have taget af sted, forladt jer to." Han nikkede og ændrede kurs, så de kom et mere ensomt sted hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Lør 25 Maj 2013 - 11:10

Angela nikkede til ham, og åndede ud.
"Så er den jo klaret." Svarede hun blot, Angela havde set på Caroline at hun ikke ville tro på det. Men Dominic havde vist hvor han skulle angribe, men den pokkers nar kunne også mærke følelser. Ikke noget Angela havde bidt specielt meget i, hun havde rettere sagt været ligeglad.
"Desuden ville det være trist hvis din eneste solstråle skulle tro noget forkert om dig, så det må jeg sige. Jeg er ret stolt over at jeg gav hende noget håb." Noget andet Angela ikke var stolt over var at hun faktisk ikke kunne bære tanken om hvis andre ville ædelægge hendes legetøj. Men Angela ville ikke have Caroline til at dø.
"Måske skulle du bare have sagt hvor du tog hen, så havde det måske set lidt anderledes ud." Svarede hun og hævede på et bryn, hun fuldte med ham til et mere ensomt sted. Der var ingen noglesteder, men solen der ville gå få timer før den stod på himmelen og Nicolas ville brænde op som når man sendte heksen afsted sankthans.
"Men hvordan ved vi der ikke er andre såkaldte familie medlemmer? Hvis du kan være her så kan far også, mor kan.. Alle kan hvis de er blevet vampyrer." Sagde Angela, tydeligt at hun ikke var glad hvis der kom en hel familie sammenkomst, de havde jo ikke kunne lide hende i første omgang, hvorfor skulle de så i anden omgang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Lør 25 Maj 2013 - 13:40

Nicolas nikkede bare til hende og forsatte med at gå. Han så over på hende, da hun nævnte hans solstråle. "Hun er ikke min eneste solstråle." Han kører en hånd hen over hendes hår, som en ægte storebror. Han vidste, at hun ikke ville synes om at blive kaldt en solstråle, men det var også det der ville gøre det sjovere. Han drejede om et hjørne og så hen på hende. "Jeg havde bare håbet, at jeg kunne nå og gøre det inden nogen opdagede jeg var væk." Det var tydeligvis ikke sket, men han havde bare ikke tid, til at komme tilbage. Nicolas kunne godt forstå hendes bekymring. Han var heller ikke helt begejstret for idéen om, at hele familien kom tilbage. Det ville ikke være specielt godt for nogen af dem. "Hvis det sker, så sker der ikke dig noget. Du er mere min familie end de er."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 19:10

Angela hævede et bryn og fnøs kærligt da han kørte en hånd over hendes hår. Hun overvejde kort at svinge sin albue ud imod hans mave, men lod hver. Ordet solstråle havde fået hende til at lave det fnøs, hun var trods alt ikke en engel. Og så alligevel ikke helt djævel. Angela lagde hovedet lidt på skrå.
"Det ved jeg, men pas på hvor du træder. En dag kan det være du træder forkert, og det kan have konsekvenser." Sagde hun advarende ikke for hendes vedkommende, men hun havde trådt forkert mange gange. Angela kiggede Nicolas i øjnene, hun havde måske en lille frygt for hvis de kom tilbage. Hun havde ikke brug for resten af familien, den eneste hun havde brug for var Nicolas. Utroligt nok, havde hun levet så mange år uden ham, og havde vendt sig til det fordi hun troede han var død. Andre tanker havde ikke strejfet hende omkring ham eller andre medlemmer af familien.. Ikke indtil hun mødte ham igen, så var deres bånd blevet stærkere end nogensinde før.
"Tak, jeg har ikke brug for at gentage oplevelsen med at min familie ikke kan lide mig." Svarede hun og trak lidt på skuldren.. Hun smilede til ham, hendes tak var oprindeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Tirs 2 Jul 2013 - 14:04

Nicolas vidste udmærket, at Angela ikke synes om, at blive sammenlignet med en solstråle, men det var hun på en måde for ham. En af dem der betød meget for ham, og altid kunne lyse det hele op. Han nikkede, det var rigtig hvad hun sagde, man skulle passe på hvor man trådte. "Jeg ved det godt Angie." Han havde ikke noget imod, at hun passede på ham på den måde, men han havde egentlig ikke brug for det. Han så det mere omvendt, at han skulle passe på hende. Det var sådan storebrødre gjorde. Nicolas ville ikke lade deres familie komme tæt på Angela, selvom han måske ikke kunne sætte dem på plads dengang, var det slut nu. Hans forældre ville få ren besked, hvis de nogensinde dukket op igen. Han så væk fra hende. "Jeg skulle have sagt noget dengang. Jeg kunne have gjort det bedre for dig. Men jeg gjorde ingenting." Han følte sig en anelse skyldig, han kunne have lavet en forskel for hende, været en bedre bror.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Tirs 2 Jul 2013 - 16:25

Angela nikkede til ham, hun havde lært lidt af hendes liv. Angela havde også begået mange fejl, fejl som hun gerne ville have lavet om på hvis hun kunne. Selvom hun havde forandret sig lidt i personlighed fra da han var menneske, var det kun til det bedre. Angela havde opdaget Nicolas også havde forandret sig en del siden han var menneske. Igen til det bedre. Angela kiggede på Nicolas.
"Hvis du havde sagt noget ville det ikke have gjort en forskel, jeg vidste det. Og derfor tog jeg væk uden varsel, det var hårdt de første år. Men da jeg så tænkte i var døde, så virkede det ikke så slemt mere. Men nu kan jeg ikke forstille mig at gå rundt her uden at vide at du er i live." Svarede hun og kiggede lidt op på himmelen. Selvom de stod i en fin lille gyde ville solen ramme på et tidspunkt.. Og hun ville ikke have han skulle brænde op.
"Jeg tror vi skal finde et sted så du ikke går op i flammer."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 21:09

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Growing Pains ~Nicolas~ Empty Sv: Growing Pains ~Nicolas~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum